FórumKasinaHigh Country Casino - všeobecná diskuze

High Country Casino - všeobecná diskuze

před 8 měsíci od zena5755
|
1767 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s High Country Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Když jsem zde poprvé vyhrál, dostal jsem zaplaceno poměrně rychle. Vyhrál jsem 9. srpna 2023 a stále čekám na svůj výběr. Když je kontaktuji, říkají, že splnilo všechny požadavky, a čekají na odeslání další dávky plateb. To bylo před 2 týdny. Také jsem právě obdržel náhradní šek, který nebyl dobrý z kasina Old Havana. Dávám své bance 3 dny. Uvidíme, jestli se to odrazí?? Dnes jsem kontaktoval High country kvůli další aktualizaci, ale nikdo neodpověděl v chatu poté, co jsem zveřejnil svůj dotaz ohledně mého nevyřízeného výběru. Zatím se zdržuji se stížností na High Country. Je to skoro měsíc. Jak dlouho je dost dlouho?

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Tohle stačí.

Stížnost bych podal hned. V mých očích nemá smysl čekat, pokud vás kasino neinformuje...


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Reklamace podána!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Myslím, že to je správný krok. Pokud se mohu zeptat, byl váš účet plně ověřen?

Zatím si však budeme muset počkat a uvidíme, kam se situace vyvine, a pokud je kasino ochotno vás informovat, dejte nám prosím vědět.

Budu čekat na vaši odpověď. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano plně ověřeno v červnu 2023. Obdržel jsem svou první malou výhru a dostal jsem zaplaceno do 2 týdnů a spojili svůj autosplit do jedné plné platby. Když jsem znovu vyhrál, všechno se změnilo.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Dobré časy jsou v High Country pryč, zdá se 🤔 Asi záleží na vyhrané částce, co říkáte? Naštěstí je vám tým pro stížnosti připraven pomoci. Zůstávám velmi optimistický!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Doufejme, že dostanu své peníze. Protože jsem hrál a čekal na své výběry. Bohužel, pokud nedostanu své peníze, budu venku víc, než jaké byly moje výběry. To by bylo velmi špatné.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Právě jsem dostal toto


Vaše platba ve výši 1 000,00 USD za ID účtu-------- byla autorizována k vyplacení. Po odeslání platby obdržíte další e-mail.


Možná můj e-mail fungoval!

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

No, vypadá to velmi slibně. Doufám, že odsud půjde vše hladce. Můžete nám dát vědět, až peníze dorazí? Ostatní hráči budou mít alespoň představu, jak dlouho to trvalo.

Držíme palce 🤞😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Udělám!

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Bude to třetí pokus? Ztratil jsem přehled, abych byl upřímný.

Nejlepší čas to konečně napravit je teď, řekl bych. Tak i já držím palce. Jsme tu pro dobré zprávy 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Včera večer jsem obdržel obě platby. Možná čtou tyto diskuze. Rád bych reklamaci zrušil.


Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Ahoj!

V žádném případě, opravdu? Gratulujeme, Zena5755!!! ✨🙌✨

Nebojte se stížnosti, vidím, že jste ji také aktualizovali, takže Nick se brzy dozví dobré zprávy, řekl bych.

Zůstaly pro toto kasino nějaké hořké pocity? 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Žádné hořké pocity. Nevím, proč došlo ke zpoždění, ale plánuji tam zůstat a hrát. Snad si to uvědomí a už se to nebude opakovat.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Takže si myslím, že i pro kasino je to dobrá zpráva. Také doufám, jako vy, že už nebudete muset podobný problém řešit. Ale alespoň jste zjistili, jak dlouho trvá proces odstoupení od smlouvy a nebudete se už divit.

Každopádně, je něco, co stojí za zmínku v souvislosti s kasinem? Narazili jste na něco, co je pro vás zajímavé? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Požádal jsem Nicka, aby nezveřejňoval všechna čekající schválení mých odpovědí, a on zveřejnil vše čekající. Chtěl bych je odstranit, protože jsem řekl, že tam plánuji zůstat. Jak to můžeme udělat?

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Napsal jsem Nickovi a dám ti vědět, jak se to vyřeší. Bude to pro vás v pořádku?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

OK díky. Jsem si jistý, že dokáže odstranit, co jsem chtěl.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Nick se o to postaral, takže je všechno v pořádku?

Doufám, že ano a můžete si i nadále užívat čas v tomto kasinu. Přeji ti všechno nejlepší. 😊

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky