FórumKasinaGGBet Casino - všeobecná diskuze

GGBet Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 3 roky od Vova1983
|
53439 zobrazení 311 odpovědí |
|
1...13 14 1516
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Konečně jedna z mých žádostí o výběr prošla. Karta VISA jedna

Automaticky přeloženo:
Cashwig
před 3 měsíci

Právě jsem jeden dostal. před 2 minutami. VÍZUM

Automaticky přeloženo:
tm1025
před 3 měsíci

Kdy jste požádali o platbu?

Automaticky přeloženo:
Cashwig
před 3 měsíci

Minulý týden.

Automaticky přeloženo:
Cashwig
před 3 měsíci

Možná jim zkuste zavolat. Přímý telefonát místo e-mailu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

A co ti řekli do telefonu?

Automaticky přeloženo:
Cashwig
před 3 měsíci

Nic zvláštního, ale prostě to zkuste. Byl jsem zoufalý, tak jsem zkusil všechno.

Automaticky přeloženo:
Cashwig
před 3 měsíci

Dostal jsem všechny své výběry. Zde je moje rada, zavolejte nebo přejděte na živý chat a požádejte je, aby zrušili váš výběr. I když je tam uvedeno, že probíhá, mohou to někdy zrušit. Poté proveďte další výběr a ujistěte se, že jako první použijete metodu, kterou jste vložili nedávno. To mi fungovalo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ahoj Romi,

můžete mi pomoci v mém případě? Na výběr čekám asi 17 dní.


https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj. Viděl jsem vaši stížnost a náš tým již pracuje na jejím průběhu. Bohužel se nyní nedá nic moc dělat, jen počkejte, až budou schopni hlouběji prošetřit, a v případě potřeby bude kasino ohledně vašeho případu kontaktováno.

Jak čtu všechny příspěvky v tomto vlákně, jen doufám, že se tento problém brzy vyřeší. Prosím, informujte nás o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dostal jsem všechny své výběry. Zde je moje rada, zavolejte nebo přejděte na živý chat a požádejte je, aby zrušili váš výběr. I když je tam uvedeno, že probíhá, mohou to někdy zrušit. Poté proveďte další výběr a ujistěte se, že jako první použijete metodu, kterou jste vložili nedávno. To mi fungovalo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To je skvělé, děkuji za aktualizaci. Zjistili jste, co způsobilo zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Řekli jen, že mají „sporadické technické problémy". To je vše.

Automaticky přeloženo:
tm1025
před 3 měsíci

Snad to opravili a všichni se teď budou moci stáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stále jsem neobdržel žádnou platbu.

Automaticky přeloženo:
Cashwig
před 3 měsíci

Uvidíme, jak Mirka půjde s vaší reklamací.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Zdá se, že se s mojí stížností nic neděje...

Automaticky přeloženo:
Cashwig
před 3 měsíci

Omlouvám se, že to říkám, ale Mirka má na odpověď více než 5 dní. Pravděpodobně byste se měli seznámit s fázemi stížnosti: „Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když je to po ní požadováno, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odpověď, obvykle se rozhodneme prodloužit lhůtu o dalších sedm dní." 🤷‍♀️

Ujišťujeme vás, že se snaží reagovat při každé příležitosti, přesto, jak můžete vidět , v současné době existuje 858 otevřených stížností. Buďte trpěliví, prosím 🙏



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mám úplně stejný problém se zásuvkou jako tm1025. Bojuji s výběrem 18 000 sek. od 31.5. Nevím, co mám dělat! Pomozte mi, prosím!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, prosím, pokud byste mi mohli pomoci s mým případem, mám problémy s výběrem (Casino gg.bet), čekám 15 dní a řekli mi, abych zkusil jinou platební metodu, vyzkoušel jsem již 3 elektronické peněženky na návrh oblastní podpory čekám 5 pracovních dnů uvedených v jejich procesu odstoupení a nakonec moji žádost zamítnou a jediné, co hlásí, je "zamítnuto z dočasných technických důvodů", dokonce to vypadá jako vtip .

Automaticky přeloženo:
ROKY
před 3 měsíci

Ano, je to stejný problém s mými výběry! Co můžeme udělat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ale mých 200 SEK prošlo a bylo schváleno. Stejný způsob platby - Master card. Prostě nás klamou!

Automaticky přeloženo:
1...13 14 1516
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky