FórumKasinaKaramba Casino - všeobecná diskuze

Karamba Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od reineirocarlos
|
3654 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Karamba Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Pokoušel jsem se vybrat peníze z tohoto kasina "karamba" již 15 dní bez úspěchu!

Požádám o stažení, oni změní stav žádosti na "v procesu" a tak to zůstane několik dní, dokud není zamítnuto.

Dostanu se do kontaktu přes chat a nikdy neznají důvod odmítnutí, jen mě požádají, abych znovu požádal o výběr a počkali, protože se mi ozvou prostřednictvím e-mailu, nikdy se nevrátí a znovu odmítnou výběr!

Může mi někdo říct, jak odtamtud dostat své peníze?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

Ahoj,

očividně už znovu není řešením.

Mohu vědět, zda byl váš účet plně ověřen? V každém případě, pokud máte pocit, že si s tímto kasinem sami nepomůžete, můžete podat stížnost a my se pokusíme pomoci.

Více se o tom dozvíte zde .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, můj účet je ověřený!

Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

To je dobře. Kdy přesně byl váš účet ověřen, prosím?

Pokud se trápíte déle než 14 dní, moje rada ohledně reklamace stále platí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ode dne, kdy jsem částku vydělal, jsem nahrál dokumenty a účet byl ověřen.

více než 15 dní.

Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

Dobrý den geissymonteiro, je mi líto, že se potýkáte s takovými potížemi s výběrem. Jak tady čtu, trápíte se déle než dva týdny, tak neváhejte a podejte stížnost zde a jak již Radka řekla, pokusíme se vám pomoci. ✨

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

jak to mám dělat?

musím za to zaplatit?

můžete prosím vysvětlit, jak to funguje?

Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

Dobrý den, zde naleznete všechny potřebné pokyny a tato pomoc je bezplatná.

Jednoduše klikněte sem a zahájíte stížnost, poté se o vás postarají naši kolegové z reklamačního týmu a budou vás navigovat. Řekl bych, že celý postup je celkem jednoduchý a nemusíte se o něj starat.

Doufám, že moji kolegové vám budou moci pomoci s vaším případem. Hodně štěstí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Děkuji!, právě jsem podal stížnost!

Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

Ahoj,

Vidím, že reklamaci jsi zvládl bez problémů - super😉

Dovolte mi zmínit, že nyní má kasino 4 dny na výběr. Doufám, že to půjde! 🤞👍

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Opět zamítnuto stažení!

Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

Ne, nějaký konkrétní důvod?

Žádný e-mail – žádné vysvětlení? 🤔 Bohužel to vypadá, že zásah z naší strany bude nevyhnutelný...

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Žádná odpověď!

žádný e-mail, nic!

Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

Ahoj znovu,

zkontrolovali vaši stížnost, abyste zjistili, co je nového, a zdá se, že jste dostali zaplaceno!

Moje gratulace! Doufám, že se to už nikdy nebude opakovat. 🤞

Chystáte se teď hrát někde jinde?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, děkuji!

Jo, už nebudu riskovat karambu! hehehehehe



Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

To je asi moudré rozhodnutí 😀.

Dejte nám vědět, pokud najdete vhodné kasino ke hraní, vždy oceníme přímé zkušenosti hráčů! 😉

Hodně štěstí, mějte se dobře a brzy nás navštivte!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji, můžete odejít!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslím, že byste měli vidět, jak vyprovokoval jeho podporu Gustava =



Gustav

Ahoj

vítejte na chatu

kde je můj bonus 200 DKK

před 10 minutami

G

Gustav

jaký bonus máš na mysli Jimmimu?

Snímek obrazovky (1256)

přichází každý pátek

a nedostal to ani minulý pátek

před 8 minutami

G

Gustav

koukám na to, moment :)

nezapomněli jste jít na e-mail a provést platbu tímto způsobem

neměl bys

před 8 minutami

G

Gustav

kliknutím na "provést vklad"

musíte to udělat tak, abyste získali bonus

OMG, stačí přijít a přihlásit se

udělal jsem to 100krát

před 6 minutami

G

Gustav

takže jsi to proklikal?

Nechápeš, co říkám?

před 6 minutami

G

Gustav

Jimmy

Jsme tu, abychom vám pomohli

prosím odpovězte na mé otázky

a zachovejte prosím správný tón

TAK SI PŘEČTĚTE, CO PISU

Právě jsem vám řekl, že BONUS ne

před 6 minutami

G

Gustav

Neodpověděl jsi na mou otázku

Tak jsem se zeptal

Snímek obrazovky (1257) před 6 minutami

G

Gustav

šel jsi na email a kliknul jsi na následující?

Nečteš, co říkám

před 6 minutami

G

Gustav

Jimmi potřebuje odpověď

NEN MUSÍTE OPRAVIT MŮJ BONUS

PROTOŽE TO NENÍ KREDIT

před 4 minutami

G

ANO, JAK JSEM NA TO BYL NEGATIVNÍ... Je to úplně k smíchu


a také jsem si stěžoval kasinu a je to tato podpora Gustav, kdo odpovídá, je to naprosto směšné, ano, omluvte mě

Automaticky přeloženo:
moralensvogter
před 4 měsíci

Mohl byste nám popsat, o jaký problém se jedná? Z této části vámi zveřejněného chatu to opravdu nechápu.🤷‍♀️

Je něco, s čím vám můžeme pomoci?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky