FórumKasinaGoldenbet Casino - všeobecná diskuze

Goldenbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od hanzy1991
|
18819 zobrazení 219 odpovědí |
|
1 2 3...11
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

online nejsou žádné kontaktní údaje, na které by se dalo mluvit se společností „sepa", takže pokud je napsáno úspěch se zlatou sázkou a oni říkají, že je to hotovo, pak moje peníze musí být u společnosti sepa, tak jak je mohu kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Jadeycw
před 7 měsíci

Nepřijde s kontaktními údaji, pokud sami neposíláte peníze přes sepa? Obvykle hraji webové stránky ve Velké Británii a dostanu zaplaceno maximálně do 2 dnů

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Živý chat je zbytečné posílat mi odpovědi pro ostatní lidi o mém odstoupení, než řešit svůj vlastní problém

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

online nejsou žádné kontaktní údaje, na které by se dalo mluvit se společností „sepa", takže pokud je napsáno úspěch se zlatou sázkou a oni říkají, že je to hotovo, pak moje peníze musí být u společnosti sepa, tak jak je mohu kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podle mého názoru vás Jaro žádal, abyste se spojili s vaší bankou, protože SEPA je jen způsob nastavení mezinárodních plateb a zpracovatelem je také vaše banka.

Můžete prosím potvrdit transakci u vaší banky?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Živý chat je zbytečné posílat mi odpovědi pro ostatní lidi o mém odstoupení, než řešit svůj vlastní problém

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zkusili jste místo toho jejich e-mail?Support@Goldenbet.Email může stát za to.

Dejte mi prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Po dalších e-mailech byly peníze nakonec přijaty, takže se mi ukázalo, že jsem se mýlil a deffo není podvod a jejich obdržení skutečně trvá déle. Živý chat a zákaznická podpora / e-mail však společnost zklamaly. Ale jsem rád, že jsem peníze obdržel a nebyl jsem okrádán

Automaticky přeloženo:
Jadeycw
před 7 měsíci

Moje gratulace!

Souhlasím s tím, že podpora by měla ve skutečnosti poskytovat podporu hráčům. Doufejme, že na tom brzy zapracují.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Toto kasino mě podvedlo za 6 500 GBP na můj účet ryanhudson34 Vložil jsem tyto prostředky všechny, co jsem měl, a jsem vyloučen, a oni uznali, že jsem, a pak mi stále nevrátí své prostředky Dostanu tyto prostředky zpět Půjdu dejte to k soudu pro drobné nároky

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott
před 6 měsíci

Omlouváme se za vaši situaci. Pokud se domníváte, že by vám náš tým pro stížnosti mohl s tímto problémem pomoci, zkuste podat stížnost zde. Použijte k tomu prosím tento odkaz a dejte nám vědět, pokud budete potřebovat pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Na tuto společnost jsem již podal stížnost. Přál bych si, abyste mohli dostat mé peníze zpět, stáhli ze mě 6 500 liber poté, co jsem byl v lednu 2024 vyloučen. Tato společnost je upřímná a nevrací se ke mně. Poslal jsem tuny e-mailů.

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott
před 6 měsíci

Ahoj, reklamoval jsi u nás nebo myslíš jinde? Hmm, dokázali jste znovu otevřít svůj účet nebo vytvořit jiný v kasinu? Myslím, že sebevyloučení by se mělo brát vážně, ale vím, že kasina někdy při výběru zjistí střet, proto se ptám.

Dej vědět, jak to bylo.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Podal jsem 10 stížností, okradli mě o mých 7 000 GBP Jsem sám vyloučen, takže to znamená, že nemohu používat žádnou z platforem, mají mi to písemně jako důkaz, že to teď mohu připojit, jen potřebuji své vklady zpět jako Nebyl bych schopen nic vybrat, protože moje ip adresa a ID byly minulý rok zakázány na webu, můžete prosím zkusit získat mé prostředky zpět, což mě způsobilo duševní. zdraví file


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, podařilo se mi otevřít a vytvořit účet, který je uveden níže


filefile


podvedli mě a vzali mi 6500 liber, které mi nevrátí, i když jsem tam stránku nepoužil, protože mě zablokovali při vytvoření a obdrželi všechny platby provedené této společnosti níže.


filefilefile

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott
před 6 měsíci

Díval jsem se zde s naším týmem na vaše stížnosti, které byly zamítnuty a důvodem mohlo být to, že vám ve skutečnosti bohužel nejsou schopni pomoci. Někdy to může způsobit nedostatek důkazů nebo dokonce jiné okolnosti. Takže je mi opravdu líto, že jsme vám zde nemohli nijak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nedostatek důkazů Dal jsem vám všechny možné důkazy, které jsem mohl. To je vtip, že to ani nemůžete udělat, jen přesně ukazuje, o čem to všechno je, je to vždy podvod

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott
před 6 měsíci

Víte, že jde spíše o to, co nám hráči mohou dát jako začátek. Vypadáte docela přesvědčeně, že jsme nesplnili vaše očekávání, zatímco my na druhou stranu máme svůj vlastní úhel pohledu.

Berme to jako fakt.

Zkoušeli jste najít někoho jiného, kdo by zvážil vaše obavy ohledně kasin? V tuto chvíli by to mohla být dobrá trefa.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

No, vaše obvs jsou k ničemu při řešení stížností, tak mi dejte vědět, na koho jiného mám jít, a já uvěřím, že jste ani trochu nepomohli, je vtip a budu si stěžovat na vaše služby

Automaticky přeloženo:
ryanhudsonelliott
před 6 měsíci

Pokud v této záležitosti opravdu chcete pomoci, napište mi na adresu jasminebella1968@outlook.com a budu se snažit vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Poslal jsem vám e-mail, který jsem poslal do Golden bet

Automaticky přeloženo:
1 2 3...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky