Nejprve bych vám doporučil přečíst si něco více o tom, jak k tomuto tématu přistupujeme.
Existuje něco, čemu se říká Fair Gambling Codex, kterým se snažíme řídit, abychom zůstali transparentní. Věnujte prosím pár minut přečtení tohoto:
Časté problematické oblasti v online hazardu a jak by je kasina měla řešit
11. Ověření hráče a duplicitní účty :
Ve velké většině kasin mohou hráči mít pouze jeden hráčský účet na kasino. Otevření více než jednoho účtu je v rozporu s T&C a duplicitní účty jsou obvykle po zjištění uzavřeny.
Většina kasin kontroluje duplicitní účty pouze jako součást ověřovacího procesu, který se obvykle provádí, když hráč požádá o výběr. Pokud hráč něco vyhraje na jednom ze svých duplicitních účtů, jsou výhry obecně anulovány. V některých případech mohou být počáteční vklady vráceny hráči, pokud se kasino domnívá, že duplicitní účet byl vytvořen náhodou.
Pohled kasina
Kasina umožňují hráčům vytvořit si pouze jeden účet, aby se chránili před zneužitím bonusů. Otevření více účtů a pokus o získání uvítacího bonusu více než jednou je jedním z mála způsobů, kterými mohou hráči získat výhodu nad kasinem, nebo alespoň výhodu kasina zmenšit. To je důvod, proč má smysl, aby se kasina chránila uzavřením duplicitních účtů.
Pohled hráče
Někteří hráči si záměrně vytvoří více účtů (aby zneužili uvítací bonus), ale někdy se stane, že hráči jednoduše zapomenou, že už mají v kasinu zaregistrovaný účet, a nevědomky si vytvoří účet nový.
Někdy se hráči chtějí přihlásit ke svému starému účtu, ale nepamatují si své heslo. Místo toho, aby prošli procedurou „zapomenuté heslo", vytvoří si nový účet, možná ani netuší, že dělají něco, co je v rozporu s pravidly.
Ať tak či onak, myslíme si, že by se hráči neměli obávat náhodného vytvoření duplicitních účtů ve stejném kasinu.
Naše pozice
Uznáváme, že je odpovědností hráčů zajistit, aby si nevytvářeli více účtů ve stejném kasinu. Ne proto, že bychom si mysleli, že je to správný způsob, ale protože je to průmyslový standard a nemůžeme penalizovat všechna kasina, která neuplatňují pravidlo „jeden účet na hráče" způsobem, který považujeme za nejlepší. Nicméně věříme a doufáme, že kontrola duplicitních účtů během vytváření účtu se v budoucnu stane průmyslovým standardem a hráči budou lépe chráněni.
Mezitím by měl být každý případ posuzován samostatně. Pokud kasino zjistí, že si hráč vytvořil pět samostatných účtů a na každém z nich si nárokoval celou výši bonusu, je pravděpodobné, že se jedná o zneužití bonusu a kasino má plné právo je penalizovat. Na druhou stranu, pokud si příležitostný hráč omylem založí dva účty a ani si nenárokuje bonus, kasino by je nemělo penalizovat jen proto, že má pravidlo, které proti němu lze použít.
Naše doporučení pro kasina
Aby se předešlo duplicitním účtům, je možné a efektivní kontrolovat duplicitní účty během procesu vytváření účtu. Nemáme na mysli postup úplného poznání svého zákazníka (KYC), který by zahrnoval ověření ID, ale rychlou kontrolu kombinací osobních údajů, které by sdílely pouze dvě různé osoby ve velmi vzácných výjimkách, jako je jméno, příjmení a datum. narození. Pokud kasino tyto informace během procesu registrace nevyžaduje, mělo by s tím začít.
Ve většině případů nedojde k zápasu a kasino může nechat hráče hrát, pouze když hráč odešle žádost o výběr, spustí plnou proceduru KYC. Pokud však kasino získá zápas, je pravděpodobné, že hráč již má účet. V těchto případech upozorněte hráče a/nebo jej požádejte o dokončení postupu KYC, abyste se ujistili, že ještě nemá účet.
Pokud to není technologicky proveditelné, kasino by nemělo trestat hráče, kteří si nevědomky vytvořili druhý účet a neměli v úmyslu zneužít uvítací bonus. Pokud vám hráč nezpůsobil žádnou újmu, je nejlepší je kontaktovat a najít přijatelné řešení pro obě zúčastněné strany, jako je ponechání jednoho účtu otevřeného a uzavření druhého (účtů).
Oceňuji vaši ochotu sdílet to, co považujete za důležité. Věřím, že sdílíme stejnou optiku, pokud jde o duplicitní účty.
Souhlasím; není fér zrušit něčí výhru, protože jiný člen domácnosti hraje ve stejném kasinu pomocí stejné wifi, např.
First, I'd recommend you read something more about how we approach this topic, please.
There is something called the Fair Gambling Codex we seek to follow in order to stay transparent. Kindly take a few minutes to read this:
Common problematic areas in online gambling and how casinos should handle them
11. Player verification and duplicate accounts:
In a vast majority of casinos, players are only allowed to have one player account per casino. Opening more than one account is against the T&Cs, and duplicate accounts are generally closed after being discovered.
Most casinos only check for duplicate accounts as a part of the verification process, which is generally done when a player asks for a withdrawal. If a player wins something on one of their duplicate accounts, the winnings are generally annulled. In some cases, the initial deposits might be returned to the player if the casino believes the duplicate account was created by accident.
The casino's point of view
Casinos only allow players to create one account to protect themselves against bonus abusers. Opening multiple accounts and trying to claim the welcome bonus more than once is one of a small number of ways that players can use to gain an advantage over the casino, or at least make the casino's advantage smaller. This is why it makes sense that casinos protect themselves by closing duplicate accounts.
The player's point of view
Some players create multiple accounts on purpose (to abuse the welcome bonus), but it's sometimes the case that players simply forget they've already registered an account at a casino, and unknowingly create a new account.
Sometimes, players want to log in to their old account but don't remember their password. Instead of going through the 'forgotten password' procedure, they create a new account, perhaps not knowing that they are doing something that's against the rules.
Either way, we think that players shouldn't have to worry about accidentally creating duplicate accounts at the same casino.
Our position
We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future and players will be better protected.
In the meantime, each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them.
Our recommendations for casinos
To prevent duplicate accounts, it is feasible and effective to check for duplicate accounts during the account creation process. We don't mean a full know your customer (KYC) procedure that would involve ID verification, but a quick check of personal detail combinations that would only be shared by two separate people in very rare exceptions, such as first name, surname and date of birth. If the casino doesn't require this information during the registration process, it should start doing so.
In most cases there will not be a match and the casino can let the player play, only triggering a full KYC procedure when the player submits their withdrawal request. However, if the casino does get a match, it is likely that the player already has an account. In these cases, notify the player and/or ask them to complete a KYC procedure to make sure that they don't already have an account.
If this is not technologically feasible, the casino shouldn't punish players who created a second account unknowingly and didn't intend to abuse the welcome bonus. If the player hasn’t caused you any harm, it's best to contact them and find an acceptable solution for both involved parties, such as keeping one account opened and closing the other one(s).
I appreciate your willingness to share what you feel is important. I believe we share the same optics when it comes to duplicate accounts.
I agree; it's not fair to void someone's winnings because another member of the household plays in the same casino using the same wifi, e.g.
Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo: