DomůFórumKasinaHot.Bet Casino - všeobecná diskuze

Hot.Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Hirte
|
8 311 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
před rokem

8 dní čekám na uvolnění mého výběru... dostal od nich někdo zaplaceno?

Automaticky přeloženo:
marclamax
před rokem

Bohužel bych to označil za velmi špatný výběr. 🙁

file

Jak jsem psal dříve, doufám, že stížnost kasino vyslyší.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

jsou hrozní

Automaticky přeloženo:
marclamax
před rokem

Teď musíme počkat dalších 6 dní. Tak uvidíme.🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Každý, kdo dostal své peníze z výběrového zůstatku?

Moje dokumenty byly ověřeny, ale výběr čeká již téměř 2–3 dny.


Kdokoliv??

Automaticky přeloženo:
OktajServat
před rokem

Dobrý den, stále nemáte peníze? Řeklo vám kasino, proč váš výběr stále čeká na vyřízení? Na vyřešení výběrů dáváme kasinům 14 dní.

Nicméně podle toho, co jsem viděl, toto kasino pravděpodobně nebylo tou nejlepší volbou, protože má docela nízký bezpečnostní index.

Přesto jsem si také všiml, že jste podali stížnost a náš tým se vám pokusí s vaší situací pomoci.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Čekal jsem téměř 8 dní, KYC je potvrzeno a schváleno. Obviňují to z prázdnin, proto je pro oddělení pomalé to zpracovat. A je jim to jedno... Prosím, pomozte mi. Ive důkazy

Automaticky přeloženo:
OktajServat
před rokem

Chápu situaci, ve které se nacházíte a že je to nepříjemné. Jak jste však zmínil, před prázdninami jsou kasina někdy poddimenzovaná a pokud mají příliš mnoho výběrů, bude to pravděpodobně nějakou dobu trvat. Nechci tě strašit, ale evidentně budeš muset být trpělivý.

Kromě toho tu bude náš tým a bude se také snažit pomoci. Chci jen doufat, že své peníze dostanete co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Rozumím tomu. Ale kvůli recenzím jim nevěřím. Také jsem čekal 9 dní…

Automaticky přeloženo:
OktajServat
před rokem

Nemám ti to za zlé, protože hodnotíš podle svých zkušeností a určitě když si hráč přečte o zkušenostech ostatních a většina z nich má stejný problém, na důvěryhodnosti mu to nepřidá.

Ale budu optimista a doufám, že peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
marclamax
před 5 měsíci

Zaplatili vám?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zaplatili někomu? Zrušili můj výběr 2krát a obviňují poskytovatele plateb

Automaticky přeloženo:
Faa812
před 5 měsíci

Ahoj, vidím, že máš problémy a už je to docela dlouho, co nám někdo psal o tomto kasinu.

Takže kasino vám píše, že má problém s poskytovatelem plateb, ano? Nic dalšího ti o situaci neřekli? Jak dlouho se snažíte vybrat peníze?

Také jsem si všiml, že jste již zahájili stížnost na tento případ a náš tým se vám pokusí pomoci a pomoci.

Doufám, že budete úspěšní a získáte peníze, i když bych řekl, že toto kasino nebylo dobrou volbou, protože jeho bezpečnostní index je velmi nízký.

Pokud se něco změní, určitě mi dejte vědět.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Faa812
před 5 měsíci

Rozumím a odmítli výběr tam, kde jste zvolili kryptoměnu, nebo ještě ne? Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali hráči peníze. Jste již za polovinou cesty, takže pokud se nic nezmění, brzy budeme kasino kontaktovat. Byl bych rád, kdyby peníze do té doby dorazily, abyste se nemuseli bát.

Pokud se něco změní, určitě mi dejte aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dostal jsem peníze zpět a jsem spokojený s podporou, kterou dostávám.

Automaticky přeloženo:
Faa812
před 4 měsíci

Výborně, sice až po měsíci jsi napsal ale pořád lepší než nikdy. Pořád tu hraješ podle toho , co popisuješ ? 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejhorší kasino, jaké jsem kdy zažil. Všechno je katastrofa, od zákaznických služeb po vklady. Zákaznický servis NEODPOVÍDÁ na vaše e-maily ani dotazy. Nezdá se však, že by zde chtěl něco řešit, když kasinoguru také pomáhá. Ale má 2 dny, než vyprší čas. Do té doby je vše pod kritikou. Nehraj si tady!!


Všechno je špatné, dokud se neprokáže opak a právě teď je to 0/5. Pokud ale odpoví na stížnost, tuto aktualizaci změním, jinak zůstane.


VYHNĚTE SE TOMTO KASINU

Automaticky přeloženo:
Flugfiske28
před měsícem

Vidím, že ta zkušenost nebyla nejlepší. Doufám, že kasino odepíše, až se mu to již dvakrát podařilo a celou situaci objasní.

Četl jsem i o co v kauze jde a že se kasino nechovalo tak, jak mělo, což je docela smutné. Na druhou stranu, když vidím jejich Safety Index, nestačím se divit a asi bych v takovém kasinu už nehrál.

Doufám, že se to dá nějak vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano, odpověděl dvakrát, takže to určitě viděl. Na případ ale zbývá 20 hodin. Mohlo by to zachránit jejich reputaci. Uvidíme, jestli si to chce zachránit reputaci nebo ne!

Automaticky přeloženo:
Flugfiske28
před měsícem

Časovač byl již jednou posunut, takže pokud vyprší a kasino neodpoví, stížnost bude uzavřena jako nevyřešená a kasino obdrží černé body. Bylo by dobré, kdyby to řešili jinak, zvláště když už s námi byli v kontaktu. Ale kdyby neodpověděli dva týdny, asi bych neměl velké oči.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky