Bohužel bych to označil za velmi špatný výběr. 🙁
Jak jsem psal dříve, doufám, že stížnost kasino vyslyší.
Sadly, I'd call that a very bad pick. 🙁
As I wrote earlier, I hope the complaint will be heard by the casino.
Teď musíme počkat dalších 6 dní. Tak uvidíme.🤞🤞🤞
We must wait 6 more days now. Then we shall see.🤞🤞🤞
Každý, kdo dostal své peníze z výběrového zůstatku?
Moje dokumenty byly ověřeny, ale výběr čeká již téměř 2–3 dny.
Kdokoliv??
Anyone who has gotten out their money from Withdrawal balance?
My documents got verified but the withdrawal has been pending for almost 2-3 days.
Anyone??
Dobrý den, stále nemáte peníze? Řeklo vám kasino, proč váš výběr stále čeká na vyřízení? Na vyřešení výběrů dáváme kasinům 14 dní.
Nicméně podle toho, co jsem viděl, toto kasino pravděpodobně nebylo tou nejlepší volbou, protože má docela nízký bezpečnostní index.
Přesto jsem si také všiml, že jste podali stížnost a náš tým se vám pokusí s vaší situací pomoci.
Budu čekat na vaši odpověď.
Hi, you still haven't got your money ? Did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? We give casinos 14 days to resolve withdrawals.
However, according to what I have seen, this casino was probably not the best choice, because it has a pretty low safety index.
Nevertheless, I also noticed that you have filed a complaint and our team will try to help you with your situation.
I will wait for your reply.
Čekal jsem téměř 8 dní, KYC je potvrzeno a schváleno. Obviňují to z prázdnin, proto je pro oddělení pomalé to zpracovat. A je jim to jedno... Prosím, pomozte mi. Ive důkazy
Ive waited almost 8 days, KYC is confirmed and approved. They are blaming on holiday season thats why it is slow for department to process it. And they dont care…Please help me. Ive evidence
Chápu situaci, ve které se nacházíte a že je to nepříjemné. Jak jste však zmínil, před prázdninami jsou kasina někdy poddimenzovaná a pokud mají příliš mnoho výběrů, bude to pravděpodobně nějakou dobu trvat. Nechci tě strašit, ale evidentně budeš muset být trpělivý.
Kromě toho tu bude náš tým a bude se také snažit pomoci. Chci jen doufat, že své peníze dostanete co nejdříve.
I understand the situation you are in and that it is unpleasant. However, as you mentioned, before the holidays sometimes the casinos are understaffed and if they have too many withdrawals it will probably take some time. I don't want to scare you, but obviously you'll have to be patient.
Besides, our team will be here and will also try to help. I just want to hope that you get your money as soon as possible.
Rozumím tomu. Ale kvůli recenzím jim nevěřím. Také jsem čekal 9 dní…
I understand that. But because of the reviews I dont trust them. Also waited 9 days…
Nemám ti to za zlé, protože hodnotíš podle svých zkušeností a určitě když si hráč přečte o zkušenostech ostatních a většina z nich má stejný problém, na důvěryhodnosti mu to nepřidá.
Ale budu optimista a doufám, že peníze dostanete.
I don't blame you because you evaluate according to your experience and surely when a player reads about the experience of others and most of them have the same problem it doesn't add to his credibility.
But I will be optimistic and hope that you will get the money.
Ahoj, vidím, že máš problémy a už je to docela dlouho, co nám někdo psal o tomto kasinu.
Takže kasino vám píše, že má problém s poskytovatelem plateb, ano? Nic dalšího ti o situaci neřekli? Jak dlouho se snažíte vybrat peníze?
Také jsem si všiml, že jste již zahájili stížnost na tento případ a náš tým se vám pokusí pomoci a pomoci.
Doufám, že budete úspěšní a získáte peníze, i když bych řekl, že toto kasino nebylo dobrou volbou, protože jeho bezpečnostní index je velmi nízký.
Pokud se něco změní, určitě mi dejte vědět.
Budu ti držet palce. 🤞
Hi, I see you have problems and it's been quite a long time since someone wrote to us about this casino.
So the casino writes you that it has an issue with the payment provider, yes ? They didn't tell you anything else about the situation ? How long have you been trying to withdraw money ?
I also noticed that you have already opened a complaint about this case and our team will try to assist and help you.
I hope you will be successful and get the money, although I would say that this casino was not a good choice because its safety index is very low.
If anything changes, be sure to let me know.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Rozumím a odmítli výběr tam, kde jste zvolili kryptoměnu, nebo ještě ne? Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali hráči peníze. Jste již za polovinou cesty, takže pokud se nic nezmění, brzy budeme kasino kontaktovat. Byl bych rád, kdyby peníze do té doby dorazily, abyste se nemuseli bát.
Pokud se něco změní, určitě mi dejte aktualizaci.
I understand and did they reject the withdrawal where you selected using crypto or not yet ? We give casinos 14 days to sort everything out and send the player the money. You are already past the halfway point so if nothing changes we will contact the casino soon. I'd be happy if the money arrived by then so you don't have to worry.
If anything changes be sure to give me an update.
Dostal jsem peníze zpět a jsem spokojený s podporou, kterou dostávám.
I got the money back and I’m happy with the support I get.
Výborně, sice až po měsíci jsi napsal ale pořád lepší než nikdy. Pořád tu hraješ podle toho , co popisuješ ? 🙂
Excellent, although only after a month you wrote but still better than never. Are you still playing here according to what you describe ? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.