FórumKasinaHigh Country Casino - všeobecná diskuze

High Country Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 8 měsíci od zena5755
|
1695 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

Ano, děkuji za pomoc.

Poznámka: Zena je muž...

Nick řekl ji místo něj.

Lol

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zajímavá informace.

Pokud vyhrajete v kasinu, s největší pravděpodobností už nevyhrajete.

Zde je důkaz v High Country Casino.


Gabriel

Manažer zákaznické podpory


Mainstreetcorp

Kontaktujte oddělení zákaznické podpory

· já: Ahoj, jak dlouho ještě nebudu dostávat promo kupóny a jak dlouho ještě přestane být můj účet zablokován kvůli případné výhře. Od výhry za posledního 1,5 měsíce jsem vložil přes 1 500 $, všechny ztráty

·

Gabriel

Ahoj!

děkujeme, že jste se na nás obrátili.

Abychom vám mohli poskytnout lepší pomoc a zkontrolovat váš účet, uveďte prosím následující informace:

1. Vaše uživatelské jméno

2. Vaše e-mailová adresa

3. Název kasina, kde jste registrováni

Vaše spolupráce při poskytování těchto informací nám pomůže sloužit vám efektivněji.

·

· vysoká země

· Jsem na hranici svých možností nudného hraní na automatech a bez návratu ke hráči.

před 2 minutami

·

Gabriel

Omlouváme se, ale váš účet v současné době nemá nárok na bonusy a kupony.

· Podle záznamů v našem systému, protože účet představuje více výběrů než vkladů.

· ano, vyhrál jsem zde, to je hazard, ale jsem potrestán, protože nedostávám to, co dostávají ostatní hráči, a kdybych měl více vkladů než výběrů, řekli byste OH NO, to je hazard.. Takže si myslím, že vaše prohlášení je nespravedlivé a důkazem toho, že může zabránit hráči znovu vyhrávat

Gabriel

Omlouvám se, ale s touto žádostí vám nemohu pomoci.

Nemohu pokračovat v aktivaci kuponů nebo připsání bonusu.

Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?

ano, zavřít můj účet hned

před minutou

Gabriel

Dovolte mi, abych vás převedl na naše bezpečnostní oddělení, které vám může dále pomoci.

Okamžik prosím.

·

Kryštof

Vítejte na bezpečnostním oddělení, dovolte mi chvíli, než si přečtu předchozí rozhovor

Informovali jsme naše manažerské oddělení, aby mohlo uzavřít váš účet, mezitím jsme zablokovali vaše možnosti vkladu z našeho systému. Jakmile budou vaše účty uzavřeny, zašleme vám e-mail, abychom vás informovali.

· Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?

NE

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 6 měsíci

Ahoj. 🙂

Je mi líto, že to říkám...Z toho, co vidím, nemáte nárok na další bonusy, protože se vám podařilo vybrat více, než jste kdy vložili. Takže to pro mě opravdu zní, jako byste v tomto kasinu mohli vyhrát.

S RTP to nemá, řekl bych, nic společného.

Tento přístup je pro mě docela běžný, bonusy mají za cíl hlavně přivést do kasina nové hráče nebo podpořit ty, kteří doposud takové štěstí neměli.

I v této části se zdá, že jste z obou situací venku – upřímně řečeno.

Navrhuji najít kasino s dobře navrženým a dlouhodobým věrnostním programem.

Setkali jste se s něčím takovým?


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne . Měl jsem několik dlouhodobých věrnostních kasin, ale klesly nebo ztratily své dobré hodnocení. Docházejí mi možnosti RTG lol.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 6 měsíci

Oh, předpokládám, že najít slušné kasino pro hráče z USA začíná být docela komplikované, že? 🙁

Víte, že je to docela běžná zkušenost a chápu, že hraní v kasinu po dlouhou dobu by vám mělo dát pocit, že tam skutečně patříte. Jaký je nejlepší způsob, jak zajistit, aby se hráči cítili vítáni? Skvělý věrnostní program nebo slušné bonusy, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Stále probíhající problém. 9. března jsem vyhrál další 2K. Dnes je to 14 pracovních dnů a 19. den od mé výhry. Žádný pohyb na mém účtu. Stále říká, že je požadováno v části výplaty.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
zena5755
před měsícem

Vždycky přemýšlím, jestli ti mám v první řadě pogratulovat, protože podle mě se ti daří něco vyhrávat poměrně často, ale na druhou stranu se mi taky zdá, alespoň mně, že většina tvých výběrů je velmi komplikované ze strany kasin.

Reklamační tým je vám stále k dispozici 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Díky Radka. Budu vás průběžně informovat!

Automaticky přeloženo:
zena5755
před měsícem

Skvělý! Mezitím mějte hezký víkend! 🙌

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ty taky!

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Aktualizace! Máme pohyb. Probíhá!...od včerejška.

Tentokrát to trvalo měsíc!

Upraveno autorem před 4 týdny
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 4 týdny

Skvělá zpráva. Co přesně se posunulo kupředu? Schválili vaše stažení? 😀

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Ano probíhá

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 3 týdny

Držíme palce 🤞, těšíme se na dobré zprávy od vás.😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Obdržel jsem svou výhru. Je čas si od nich odpočinout.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 3 týdny

Skvělá zpráva pro vás a horší pro kasino, řekl bych. 🙂

Ale myslím, že máš pádný důvod k tvé pauze. Hodně štěstí ve všem, co budete dělat. ☘️

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky