FórumKasinaJuicy Stakes Casino - všeobecná diskuze

Juicy Stakes Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od canaberto
|
2810 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Juicy Stakes Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den, myslím, že jsem znovu udělal chybu při hraní v tomto kasinu. Vidím, že většina kasin, které Guru kvalifikuje jako dobré, je opravdu opak, protože některé neplatí, jiné neodpovídají a tento Juicy Stakes je jedním z nich: neodpovídají na žádný e -mail, který bych jim poslal, ale oni mě e -mail každý den, aby ho mohl hrát. Dnes jsem vložil poprvé a začal jsem hrát, ale ověření dokumentů mi říká, že je to 5 dní, což považuji za strašně moc času, navíc platby jsou převodem a říkají, že obvykle berou až 15 dní (další pobouření).

Při vyplňování údajů mé banky k odeslání převodu požadují spoustu věcí, o kterých nemám ani tušení, co to je: trasa banky, zip a několik věcí, když zde ve Španělsku stačí zadat: IBAN, SWIFT A ADRESA BANKY DALŠÍ NA ÚČET TIRULAR.

Každopádně je vidět, že netrefím žádné kasino, ve kterém hraji ta, která mi kasino GUru nabízí

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Upřímně řečeno, je to podobná situace jako v předchozím kasinu, které jste komentovali. Vybrali jste si kasina s hodnocením kolem 6,5/10. Nemůžeme opravdu říci, že toto jsou kasina, která bychom doporučili. Kasina, která pro vaši zemi doporučujeme, jsou uvedena zde https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED a tato kasina mají mnohem lepší hodnocení než 6,5.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to neuvěřitelné, po čekání na zaplacení mého výběru 1 000 EUR stále dokumenty neověřili déle než 1 týden, neodpovídají na nic.

Nehrajte v tomto špatném kasinu

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Věřím, že již víte, jak na našem webu podat stížnost. Počkal bych do konce tohoto týdne a pokud vám neodpoví, pravděpodobně bych podal stížnost na kasino. Řekl bych, že pokud jim dáte 2 týdny na ověření účtu, mělo by to stačit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Z tohoto webu nedostanete zaplaceno. Je zřejmé, že nemá žádnou licenci ani odpovědi pro nikoho. Přesto má tato stránka dobré skóre. Pokračujte v dobré práci kasino guru!!!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Já

Chtěl jsem vědět, kdo vám dává licenci?

Soleil

Naše kasino je licencováno herními regulátory ve všech zemích, ve kterých působí.

😊

Já

Můžete být trochu konkrétní?

Soleil

Konkrétní v souvislosti s čím?😊

Já

Naše kasino je licencováno herními regulátory ve všech zemích, ve kterých působí.

Nový


Soleil

Vskutku. To je to, co bylo uvedeno výše. Co přesně si přejete uvést jako potřebné informace již bylo poskytnuto dříve



Nikde nemají povolení k činnosti....

Automaticky přeloženo:
Anonymized471
před 5 měsíci

Ano viděl jsem co jsi psal v druhém vlákně a tam jsem ti v podstatě odpověděl, že mají podle nás neověřitelnou licenci. Myslím, že v chatu, který jsi zveřejnil, bys podle těch odpovědí chodil jen dokola.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Porušují smluvní podmínky a tvrdí, že jsou licencováni, což samozřejmě není pravda, a vy moji stížnost odmítáte, že jsem měl více účtů, i když jsem měl jeden.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zná někdo nějaké právníky, které bych mohl dostat k žalobě? Vedl jsem podrobné záznamy

Automaticky přeloženo:
Anonymized471
před 5 měsíci

Hovoříte o stížnosti , která byla založena v minulosti a jak jsem viděl, před poměrně dlouhou dobou. Myslím si, že vzhledem k tomu, že kasino v té době poskytlo relevantní důkazy a náš tým vyhodnotil, že vaše stížnost nebyla oprávněná, bohužel vám není možné více pomoci. Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to škoda, protože toto kasino mívalo dobrou pověst. Hrál jsem tam poker i kasino.

Automaticky přeloženo:
elenaradochinskaya
před 5 měsíci

No, určitě to zní dost neprofesionálně, ale předchozí informaci bych v tomto případě nebral jako kámen mudrců.

Když někdo stále trvá na 3 roky staré zamítnuté reklamaci, alespoň bych neřekl, že je to v lepším případě aktuální názor. Jde spíše o nezahojenou ránu. Podívejte se sami přímo zde .

Pokud jde o férovost a bezpečnost, její hodnocení je nadprůměrné . Proto bych to nenazval špatným místem pro hraní.

🙂

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

filefilefilefilefile

Pokračování

Automaticky přeloženo:
Anonymized471
před 5 měsíci

Pokud chcete k tomuto poněkud chladnému případu přidat něco nového, přestaňte prosím spamovat fórum a místo toho požádejte o opětovné otevření stížnosti .

To je zbytečné a jediným účinkem bude, že už nebudete moci na fórum nic přidávat .

Nemáme čas odpovídat na všechny vaše příspěvky o stejné věci znovu a znovu na fóru, viďte? 🙏

Informoval jsem tým stížností o vaší nehynoucí aktivitě, ale poslední krok je na vás.

Buď rozumná; stížnostmi na fóru se nezabýváme a zde vám nemůžeme pomoci.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Páni. Spamovat fórum, když ti ten chlap říkal, co se stalo? Propadli jste starému Každý hráč může mít pouze jeden účet. Je povolen pouze jeden Účet pro každou domácnost, IP, PC. Pro přístup ke svému účtu musíte zadat přihlašovací jméno a heslo, chráněné naším bezpečnostním systémem. Uživatel navíc není oprávněn předávat přístup k účtu třetím osobám. Při přístupu ke hře a zakódování vašeho přihlašovacího jména a hesla používáme chráněné připojení. Ke hře nemůžete přistupovat, aniž byste byli přihlášeni. Jakékoli nepoctivé kasino to téměř jistě využije jako záminku pro krádež peněz od svých zákazníků. Při čtení stížností a recenzí by toto kasino nemělo mít povolení k provozu. Promluvte si s jejich podporou a bude to mluvit o všech stížnostech, diskuzích nebo recenzích zde.

Automaticky přeloženo:
ibot252525
před 3 měsíci

Nejprve bych vám doporučil přečíst si něco více o tom, jak k tomuto tématu přistupujeme.


Existuje něco, čemu se říká Fair Gambling Codex, kterým se snažíme řídit, abychom zůstali transparentní. Věnujte prosím pár minut přečtení tohoto:

Časté problematické oblasti v online hazardu a jak by je kasina měla řešit

11. Ověření hráče a duplicitní účty :

Ve velké většině kasin mohou hráči mít pouze jeden hráčský účet na kasino. Otevření více než jednoho účtu je v rozporu s T&C a duplicitní účty jsou obvykle po zjištění uzavřeny.

Většina kasin kontroluje duplicitní účty pouze jako součást ověřovacího procesu, který se obvykle provádí, když hráč požádá o výběr. Pokud hráč něco vyhraje na jednom ze svých duplicitních účtů, jsou výhry obecně anulovány. V některých případech mohou být počáteční vklady vráceny hráči, pokud se kasino domnívá, že duplicitní účet byl vytvořen náhodou.

Pohled kasina

Kasina umožňují hráčům vytvořit si pouze jeden účet, aby se chránili před zneužitím bonusů. Otevření více účtů a pokus o získání uvítacího bonusu více než jednou je jedním z mála způsobů, kterými mohou hráči získat výhodu nad kasinem, nebo alespoň výhodu kasina zmenšit. To je důvod, proč má smysl, aby se kasina chránila uzavřením duplicitních účtů.

Pohled hráče

Někteří hráči si záměrně vytvoří více účtů (aby zneužili uvítací bonus), ale někdy se stane, že hráči jednoduše zapomenou, že už mají v kasinu zaregistrovaný účet, a nevědomky si vytvoří účet nový.

Někdy se hráči chtějí přihlásit ke svému starému účtu, ale nepamatují si své heslo. Místo toho, aby prošli procedurou „zapomenuté heslo", vytvoří si nový účet, možná ani netuší, že dělají něco, co je v rozporu s pravidly.

Ať tak či onak, myslíme si, že by se hráči neměli obávat náhodného vytvoření duplicitních účtů ve stejném kasinu.

Naše pozice

Uznáváme, že je odpovědností hráčů zajistit, aby si nevytvářeli více účtů ve stejném kasinu. Ne proto, že bychom si mysleli, že je to správný způsob, ale protože je to průmyslový standard a nemůžeme penalizovat všechna kasina, která neuplatňují pravidlo „jeden účet na hráče" způsobem, který považujeme za nejlepší. Nicméně věříme a doufáme, že kontrola duplicitních účtů během vytváření účtu se v budoucnu stane průmyslovým standardem a hráči budou lépe chráněni.

Mezitím by měl být každý případ posuzován samostatně. Pokud kasino zjistí, že si hráč vytvořil pět samostatných účtů a na každém z nich si nárokoval celou výši bonusu, je pravděpodobné, že se jedná o zneužití bonusu a kasino má plné právo je penalizovat. Na druhou stranu, pokud si příležitostný hráč omylem založí dva účty a ani si nenárokuje bonus, kasino by je nemělo penalizovat jen proto, že má pravidlo, které proti němu lze použít.

Naše doporučení pro kasina

Aby se předešlo duplicitním účtům, je možné a efektivní kontrolovat duplicitní účty během procesu vytváření účtu. Nemáme na mysli postup úplného poznání svého zákazníka (KYC), který by zahrnoval ověření ID, ale rychlou kontrolu kombinací osobních údajů, které by sdílely pouze dvě různé osoby ve velmi vzácných výjimkách, jako je jméno, příjmení a datum. narození. Pokud kasino tyto informace během procesu registrace nevyžaduje, mělo by s tím začít.

Ve většině případů nedojde k zápasu a kasino může nechat hráče hrát, pouze když hráč odešle žádost o výběr, spustí plnou proceduru KYC. Pokud však kasino získá zápas, je pravděpodobné, že hráč již má účet. V těchto případech upozorněte hráče a/nebo jej požádejte o dokončení postupu KYC, abyste se ujistili, že ještě nemá účet.

Pokud to není technologicky proveditelné, kasino by nemělo trestat hráče, kteří si nevědomky vytvořili druhý účet a neměli v úmyslu zneužít uvítací bonus. Pokud vám hráč nezpůsobil žádnou újmu, je nejlepší je kontaktovat a najít přijatelné řešení pro obě zúčastněné strany, jako je ponechání jednoho účtu otevřeného a uzavření druhého (účtů).


Oceňuji vaši ochotu sdílet to, co považujete za důležité. Věřím, že sdílíme stejnou optiku, pokud jde o duplicitní účty.

Souhlasím; není fér zrušit něčí výhru, protože jiný člen domácnosti hraje ve stejném kasinu pomocí stejné wifi, např.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tyto informace, které jste mi poskytli, byly velmi užitečné a nyní chápu, že jste byli oklamáni kasinem, které nemá žádnou licenci, a údajně máte více účtů hráčem. Rád bych si myslel, že jste provedli více průzkumu o Richardu McKennovi, abyste zjistili, zda měl nějaké další účty na jiných stránkách kasina nebo zda to byla ve skutečnosti jeho první stránka kasina, kterou kdy používal, a to říkalo, že více účtů vedla stejná osoba. Předpokládám, že jste vzal důvěryhodné slovo webu, který tvrdí, že má licenci kasina, která ji nemá, a vzal jste jejich slovo přes slovo Richarda McKenny o tom? Měl bych pravdu, kdybych předpokládal, že vám právě ukázali, co si vymysleli jako důkaz?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tohle mi ukázal Richard. Nejsem si jistý, jak by to byl duplicitní účet. Vypadá to, že mluvil pravdu, že měl v životě jen jeden účet.

Vážený RICHARDE,

Kontaktujeme vás z kasina JuicyStakes.

Váš účet byl zkontrolován a bylo zjištěno, že úzce souvisí s jiným účtem v našem systému, který má nevyřešené finanční problémy. V důsledku toho bylo přijato rozhodnutí o trvalém uzavření vašeho účtu, protože neprošel našimi bezpečnostními kontrolami. Toto rozhodnutí nebude zrušeno.

V případě, že bude vytvořen nový účet pod vaším jménem, bude zrušen.

Pozdravy,

Penelope

Bezpečnostní tým JuicyStakes

Automaticky přeloženo:
ibot252525
před 3 měsíci

Mohu to celé zredukovat na tu nejdůležitější část, prosím? Můžete dokázat, že kasino lhalo? Nemůžeme.

Navíc byl případ ve skutečnosti docela starý - vše se stalo před třemi lety. Takové stížnosti neřešíme. Upřímně řečeno, hráč nás na fóru neustále obtěžoval a tvrdil, že jsme ve spojení s kasiny, a proto jsme mu nebyli ochotni pomoci. Osobně jsem mu to všechno mnohokrát vysvětloval a bohužel, jako logický výsledek, byl tento hráč zakázán.

Neváhejte a klikněte na jeho „anonymizovaný" profil a dozvíte se více.

file

Ano, to byl alespoň spam.

Také jsem zjistil, že vaše jméno a IP jsou spojeny s jinými účty Casino Guru. Beru to jako čistou náhodu. To je opravdu zajímavé vzhledem ke skutečnosti, že celý tento rozhovor je o starém případu s více účty.

Omlouvám se; nic víc nemohu poskytnout. Je to historie a vše bylo řečeno.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky