Ano, správně, vložil jsem a hrál se skutečnými prostředky a nashromáždil výhry přes 2400 GBP.
Poté stále odmítali mé stažení žádosti o další dokumentaci, která byla všechna dodána a schválena. Poté jsem provedl výběr ještě jednou ke svému překvapení, že ručně systém vymazal 1950 GBP, o kterém řekli, že sloučili bonus do mého zůstatku a nemohou provést výběr tak nadměrné výhry. Kontaktoval jsem IBAS, který odpověděl
„Vážený pane Saint
Děkujeme za váš příspěvek do Resolveru ve čtvrtek večer.
Možná si to neuvědomujete, ale Goldenbet jsou ve Spojeném království nelicencované. Nespadají pod IBAS ADR (alternativní řešení sporů).
Jejich webová stránka se zmiňuje pouze o licenci Curacao prostřednictvím vágního odkazu na spory, které jsou vedeny k tamním soudům. Obávám se, že jste mimo jakékoli „normální" cesty pro stížnosti a ochranu zákazníků.
Mohu nabídnout pouze tyto čistě obecné návrhy:
Informujte Komisi pro hazardní hry Spojeného království o tom, co se stalo; Jsem si jistý, že by uvítali jakýkoli důkaz, který jim můžete poskytnout
Přijímání sázek od občana Spojeného království bez licence na hazardní hry vydané ve Spojeném království je trestným činem. Měli byste kontaktovat Action Fraud – POKUD se domníváte, že jste se stali obětí kybernetického zločinu.
Měli byste jít do své banky – POKUD se domníváte, že potenciální kyberzločinci mohou mít údaje o vaší kartě
Zeptejte se také své banky, zda by vám mohla s něčím pomoci.
Pokud čelíte finančním potížím, zvažte zavolání na National Gambling Helpline, kde jsou poradci se zkušenostmi s dluhovým poradenstvím a mohou vám nabídnout užitečné rady.
Přijímání sázek nelicencovanými provozovateli sázek ve Spojeném království je v současné době zahrnuto mezi předměty parlamentní Bílé knihy. Možná budete chtít informovat svého MP o okolnostech, které jste zjistili. Nejlepší způsob, jak to udělat, je poslat e-mail na adresu ."
Yes that correct i depositedaAnd played with real funds and accrued winnings of over £2400.
They then kept rejecting my withdrawal asking for more documentation which was all supplied and approved. I then actioned the withdrawal once again to my suprise they had manually system wiped £1950 which they said they had merged a bonus into my balance and cannot make a withdrawal of such excessive winnings. I have contacted the IBAS who have responed
"Dear Mr Saint
Thank you for your Resolver submission on Thursday evening.
You may not be aware, but Goldenbet are unlicensed in the UK. They do not come under IBAS ADR (alternative dispute resolution).
Their website only alludes to a Curacao licence via a vague reference to disputes being taken to the courts there. I fear you are outside any ‘normal’ complaint routes and customer protections.
I can only offer these purely general suggestions:
Inform the UK Gambling Commission about what happened; I’m sure they would welcome any evidence that you can supply to[email protected]
Accepting bets from a UK citizen without a UK-issued gambling licence is a crime. You should contact Action Fraud – IF you believe that you have been the victim of cybercrime.
You should go to your bank – IF you believe potential cybercriminals may have your card details
Also ask your bank if there is anything they could do to help.
If you face financial difficulties, consider calling the National Gambling Helpline who have advisers experienced in debt counselling and may be able to offer helpful advice.
The acceptance of bets by betting operators unlicensed in the UK is currently included within the subjects of a parliamentary White Paper. You may wish to inform your MP of the circumstances you have found. The best way to do that is by email to [email protected]."
Automaticky přeloženo: