DomůFórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

101 618 zobrazení 432 odpovědí |
před 3 roky
|
1...16 17 18...22
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Možná mi někdo z týmu guru kasina může poradit, co mám dělat? Brzy uplynulo 5 pracovních dnů a mám peníze, které čekají, ignorují 2/3 pokusu o výběr v celkové výši 1200 € a schválili pouze 400 €.


Četl jsem stížnosti na Askgamblers, dalších stránkách přidružených kasin a na Casino Guru je to všude stejné/podobné.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Náš tým pro stížnosti bohužel není schopen zasáhnout v případech před uplynutím 14denní lhůty, abychom vám řekli pravdu. Takže opravdu doufám, že dostanete zaplaceno dříve.

Určitě chápu, že to musí být frustrující, ale tady máme svázané ruce. Doufám, že to pochopíte.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

V neděli jsem požádal o výběr 400 € x 3 ve středu ráno bylo zpracováno 400 € x 1, do dnešního dne stále jediná platba, kterou jsem viděl. A poslal jsem jim e-mail a žádná odpověď a livechatt říká, že to bude zpracováno, ale není to atd

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Navrhlo kasino, že jsou oficiálně v nějakém zpoždění? Na druhou stranu se může stát, že zpracovávají výplaty jen pár dní v týdnu. Je to běžnější, než si někdo myslí...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ne ve skutečnosti se rozhodli zpracovat pouze jednu ze tří a komunikace, když mluvím do živého chatu, je, že bude brzy zaplacena a další bláboly

Automaticky přeloženo:
salmonhell11
před 10 měsíci

Jo, live chat mnohokrát neví, co se děje s výběry, víš. Proto je nejlepší komunikovat e-mailem.

Ale nevadí, jak je to s vaším stažením teď, prosím? Nějaké aktualizace?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj CASINO GURU.


Jsem relativně nový člen a chtěl bych vám předem poděkovat za vaši práci při podpoře hráčů.

Chci vyjádřit svůj smutek s tímto kasinem, protože uzavřeli můj účet s nárokem na více účtů, plně ověřených, se 2 provedenými vklady, ve kterých jsem na 2. vklad získal více než 400 EUR na výhrách. Pokusil jsem se provést výběr, který čekal 4 pracovní dny. Pátý den, když jsem se pokusil přihlásit, mi přišla červená zpráva, že můj účet byl z rozhodnutí administrace uzavřen. Žiji v Portugalsku, malé zemi s mnoha venkovskými oblastmi, takže není moje chyba, že operátor poskytuje stejnou IP několika uživatelům. Byl jsem legitimním hráčem několik let a nikdy jsem neměl takový problém. Chtěl bych podat stížnost, ale podle toho, co jsem prozkoumal, I wild casino patří do skupiny "ALTACORE", ve které mám také účet v jiném kasinu stejné skupiny s více než 5000 tisíc eur. Obávám se, že všechno zabaví.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
Romsilva
před 10 měsíci

Ahoj.

Vítejte; je vždy příjemné vidět kolem sebe nové tváře, ale myslím, že důvod by měl být potěšující. 🙂

Zaměřme se na situaci, ve které jste se ocitli, abychom mohli najít cestu ven.

Za prvé, zlaté pravidlo říká, že pouze jeden osobní účet v kasinu, což znamená, že účty v rámci celé kasinové skupiny se rozhodně nepočítají. My v Casino Guru nevěříme, že shoda IP je dostatečným důkazem pro zrušení výher. Má to být jen kousek skládačky.

Takže nejdůležitější věc, kterou bych rád věděl, je, co ještě vedení kasina zjistilo? Viděl jsem, že jste v minulosti podal stížnost, a pokud se domníváte, že kasino bylo s rozsudkem poměrně rychlé, doporučil bych podat další.

Co si myslíte o podání další stížnosti u nás?


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den milá Radko,


Upřímně ani nevím, proč mi zablokovali účet. Jednoduše mi poslali e-mail s informací o tom, co se stalo, a obvinili mě, že mám více účtů. Něco, co je naprosto falešné. Kdykoli vyrazím na cestu, bez ohledu na to, jaké kasino to je, mým prvním krokem je zkontrolovat svůj účet před vkladem. V i wild casino tomu nebylo jinak. Při prvním vkladu (s plně ověřeným účtem) jsem provedl vklad 20 EUR, ale nakonec jsem o vše přišel. Při druhém vkladu 20 EUR jsem dostal více než 400 EUR. Zkusil jsem vybrat 40 € a tehdy to všechno začalo. Kasino mé výhry nepřijalo, zabavilo mi celý zůstatek a poté mi uzavřelo účet. Na vše mám doklad a mohu se s vámi i podělit na email, ale reklamovat se nechystám, alespoň zatím. Byl bych jen rád, kdybyste tomuto typu kasina věnovali větší pozornost, protože to bylo velmi kladné hodnocení, které jste mu dali, co upoutalo mou pozornost na I WILD CASINO.

s pozdravem

Romarico Silva.

Automaticky přeloženo:
Romsilva
před 10 měsíci

Bohužel, pokud nepodáte stížnost, nemůžeme zde nic dělat.

Celá situace musí být prošetřena, abychom se mohli dozvědět, co se stalo, víte, a zjistit, zda existuje nějaká šance, že bychom to mohli napravit.

Mohu se však zeptat, proč nechcete podat stížnost?

Je to zajímavý přístup, který tu máte, ale abych vám řekl pravdu, opravdu to nechápu.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romsilva příspěvek smazal/a
před 9 měsíci

Jak můžete vidět, a jakkoli se to může zdát neuvěřitelné, kasino mě vybízí k návratu na platformu.

Rozesměje mě to.

Automaticky přeloženo:
Romsilva příspěvek smazal/a
Romsilva
před 9 měsíci

IWild spolu se všemi kasiny Altaxore NV jsou podvodníci bez etiky a měli by být ponecháni v odpadkovém koši kasin na odpadky. IMHO samozřejmě. 😁

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci
Romsilva příspěvek smazal/a
před 9 měsíci

Takže nás prosím stále informujte o tom, jak to jde, a pokud budete chtít naši pomoc, budeme tu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Milá Romi, doufám, že se máš dobře.


Jak jsem očekával, kasino bohužel zcela ignorovalo mé e-maily a mé pokusy kontaktovat chat.


budu pokračovat v reklamaci.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romsilva
před 9 měsíci

Žádné starosti; náš tým stížností ji určitě zkontroluje, kdykoli budete připraveni ji odeslat.

Dejte mi vědět, jestli je s odesláním vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chtěl bych se dozvědět více o kasinu iWild. Vlastní ho stejná společnost jako kasino Snatch. V minulosti jsem měl problémy s kasinem Snatch během procesu výběru.

Požadují dokumenty z mého bankovního účtu, které ode mě žádné jiné kasino nežádalo.

Máte někdo zkušenost? Jaké dokumenty iWild vyžaduje?

Už nehraju v Snatch Casino, protože si myslím, že jejich praktiky jsou nevhodné.

Automaticky přeloženo:
Seppo14
před 9 měsíci

Ahoj, dneska se ptáš docela vtipně. Právě jsem viděl příspěvek týkající se vlastnictví kasina Snach.

Možná vás to zaujme – příspěvek je zde 👈. Uvidíme, co na to řeknou kolegové.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Milá Romi,

Doufám, že se máš dobře.

Dnes jsem podal stížnost. Pokud byste se mohli podívat, ocenil bych to.

s pozdravem

Romarico Silva

Automaticky přeloženo:
Romsilva
před 8 měsíci

Vidím, že je připravena ke kontrole naším týmem.

Počkejte prosím na informace o tom, co je třeba udělat dále.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nejlepší startovací bonusy jen na iWildcasinu, skvělá hratelnost, neopakovatelné dojmy. doporučuji

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.