před 6 měsíci
Mluvil jsem s nimi a můj problém nevyřešili
I talked to them and they didn't solve my problem
les hable y no me resolvieron el problema
0
Mluvil jsem s nimi a můj problém nevyřešili
I talked to them and they didn't solve my problem
les hable y no me resolvieron el problema
No, pokud změnili platební metody, bohužel s tím nemůžeme nic dělat. Co když si vyberete jinou?🤷♀️
Well, if they've changed the payment methods, unfortunately, there is nothing we can do about it. What if you choose another one?🤷♀️
Z ničeho nic požadují další dokumentaci a odkládají vaše výběry s možnou 31denní lhůtou, zatímco obvykle to trvá 1 den. S odkazem na podmínku 10.4. Neférová hra. Velmi zvláštní, pokud již zpracovali všechny výběry.
Out of nowhere, they ask for more documentation and delay your withdrawals with a possible 31-day deadline, whereas they usually take 1 day. Alluding to the term or condition 10.4. Unfair play. Very strange if they already processed all the withdrawals.
De la nada te solicitan mas documentacion y te retrasan los retiros con una posibilidad de 31 dias de plazo, siendo que usualmente demoran 1 dia. Aludiendo al termino o condición 10.4. Juego desleal. Muy extraño tdo si ya procesaban tdos los retiros.
Z jiného pohledu, pokud tato žádost přišla z ničeho nic, může jít také o jakési dodatečné ověření nebo přímé prošetření všech vašich aktivit, které mají většinou podobné termíny.
Kasina bohužel nechtějí sdílet podrobnosti, pokud jde o vyšetřování, takže jako obvykle jsou hráči špatně informováni, ale velmi zmatení. Upřímně řečeno, pokud kontrolujete pravidla, vždy existuje část, která takový proces ospravedlňuje. Je mi líto, že tím musíte projít. Vsadím se, že si nejste vědomi ničeho neobvyklého, co jste kdy při hraní udělali, že? Takže byste měli být v pořádku. Doufejme, že to zvládnou rychleji, a ujistěte se, že nás budou informovat. Jen pro případ.
From another perspective, if this request came out of nowhere, it may also be a sort of additional verification or a direct investigation of all your activities, which usually have similar deadlines.
Sadly, casinos do not prefer to share details when it comes to investigations, so as usual, players are poorly informed yet highly confused. Frankly, if you check rules, there is always a part justifying such a process. I'm sorry you have to go through this. I bet you are not aware of anything unusual you have ever done while playing there, right? So you should be fine. Let's hope they will handle this quicker, and make sure to keep us posted. Just in case.
Co?!!! To není pravda!! Všechna kasina pod tímto vedením mají stejný proces ověřování. ID, selfie s ID a ověření platby. Pokud jsou dokumenty v pořádku, výběr (bankovní kartou) trvá maximálně 15–20 minut.
What?!!! IT is not true!! All casinos under this management have the same verification proces. ID, selfie with ID and payment verification. If docs are ok, withdrawal (by bank card) takes up to 15-20 minutes maximum.
O čem to mluvíš? Hráli jste vůbec v jejich kasinu? maximální doba ověření účtu je 31 dní a mohu říci, že to není maximum, ale minimum, na které budete čekat.
What are you talking about? Did you even play at their casino? the maximum account verification period is 31 days, and I can say this is not the maximum, but the minimum that you will wait for.
Ano. Hrál jsem ve 3 jejich kasinech:
1) Jet Casino
2) 1 GO Casino
3) Kasino Starda
ID, selfie s ID a výpisem transakce
Pokud jsou dokumenty kvalitní a viditelné, po odstoupení máte od podpory odpověď ohledně ověření.
Yes. I have been playing on 3 of their casinos:
1) Jet Casino
2) 1 GO Casino
3) Starda Casino
ID, selfie with ID and transaction statement
If the documents are good quality and visible, after making withdrawal You have answer from support about verification.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.