před rokem
Ano, děkuji za pomoc.
Poznámka: Zena je muž...
Nick řekl ji místo něj.
Lol
Yes, thank you for your help.
Note: Zena is a male...
Nick said her instead of him.
Lol
0
Ano, děkuji za pomoc.
Poznámka: Zena je muž...
Nick řekl ji místo něj.
Lol
Yes, thank you for your help.
Note: Zena is a male...
Nick said her instead of him.
Lol
Zajímavá informace.
Pokud vyhrajete v kasinu, s největší pravděpodobností už nevyhrajete.
Zde je důkaz v High Country Casino.
Gabriel
Manažer zákaznické podpory
Mainstreetcorp
Kontaktujte oddělení zákaznické podpory
· já: Ahoj, jak dlouho ještě nebudu dostávat promo kupóny a jak dlouho ještě přestane být můj účet zablokován kvůli případné výhře. Od výhry za posledního 1,5 měsíce jsem vložil přes 1 500 $, všechny ztráty
·
Gabriel
Ahoj!
děkujeme, že jste se na nás obrátili.
Abychom vám mohli poskytnout lepší pomoc a zkontrolovat váš účet, uveďte prosím následující informace:
1. Vaše uživatelské jméno
2. Vaše e-mailová adresa
3. Název kasina, kde jste registrováni
Vaše spolupráce při poskytování těchto informací nám pomůže sloužit vám efektivněji.
·
· vysoká země
· Jsem na hranici svých možností nudného hraní na automatech a bez návratu ke hráči.
před 2 minutami
·
Gabriel
Omlouváme se, ale váš účet v současné době nemá nárok na bonusy a kupony.
· Podle záznamů v našem systému, protože účet představuje více výběrů než vkladů.
· ano, vyhrál jsem zde, to je hazard, ale jsem potrestán, protože nedostávám to, co dostávají ostatní hráči, a kdybych měl více vkladů než výběrů, řekli byste OH NO, to je hazard.. Takže si myslím, že vaše prohlášení je nespravedlivé a důkazem toho, že může zabránit hráči znovu vyhrávat
Gabriel
Omlouvám se, ale s touto žádostí vám nemohu pomoci.
Nemohu pokračovat v aktivaci kuponů nebo připsání bonusu.
Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?
ano, zavřít můj účet hned
před minutou
Gabriel
Dovolte mi, abych vás převedl na naše bezpečnostní oddělení, které vám může dále pomoci.
Okamžik prosím.
·
Kryštof
Vítejte na bezpečnostním oddělení, dovolte mi chvíli, než si přečtu předchozí rozhovor
Informovali jsme naše manažerské oddělení, aby mohlo uzavřít váš účet, mezitím jsme zablokovali vaše možnosti vkladu z našeho systému. Jakmile budou vaše účty uzavřeny, zašleme vám e-mail, abychom vás informovali.
· Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?
NE
Interesting info.
If you win at a casino, most probably you will not win again.
Here is the proof at High Country Casino.
Gabriel
Customer Support Manager
Mainstreetcorp
Contact Customer Support Department
· me: Hi, How much longer am I not going to be getting promos coupons and how much longer will my account stop from being block for a possible win again. I have deposited over $1500 all losses since I won in the last 1.5 months
·
Gabriel
Hello!
Thank you for reaching out to us.
In order to provide you with better assistance and check your account, could you please provide the following information:
1. Your Username
2. Your E-mail address
3. The name of the casino where you are registered
Your cooperation in providing this information will help us serve you more efficiently.
·
· high country
· I am at my limit of boring slot play along with no return to player.
2 minutes ago
·
Gabriel
I apologize but at the time your account is not eligible for a bonus and coupons.
· According to the records in our system since the account presents more withdrawals than deposits.
· yes I won here that's gambling but I am being punished because I don't get what other players get and if I had more deposits than withdrawals you would say OH WELL That's gambling.. So I think your statement is unfair and proof that you can stop a player from winning again
Gabriel
I apologize but I am unable to assist with that request.
I cannot proceed with activating coupons or crediting a bonus.
Is there anything else that I may assist you with?
yes close my account now
a minute ago
Gabriel
Let me transfer you to our Security department who can help you further.
One moment please.
·
Christopher
Welcome to security department, allow me a moment while I read the previous conversation
We have informed our management department so they can close your account, in the meantime we blocked your deposit options from our system. As soon as your accounts get closed, we will email you back to let you know.
· Is there anything else I may assist you with?
NO
Ahoj. 🙂
Je mi líto, že to říkám...Z toho, co vidím, nemáte nárok na další bonusy, protože se vám podařilo vybrat více, než jste kdy vložili. Takže to pro mě opravdu zní, jako byste v tomto kasinu mohli vyhrát.
S RTP to nemá, řekl bych, nic společného.
Tento přístup je pro mě docela běžný, bonusy mají za cíl hlavně přivést do kasina nové hráče nebo podpořit ty, kteří doposud takové štěstí neměli.
I v této části se zdá, že jste z obou situací venku – upřímně řečeno.
Navrhuji najít kasino s dobře navrženým a dlouhodobým věrnostním programem.
Setkali jste se s něčím takovým?
Hello. 🙂
I'm sorry to say that...From what I see, you are not qualified for further bonuses because you've managed to withdraw more than you have ever deposited. So, to me, it truly sounds like you can win in this casino.
It has nothing to do with RTP, I'd say.
This approach is pretty common to me, bonuses mainly aim to bring new players to the casino or support those who have not been so lucky so far.
Even in this part, it seems you are out of both situations - frankly.
I suggest finding a casino with a well-designed & long-term loyalty program.
Have you come across any of this kind?
Oh, předpokládám, že najít slušné kasino pro hráče z USA začíná být docela komplikované, že? 🙁
Víte, že je to docela běžná zkušenost a chápu, že hraní v kasinu po dlouhou dobu by vám mělo dát pocit, že tam skutečně patříte. Jaký je nejlepší způsob, jak zajistit, aby se hráči cítili vítáni? Skvělý věrnostní program nebo slušné bonusy, řekl bych.
Oh, I'm assuming finding a decent casino for US players is getting pretty complicated, right? 🙁
You know this is quite a common experience, and I understand that playing in a casino for a long time should give you the feeling that you truly belong there. What is the best way to make players feel welcome? Cool loyalty program or decent bonuses, I'd say.
Stále probíhající problém. 9. března jsem vyhrál další 2K. Dnes je to 14 pracovních dnů a 19. den od mé výhry. Žádný pohyb na mém účtu. Stále říká, že je požadováno v části výplaty.
On going issue still. I won an additional 2K on March 9. Today is the 14 business day and 19th day since my win. No movement in my account. Still says requested in the payout section.
Vždycky přemýšlím, jestli ti mám v první řadě pogratulovat, protože podle mě se ti daří něco vyhrávat poměrně často, ale na druhou stranu se mi taky zdá, alespoň mně, že většina tvých výběrů je velmi komplikované ze strany kasin.
Reklamační tým je vám stále k dispozici 🤞🤞
I'm always thinking about whether I should congratulate you in the first place, because in my opinion, you manage to win something quite frequently, but on the other hand, it also seems, at least to me, that most of your withdrawals are very complicated from the casinos' side.
The Complaint Team is still at your disposal 🤞🤞
Díky Radka. Budu vás průběžně informovat!
Thanks Radka. I will keep you updated!
Skvělý! Mezitím mějte hezký víkend! 🙌
Great! Meanwhile, have a nice weekend! 🙌
Skvělá zpráva. Co přesně se posunulo kupředu? Schválili vaše stažení? 😀
Great news. What exactly moved forward ? Did they approve your withdrawal ? 😀
Držíme palce 🤞, těšíme se na dobré zprávy od vás.😉
Fingers crossed 🤞, waiting for the good news from you.😉
Obdržel jsem svou výhru. Je čas si od nich odpočinout.
Received my winnings. Time to take a break from them.
Skvělá zpráva pro vás a horší pro kasino, řekl bych. 🙂
Ale myslím, že máš pádný důvod k tvé pauze. Hodně štěstí ve všem, co budete dělat. ☘️
Great news for you and worse for casino I would say. 🙂
But I reckon you have valid reason for your break. Good luck in everything you will do. ☘️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.