DomůFórumKasinaGoldspin Casino - všeobecná diskuze

Goldspin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

17 142 zobrazení 133 odpovědí |
před 11 měsíci
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ahoj, jsem tu, abych vám řekl svůj příběh:

Svůj účet Goldspin jsem otevřel 2. dubna s vkladem 100 EUR a využil jsem sportovního bonusu 100 EUR. Za tři dny mi přišlo 3000 €, které jsem po ověření všech dokladů vybral. Dokonce mi poslali e-mail s potvrzením, že můj účet byl ověřen. 72 hodin po mém výběru mi poslali e-mail, že můj výběr byl zamítnut. Kontaktoval jsem chat a řekli mi, že potřebuji selfie se svým ID, což jsem udělal, a znovu ověřili můj účet jako způsobilý. Po celou tu dobu jsem pokračoval v sázení a vydělal jsem celkem 6 000 EUR, z čehož jsem prohrál 1 000 EUR poté, co jsem ztratil naději, že budu moci z tohoto kasina vybrat. Od této středy vybírám 600 EUR denně a stále jsem nic neslyšel. Přečetl jsem celý tento příspěvek a zdá se, že jejich výplata trvá dlouho. Zkusím už nesázet a počkám, až si budu moci vybrat peníze. Tento příspěvek budu aktualizovat a pokud mi někdo může poradit, budu rád.

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrá zpráva! Dnes, v neděli 13. dubna, jsem na svůj bankovní účet obdržel svých prvních 600 €.

Přestože jsem od středy do dnešní neděle požadoval 600 EUR za každý den, celkem 3 000 EUR, další 4 výběry ve výši 600 EUR zamítli.

Denní výběr ve výši 600 EUR je proto zcela nesprávný. Musíte provést výběr 600 EUR, což obvykle trvá 2–3 pracovní dny. Jakmile obdržíte potvrzovací e-mail, počkejte dalších 24 hodin, než provedete výběr dalších 600 EUR. Můžete tedy vybrat 600 EUR přibližně každé čtyři dny, nepočítaje nepracovní dny, i když mě to překvapilo, protože přišel v neděli, což je nepracovní den. Dalším plusem je, že mi okamžitě dorazil na účet Revolut. Proto musíte být při výběru z Goldspin velmi trpěliví, kromě 5-6 věcí, které vás požádají o ověření vašeho účtu. Budu aktualizovat, jakmile obdržím další výběry.

Automaticky přeloženo:
juancar00
před 8 měsíci

Toto je dobrý zdroj informací a pomůže ostatním lépe porozumět tomu, jak toto kasino funguje, i když se to týká sportovních sázek a ne kasinových her.

Gratulujeme k výhře a budeme čekat, až nás budete informovat o další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
sotiris393 příspěvek smazal/a
sotiris393
před 7 měsíci

Takže, jak dlouho vlastně teď čekáte a jakou platební metodu jste prosím použil/a?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Už čekám 5 dní a platil jsem kartou VISA.

Automaticky přeloženo:
sotiris393
před 7 měsíci

Doufám tedy, že s platbou brzy pokračují, než uplyne 14denní lhůta, kterou musí náš reklamační tým počkat, než bude moci zasáhnout. 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Taky doufám, děkuji.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Právě jsem obdržel(a) platbu. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
sotiris393
před 7 měsíci

To je skvělé! Děkuji i vám, že jste ostatním ukázali, jak toto kasino vyplácí výhry. 👌

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Snažím se přihlásit na goldspin.com a toto se mi zobrazí.

Mohl by mi někdo říct proč?

Děkuju!

file

Automaticky přeloženo:
ortizbenitezjorge5
před 7 měsíci

Ahoj, pokud tohle vidíš:

  1. Server je online.
  2. Obsah webu ještě nebyl správně nahrán ani nakonfigurován.

Možná je to nějaká údržba po tom, co jsem zjistil.

Na druhou stranu jsem se pokusil o přístup do kasina a bez problémů se mi to povedlo. Takže je to u tebe pořád takhle, nebo se to změnilo? 🙂

Zadal jsem URL adresu a jde mi to sem - https://www.goldspin88392.com/es

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj. Pořád mi to ukazuje to samé. Problém je, že na účtu mám peníze a já k nim nemám přístup. Myslel jsem si, že je to problém s hrou, ale zdá se, že není.

Automaticky přeloženo:
ortizbenitezjorge5
před 7 měsíci

No, snažil jsem se o tom mluvit s kolegy a i ti mi řekli, že to nevypadá, že by chyba byla na vaší straně. Zkuste tomu dát ještě trochu času a pokud to bude přetrvávat, budeme vám k dispozici.

Můžeš to prosím udělat? 🙂

Možná bych to zkontroloval v jiném prohlížeči, zařízení nebo smazal soubory cookie a uvidíme, jestli to pomůže, nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den. Moc děkuji!

Ještě pár dní počkám a pokud to nevyjde, pošlu email do kasina a uvidím, co mi řeknou.

Moc děkuji 😀

Automaticky přeloženo:
ortizbenitezjorge5
před 7 měsíci

Není zač, možná jim dnes také můžete poslat e-mail.

Nic za to nedáš. 😀

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, vyhrál jsem 300 eur a snažím se je vybrat, ale pořád mi říkají, že jsem nahrál špatné soubory pro mou identifikaci. Poslal jsem jim výtisk mého účtu za internet a oni ho odmítli s tím, že nechtějí, aby byl dokument vytištěn. Protože když jdu na ověření/identifikaci, MUSÍM poslat fotografii účtu, takže dokument MUSÍ být vytištěn. Nechápu, proč tolik starostí. Nevím, jestli někdy dostanu své peníze, jsem unavený.

Automaticky přeloženo:
sotiris393
před 6 měsíci

Dobrý večer, příteli, snažím se ověřit svůj účet přes iDenfy, který mi vydávají. Normálně jim pošlu fotku přední a zadní strany mého průkazu totožnosti, udělám si selfie a pak vyfotím vytištěnou fakturu za internet od Vodafonu, kterou mám na své jméno, ale oni ji neakceptují, protože prý tištěné dokumenty neakceptují. Co se děje?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, vyhrál jsem 300 eur a snažím se je vybrat, ale pořád mi říkají, že jsem nahrál špatné soubory pro mou identifikaci. Poslal jsem jim výtisk mého účtu za internet a oni ho odmítli s tím, že nechtějí, aby byl dokument vytištěn. Protože když jdu na ověření/identifikaci, MUSÍM poslat fotografii účtu, takže dokument MUSÍ být vytištěn. Nechápu, proč tolik starostí. Nevím, jestli někdy dostanu své peníze, jsem unavený.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, myslím, že jsem něco podobného už slyšel a může se jednat jen o nedorozumění. Pokud vím, ve většině případů by tento problém mohl vyřešit formát .pdf – neoříznutý ani neupravený.

Většina operačních systémů umožňuje „vytisknout" dokument jako PDF. Myslím, že tohle je trik, který měla podpora kasina na mysli. Můžete to zkusit?

Pokud to nefunguje, sdílejte pokyny kasina, abychom se mohli pokusit najít řešení.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, v neděli 26. v měsíci jsem provedl výběry u společnosti Goldspin, dnes je čtvrtek 29. a peníze mi ještě nepřipsali na účet. Také jsem jim poslal e-mail s tím, co vám říkám, ale teď nedostávám odpověď, můžete s tím něco udělat?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.