FórumKasinaGoldenbet Casino - všeobecná diskuze

Goldenbet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od hanzy1991
|
20923 zobrazení 219 odpovědí |
|
12 3 4...11
před 7 měsíci

No, vaše obvs jsou k ničemu při řešení stížností, tak mi dejte vědět, na koho jiného mám jít, a já uvěřím, že jste ani trochu nepomohli, je vtip a budu si stěžovat na vaše služby

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkujeme za váš názor a přejeme hodně štěstí při hledání někoho, kdo vám s vaším problémem pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Poslal jsem vám e-mail, který jsem poslal do Golden bet

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Protože evidentně neumíte používat tlačítko „odpovědět", takže osoba, které chcete poslat zprávu, může být upozorněna, zde je pro vás snímek obrazovky, který vám snad pomůže:

file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, prosím, potřebuji pomoc

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott
před 7 měsíci

Myslím, že vám bylo vše dostatečně vysvětleno. S čím ještě potřebujete pomoci? Pokud odpovídáte někomu konkrétnímu, použijte tlačítko "odpovědět" a osoba, které píšete, bude upozorněna.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jen jsem chtěl upozornit kasino guru Věřím, že kasino nemá licenci.. podívejte se na odpověď na live chat, kteří mi teď zablokovali je kontaktovat nechutné potřebují sankce filefilefile

Automaticky přeloženo:
Dopamine
před 7 měsíci

Děkuji za péči. Pokud budeme mít důvod se domnívat opak, určitě zkontrolujeme, zda je licence kasina stále platná.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Defo nemají licenci a dluží mi 8 000 GBP a stále mi nevrátili peníze, sázka na to, že jsou podvodníci

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott
před 6 měsíci

Ahoj, můžeš také říct, na základě čeho si myslíš, že nemají licenci? V naší recenzi vidím licenci Curacao, takže pokud máte nějaké pochybnosti nebo důkazy, nechám náš tým, aby to prověřil.

Pokud jde o vaše peníze, proč by vám kasino mělo vrátit peníze? Viděl jsem, že jste psal před 3 týdny, takže pokud stále potřebujete pomoc a nevíte, kam se obrátit, můžete u nás podat stížnost a náš tým uvidí, co se dá dělat.

Můžete jej otevřít zde . ⬅️

Myslíš, že to zkusíš, protože jsem viděl, že jsi minule měl nějaké negativní komentáře k našemu týmu, proto se ptám. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro,


Kontaktoval jsem Curacao egaming, který mi řekl, že s nimi nemají nic společného, skupina santeda BV nyní drží licenci u Anjouan Gaming, která jim zakazuje činnost ve Velké Británii. Měl jsem potvrzení přes cosmobet, které mohu nahrát.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Podívejte se prosím na odpověď, kterou jsem napsal, omlouvám se, že jsem vás neoznačil

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott
před 6 měsíci

Nedají vám vaše peníze, Ryane, vyměnili si licenci a jsou držiteli licence Anjouan, která jim zakazuje povolovat/obchodovat ve Spojeném království – také neexistuje způsob, jak kontaktovat jejich držitele licence Anjouan, který také funguje jako ADR (služba řešení sporů) mezi vámi a kasino. Je to totální podvod a měli by být všichni zavřeni. Je zajímavé, že Santeda International BV obdržela tučnou pokutu (maximální) 5 milionů eur za porušení zjevně v tisku. Ukazuje, jak špatná tato kasina jsou a jaké problémy způsobují problémovým hráčům. Svůj účet můžete zrušit a rovnou si založit jiný se stejným jménem…. Nezajímá je to, protože už si vzali vaše peníze. Je to tak špatně.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro,


Kontaktoval jsem Curacao egaming, který mi řekl, že s nimi nemají nic společného, skupina santeda BV nyní drží licenci u Anjouan Gaming, která jim zakazuje činnost ve Velké Británii. Měl jsem potvrzení přes cosmobet, které mohu nahrát.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, vidím, že v naší recenzi máme CEG jako licenci a když jsem se podíval na jejich stránku, našel jsem i Anjouan, takže díky za upozornění a nechal jsem to zkontrolovat naším datovým týmem, který to opraví, až to bude 100% v pořádku .

Každopádně, měli jste nějaké problémy, když jste měli zájem o licenci?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, sám jsem se vyloučil a dovolili mi založit si další účet a vložit poté, co jsem se sám vyloučil a zabavili všechny výhry a odmítli vrátit mé vklady. Anjouan gaming nemá žádné ADR a jsou naprosto nepoctivé spolu se všemi sesterskými weby.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Promiň Jarone, že tě pořád zapomíná označit.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, sám jsem se vyloučil a dovolili mi založit si další účet a vložit poté, co jsem se sám vyloučil a zabavili všechny výhry a odmítli vrátit mé vklady. Anjouan gaming nemá žádné ADR a jsou naprosto nepoctivé spolu se všemi sesterskými weby.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je mi opravdu líto, že to slyším, pokud jde o ochranu hráče, všechny zúčastněné strany by se k věci měly chovat zodpovědně.

Pokud máte pocit, že kasino udělalo něco špatně, myslím, že odeslání další stížnosti by vám mohlo pomoci zjistit klíčový bod a pomoci vám.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Myslím, že kasino guru nevyšetřuje stížnosti správně a že moje stávající stížnost trvá týdny a právě jste mě předali dalšímu GURU, myslím wow.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Myslím, že kasino guru nevyšetřuje stížnosti správně a že moje stávající stížnost trvá týdny a právě jste mě předali dalšímu GURU, myslím wow.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Promiňte, máte na mysli tuto vaši stížnost ? Domnívám se, že Radka měla na mysli Goldenbet Casino, jak píšete v tomto vlákně, a nikoli Velobet Casino, kam jste podal stížnost.

Každopádně vidím, že náš tým pro stížnosti se snaží kontaktovat kasino ve vaší stížnosti a čeká, až odpoví, takže zatím nemůže nic moc dělat.

Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ještě jsem nebyl dotázán, ale nedávno jsem sám vyloučil Goldenbet, který není britským hazardním webem. Viděl jsem také další vlákna na toto téma Nedávno jsem otevřel sesterskou stránku a vyhrál spoustu peněz, jen když jsem prošel ověřením, ovlivní to mé výhry. Nemyslím si, že to bude, protože není uvedeno, že vám bude zakázán vstup do všech kasin a viděl jsem pár věcí, kde lidé udělali totéž a přišli o spoustu peněz, a není nic, co by tak jistě mohli udělat funguje oběma způsoby?

Automaticky přeloženo:
heatso88
před 5 měsíci

Dobrý den, myslím si, že pokud není v Podmínkách dotyčného kasina uvedeno, že pokud se vyloučíte sami do jedné ze skupiny, platí to pro všechna kasina v dané skupině, tak by to neměl být problém. Vždy se samozřejmě může stát něco nečekaného, takže uvidíme, jestli kasino něco vymyslí, nebo se k výhře dostanete bez problémů.

Pokud jde o ověření, ještě nebylo vše úspěšné, že?

Pokud máte nějaké potíže, kontaktujte nás a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Jaro,


Myslel jsem si to a dokonce jsem mluvil s goldenbet, který uvedl, že nejsou takto propojeni, takže sebevyloučení se nepřenáší na jiná kasina, která mají stejnou licenci, což je dobré, protože jsem málem získal maximální výhru z nejvyšší výplaty hra!.... Udělal jsem screenshoty svého účtu a dokonce mám video z výhry. Stále čekám na ověření Nedávno jsem poslal dokumenty na e-mailovou adresu, protože jsem si všiml, že jeden byl trochu rozmazaný, ještě jsem nedostal odpověď od společnosti.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky