Dobrý den.
Abych řekl pravdu, tohle všechno mi připadá jako velké nedorozumění mezi vámi a kasinem. Zvláště pokud říkají, že jste nereagovali, a vy o nich říkáte totéž.
Ve skutečnosti přichází na mysl, že někdy e-maily z online kasin skončí ve složce se spamem. Možná by to mohl být i tento případ.🤔
Chápeš můj význam?
Doufám jen, že nyní, po odeslání vaší stížnosti, kde kasino odpovědělo a členové našeho týmu usilovně pracují na jeho vyřešení, bude vše vysvětleno.🤞
Hello there.
To tell you the truth, all this seems to me like big misunderstanding between you and the casino. Especially if they say that you have been unresponsive and you say the same about them.
What actually comes to mind is that sometimes the emails from online casinos finish in the spam folder of the emails. Maybe this could also be the case.🤔
Do you get my meaning?
I just hope that now, after submitting your complaint, where the casino has responded and our team members are working hard to get it solved, everything will be explained.🤞
Automaticky přeloženo: