FórumKasinaIviBet Casino - všeobecná diskuze

IviBet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od fpfeil94
|
15919 zobrazení 85 odpovědí |
|
1...3 4 5
před 10 měsíci

Prosím, můj výběr se opozdil o 11 dní, takže mi tyto peníze hodně pomůžou, 1500 $ prosím doufám v odpověď Moje uživatelské jméno Vulgofvl12

Automaticky přeloženo:
tim9805
před 10 měsíci

Ahoj. Vidím, že jste úspěšně otevřeli stížnost a náš tým od vás potřebuje další informace. Mohl byste je poskytnout, prosím? Stačí kliknout/klepnout na tento odkaz 👈.

Kasina mohou zablokovat účet, kdykoli potřebují provést nějakou kontrolu hráčů, a je to správné, že vás o tom informovali. Někdy hráči nechápou, co by mohlo způsobit tento druh vyšetřování, a je lepší nedospívat k žádnému závěru, jen spolupracovat s kasinem a poskytnout všechny potřebné informace. Jsem si jistý, že náš tým vám s tím také pomůže. Doporučuji vám tedy počkat ještě pár dní, dát všechny odpovědi našemu reklamačnímu týmu a uvidíme, jak se situace vyvine. Co myslíte, bylo by to možné 🙏.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Prosím, můj výběr se opozdil o 11 dní, takže mi tyto peníze hodně pomůžou, 1500 $ prosím doufám v odpověď Moje uživatelské jméno Vulgofvl12

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, řeklo vám kasino, v čem je problém a proč výběr trvá 11 dní? Chtěl bych upozornit, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Pokud se tedy nic nezmění, kontaktujte nás a my se pokusíme pomoci.

Dovolte mi, abych se vás zeptal na několik dalších otázek, ověřili jste svůj účet v tomto kasinu? Hráli jste s bonusem nebo bez něj?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kasino: ivibet.com


Chtěl bych se zeptat, kolik z vás zde úspěšně odešlo z webu? Pokud vám to nevadí, uveďte podrobnosti níže


Množství:

Kdy bylo staženo (datum a čas):

Doba, kterou trvalo zpracování vašeho výběru:

Způsob platby použitý při výběru:

Kdy jste obdrželi finanční prostředky (datum a čas):


V tuto chvíli jsem bez naděje, chci se jen zeptat, jestli někdo z vás odstoupil z kasina.


Automaticky přeloženo:
lansb
před 10 měsíci

Na základě hodnocení jeho hráče má ke špičkovému zážitku daleko, prolistujte si ho zde 👈

Podle vaší rychlé stížnosti to bylo jen pár dní, že? No, upřímně, musíte počkat.

Mezitím se ujistěte, že spolupracujte, kdykoli můžete; je to nejlepší řešení, které mohu nyní nabídnout.

Možná jste v kontaktu s podporou?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Varování pro lidi. IVIbet se pokouší ponechat si vklady a odmítá refundace, přestože to bylo slíbeno na chatu.


Vložil jsem, požádali o KYC, vše schválili, pak požádali o alternativní doklad totožnosti (nemám).


Požadoval tedy uzavření účtu a vrácení peněz. Bylo to slíbeno na chatu.


Žádná náhrada, stále sháním.


Existuje důvod, proč jsou darebáci.

Automaticky přeloženo:
dionbarker
před 9 měsíci

Ahoj. Omlouváme se za vaši situaci, i když mi to zní jako často postup KYC, kdy kasino žádá o alternativní doklady totožnosti. Setkáváme se s tím v mnoha kasinech, opravdu. Každopádně, ponechali jste si náhodou snímek obrazovky konverzace, kterou jste vedli v živém chatu? Mohlo by být užitečné v mnoha případech vést takovýto „prove". Pokud tomu dobře rozumím, požádali jste o vrácení zálohy, že? Uvidíme, jak a zda bude náš tým pro stížnosti schopen vám s tímto problémem pomoci, poté, co se na něj podrobně podívá. 🤞

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 9 měsíci

předchozí kasino vůbec

Automaticky přeloženo:
vislumgeral
před 9 měsíci

Hej, co myslíš tím, co jsi napsal? Máte také nějaké problémy s výběrem v kasinu nebo něčím jiným? Pokud ano, klidně to popište více, abychom zjistili, zda vám můžeme pomoci.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj a vítejte

Znovu potřebuji vaši pomoc. IVIBET mi nechce platit mé peníze. Prosím o zásah

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Dobrý den, má kasino důvod, který vám řekl, proč vám nechce vyplatit peníze? Jak dlouho vaše situace trvá? Byl již váš účet v tomto kasinu ověřen?

Prosím, dejte mi vědět trochu více o situaci.

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Abychom vám mohli pomoci, budeme potřebovat nějaké další podrobnosti o tomto problému, prosím.🙏 Kdy přesně jste požádali o stažení a jaký byl důvod, proč jste jej odmítli?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ahoj Romi

Falešný poplach. IVIBET mi vyplatil výhru. Myslím, že je to důvěryhodné kasino

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Ahoj. Je to dobrá zpráva, opravdu. Jak dlouho jsi čekal, jestli ti nevadí, že se ptám? Také pokud máte zájem, napište o této zkušenosti do recenze pro kasino, co říkáte? Stačí sledovat odkaz , prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ahoj Romi

Trvalo to 4 dny, než jsem měl peníze na svém bankovním účtu

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Někdy stačí být trochu trpělivý a dát kasinu čas. Není třeba se hned ze začátku stresovat. Jsem rád, že jsi dostal peníze a že to netrvalo tak dlouho. Budeš tu hrát dál? 😊😎

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ano Jaro, budu dělat vždycky

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Rád bych vám popřál veselé Velikonoce a pokud narazíte na něco, co byste chtěli sdílet na fóru, jsme tady! ✨😉

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

5/1 podvodný web nevkládejte, nikdy nebudete moci vybrat, podpora je k ničemu.

Automaticky přeloženo:
balugeiger
před 7 měsíci

Ahoj, můžeš mi prosím říct, jaké jsi měl zkušenosti v kasinu? Předpokládám, že z toho, co jsi napsal, byl problém hlavně s tím stažením. Takže máte ještě nějaké peníze v kasinu? Co se stalo, že ses nemohl odvolat?

Řekni mi trochu víc a uvidíme, jestli ti můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky