Věřím a vím, že svých 500 eur nikdy nedostanu
I believe and know that I will never get my 500 euros
Ich glaube und weiß, dass ich meine 500 Euro nie bekommen werde
Ahoj,
Zdá se mi, že kasino nepřijímá kartu Maestro jako možnost výběru. Ale je to jen můj odhad. Mohli byste zkopírovat a vložit text ze snímku obrazovky přímo do nového příspěvku, abych si mohl přečíst, že v angličtině, chci si být jistý, co se děje.
Děkuji.
Hi,
To me it seems that the casino is not accepting the Maestro card as a withdrawal option. But it is just my guess. Would you copy and paste the text from the screenshot right into the new post so I can read that in English, I want to be sure what is going on.
Thank you.
nejde to zkopírovat..včera jsem dal iban a bic ale zase píšou že nemůžu zaplatit..dokonce jsem si vyfotil svoji bankovní kartu což je chyba..nic z mých 500 eur jen co jsem použil platit stejnou kartou. Žádné spojení
it can't be copied..yesterday i gave iban and bic but they say again i can't pay..i even took a picture of my bank card which is a mistake..none of my 500 euros only that i have used the same card to pay. No connections
es kann nicht kopiert werden..gestern habe ich Iban und Bic gegeben, aber sie sagen wieder, dass ich nicht bezahlen kann..ich habe sogar meine Bankkarte fotografiert, was ein Fehler ist..nichts von meinen 500 Euro, nur das Ich habe dieselbe Karte zum Bezahlen verwendet. Keine Verbindungen
Ahoj,
Rád bych pochopil, o jaký problém se jednalo a jak byl vyřešen, na druhou stranu jsem rád, že vidím takové rychlé řešení. 🙂
Užijte si výhry!
Je ještě něco, co byste chtěli o kasinu sdílet?
Hi there,
I would love to understand what the issue was and how it was solved, on the other hand, I'm happy to see such a quick resolution. 🙂
Enjoy the winnings!
Is there anything else you would like to share about the casino?
Byl to problém, protože jsem čekal na peníze pro dva lidi a pak nemohli financovat můj účet a nakonec uspěli, protože jsem jim neustále psal
It was a problem because I was waiting for money for two people and then they couldn't fund my account and in the end they succeeded because I kept texting them
Es war ein Problem, weil ich auf Geld für zwei Leute gewartet habe und sie dann nicht auf mein Konto einzahlen konnten und am Ende hatten sie Erfolg, weil ich ihnen immer wieder geschrieben habe
Není to nejlepší názor, protože se mi skoro peníze nevrátily...takže nedoporučuji těm co jsou nervózní...Už bych tam nehrál jen kvůli dlouhému čekání na peníze a tak.
It's not the best opinion because I hardly got my money back... so I don't recommend it for those who are nervous... I wouldn't play there again just because of the long wait for the money and stuff.
Es ist nicht die beste Meinung, weil ich mein Geld kaum zurückbekommen habe ... also ich empfehle es nicht für diejenigen, die dünne Nerven haben ... Ich würde dort nicht mehr spielen, nur wegen des langen Wartens auf das Geld und so.
Byl to problém, protože jsem čekal na peníze pro dva lidi a pak nemohli financovat můj účet a nakonec uspěli, protože jsem jim neustále psal
It was a problem because I was waiting for money for two people and then they couldn't fund my account and in the end they succeeded because I kept texting them
Es war ein Problem, weil ich auf Geld für zwei Leute gewartet habe und sie dann nicht auf mein Konto einzahlen konnten und am Ende hatten sie Erfolg, weil ich ihnen immer wieder geschrieben habe
Ahoj,
čekal jsi na peníze pro dva lidi? Obávám se, že funkce automatického překladu není v nejlepším stavu 😀.
Každopádně jste byli vytrvalí a vyhráli jste - to je to, co se počítá!
Hi there,
you were waiting for money for two people? I fear that the auto-translate feature is not in the best shape 😀.
Anyway, you were persistent and got the winnings - that's what counts!
Hrál jsem znovu a dostal 3000 eur a stále čekám.. nechápu, proč je ta čekací doba tak dlouhá.. 3x jsem žádal o 500 eur a zase jen píšou, že je to dlouhá čekací doba
I played again and got 3,000 euros and still waiting.. I don't understand why the waiting time is so long.. I asked 3 times for 500 euros and they just write again that it's a long waiting time
Ich habe noch einmal gespielt und 3.000 Euro bekommen und warte immer noch.. Ich verstehe nicht, warum die Wartezeit so lang ist.. Ich habe dreimal um 500 Euro gebeten und sie schreiben einfach wieder, dass es eine lange Wartezeit ist
Hrál jsem znovu a dostal 3000 eur a stále čekám.. nechápu, proč je ta čekací doba tak dlouhá.. 3x jsem žádal o 500 eur a zase jen píšou, že je to dlouhá čekací doba
I played again and got 3,000 euros and still waiting.. I don't understand why the waiting time is so long.. I asked 3 times for 500 euros and they just write again that it's a long waiting time
Ich habe noch einmal gespielt und 3.000 Euro bekommen und warte immer noch.. Ich verstehe nicht, warum die Wartezeit so lang ist.. Ich habe dreimal um 500 Euro gebeten und sie schreiben einfach wieder, dass es eine lange Wartezeit ist
Ahoj,
Za prvé - gratuluji 🙂!
Takže kasino vám neustále něco píše, že? Co to říká?
Máte nějaké vysvětlení?
Opravte mě, pokud se mýlím, ale stejné zpoždění jste zažili už předtím, takže bych nebyl tak překvapen, kdyby se to opakovalo. Neříkám, že zpoždění je dobré, ale už vám jednou zaplatili, že?
Dej mi vědět.
Hello,
First - my congratulations 🙂!
So, the casino is constantly writing something to you, isn't it? What does it say?
Do you have any explanation?
Correct me if I'm wrong but you experienced just the same delay before, so I would not be so surprised if it's happening again. Not saying the delay is good, but you were paid once before, weren't you?
Let me know.
Ano, tehdy mi zaplatili 500 eur a teď čekám na 3 000 eur... a stále mi chodí stejné e-maily.
Yes I did and they paid me 500 euros then and now I'm waiting for 3000 euros.. and I keep getting the same emails.
Das habe ich, ja, und sie haben mir damals 500 Euro bezahlt, und jetzt warte ich auf 3000 Euro.. und ich bekomme immer die gleichen E-Mails.
Děkujeme, že jste kontaktovali tým zákaznické podpory. Obávám se, že všichni němečtí agenti nejsou v tuto chvíli k dispozici, ale bude mi potěšením vám dnes pomoci!
S radostí potvrzuji, že váš výběr je ve frontě na zpracování naším finančním oddělením.
Naším cílem je zpracovat žádosti o výběr přibližně do 3 pracovních dnů, od následujícího dne, kdy byla žádost podána, nebo ode dne posledního zpracovaného výběru.
Upozorňujeme, že tento časový rámec nezahrnuje víkendy a státní svátky. Jakmile bude výběr zpracován, měli byste obdržet e-mail od finančního oddělení.
Vezměte prosím na vědomí, že převody bankovními a kreditními kartami mohou být zpožděny až o 3–5 pracovních dnů.
Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat zpět v živém chatu nebo prostřednictvím e-mailu a my vám rádi pomůžeme
Thank you for contacting Customer Support Team. I am afraid all German agents are not available at the moment, but It will be my pleasure to help you today!
I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.
We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.
Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department.
Please note that bank and credit card transfers can be delayed by up to 3-5 working days.
If you have any additional question don't hesitate to contact us back in live chat or via email and we will be glad to help you
zítra je víkend a jejich finanční oddělení nebude fungovat..Píšu jim pořád a vždy odpovídají stejně..nejdřív jsem přišel o spoustu peněz a teprve potom je dostal a teď musím čekat. .není to s nimi fér, naposledy mi bylo 8 nebo jsem čekal 9 dní za 500 eur a teď za 3000, kdo ví jak dlouho se čeká a co mám dělat
tomorrow is the weekend and their finance department won't be working..I write to them all the time and they always reply the same way..first I lost a lot of money and only then got it and now I have to wait..it's not fair with them, the last time I was 8 or I waited 9 days for 500 euros and now for 3000, who knows how long the wait is and what I should do
Vstoupil jsem do kasina a vidím, že mi vše vrátili na účet .. 2544 eur .. nevím proč to udělali znovu
I entered the casino and I see that they returned everything to my account .. 2544 euros .. I don't know why they did it again
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.