Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaJustbit Casino - všeobecná diskuze

Justbit Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Mash92
|
6 788 zobrazení 43 odpovědí |
|
1 2 3
Radka

Popsal jsem bod po bodu, kde kasino leží. Leží téměř všude. Nyní, pokud se tam budoucí hráč rozhodne zaregistrovat, tuto recenzi neuvidí a provede vklad podvodníkům, který bude odcizen spolu s jeho výhrami.

Automaticky přeloženo:
djak1987

Bohužel nic z toho nebylo prostřednictvím stížnosti prokázáno, což naznačuje, že vaše tvrzení zůstávají neprokázaná. O to tu jde. Nepochybuji, že tomu, co říkáš, věříš, takže to beru jako tvůj názor. Na druhou stranu je třeba důvěřovat uživatelským recenzím, aby si zachovaly svou hodnotu.

"Hráč z Ruska si stěžoval, že kasino zablokovalo jeho účet a zabavilo 75 eur poté, co požadovalo proceduru KYC, přestože jejich zásady neuvádějí žádný takový postup pro hráče kryptoměn. Tvrdil, že určili jeho omezený status země z jeho řidičského průkazu a zablokovali jeho účet si hráč zaregistroval před šesti měsíci pomocí VPN a uvedl ruské telefonní číslo. Zjistili jsme však, že hráč porušil podmínky kasina přístupem na web z omezené země pomocí VPN, proto jsme nemohli argumentovat v jeho prospěch pro vrácení jeho finančních prostředků a stížnost byla zamítnuta.


Jak každý může vidět, jedná se o stejné body, které neustále opakujete zde na fóru a říkáte, že kasino lhalo. 🤷‍♂️

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka

Jak se to neprokázalo???? Hlavní banner na domovské stránce je podvod. Licence je podvod. Co ještě dokázat? A jak jsi zjistil, že jsem ze země s omezeným přístupem? Stejně jako kasino, s řidičským průkazem?

Automaticky přeloženo:
djak1987

Vše je uvedeno v souhrnu. Můžete si to prosím přečíst znovu?

Chci, abyste věděli, že kromě Datového týmu, který bude licenci znovu kontrolovat – a v tomto ohledu vás zdvořile žádám, abyste si nevšímali tohoto vlákna ohledně problémů držitelů licence Curacao 👈 – bylo komentováno.

K tomu je opravdu málo co dodat.

Automaticky přeloženo:
Radka

Nedostatek kontroly KYC na hlavní stránce je naprostá lež. Je.

Licence na hlavní stránce je naprostá lež. Žádná licence.

Kasino určuje občanství hráče na základě jeho řidičského průkazu – lež. To je nemožné. Z toho vyplývá, že kasino také blokuje hráče, čímž jasně porušuje vlastní vymyšlená pravidla.

Pokuste se vyvrátit alespoň některé z tvrzení, které jsem uvedl výše

Automaticky přeloženo:
djak1987

Je opravdu zbytečné v této konverzaci pokračovat. Je ještě něco, co jste ještě několikrát nezmínil? Pokud ano, mluvte.

Pokud ne, neopakujte se, nebudeme reagovat a stejné příspěvky budou od této chvíle mazány.

Doufám, že se můžete zamyslet nad účelem fóra.🙏

Automaticky přeloženo:
Radka

Ve skutečnosti nemáte na co odpovídat, což je pochopitelné. Vše výše uvedené jsou fakta, se kterými nemá smysl polemizovat. Toto kasino je podvod. Tady skončíme.

Automaticky přeloženo:
djak1987

Právě jsem zkontroloval vaše poslední příspěvky, abych zjistil, že stále kladete stejné otázky, vyjadřujete stejné předpoklady a ignorujete vše, co jsme vám již řekli.

Vaše přítomnost na tomto fóru tedy postrádá jakoukoli hodnotu a nebudeme trávit čas tím, že s vámi budeme znovu mluvit o stejných tématech. Omezuji ti přístup do fóra.


opatruj se.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Společnost Luckywayz Limited BV přejmenována na Joebit (joebit.io).


obě stránky jsou stále funkční a používají stejný systém účtů. Zdá se, že je to jen otázka času, než pošlou e-maily týkající se změny a vypnou staré weby.

Automaticky přeloženo:
mulven

Ahoj, hráli jste v tomto kasinu? Pokud si náhodou všimnete, že tato stránka byla uzavřena, můžete nám dát vědět a náš tým se na to podívá a opraví to. Také jsem zkontroloval stránku, kterou jste zveřejnil, a vypadá docela identicky, takže se to možná brzy stane.

Díky za informace. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-nv/2#post-125439


viz můj příspěvek zde.


Všechny jejich stránky mají opět podvody a řádnou licenci. Zdá se, že tyto byly nalezeny trochu brzy v přechodu, protože se ještě nezdají vyleštěné a nekomunikovaly o změně zákazníkům justbit.


Hrál jsem na justbit, mohu se přihlásit k joebit se stejnými údaji.

Automaticky přeloženo:
mulven

Chápu, ale myslím, že by bylo správné, kdyby kasino upozornilo i své hráče, tak by přišel alespoň nějaký email. Taková informace by pro mě osobně byla důležitá, takže ano.

Díky za upozornění. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Kdykoli se to stalo předtím, než přišel e-mail od společnosti měsíc před změnou, rozhodně provádějí svůj přechod nepravidelným způsobem!

Automaticky přeloženo:
mulven

To mi přijde jako extrémně zodpovědné. Přestože kasina obvykle stojí spoustu peněz, aby si udržela pozitivní vztah s hráči, některá z nich ničí svou vlastní tvrdou práci vytvářením překážek, kterým se lze vyhnout. Přijde mi jednodušší nepoužívat výraz "chyby" 😀.

Pozorovali jste podobné akce?

Oceňuji upozornění, to je pro JustBit povzbudivé.


Automaticky přeloženo:

Když jsem si původně všiml nových omezených webů luckywayz, měly jednu ze čtyř hlavních licencí, ale dnes jsem to zkontroloval a jsou „v aplikaci" s novou GCB, takže si myslím, že jakmile budou mít, zmáčknou spoušť plného swapu byla pro tuto licenci schválena.

Automaticky přeloženo:
mulven

Náš datový tým situaci bedlivě sleduje, takže pokud byste se chtěli něco dozvědět nebo dokonce mít nějaké informace, ozvěte se.😉

Určitě si toho vážíme.

Automaticky přeloženo:

Zdá se, že změnili vlastníka a poskytovatele plateb. SkyGrow Group Limitada převzal kasbit.

Dá se doufat, že se to změní, protože měli problémy s poskytnutou platbou (tedy alespoň říkají)

Ale může to být také něco, co má co do činění s konkurzním řízením proti Casbit.

Takže pokud mají dobré úmysly, musí dokončit spoustu refundací, pokud ne, pak je mi líto všech nových zákazníků.


s pozdravem

LL

Automaticky přeloženo:
lollolundberg

Bohužel jste s nimi neměli dobré zkušenosti, tak moc doufám, že už se s ničím podobným nesetkáte.

Automaticky přeloženo:

ahoj,


Opravdu doufám, že mi někdo může pomoci.


Za poslední čtyři týdny jsem v Justbitcasinu prohrál přesně 29,773 EUR. Vím, kde hrajete, můžete prohrát své peníze. Když jsem se dozvěděl, že Justbit.io nesmí přijímat hráče z Holandska, žádám je, aby měli nějakou kompenzaci za mé ztráty, protože mě přijali jako hráče bez KYC nebo čehokoliv jiného. Udělal jsem jeden výběr asi 4000 eur a požádali pouze o můj IBAN. Požádal jsem je, aby mi vrátili 2/3 mých ztrát, z mé strany to vypadá spravedlivě. Odpověděli, že se na mou žádost podívají a vrátí se do května. Nyní je 12. den a žádná zpráva z té strany. Mezitím okamžitě uzavřeli můj účet, když jsem udělal tento požadavek.


Po mé žádosti o 2 dny později odečítají z mého bankovního účtu 1 500 EUR, což je uvedeno jako vklad v mé referenci. Zeptal jsem se jich, jak je to možné, protože jsem neprovedl žádný vklad, můj účet byl jimi uzavřen, takže není možné vkládat ani se přihlásit. Jako můj první požadavek mi řekli, abych počkal na odpověď, do dneška stále čekám. Už mi ani neodpovídají.


29,773 € hodně bolí, ale těch 1 500 € možná víc, protože to je krádež. Nikdy jsem k tomu nedal svolení. Jediná věc, na kterou mohu myslet, je, že jsem provedl vklad, když můj účet fungoval, a že vklad neprošel a o několik dní později prošel, ale můj účet byl uzavřen.


Může někdo prosím pomoci? Zkoušel jsem mluvit s právníkem v Kostarice (justbit.io je ze skupiny Skygrow Group Limitada z Kostariky), ale první mě požádal o 20 000 USD a druhý 15 000 USD, abych převzal můj případ. Uvažuji o použití jednoho z těchto dvou, abych je upozornil.


V tuhle chvíli se cítím opravdu špatně.


Prosím o pomoc.


Děkuju

Automaticky přeloženo:
frenchw100

Ahoj,

Podle toho, co jste napsal, se bez přizvání právníků mnoho dělat nedá, i když to nerad říkám.

Vzhledem k tomu, že nejsme schopni nahlédnout do vkladu sami, budeme se muset spolehnout na informace, které nám poskytnete vy a kasino. V tomto ohledu bych požádal Vaši banku o dotaz z důvodu neautorizované transakce.

Vzhledem k tomu, že jste si dobrovolně vytvořili účet v kasinu a pokud vaše země původu nebyla aktivně využívána k propadnutí vašich potenciálních výher, nic nekalého se velmi pravděpodobně nestalo, takže také nejsme schopni donutit kasino, aby vrátilo váš počáteční vklad jen proto, že jste prohráli. Myslím, že to nejsou dobré zprávy, ale mám pocit, že byste na to měli být připraveni.

Zde fungujeme podle těchto zásad:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos

Domnívám se, že právníci jsou ti, kteří mohou použít zákony k podpoře vašeho nároku; v podstatě toho nejsme schopni.

Přesto u nás můžete zkusit podat bezplatnou stížnost. Moji kolegové se rozhodnou, zda mohou pomoci. Tato příručka může pomoci . 👈

Je mi líto, čím jste si prošel. Než si vytvoříte účet, prozkoumejte prosím licenci kasina a povolené země. 🙏

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky