Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaHugo Casino - všeobecná diskuze

Hugo Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od mirnes20038
|
1 240 zobrazení 14 odpovědí |
|
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Hugo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Ahoj,


Úspěšně jsem dokončil svůj první výběr z Binance a zatímco byly prostředky odeslány, stále čekají na zpracování v Revolutu. Jelikož nemám kartu Visa, nemohl jsem vkládat peníze přímo z Binance na svůj bankovní účet. Místo toho jsem použil Revolut k převodu prostředků na mou kartu Maestro.


S radostí vám oznamuji, že se objevily první prostředky. Děkujeme za vaši pomoc a pomoc!


S pozdravem


Dejte mi vědět, pokud potřebujete další úpravy!

Automaticky přeloženo:
mirnes20038
před 7 měsíci

Děkujeme za dobré zprávy! Také budu informovat Nicka, že už nepotřebujete jeho pomoc.

Jen pro získání nějaké představy o situaci; jak dlouho, prosím, trvalo, než jste dostali peníze z tohoto kasina? Pokud se nepletu, je to jen část sporné částky 4 500 eur. Rozuměl jsem správně? 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Trvalo to asi tři dny a teď mi zbylo 3 500 dolarů. Vybral jsem 500 dolarů, vsadil jsem dalších 500 dolarů – jejda – a stále mám nevyřízených 1000 dolarů. Na mém účtu zbývá 2 500 USD a každý den plánuji vybrat dalších 500 USD.

Automaticky přeloženo:
mirnes20038
před 7 měsíci

Výborně, tak mi určitě dejte vědět, jestli ostatní výběry dopadly dobře a jestli vše dopadlo v pořádku. Jsem rád, že si své peníze můžete užívat.

Kdyby se cokoliv dělo, klidně napište. 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jen by mě zajímalo, jaká jsou nastavení RTP pro pragmatické hry na tomto webu, včera večer to ukazovalo vysokých 96 % a dnes večer se to změnilo na 94 %?


stala se tato změna u všech pragmatických her nebo jen u mého profilu


hlavně mluví o velkých basových hrách

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Ropetech
před 5 měsíci

Ahoj, pokud mluvíš o stejné hře, mohl bys taky udělat screenshot, že máš jeden den jiné RTP než druhý? Vím, že existuje řada těchto her a nejsem si jistý, zda má každá stejný RTP, takže pokud se to děje na stejné verzi hry, je to docela zajímavé, protože jsem se s tím ještě nesetkal.

Případně, zkusili jste to kasino upozornit, že jste si něčeho takového všimli a co za tím je? 🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den Jaro, mám problém s Hugo Casinem. Přihlásil jsem se do kasina Hugo a provedl vklad 50 eur a během krátké doby jsem vyhrál 300 eur. Problém je ale v tom, že jsem před vkladem neověřil účet. Nemohu tedy vybrat 300 eur, pokud neověřím účet. Poslal jsem jim svůj občanský průkaz s mojí adresou, který vydalo Ministerstvo spravedlnosti, tedy Ministerstvo vnitra. Požadují ale doklad o adrese, účet za elektřinu nebo telefon, výpis z účtu. Poslal jsem to taky, ale stále mě odmítají s tím, že dokumenty nejsou pravé a teď už je nelze ověřit, protože jsem to zkoušel několikrát a vytrvale mě odmítali. Poslal jsem jim e-mail a nyní čekám na odpověď, ale obávám se, že žádná odpověď nebude, zákaznický servis mi řekl, že s tím nemají nic společného. Teď by mě zajímalo, co dělat.

Automaticky přeloženo:
CHARUGA
před měsícem

Děkujeme za sdílení vašich zkušeností a je mi opravdu líto, že to máte s Hugo Casino tak těžké.

Zní to, jako byste udělali svou část tím, že jste poslali svůj průkaz totožnosti a doklad o adrese, ale oni stále odmítají dokumenty. Řeklo kasino konkrétně, že dokumenty byly padělané nebo falešné? Nebo jen řekli, že nejsou platní, aniž by udali jasný důvod?

Jste stále schopni s nimi komunikovat, nebo přestali odpovídat úplně? A jak dlouho celý proces ověřování trvá?

Pokud si nejste jisti, co dělat dál, a nereagují nebo stále odmítají vaše dokumenty bez řádného vysvětlení, měli byste zájem podat stížnost prostřednictvím našeho Centra řešení stížností Casino Guru, abychom se mohli pokusit o prostřednictví?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobrý den Jaro, právě dnes jsem úspěšně vyřešil ověření, přišlo mi potvrzení, že ověření proběhlo úspěšně. Jen čekám na výběr, hodně žádají potvrzení, vše 2x, i doklad o zaplacení, ještě jsem to nikde neprošel a dobré je, že jsem to vyřešil teď můžu hrát dál. Už nechodím do kasina 5 Gringos a Wazamba, protože jejich výběry jsou dlouhé a bolestivé. Omlouvám se, že Evropa kasino zavřelo, byly mi dobré a férové ​​výplaty Vyplatili 2 dny i o víkendu, pokud znáte kasino podobné Evropě, byl bych rád, kdybyste mi kasino doporučili. S pozdravem Mario

Automaticky přeloženo:
CHARUGA
před 4 týdny

Skvělá, dobrá zpráva, že jste prošli ověřením a nyní budete jen čekat, až dorazí peníze.

Pokud jde o doporučení kasina, rád bych to udělal, ale výběry někdy nejsou jen černé a bílé. Závisí na spoustě věcí, takže bych v tomto případě asi nebyl objektivní. Ale pokud najdete kasino, které se k vám chová správně a nemáte tam problémy, rozhodně bych u něj zůstal.

Takže pokud dostanete peníze, dejte mi vědět.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Je velmi dobře známo, že poskytovatelé her jako pragmatici mají různé verze stejných her, které často nabízejí kasinům. Stejná hra 3 různá nastavení RTP, e-mail pragmaticky a zeptat se jako já, potvrdili to.

Hugo šel pro nejlepší verzi 96.7 až po nejhorší 94 % a nikomu to neřekl.

hrají hloupě, když se jich zeptáte u Huga, nechtějí to přiznat, od té doby jsem svůj účet smazal a už se nevrátím

Automaticky přeloženo:
Ropetech
před 3 týdny

Dobrý den, Jar je pryč, tak doufám, že vám nebude vadit, že vstoupím.

To, co jste právě popsal, je skutečně běžná situace a na základě vašeho příspěvku stále velmi populární. Jako skutečný problém vidím, když hra hráčům ukazuje různé RTP.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nevyplatí se utrácet peníze na této sázkové stránce. Účet byl okamžitě ověřen, ale bankovní dokumenty se nikdy neaktualizovaly. Vybral jsem si pouze 20 eur a dodnes jsem je neobdržel. Peníze zmizely z mého herního účtu a nepřišly na můj bankovní účet.



Automaticky přeloženo:
Moreira92
před týdnem

Mohl byste nám prosím sdělit, kdy se to všechno stalo?

Doufejme, že náš tým pro vyřizování stížností by mohl situaci pomoci vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Gehtdixhnixan příspěvek smazal/a
Gehtdixhnixan příspěvek smazal/a

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky