ahoj,
Opravdu doufám, že mi někdo může pomoci.
Za poslední čtyři týdny jsem v Justbitcasinu prohrál přesně 29,773 EUR. Vím, kde hrajete, můžete prohrát své peníze. Když jsem se dozvěděl, že Justbit.io nesmí přijímat hráče z Holandska, žádám je, aby měli nějakou kompenzaci za mé ztráty, protože mě přijali jako hráče bez KYC nebo čehokoliv jiného. Udělal jsem jeden výběr asi 4000 eur a požádali pouze o můj IBAN. Požádal jsem je, aby mi vrátili 2/3 mých ztrát, z mé strany to vypadá spravedlivě. Odpověděli, že se na mou žádost podívají a vrátí se do května. Nyní je 12. den a žádná zpráva z té strany. Mezitím okamžitě uzavřeli můj účet, když jsem udělal tento požadavek.
Po mé žádosti o 2 dny později odečítají z mého bankovního účtu 1 500 EUR, což je uvedeno jako vklad v mé referenci. Zeptal jsem se jich, jak je to možné, protože jsem neprovedl žádný vklad, můj účet byl jimi uzavřen, takže není možné vkládat ani se přihlásit. Jako můj první požadavek mi řekli, abych počkal na odpověď, do dneška stále čekám. Už mi ani neodpovídají.
29,773 € hodně bolí, ale těch 1 500 € možná víc, protože to je krádež. Nikdy jsem k tomu nedal svolení. Jediná věc, na kterou mohu myslet, je, že jsem provedl vklad, když můj účet fungoval, a že vklad neprošel a o několik dní později prošel, ale můj účet byl uzavřen.
Může někdo prosím pomoci? Zkoušel jsem mluvit s právníkem v Kostarice (justbit.io je ze skupiny Skygrow Group Limitada z Kostariky), ale první mě požádal o 20 000 USD a druhý 15 000 USD, abych převzal můj případ. Uvažuji o použití jednoho z těchto dvou, abych je upozornil.
V tuhle chvíli se cítím opravdu špatně.
Prosím o pomoc.
Děkuju
Hi there,
I really hope that someone can help me.
I lost the past four weeks exactly €29.773 euro at Justbitcasino. I know where you gamble you can loss your money. When i learned that Justbit.io isnt allowed to accept players from the Netherlands, i ask them to have some kind of compensation for my losses because they accepted me as Player without KYC or whatso ever. I did one wirhdrawal about € 4000euros en they only asked for my IBAN. I asked them to refund me 2/3 of my losses, seems fair from my side. They replied that they will look at my request and come back to may. Its now day 12 and no message from there side. Meanwhile they immediatly close my account when i did that request.
After my request, 2 days later they deduct €1500 from my bankaccount, it shown as deposit in my reference. I asked them how that is possible, because i didnt make any deposit, my account has been closed by them so thats not possible to deposit or to log in. Like my first request they told me to wait for an answer, till today im still waiting. They dont even answer me anymore.
The €29.773 hurts a Lot, but the €1500 maybe more because thats theft. I never gived permission to that. The only thing that i can think about is that a made a deposit when my account was working and that the deposit didnt went trough and a few days later it passed trough but my account was closed.
Can someone please help? I tried to talk to a lawyer in Costa Rica (justbit.io is from Skygrow group Limitada from Costa Rica) but the first one asked me from $20.000 and the second one $15:000 to take my case. I am considering to use one of the two just to make a point to them.
I feel really bad at this moment.
Please help.
Thank you
Automaticky přeloženo: