Právě jsem jeden dostal. před 2 minutami. VÍZUM
I just received one just now. 2 minutes ago. VISA
Kdy jste požádali o platbu?
When did you request the payment?
Wann hast du die Zahlung beantragt?
Možná jim zkuste zavolat. Přímý telefonát místo e-mailu.
Maybe try giving them a phone call. A direct phone call instead of emailing.
Nic zvláštního, ale prostě to zkuste. Byl jsem zoufalý, tak jsem zkusil všechno.
Nothing special but just try it. I was desperate so I tried everything.
Dostal jsem všechny své výběry. Zde je moje rada, zavolejte nebo přejděte na živý chat a požádejte je, aby zrušili váš výběr. I když je tam uvedeno, že probíhá, mohou to někdy zrušit. Poté proveďte další výběr a ujistěte se, že jako první použijete metodu, kterou jste vložili nedávno. To mi fungovalo.
I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.
Ahoj. Viděl jsem vaši stížnost a náš tým již pracuje na jejím průběhu. Bohužel se nyní nedá nic moc dělat, jen počkejte, až budou schopni hlouběji prošetřit, a v případě potřeby bude kasino ohledně vašeho případu kontaktováno.
Jak čtu všechny příspěvky v tomto vlákně, jen doufám, že se tento problém brzy vyřeší. Prosím, informujte nás o všech aktualizacích.
Hello there. I have seen your complaint and our team is already working on its progress. Unfortunately, now there is nothing much to do, just wait until they are able to investigate deeper, and if needed, the casino will be contacted regarding your case.
As I read all the posts in this thread, I just hope that this issue will be resolved soon. Please keep us updated on any updates.
Dostal jsem všechny své výběry. Zde je moje rada, zavolejte nebo přejděte na živý chat a požádejte je, aby zrušili váš výběr. I když je tam uvedeno, že probíhá, mohou to někdy zrušit. Poté proveďte další výběr a ujistěte se, že jako první použijete metodu, kterou jste vložili nedávno. To mi fungovalo.
I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.
Řekli jen, že mají „sporadické technické problémy". To je vše.
They just said that they had "sporadic technical issues". That's all.
Snad to opravili a všichni se teď budou moci stáhnout.
Hopefully they fixed it, and everyone will be able to withdraw now.
Uvidíme, jak Mirka půjde s vaší reklamací.🤞
Let's see how Mirka will go with your complaint.🤞
Zdá se, že se s mojí stížností nic neděje...
Nothing seems to be happening with my complaint...
Bei meiner Beschwerde passiert irgendwie nichts mehr...
Omlouvám se, že to říkám, ale Mirka má na odpověď více než 5 dní. Pravděpodobně byste se měli seznámit s fázemi stížnosti: „Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když je to po ní požadováno, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odpověď, obvykle se rozhodneme prodloužit lhůtu o dalších sedm dní." 🤷♀️
Ujišťujeme vás, že se snaží reagovat při každé příležitosti, přesto, jak můžete vidět , v současné době existuje 858 otevřených stížností. Buďte trpěliví, prosím 🙏
I'm sorry to say that, but Mirka has more than 5 days to respond. You should probably get familiar with the complaint phases: "Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days." 🤷♀️
Be assured, that they try to respond on any occasion, yet, as you may see, there are currently 858 open complaints. Be patient, please 🙏
Mám úplně stejný problém se zásuvkou jako tm1025. Bojuji s výběrem 18 000 sek. od 31.5. Nevím, co mám dělat! Pomozte mi, prosím!
I have the exact same problem with my outlet as the tm1025. I am struggling with my withdrawal of 18000 sek. from 31/5. I don't know what to do! Help me please!
Jag har exakt samma problem med mitt uttag som tm1025. Jag kämpar med mitt uttag på 18000 sek. från 31/5. Jag vet inte vad ska jag göra! Hjälp mig, snälla!
Dobrý den, prosím, pokud byste mi mohli pomoci s mým případem, mám problémy s výběrem (Casino gg.bet), čekám 15 dní a řekli mi, abych zkusil jinou platební metodu, vyzkoušel jsem již 3 elektronické peněženky na návrh oblastní podpory čekám 5 pracovních dnů uvedených v jejich procesu odstoupení a nakonec moji žádost zamítnou a jediné, co hlásí, je "zamítnuto z dočasných technických důvodů", dokonce to vypadá jako vtip .
Good afternoon, please if you could help me with my case I have problems with my withdrawal (Casino gg.bet), I have been waiting for 15 days and they only tell me to try a different payment method, I have already tried 3 electronic wallets at the suggestion of the area support, I wait the 5 business days indicated in their withdrawal process and in the end they reject my request, and the only thing they report is "rejected for temporary technical reasons", it even seems like a joke.
Buenas tardes , por favor si pudieran ayudarme con mi caso tengo problemas con mi retiro (Casino gg.bet), llevo 15 dias esperando y solo me dicen que pruebe con una forma de pago distinta , ya eh probado 3 billeteras electronicas a sugerencia del area de soporte , espero los 5 dias habiles que indica su proceso de retiro y al final rechazan mi solicitud , y lo unico que informan es " rechazó por motivos técnicos temporales " , ya hasta parece una burla .
Ano, je to stejný problém s mými výběry! Co můžeme udělat?
Yes, it's the same problem with my withdrawals! What can we do?
Ja, det är samma problem med mina uttag! Vad kan vi göra?
Ale mých 200 SEK prošlo a bylo schváleno. Stejný způsob platby - Master card. Prostě nás klamou!
But my SEK 200. gone through and been approved. Same payment method - Master card. They just fool us!
Men mina 200 kr. gått genom och blivit godkända. Samma betalnings metod -Master card. Dem bara lura oss!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.