Ahoj, tak to vypadá, že se to povedlo. Ale v poměru k času a práci, kterou jsem strávil za 4000 NOK. Pak už tam hrát nebudu.
Hi, Then it seems that it has worked out. But in relation to the time and work that I have spent for NOK 4,000. Then I won't play there again.
Hei, Da ser det ut til at det har ordnet seg. Men i forhold til tid og arbeid som jeg har brukt for 4000,- Nkr. Så kommer jeg ikke til å spille der igjen.
Ahoj,
opravdu skvělá zpráva. Někdy také očekávám to nejhorší, zvláště pokud jsou nějaké stížnosti a špatné recenze.
Klidné čekání je někdy tou nejlepší strategií. 😀
Hello,
great news indeed. Sometimes I also expect the worst especially if there are some complaints and bad reviews.
Calm waiting is sometimes the best strategy. 😀
Ahoj kluci. Jak jste se dostali ke svým penězům? Moje jsou zaseknuté a neustále žádají další dokumenty a brzy je o mně všechno ukradeno. co bych měl dělat?
Hi guys. How did you get your money? Mine are stucked and they keep asking for more documents and soon everything about me is stolen. what should i do?
Ahoj,
Myslím, že byste se měli snažit spolupracovat a poskytnout všechny potřebné dokumenty, je to nejjednodušší cesta i v kasinu s pochybnou pověstí.
Existují nějaké dokumenty, které nyní nemůžete kasinu předložit?
Hello,
I think that you should try to cooperate and provide all the necessary documents, this is the easiest way even in a casino with a questionable reputation.
Are there any documents you just can't present to the casino now?
Ahoj Radko. Dal jsem jim vše pro ověření KYC, ale teď chtějí moji fotku a můj průkaz totožnosti. Když to pochopí, mohou s tím dělat všechno. Dostanu odsud někdy své peníze?
Hi Radka. I gave Them everything for KYC verification But now they want picture of me and my ID. When they get that they Can do everything with it. Will i ever get my money from here?
Ahoj,
to je však docela standardní požadavek. Kasina obvykle žádají hráče, aby si udělali selfie, kde budou mít ID vedle své tváře. Kasina nemají ten luxus, aby se s vámi osobně setkali a zkontrolovali váš průkaz ve vaší přítomnosti, abyste porovnali fotografii, viďte?
Stačí poskytnout tuto selfie do kasina.
Hello,
this is, however, a pretty standard demand. Casinos usually ask players to make a selfie where they hold the ID next to their facese. The casinos don't have the luxury to meet you in person and check your ID in your presence to compare the photo, you see?
Just provide this selfie, to the casino.
Ten ivibet je v prdeli, od včerejška se snažím vydělat peníze a pořád se vymlouvají...
Aby obdrželi, dostávají včas, aby provedli platbu, kterou neustále přivádějí
This ivibet is fucked up, since yesterday I've been trying to cash out and they keep making excuses...
To receive, they receive on time now to make the Payment they keep rolling
Esse ivibet ta foda, desde de ontem que estou tentando sacar e eles fica botando desculpas...
Para receber, recebem na hora agora pra fazer Pagamento ficam enrrolando
Ahoj,
promiňte mi otázku, ale všimli jste si, že kasino má ve skutečnosti špatnou pověst ?
Hráčům proto doporučujeme, aby sledovali recenze. Mohu vědět, zda byl váš účet plně ověřen? Myslím, že to je to, co vám vadí, že?
Promiň, že to říkám, ale:
"Upozorňujeme, že pokud se jedná o váš vůbec první požadavek, doporučujeme počkat alespoň 14 dní na zpracování vašeho ověření/výběru."
Pokud mohu, doporučuji vám spolupracovat s kasinem, abyste prošli ověřením dříve.
Hello,
pardon my question but did you notice that the casino actually has a bad reputation?
That's why we advise players to keep an eye on the reviews. May I know whether your account has been fully verified? I guess that this is what bothers you right?
Sorry to say that but:
"Please note that we recommend to wait at least 14 days for your verification/withdrawal to be processed specially if it’s your first ever request."
If I may I recommend you cooperate with the casino so you will pass the verification sooner.
Pak byste se měli zaměřit na absolvování ověření, bez ohledu na špatnou pověst, absolvování KYC je nutností.
Zkontroloval jsem stížnosti a vy můžete udělat totéž zde , a zjistil jsem, že momentálně existuje pouze jedna nevyřešená stížnost. V jiných případech byli hráči nakonec vyplaceni:
Beru to jako dobré znamení, buďme pozitivní. Dejte mi vědět, jak ověření probíhá.
Then you should focus on passing the verification, no matter the bad reputation, passing the KYC is a must.
I checked the complaints, and you can do the same here, and found that there is only one unresolved complaint right now. In other cases, players were paid in the end:
I'll take it as a good sign, let's be positive. Let me know how the verification goes.
neplaťte peníze, ivibet pravděpodobně zkrachuje... od 4. 4. 2023 neprobíhají jednorázový výběr... nikdo, kdo provedl výběr po 4. 4. 2023, nedostal peníze...
do not pay money, ivibet propably will bankrupcy... they dont proceed single withdraw since 04.04.2023... nobody who made withdraw after 04.04.2023 did not get money...
Předpokládal bych, že otevřené stížnosti budou více než čtyři. 🤔
Pokud znáte nějaké osoby s nevyřízeným výběrem, bylo by dobré je všechny poslat sem. co myslíš?
I would assume there would be more than four open complaints. 🤔
If you know any persons with a pending withdrawal, would be good to send them all here. what do you think?
posílám všechny lidi sem nebo na askgamblery... ne kvůli pomoci, ale mám velký plán xd "co vidíme, závisí na tom, co hledáme" hehe aleluja!
i am sending all people here or on askgamblers... not because off help but i have big plan xd "wat we see is depend what we looking for" hehe alleluja!
Nejenže mě znepokojují stížnosti, ale samozřejmě každý hráč s podezřením je vítán, aby ji podal.
Chcete vysvětlit velký plán, nebo mám počkat na velké finále? 🙂
I was not only concerned about complaints, but obviously, every player with suspicion is welcome to submit one.
Care to explain the big plan, or should I wait for the grand finale? 🙂
Můj příteli, výběry jsem provedl několikrát a neměl jsem žádný problém.
My friend, I have done withdrawals several times and I did not have any problem.
Φιλε μου εχω κανει αναληψεις αρκετες φορες και δεν ειχα καποιο προβλημα.
Ahoj.
Můžete být konkrétnější, prosím? Začalo ověřování – alespoň?
Hello.
Can you be more specific, please? Has the verification started - at least?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.