Docela to chápu.
Myslím si však také, že každý pozná, kdy je mu názor doručen jako potvrzený fakt a kdy je tak učiněn způsobem, který umožňuje uctivou výměnu protichůdných názorů. Může existovat velmi jednoduchý způsob, jak tuto situaci vyřešit. Dokažte, že vás kasino podvedlo. Podejte stížnost. Snadná a přímočará akce.
Stejně jako v reálné situaci, pokud někoho obviníte z podvodu, měli byste být také připraveni to dokázat – k tomu by stížnost měla stačit. Není to tak, že bychom si užívali soupeření hráčů. Naším cílem je prozkoumat jednoduše proto, že index bezpečnosti by měl odrážet bezpečnost kasina. Pokud můžete podpořit to, co jste zde řekli, pro nás i pro druhé, je důležité, aby to bylo oficiální. V opačném případě nebude mít řádný dopad.
Znáte článek „ Jak hodnotíme kasina "? Dovolte mi zmínit jeho část:
"Náš tým pro hodnocení kasina prochází internet, aby našel všechny relevantní stížnosti, což nám dává dobrou představu o tom, jak kasina zacházejí se svými hráči. Všechny stížnosti zapisujeme do naší databáze a přiřazujeme jim klasifikaci na základě našeho vnímání stížnosti (ať už si myslíme, že zda kasino skutečně udělalo něco špatného nebo ne) a další faktory (například zda hráč hrál se skutečnými penězi nebo bonusovými penězi atd.) Při zohlednění sporné částky v každé stížnosti a výše uvedené klasifikace získáme číslo černých bodů za každou stížnost, které se pak použijí při výpočtu indexu bezpečnosti."
Doufám, že to vysvětluje, proč jsme zde na fóru tak orientovaní na důkazy. Jednoduše řečeno, fórum je prostě místo pro názory, kromě stížností.
Posledním bodem je, že jste přispěli do vlákna Viper Spin Casino. Nevěděli jsme, že jste například diskutovali o Goldenbet Casino.
I pretty much understand that.
However, I also think that everyone can tell when an opinion is delivered to them like a confirmed fact and when it is done so in a way that allows for a respectful exchange of opposing viewpoints. There may be a very simple way to handle this situation. Prove the casino has scammed you. File the complaint. Easy and straightforward action.
Like in a real-world situation, if you accuse someone of being a scammer, you should also be ready to prove that - for that, the complaint should suffice. It's not like we enjoy opposing players. We aim to investigate simply because the Safety Index should mirror the casino's safetiness. If you can support what you have been saying here, for us, and for the other's sake, it's important to make it official. Otherwise, there will be no proper impact.
Are you familiar with the article "How we review casinos"? Let me mention its part:
"Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation."
I hope this explain why we are so proof-oriented here on the forum. Put simply, the forum is simply a place for opinions, aside from complaints.
The final point is that you contributed to the Viper Spin Casino thread. We were unaware that you were discussing Goldenbet Casino, for example.