No, vaše obvs jsou k ničemu při řešení stížností, tak mi dejte vědět, na koho jiného mám jít, a já uvěřím, že jste ani trochu nepomohli, je vtip a budu si stěžovat na vaše služby
Well your obvs useless at Dealing with complaints so let me know who else to go to and I will fact you ain’t helped one bit is a joke and I will complaining about your services
Protože evidentně neumíte používat tlačítko „odpovědět", takže osoba, které chcete poslat zprávu, může být upozorněna, zde je pro vás snímek obrazovky, který vám snad pomůže:
As you are obviously not good in how to use the "reply" button, so the person you want to give your message to can be notified, here is a screenshot for you, which will hopefully be helpful to you:
Myslím, že vám bylo vše dostatečně vysvětleno. S čím ještě potřebujete pomoci? Pokud odpovídáte někomu konkrétnímu, použijte tlačítko "odpovědět" a osoba, které píšete, bude upozorněna.
I think everything has been sufficiently explained to you. What else do you need help with ? If you reply to someone specific, use the "reply" button and the person you are writing to will be notified.
Jen jsem chtěl upozornit kasino guru Věřím, že kasino nemá licenci.. podívejte se na odpověď na live chat, kteří mi teď zablokovali je kontaktovat nechutné potřebují sankce
i just wanted to make casino guru aware I believe the casino to be unlicensed .. look at the reply for live chat who have now blocked me from contacting them disgusting they need sanctioning
Děkuji za péči. Pokud budeme mít důvod se domnívat opak, určitě zkontrolujeme, zda je licence kasina stále platná.
Thank you for caring. We will surely check if the casino license is still valid if we have any reason to believe otherwise.
Defo nemají licenci a dluží mi 8 000 GBP a stále mi nevrátili peníze, sázka na to, že jsou podvodníci
They defo not licensed and owe me £8000 and still have not refunded me golden bet are scammers
Ahoj, můžeš také říct, na základě čeho si myslíš, že nemají licenci? V naší recenzi vidím licenci Curacao, takže pokud máte nějaké pochybnosti nebo důkazy, nechám náš tým, aby to prověřil.
Pokud jde o vaše peníze, proč by vám kasino mělo vrátit peníze? Viděl jsem, že jste psal před 3 týdny, takže pokud stále potřebujete pomoc a nevíte, kam se obrátit, můžete u nás podat stížnost a náš tým uvidí, co se dá dělat.
Myslíš, že to zkusíš, protože jsem viděl, že jsi minule měl nějaké negativní komentáře k našemu týmu, proto se ptám. 🤔
Hi, can you also tell on what basis you think they are not licensed ? I see a Curacao license in our review, so if you have any doubts or evidence I would have our team check it out.
As for your money, why should the casino give you a refund ? I saw that you wrote 3 weeks ago, so if you still need help and you don't know where to turn, you can file a complaint with us and our team will see what can be done.
Do you think you'll try it, because I saw you had some negative comments about our team last time, that's why I'm asking. 🤔
Ahoj Jaro,
Kontaktoval jsem Curacao egaming, který mi řekl, že s nimi nemají nic společného, skupina santeda BV nyní drží licenci u Anjouan Gaming, která jim zakazuje činnost ve Velké Británii. Měl jsem potvrzení přes cosmobet, které mohu nahrát.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Nedají vám vaše peníze, Ryane, vyměnili si licenci a jsou držiteli licence Anjouan, která jim zakazuje povolovat/obchodovat ve Spojeném království – také neexistuje způsob, jak kontaktovat jejich držitele licence Anjouan, který také funguje jako ADR (služba řešení sporů) mezi vámi a kasino. Je to totální podvod a měli by být všichni zavřeni. Je zajímavé, že Santeda International BV obdržela tučnou pokutu (maximální) 5 milionů eur za porušení zjevně v tisku. Ukazuje, jak špatná tato kasina jsou a jaké problémy způsobují problémovým hráčům. Svůj účet můžete zrušit a rovnou si založit jiný se stejným jménem…. Nezajímá je to, protože už si vzali vaše peníze. Je to tak špatně.
They wont give you your money Ryan, they swapped license and hold an Anjouan License which prohibits them allowing / trading in the UK - also there is no way of contacting their Anjouan Licensee who also act as the ADR (dispute resolution service) between yourself and the casino. It is a total scam and they should all be shut down. Intrestingly enough Santeda International BV received a hefty fine (the maximum) €5 million euros for breaches apparently in the press. Shows how bad these casinos are and the problems they cause for problem gamblers. You can close your account and set up another straight away in the same name…. They don’t care because they’ve taken your money by this point. It’s so so wrong.
Ahoj Jaro,
Kontaktoval jsem Curacao egaming, který mi řekl, že s nimi nemají nic společného, skupina santeda BV nyní drží licenci u Anjouan Gaming, která jim zakazuje činnost ve Velké Británii. Měl jsem potvrzení přes cosmobet, které mohu nahrát.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Ahoj, vidím, že v naší recenzi máme CEG jako licenci a když jsem se podíval na jejich stránku, našel jsem i Anjouan, takže díky za upozornění a nechal jsem to zkontrolovat naším datovým týmem, který to opraví, až to bude 100% v pořádku .
Každopádně, měli jste nějaké problémy, když jste měli zájem o licenci?
Hey, I see that we have CEG as a license in our review and when I looked at their page I also found Anjouan so thanks for the warning and I've had it checked by our data team who will fix it when it's 100% right.
Anyway, did you have any problems when you were interested in the license ?
Ano, sám jsem se vyloučil a dovolili mi založit si další účet a vložit poté, co jsem se sám vyloučil a zabavili všechny výhry a odmítli vrátit mé vklady. Anjouan gaming nemá žádné ADR a jsou naprosto nepoctivé spolu se všemi sesterskými weby.
Yes I self excluded and they allowed me to set up another account and deposit after I self excluded and they confiscated all winnings and refused to refund my deposits anjouan gaming have no ADR and they are totally rogue along with all sister sites.
Promiň Jarone, že tě pořád zapomíná označit.
Sorry Jaron keep forgetting to tag you.
Ano, sám jsem se vyloučil a dovolili mi založit si další účet a vložit poté, co jsem se sám vyloučil a zabavili všechny výhry a odmítli vrátit mé vklady. Anjouan gaming nemá žádné ADR a jsou naprosto nepoctivé spolu se všemi sesterskými weby.
Yes I self excluded and they allowed me to set up another account and deposit after I self excluded and they confiscated all winnings and refused to refund my deposits anjouan gaming have no ADR and they are totally rogue along with all sister sites.
Je mi opravdu líto, že to slyším, pokud jde o ochranu hráče, všechny zúčastněné strany by se k věci měly chovat zodpovědně.
Pokud máte pocit, že kasino udělalo něco špatně, myslím, že odeslání další stížnosti by vám mohlo pomoci zjistit klíčový bod a pomoci vám.
Co myslíš?
I'm really sorry to hear that, when it comes to player's protection all interested parties should hold the matter responsibly.
If you feel that the casino somehow did anything wrong, I think submitting another complaint might help to find out the key point, and help you out.
What do you think?
Myslím, že kasino guru nevyšetřuje stížnosti správně a že moje stávající stížnost trvá týdny a právě jste mě předali dalšímu GURU, myslím wow.
I think that casino guru do not investigate complaints correctly and that my existing complaint has been on going for weeks and you’ve just passed me to yet another GURU I mean wow.
Myslím, že kasino guru nevyšetřuje stížnosti správně a že moje stávající stížnost trvá týdny a právě jste mě předali dalšímu GURU, myslím wow.
I think that casino guru do not investigate complaints correctly and that my existing complaint has been on going for weeks and you’ve just passed me to yet another GURU I mean wow.
Promiňte, máte na mysli tuto vaši stížnost ? Domnívám se, že Radka měla na mysli Goldenbet Casino, jak píšete v tomto vlákně, a nikoli Velobet Casino, kam jste podal stížnost.
Každopádně vidím, že náš tým pro stížnosti se snaží kontaktovat kasino ve vaší stížnosti a čeká, až odpoví, takže zatím nemůže nic moc dělat.
Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám prosím vědět.
Sorry, are you referring to this complaint of yours? I believe that Radka was referring to the Goldenbet Casino, as you write in this thread, and not the Velobet Casino, where you have submitted your complaint.
Anyway, I can see that our complaint team is trying to get in contact with the casino in your complaint and is waiting for them to reply, so there is nothing much they can do as of now.
If you need any other help, please let us know.
Ještě jsem nebyl dotázán, ale nedávno jsem sám vyloučil Goldenbet, který není britským hazardním webem. Viděl jsem také další vlákna na toto téma Nedávno jsem otevřel sesterskou stránku a vyhrál spoustu peněz, jen když jsem prošel ověřením, ovlivní to mé výhry. Nemyslím si, že to bude, protože není uvedeno, že vám bude zakázán vstup do všech kasin a viděl jsem pár věcí, kde lidé udělali totéž a přišli o spoustu peněz, a není nic, co by tak jistě mohli udělat funguje oběma způsoby?
I haven't been asked yet but I recently self excluded on goldenbet which isn't a UK gambling site. I have also seen other threads on this I have recently opened a sister site and won alot of money just going through verification will this affect my winnings. I don't think it will as it doesn't state you will be banned from all casinos and I've seen a few things where people have done the same and lost alot of money and there isn't anything they can do so surely works both ways?
Dobrý den, myslím si, že pokud není v Podmínkách dotyčného kasina uvedeno, že pokud se vyloučíte sami do jedné ze skupiny, platí to pro všechna kasina v dané skupině, tak by to neměl být problém. Vždy se samozřejmě může stát něco nečekaného, takže uvidíme, jestli kasino něco vymyslí, nebo se k výhře dostanete bez problémů.
Pokud jde o ověření, ještě nebylo vše úspěšné, že?
Pokud máte nějaké potíže, kontaktujte nás a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.
Hello, I think that if it is not stated in the Terms and Conditions of the casino in question, that if you self-exclude in one of the group, it applies to all casinos in that group, so it should not be a problem. Of course, something unexpected can always happen, so we'll see if the casino comes up with something or you get your winnings without any issues.
As for the verification, it hasn't all been successful yet, right ?
If you have any difficulties, get in touch and we'll see if we can help.
Ahoj Jaro,
Myslel jsem si to a dokonce jsem mluvil s goldenbet, který uvedl, že nejsou takto propojeni, takže sebevyloučení se nepřenáší na jiná kasina, která mají stejnou licenci, což je dobré, protože jsem málem získal maximální výhru z nejvyšší výplaty hra!.... Udělal jsem screenshoty svého účtu a dokonce mám video z výhry. Stále čekám na ověření Nedávno jsem poslal dokumenty na e-mailovou adresu, protože jsem si všiml, že jeden byl trochu rozmazaný, ještě jsem nedostal odpověď od společnosti.
Hi Jaro,
I did think that and I even spoke to goldenbet which they stated they are not linked like that so a self exclusion doesn't carry over to other casinos who have the same licence which is good because I nearly got a max win on the highest payout game!.... I've took screenshots of my account and even have a video of the win. I am still waiting to be verified I recently sent the documents to the email address as I did notice one was a bit blurry I haven't yet got a response from the company.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.