FórumKasinaJoo Casino - všeobecná diskuze

Joo Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Ella092
|
6324 zobrazení 43 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Joo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj všichni. Mám problém s joocasinem. Vyhrál jsem 1000 eur v tomto kasinu. Kasino mi strhlo 800 eur kvůli údajnému bonusu (v podmínkách o tom nic nenajdu...). No už jsem se smířil s tím, že mám na účtu jen 200 eur. Problém je nyní v tom, že kasino mi nechce vybrat peníze, protože minimální částka výběru je 500 eur. Nemám bitcoinový účet a nechci si ho zakládat. Slušně jsem kasino požádal o převedení mých 200 eur na můj účet, abych tam mohl svůj účet konečně uzavřít. Kasino to nechce dělat. Doufám, že mi někdo pomůže

Automaticky přeloženo:
Ella092
před 2 roky

Ahoj,

Ella092, no, to je docela složitá záležitost, řekl bych. Začněme od začátku. Téměř každý bonus bez vkladu má několik podmínek, které musíte mít na paměti, jeden se nazývá maximální limit pro výběr a říká vám, kolik budete moci vyhrát, když je bonus aktivní. Maximální limit výběru najdu v sekci bonusové podmínky, bod 1.7.:

file "1.7. Maximální limit výběru z bonusu bez vkladu včetně roztočení zdarma je 50 EUR. Maximální limit výběru z roztočení bez vkladu je 50 EUR. Omezení maximální výhry trvá i po splnění požadavku na sázení. Maximální možnost kdykoli vybrat ze hry s finančními prostředky spojenými s bonusem (bez vkladu) je 50 EUR. Pro věrné hráče lze učinit výjimku a v případě výhry lze maximální výherní částku zvýšit. Chcete-li požádat o výběr, musíte plně ověřit svůj účet a provést minimální vklad."

Zdá se tedy, že váš limit byl zvýšen.

Zkontrolovali jste platební možnosti dostupné pro hráče z Německa? Je nějaká jiná možnost, kterou byste preferoval? Zeptal bych se kasina, zda je pro vás k dispozici.

Pokud se vám podaří najít řešení, dejte mi prosím vědět.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino mi odpovědělo v e-mailu, že peníze nebo 200 eur budou převedeny bankovním převodem jako náhrada. Stále čekám na potvrzení. Pokud to nepomůže, dám vědět! Moc děkujeme ❤️

Automaticky přeloženo:
Ella092
před 2 roky

Ahoj, vypadá to dobře 🙂.

Dejte mi laskavě vědět, až obdržíte peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Udělal jsem vklad, udělal pár kol, vyhrál, požádal o výběr, bylo to zrušeno.

Stěžoval jsem si a bylo mi řečeno, že můj účet nebyl ověřen. Poslal jsem dokumenty, i když jsem nemohl odstoupit, hrál jsem prohrál

z mého pohledu není Joo Casino spolehlivé. Zadal jsem několik žádostí o výběr, všechny byly zamítnuty, peněženka Payfun, pix a bankovní převod, hraji v kasinu Betano, Jvspin a Nine

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Aparecida
před rokem

Ahoj,

Omlouvám se, že to říkám, ale je docela obvyklé, že nejprve musí být váš účet ověřen, aby vám mohly být zaslány vaše výhry. Obávám se, že vámi zvolená možnost platby neprovádí žádné změny. Některá kasina posílají nižší částky bez ověření, ale existuje určitá hranice, takže budete nakonec požádáni o dokončení ověření.

Výjimkou jsou anonymní kasina – obvykle ta kryptoměnová.

Dovolte mi zmínit náš pohled na věc:

"

Mějte však prosím na paměti, že je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. To znamená, že může nějakou dobu trvat, než se vaše peníze objeví na vašem účtu. Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným ověřením KYC nebo velkým množstvím žádostí o výběr.

Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní od žádosti o výběr.

Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Předem děkujeme za trpělivost a pochopení.

"

Je mi líto, že jsi ztratil rovnováhu. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

účet je ověřen, s mým účtem je vše v pořádku. Každá hodina, která požádala o výběr, byla zrušena novým příběhem.

minimální částka 50,00 $ real


Automaticky přeloženo:
Aparecida
před rokem

Myslím, že v tuto chvíli nemůžeme dělat nic jiného, pokud jste přišli o peníze, obávám se, že toho moc nezmůžeme.

Normálně bych navrhoval reklamaci.

Můžete se podělit o to, jaké příběhy kasino používá? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nic jiného opravdu není.

Automaticky přeloženo:
Aparecida
před rokem

Dobře, děkujeme, že jste se s námi podělili o své zkušenosti.

Pokud budete mít někdy pocit, že by se vám hodila pomoc, navštivte nás. vždy je prostor pro další stížnost 🙏.

Jde o to, že se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám problém s platbou, proč se strhává?

Automaticky přeloženo:
mardinkelasik
před rokem

Ahoj,

Myslím, že kasino by vám to mělo vysvětlit. Toto je fórum, bohužel nemáme informace z kasin.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni.

Mám problém s kasinem JOO. Jde o výplatu 700 eur. Přestože je ověření dokončeno a dokumenty byly nahrány, výplata je znovu a znovu odmítnuta. Chtěli byste vědět proč?

Automaticky přeloženo:
Ella092
před rokem

Je dobré slyšet, že souhlasili s převodem peněz nebo 200 eur jako refundace bankovním převodem. Chápu, že stále čekáte na potvrzení, takže doufám, že proces proběhne hladce a peníze obdržíte co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
robjmiller
před rokem

Ne, čekám na výplatu, která byla opět zamítnuta.

Proč je výplata zamítnuta?

Automaticky přeloženo:
Alexa2007
před rokem

Ahoj.

Tato odpověď nebyla určena vám 🙂, ale Ella092:

file


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni.

Mám problém s kasinem JOO. Jde o výplatu 700 eur. Přestože je ověření dokončeno a dokumenty byly nahrány, výplata je znovu a znovu odmítnuta. Chtěli byste vědět proč?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Rád bych odpověděl na vaši otázku, ale bohužel nemohu. V tomto případě byste se měli zeptat kasina.

Jste si jisti, že nedostáváte žádné e-maily týkající se vysvětlení? Někdy takové e-maily jdou přímo do složky se spamem nebo košem - stojí za to zkontrolovat.

Pokud nemáte tušení, kasino by mělo poradit, co je špatně.

Zkuste se zeptat operátora chatu nebo podpory a podělte se o odpověď, prosím.



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tak jsem vložil peníze do tohoto kasina. Využili jejich nabídku bonusu za vklad. Hrál jsem přes sázkovou částku. Ne, pokouším se vybrat, problém je v tom, že moje banka mi poskytuje pouze digitální kartu, žádnou fyzickou kartu.


Teď mě kvůli tomu neověří a evidentně nemohou odstoupit. Ověřili moje ID a adresu. ale neověřím, odkud jsem vložil prostředky.


Jsem schopen jim poskytnout jakoukoli jinou formu důkazu, že vklad přišel z účtu pod mým jménem, ukažte doklad o digitální kartě (ačkoli to nepřijímají). Přesto s radostí přijímají platby z digitálních karet.


Myslím, že větší problém je v tom, že i kdybych měl fyzickou kartu se stejnými čísly a datem vypršení platnosti, CCV na zadní straně se bude lišit, protože takhle funguje moje banka. Takže z toho, co mi říkají, neexistuje žádná možnost, že bych se mohl ověřit a odstoupit.


Kdybych věděl, že digitální karty nejsou povoleny, použil bych jiný způsob vkladu. Použil jsem digitální karty s jinými kasiny, jako je RoySpin a Viperspin, a neměl jsem žádné problémy s ověřením a výběrem.


Přinejmenším frustrující.

Automaticky přeloženo:
zachg93
před 9 měsíci

Ahoj, pokud vám kasino v rámci vkladu neposkytne jinou alternativu, jak ověřit metodu a následně s ní vybrat a také neakceptovat dokumenty ke kartě, doporučil bych vámpodat stížnost zde na tomto odkazu .

Náš tým se Vám bude snažit pomoci a pevně věřím, že se tato situace podaří vyřešit. Samozřejmě, pokud nevíte, co od samotné reklamace čekat, přidal jsem sem i průvodce , kde se dočtete všechny relevantní informace.

Jste na to ?

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky