před měsícem
Mohl byste nám prosím poskytnout více informací, abychom lépe věděli, o co jde?
Could you provide more information to us so we can know better what is going on, please?
OdpovědětCitovat0
Mohl byste nám prosím poskytnout více informací, abychom lépe věděli, o co jde?
Could you provide more information to us so we can know better what is going on, please?
Dobrý den, rád bych věděl, jak dlouho trvá, než Inbet Casino vyplatí peníze. Před 4 dny jsem požádal o výběr a stále nic. Kontaktoval jsem zákaznický servis a oni mi řekli totéž, že je to v procesu ověření, ale sami mi řekli, že to trvá 24 až 72 hodin.
Hello, I'd like to know how long it takes for Inbet Casino to pay out. I requested a withdrawal 4 days ago and still nothing. I contacted customer service and they told me the same thing, that it's in the validation process, but they themselves told me it takes 24 to 72 hours.
Hola para saber cuánto tiempo tarda inbet casino para pagar tlretire hace ya 4 días y aún nada y entro al servicio al cliente y me dicen lo mismo que está en proceso de validación pero ellos mismos me dijeron que son de 24 a 72 horas
Ahoj, bohužel ti to přesně říct nemůžu, protože existuje řada věcí, které mohou ovlivnit výběr a zpomalit ho.
Takže kasino vám řeklo, že kontrolují výběry. Museli jste se ověřit, nebo ne? Jakou platební metodu používáte?
Hi, unfortunately, I can't tell you exactly, because there are various things that can affect the withdrawal and slow it down.
So the casino told you that they check withdrawals. Did you need to verify yourself or not? What payment method do you use?
V Mexiku dávají 2000 pesos s možností x40 rolloveru; pokud to dokončíte, můžete si vybrat 3000 pesos. Já jsem si vybral peníze 21. a dodnes mi je nevložili. Ostatní uživatelé už své výběry obdrželi, ale já zatím nic.
Celkově vzato, kasino nabízí dobrou nabídku automatů a možností sázení, ale výběry trvají tak dlouho, že mě to odrazuje od návratu. Chtěl jsem provést vklad, ale litoval jsem toho, protože můj první výběr stále čeká na vyřízení.
In Mexico they are giving 2000 pesos with a x40 rollover; if you complete it you can withdraw 3000 pesos. I made my withdrawal on the 21st and to this day they haven't deposited it. Other users have received their withdrawals but so far I haven't received anything.
Overall, the casino has a good variety of slots and betting options, but the withdrawals take so long that it discourages me from returning. I wanted to make a deposit, but I regretted it because my first withdrawal is still pending.
En México están dando 2000 pesos con un rollover de x40, si lo liberas puedes retirar 3000 pesos, yo desde el día 21 hice mi retiro y es fecha que no me han depositado, otros usuarios si recibieron sus retiros pero hasta hoy yo no he recibido nada.
En general el casino tiene buena variedad de slots y apuestas pero al tardarse tanto los retiros quitan las ganas de regresar, he querido depositar pero me arrepiento ya que mi primer retiro sigue como pendiente.
Můj účet je v pořádku, je ověřený a nic nechybí, ale včera mi kasino vrátilo 1000 z 1200, které jsem vybral, a musel jsem znovu vložit peníze, aby mi mohli vybrat zbývajících 1000.
My account is fine, it's verified and nothing is missing, but yesterday the casino returned 1000 of the 1200 I withdrew, and I had to deposit again so they would let me withdraw the remaining 1000.
Mi cuenta está bien está verificada tambien no le hace falta nada pero el día de ayer me regresaron el dinero a mi cuenta del casino de los 1200 que retire me regresaron 1000 y tuve que volver a depositar para que según me dejen retirar los mil
V Mexiku dávají 2000 pesos s možností x40 rolloveru; pokud to dokončíte, můžete si vybrat 3000 pesos. Já jsem si vybral peníze 21. a dodnes mi je nevložili. Ostatní uživatelé už své výběry obdrželi, ale já zatím nic.
Celkově vzato, kasino nabízí dobrou nabídku automatů a možností sázení, ale výběry trvají tak dlouho, že mě to odrazuje od návratu. Chtěl jsem provést vklad, ale litoval jsem toho, protože můj první výběr stále čeká na vyřízení.
In Mexico they are giving 2000 pesos with a x40 rollover; if you complete it you can withdraw 3000 pesos. I made my withdrawal on the 21st and to this day they haven't deposited it. Other users have received their withdrawals but so far I haven't received anything.
Overall, the casino has a good variety of slots and betting options, but the withdrawals take so long that it discourages me from returning. I wanted to make a deposit, but I regretted it because my first withdrawal is still pending.
En México están dando 2000 pesos con un rollover de x40, si lo liberas puedes retirar 3000 pesos, yo desde el día 21 hice mi retiro y es fecha que no me han depositado, otros usuarios si recibieron sus retiros pero hasta hoy yo no he recibido nada.
En general el casino tiene buena variedad de slots y apuestas pero al tardarse tanto los retiros quitan las ganas de regresar, he querido depositar pero me arrepiento ya que mi primer retiro sigue como pendiente.
Hej, řekli ti v kasinu, proč čekáš už přes týden? Kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčů a pak se ti můžeme pokusit pomoct.
Byl/a jsi ověřen/a?
Hey, did the casino tell you why you've been waiting for over a week? We give casinos 14 days to pay out players, and then we can try to help you.
Have you been verified?
Můj účet je v pořádku, je ověřený a nic nechybí, ale včera mi kasino vrátilo 1000 z 1200, které jsem vybral, a musel jsem znovu vložit peníze, aby mi mohli vybrat zbývajících 1000.
My account is fine, it's verified and nothing is missing, but yesterday the casino returned 1000 of the 1200 I withdrew, and I had to deposit again so they would let me withdraw the remaining 1000.
Mi cuenta está bien está verificada tambien no le hace falta nada pero el día de ayer me regresaron el dinero a mi cuenta del casino de los 1200 que retire me regresaron 1000 y tuve que volver a depositar para que según me dejen retirar los mil
Podívejte, dali mi odkaz, protože dávali 2000 za registraci, ale já o něj přišel, protože je to nemožné. Myslím, že bych to mohl udělat; požadují 40násobný rollover. Každopádně jsem o něj přišel. Pak mi začaly chodit e-maily o roztočeních zdarma. Jeden z nich jsem vyhrál a splnil požadavek na protočení, ale nikdy jsem si nevšiml, kde by bylo napsáno, že musím provést vklad, abych si mohl výhru vybrat. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu, která mi odpověděla až po věčnosti, a oni mi řekli, že musím provést minimální vklad 200 pesos, abych si mohl výhru vybrat. Řekli, že výběr se stále zpracovává a že mi ho ještě nedali. Je to týden, co jsem s tím začal, a už jsem těch 200 pesos vložil. Jednou mi výběr zrušili, protože jsem nesplnil požadavky; z bonusu za roztočení si můžete vybrat jen 1000 a já jsem vložil jen 100. Tak jsem to udělal znovu a vložil zbývajících 100, ale jak jsem říkal, nedali mi je. Je to stále na účtu a zpracovává se to.
Look, they gave me a link because they were giving 2000 for registering, but I lost it because it's impossible. I think I could do it; they require a 40x rollover. Anyway, I lost it. Then, I started getting emails about free spins. I won one of them and completed the wagering requirement, but I never noticed where it said I had to make a deposit to withdraw. I contacted customer support, who take ages to answer, and they told me I needed to make a minimum deposit of 200 pesos to be able to withdraw the winnings. They said the withdrawal is still being processed, and they haven't given it to me yet. It's been a week since I started this, and I already deposited the 200 pesos. They canceled my withdrawal once because I didn't meet the requirements; you can only withdraw 1000 from the spins bonus, and I had only deposited 100. So I did it again and deposited the other 100, but like I said, they haven't given it to me. It's still in the account, being processed.
Mire a mi me dieron un enlace porque daban 2000 por registro lo perdí xq es imposible yo creo poder hacerlo piden x40 rollover bueno lo perdí después en mi correo me espezaron a llegar mensajes de tiros gratis en uno de esos gane y complete el requisito de apuesta pero nunca me fijé yo y no ví donde decía que tenía que hacer un depósito para retirar me comunique con el asistente que tardan años en contestar y me dijo que necesitaba hacer un depósito mínimo de 200 pesos y poder retirar las ganancias que hasta orita está en proceso de verificar el retiro todavía no me los dan ya pasó una semana desde que e estado haciendo esto y ya les deposite los 200 pesos me cancelaron una vez el retiro porque no cumplía los requisitos porque nomás se pueden retirar 1000 del bono de giros y nomás había depositado 100 así que lo hice de nuevo y deposite los otros 100 pero le digo que no me los han dado ay están en la cuenta todavía procesando se
Jsem ověřený a pořád mi říkali, že mají zpoždění ve svém systému pro výběry. V pátek to zrušili a musel jsem to udělat znovu. Teď musím znovu čekat. Zřejmě to zrušili kvůli technickému problému. Ptali se mě, kterou banku jsem použil, protože některé banky nejsou kompatibilní, ale moje ano, takže teď musím znovu čekat. Možná to dostanu tento týden.
I'm verified and they kept telling me they were having delays in their withdrawal system. They canceled it on Friday and I had to do it again. Now I have to wait again. Apparently, they canceled it due to a technical problem. They asked me which bank I used because some banks aren't compatible, but mine is, so now I have to wait again. Maybe I'll receive it this week.
Estoy verificado y solo me decían que tenían retrasos en su sistema de retiros, el viernes me lo cancelaron y lo tuve que volver a hacer, ahora de nuevo tengo que esperar, según lo cancelaron por un problema técnico, me preguntaron que banco había usado porque al parecer hay bancos no compatibles pero el mío si lo está así que ahora debo volver a esperar, quizá esta semana espero recibirlo.
Podívejte, dali mi odkaz, protože dávali 2000 za registraci, ale já o něj přišel, protože je to nemožné. Myslím, že bych to mohl udělat; požadují 40násobný rollover. Každopádně jsem o něj přišel. Pak mi začaly chodit e-maily o roztočeních zdarma. Jeden z nich jsem vyhrál a splnil požadavek na protočení, ale nikdy jsem si nevšiml, kde by bylo napsáno, že musím provést vklad, abych si mohl výhru vybrat. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu, která mi odpověděla až po věčnosti, a oni mi řekli, že musím provést minimální vklad 200 pesos, abych si mohl výhru vybrat. Řekli, že výběr se stále zpracovává a že mi ho ještě nedali. Je to týden, co jsem s tím začal, a už jsem těch 200 pesos vložil. Jednou mi výběr zrušili, protože jsem nesplnil požadavky; z bonusu za roztočení si můžete vybrat jen 1000 a já jsem vložil jen 100. Tak jsem to udělal znovu a vložil zbývajících 100, ale jak jsem říkal, nedali mi je. Je to stále na účtu a zpracovává se to.
Look, they gave me a link because they were giving 2000 for registering, but I lost it because it's impossible. I think I could do it; they require a 40x rollover. Anyway, I lost it. Then, I started getting emails about free spins. I won one of them and completed the wagering requirement, but I never noticed where it said I had to make a deposit to withdraw. I contacted customer support, who take ages to answer, and they told me I needed to make a minimum deposit of 200 pesos to be able to withdraw the winnings. They said the withdrawal is still being processed, and they haven't given it to me yet. It's been a week since I started this, and I already deposited the 200 pesos. They canceled my withdrawal once because I didn't meet the requirements; you can only withdraw 1000 from the spins bonus, and I had only deposited 100. So I did it again and deposited the other 100, but like I said, they haven't given it to me. It's still in the account, being processed.
Mire a mi me dieron un enlace porque daban 2000 por registro lo perdí xq es imposible yo creo poder hacerlo piden x40 rollover bueno lo perdí después en mi correo me espezaron a llegar mensajes de tiros gratis en uno de esos gane y complete el requisito de apuesta pero nunca me fijé yo y no ví donde decía que tenía que hacer un depósito para retirar me comunique con el asistente que tardan años en contestar y me dijo que necesitaba hacer un depósito mínimo de 200 pesos y poder retirar las ganancias que hasta orita está en proceso de verificar el retiro todavía no me los dan ya pasó una semana desde que e estado haciendo esto y ya les deposite los 200 pesos me cancelaron una vez el retiro porque no cumplía los requisitos porque nomás se pueden retirar 1000 del bono de giros y nomás había depositado 100 así que lo hice de nuevo y deposite los otros 100 pero le digo que no me los han dado ay están en la cuenta todavía procesando se
Chápu, takže čekáte už týden. Já bych asi počkal ještě týden a pokud se nic nestane, doporučil bych podat stížnost. Pokud máte žádost o výběr čekající na vyřízení, pak je někdy důležitá trpělivost.
To bych v tomto případě doporučil.
I understand, so you've been waiting for a week. I would probably wait another week, and if nothing happens, then I would recommend filing a complaint. If you have a withdrawal request pending, then sometimes patience is important.
That's what I would recommend in this case.
Jsem ověřený a pořád mi říkali, že mají zpoždění ve svém systému pro výběry. V pátek to zrušili a musel jsem to udělat znovu. Teď musím znovu čekat. Zřejmě to zrušili kvůli technickému problému. Ptali se mě, kterou banku jsem použil, protože některé banky nejsou kompatibilní, ale moje ano, takže teď musím znovu čekat. Možná to dostanu tento týden.
I'm verified and they kept telling me they were having delays in their withdrawal system. They canceled it on Friday and I had to do it again. Now I have to wait again. Apparently, they canceled it due to a technical problem. They asked me which bank I used because some banks aren't compatible, but mine is, so now I have to wait again. Maybe I'll receive it this week.
Estoy verificado y solo me decían que tenían retrasos en su sistema de retiros, el viernes me lo cancelaron y lo tuve que volver a hacer, ahora de nuevo tengo que esperar, según lo cancelaron por un problema técnico, me preguntaron que banco había usado porque al parecer hay bancos no compatibles pero el mío si lo está así que ahora debo volver a esperar, quizá esta semana espero recibirlo.
Ještě víc mi v poslední době lidé z Inbetu říkali, že to bude zase v pondělí, ale nic se nezměnilo. Kdyby to byl jen bonus, co mi dali, nevadilo by mi to, ale musel jsem vložit 200 pesos ze svých vlastních peněz, abych si mohl vybrat. Nikdy předtím jsem nehrál v kasinu, kde vám dají peníze, ale pak si je vyžádají, haha.
Even more so these days, the people at Inbet have been telling me that it'll be back on Monday, but nothing's changed. If it had just been the bonus they gave me, I wouldn't mind, but I had to deposit 200 pesos of my own money to be able to withdraw. I'd never played at a casino before where they give you money but then ask for it, haha.
Todavía más estos días me han estado diciendo los de inbet que según ahora el lunes y nada sigue igual si nomás fuera sido el bono que me dieron no me importaria pero yo de mi dinero tuve que depositar 200 pesos para poder retirar nunca había jugado un casino que regale pero te pide jaja
Plně chápu váš názor. 200 pesos není zas tak moc, řekl bych, kdyby je potřebovali k ověření platební metody. V kasinech, která ověřují hráče, je to běžná praxe.
Takže pokud se nic nestane, budeme připraveni se pokusit pomoci.
I completely understand your point of view. 200 pesos isn't that much, I would say, if they needed it to verify the payment method. It's a common practice in casinos that verify players.
So if nothing happens, we'll be ready to try to help.
Ahoj, když ti zaplatím přes kasino Inbet, jak dlouho to bude trvat?
Hi, if I pay you through the Inbet casino, how long will it take?
Hola si te pago el casino inbet y cuánto tardo
Ale nebylo to 20, bylo to 200 a já byl nucen vložit peníze, i když jsem už splnil podmínku sázení. Nedovolili mi vybrat peníze a všechna kasina, banky atd. posílají 0,01 centu za ověření účtu, tak proč chtějí 200? Koupil jsem si to, co by se dalo nazvat „balíček panáků", zkontroloval jsem to a je to pořád stejné. Je to týden a neviděl jsem žádný pokrok s platbou ani vrácení 200, které jsem zaplatil.
But it wasn't 20, it was 200, and I was forced to deposit even though I had already met the wagering requirement. It wouldn't let me withdraw, and all the casinos, banks, etc., send 0.01 cents to validate an account, so why do they want 200? I bought what you might call a "pack of shots," and I've checked, and it's still the same. It's been a week, and I haven't seen any progress on my payment or a refund of the 200 I paid.
Pero no fueron 20 fueron 200 y de afuerzas tenía que depositar ya habiendo acabado el requisito de apuesta no me dejaba retirar y todos los casino bancos etc para validar una cuenta mandan .01 centavos para que quieren 200 entonces compre más bien un paquete de tiros se podría decir así ya me cheque y sigue igual ya tienen una semana y yo no le veo avance a mi pago o que me devuelvan los 200 que yo pagué
Ale mluvíme tu o kasinech a nevím, na základě čeho požadovali 200 pesos. Viděl jsem, že po přepočtu je to 10 eur. To se mi zdá jako malý vklad za ověření. V žádném kasinu jsem neviděl ani cent za ověření.
Pokud vám kasino nezaplatí do 14 dnů, pokusíme se vám pomoci, jak jsem řekl.
But we're talking about casinos here, and I don't know on what basis they asked for 200 pesos. I saw that it's 10 euros when converted. That seems like a small deposit for verification. I haven't seen 1 cent for verification in any casino.
If the casino doesn't pay you within 14 days, we'll try to help as I said.
Dobře, to zní dobře. Vlastně jsem jim právě napsal a oni řekli, že mají občasné problémy s výběry, které údajně už nahlásili.
Okay, that sounds good. In fact, I just messaged them and they said they're experiencing intermittent withdrawal issues, which they supposedly already reported.
Ok me parece bien de echo acabo de mandarles mensaje y me dicen que tienen una intermitencia en los retiros que supuestamente ya subió un reporte
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.