DomůFórumKasinaKheloStar Casino - všeobecná diskuze

KheloStar Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

6 220 zobrazení 36 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
aslamjwk09
před 11 měsíci

Již jsem vám vysvětlil, že pokud se jedná o sportovní sázení, není to možné. Není třeba zakládat nová vlákna, protože to nic nezmění.

Je mi to líto, ale bohužel to tak je. Poskytl jsem vám odkazy, kde by se vám mohli pokusit pomoci. Zkoušeli jste je?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Neodpovídají mi. Jak je mohu kontaktovat

Automaticky přeloženo:
aslamjwk09
před 11 měsíci

Myslel jsem web, který jsem doporučil, zkoušel jsi to vůbec a neodpověděli ti tam?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano, zkusil jsem všechny odkazy, ale nikdo mi neodpovídá, když jim posílám zprávu?

Automaticky přeloženo:
aslamjwk09
před 11 měsíci

Bohužel s kontaktováním těchto stránek nemůžeme nic víc udělat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Částka mého výběru nebyla připsána na můj účet, protože čekám 20 dní. Přesto mi řekli, že vaše ověření probíhá. Co dělat vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kasino Khelostar nepřipsalo můj výběr, protože čekám 20 dní. Vlastní péče mi vždy řekla, abych počkal, protože váš výběr je pod ověřováním. Co mám dělat, prosím, pomozte mi nějaké tělo.

Automaticky přeloženo:
falishag4
před 9 měsíci

Dobrý den, ohledně vašeho problému s výběrem mohu říci pouze to, že musíte nejprve úspěšně projít ověřením, abyste dostali peníze. Jaký je problém, kasino nepřijímá žádné dokumenty nebo stále kontroluje? Co jsi jim musel poslat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Posílám jim své doklady jak mi řekli a čekám 20 dní. Přesto mi řekli, že váš výběr prochází ověřováním😥. Vím, že mi neodpovídají

Automaticky přeloženo:
falishag4
před 9 měsíci

Oh, za posledních 20 dní vám nebylo řečeno vůbec nic!? Opravdu si přeji, aby se moji kolegové z týmu stížností mohli spojit s někým z kasina, protože se zdá, že spolupráci budeme velmi potřebovat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Děkuji mnohokrát. Prosím, pomozte mi Bůh vám žehná.

Automaticky přeloženo:
falishag4
před 8 měsíci

Nemáš zač, doufám, že se situace vyjasní a nějak ti pomůžeme. Veronika má ještě nějaký čas na odpověď, jak jsem viděl ve vaší stížnosti, na kterou jste se ptal, zda má nějaké aktualizace. Stížností je poměrně hodně, takže se k hráčům nemůžeme dostat hned, a i když vím, že jste čekali dlouho, budete muset vydržet, aby se věci daly do pohybu. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Doufám, že Veronika můj problém vyřeší. Budu moc šťastná 😊. Pokud ne, tak moje smůla. Každopádně se mnou mluvíte, jsem spokojený. Doufám, že mi pomůžete, pokud mi nepomůže Veronika.

Automaticky přeloženo:
falishag4
před 8 měsíci

Veronika je momentálně řešitelem stížností a my na fóru jsme jen admini, takže stížnosti neřešíme. Veronika vás provede procesem a tak uvidíme, zda bude možné pomoci nebo jak to bude.

Přeji hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Jaké mám štěstí. Mluv se mnou takhle. Bůh vám žehnej. A hoie tak můj odběr bude úspěšný 🙂

Automaticky přeloženo:
falishag4
před 8 měsíci

Taky doufám, až budete mít novinky dejte vědět.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Správně pane. Určitě vás budu informovat.. Jen na mě pamatujte ve svých modlitbách🙏. 😍

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.