DomůFórumKasinaGoldenbet Casino - všeobecná diskuze

Goldenbet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od hanzy1991
|
32 226 zobrazení 229 odpovědí |
|
12 3 4...12

No, vaše obvs jsou k ničemu při řešení stížností, tak mi dejte vědět, na koho jiného mám jít, a já uvěřím, že jste ani trochu nepomohli, je vtip a budu si stěžovat na vaše služby

Automaticky přeloženo:

Děkujeme za váš názor a přejeme hodně štěstí při hledání někoho, kdo vám s vaším problémem pomůže.

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem vám e-mail, který jsem poslal do Golden bet

Automaticky přeloženo:

Protože evidentně neumíte používat tlačítko „odpovědět", takže osoba, které chcete poslat zprávu, může být upozorněna, zde je pro vás snímek obrazovky, který vám snad pomůže:

file

Automaticky přeloženo:

Ano, prosím, potřebuji pomoc

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott

Myslím, že vám bylo vše dostatečně vysvětleno. S čím ještě potřebujete pomoci? Pokud odpovídáte někomu konkrétnímu, použijte tlačítko "odpovědět" a osoba, které píšete, bude upozorněna.

Automaticky přeloženo:

Jen jsem chtěl upozornit kasino guru Věřím, že kasino nemá licenci.. podívejte se na odpověď na live chat, kteří mi teď zablokovali je kontaktovat nechutné potřebují sankce filefilefile

Automaticky přeloženo:
Dopamine

Děkuji za péči. Pokud budeme mít důvod se domnívat opak, určitě zkontrolujeme, zda je licence kasina stále platná.

Automaticky přeloženo:

Defo nemají licenci a dluží mi 8 000 GBP a stále mi nevrátili peníze, sázka na to, že jsou podvodníci

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott

Ahoj, můžeš také říct, na základě čeho si myslíš, že nemají licenci? V naší recenzi vidím licenci Curacao, takže pokud máte nějaké pochybnosti nebo důkazy, nechám náš tým, aby to prověřil.

Pokud jde o vaše peníze, proč by vám kasino mělo vrátit peníze? Viděl jsem, že jste psal před 3 týdny, takže pokud stále potřebujete pomoc a nevíte, kam se obrátit, můžete u nás podat stížnost a náš tým uvidí, co se dá dělat.

Můžete jej otevřít zde . ⬅️

Myslíš, že to zkusíš, protože jsem viděl, že jsi minule měl nějaké negativní komentáře k našemu týmu, proto se ptám. 🤔

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro,


Kontaktoval jsem Curacao egaming, který mi řekl, že s nimi nemají nic společného, skupina santeda BV nyní drží licenci u Anjouan Gaming, která jim zakazuje činnost ve Velké Británii. Měl jsem potvrzení přes cosmobet, které mohu nahrát.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Podívejte se prosím na odpověď, kterou jsem napsal, omlouvám se, že jsem vás neoznačil

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott

Nedají vám vaše peníze, Ryane, vyměnili si licenci a jsou držiteli licence Anjouan, která jim zakazuje povolovat/obchodovat ve Spojeném království – také neexistuje způsob, jak kontaktovat jejich držitele licence Anjouan, který také funguje jako ADR (služba řešení sporů) mezi vámi a kasino. Je to totální podvod a měli by být všichni zavřeni. Je zajímavé, že Santeda International BV obdržela tučnou pokutu (maximální) 5 milionů eur za porušení zjevně v tisku. Ukazuje, jak špatná tato kasina jsou a jaké problémy způsobují problémovým hráčům. Svůj účet můžete zrušit a rovnou si založit jiný se stejným jménem…. Nezajímá je to, protože už si vzali vaše peníze. Je to tak špatně.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro,


Kontaktoval jsem Curacao egaming, který mi řekl, že s nimi nemají nic společného, skupina santeda BV nyní drží licenci u Anjouan Gaming, která jim zakazuje činnost ve Velké Británii. Měl jsem potvrzení přes cosmobet, které mohu nahrát.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, vidím, že v naší recenzi máme CEG jako licenci a když jsem se podíval na jejich stránku, našel jsem i Anjouan, takže díky za upozornění a nechal jsem to zkontrolovat naším datovým týmem, který to opraví, až to bude 100% v pořádku .

Každopádně, měli jste nějaké problémy, když jste měli zájem o licenci?

Automaticky přeloženo:

Ano, sám jsem se vyloučil a dovolili mi založit si další účet a vložit poté, co jsem se sám vyloučil a zabavili všechny výhry a odmítli vrátit mé vklady. Anjouan gaming nemá žádné ADR a jsou naprosto nepoctivé spolu se všemi sesterskými weby.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Promiň Jarone, že tě pořád zapomíná označit.

Automaticky přeloženo:

Ano, sám jsem se vyloučil a dovolili mi založit si další účet a vložit poté, co jsem se sám vyloučil a zabavili všechny výhry a odmítli vrátit mé vklady. Anjouan gaming nemá žádné ADR a jsou naprosto nepoctivé spolu se všemi sesterskými weby.

Automaticky přeloženo:

Je mi opravdu líto, že to slyším, pokud jde o ochranu hráče, všechny zúčastněné strany by se k věci měly chovat zodpovědně.

Pokud máte pocit, že kasino udělalo něco špatně, myslím, že odeslání další stížnosti by vám mohlo pomoci zjistit klíčový bod a pomoci vám.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka

Myslím, že kasino guru nevyšetřuje stížnosti správně a že moje stávající stížnost trvá týdny a právě jste mě předali dalšímu GURU, myslím wow.

Automaticky přeloženo:

Myslím, že kasino guru nevyšetřuje stížnosti správně a že moje stávající stížnost trvá týdny a právě jste mě předali dalšímu GURU, myslím wow.

Automaticky přeloženo:

Promiňte, máte na mysli tuto vaši stížnost ? Domnívám se, že Radka měla na mysli Goldenbet Casino, jak píšete v tomto vlákně, a nikoli Velobet Casino, kam jste podal stížnost.

Každopádně vidím, že náš tým pro stížnosti se snaží kontaktovat kasino ve vaší stížnosti a čeká, až odpoví, takže zatím nemůže nic moc dělat.

Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Ještě jsem nebyl dotázán, ale nedávno jsem sám vyloučil Goldenbet, který není britským hazardním webem. Viděl jsem také další vlákna na toto téma Nedávno jsem otevřel sesterskou stránku a vyhrál spoustu peněz, jen když jsem prošel ověřením, ovlivní to mé výhry. Nemyslím si, že to bude, protože není uvedeno, že vám bude zakázán vstup do všech kasin a viděl jsem pár věcí, kde lidé udělali totéž a přišli o spoustu peněz, a není nic, co by tak jistě mohli udělat funguje oběma způsoby?

Automaticky přeloženo:
heatso88

Dobrý den, myslím si, že pokud není v Podmínkách dotyčného kasina uvedeno, že pokud se vyloučíte sami do jedné ze skupiny, platí to pro všechna kasina v dané skupině, tak by to neměl být problém. Vždy se samozřejmě může stát něco nečekaného, takže uvidíme, jestli kasino něco vymyslí, nebo se k výhře dostanete bez problémů.

Pokud jde o ověření, ještě nebylo vše úspěšné, že?

Pokud máte nějaké potíže, kontaktujte nás a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro,


Myslel jsem si to a dokonce jsem mluvil s goldenbet, který uvedl, že nejsou takto propojeni, takže sebevyloučení se nepřenáší na jiná kasina, která mají stejnou licenci, což je dobré, protože jsem málem získal maximální výhru z nejvyšší výplaty hra!.... Udělal jsem screenshoty svého účtu a dokonce mám video z výhry. Stále čekám na ověření Nedávno jsem poslal dokumenty na e-mailovou adresu, protože jsem si všiml, že jeden byl trochu rozmazaný, ještě jsem nedostal odpověď od společnosti.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky