Omezili jsme váš přístup do fóra z důvodů, které jsem uvedl ve své předchozí odpovědi. Nejde o to, abychom oddělovali to, co lze publikovat na fóru; pořád je to o tom, že nás obtěžuješ kvůli staré minulosti, ke které se nemůžeme vrátit. Znovu to zopakuji: pokud máte něco nového, co byste chtěli předložit, požádejte o znovuotevření jakékoli ze svých dříve uzavřených stížností. Není to něco, co mohu udělat vaším jménem.
Pokud chcete, zajděte za právníky.
Je mi líto, že jste si vytvořili další účet, jen abyste předstírali, že nejste vy; ve skutečnosti se právě chystáte začít tento kruh znovu. Proto opět omezuji váš vstup do fóra.
Máte problémy s 3 roky starou stížností; ponechte si to ve stížnosti, pokud můžete přesvědčit tým stížnosti.
Navíc kasina neuvádíme na černou listinu; snažíme se je udržet na očích, abychom varovali komunitu, ale k tomu musíte všechna svá obvinění podložit důkazy.
Omlouvám se.
We restricted your access to the forum because of the reasons I mentioned in my previous reply. It is not about us separating what can be published on the forum; it is still about you harassing us about the old past we can't get back to. I'll repeat that again: if you have anything new you'd like to present, ask any of your previously closed complaints to be reopened. It is not something I can do on your behalf.
Go to lawyers if you wish.
I'm sorry to see you created another account only to pretend you are not you; you are actually just about to start this circle over again. Thus, I'm restricting your forum entry again.
You have issues with a 3-year-old complaint; keep that in the complaint if you can convince the complaint Team.
Additionally, we do not blacklist casinos; we aim to keep them visible in order to warn the community, but for that, you need to support all your accusations with proof.
I'm sorry.
Automaticky přeloženo: