Mám úplně stejný problém se zásuvkou jako tm1025. Bojuji s výběrem 18 000 sek. od 31.5. Nevím, co mám dělat! Pomozte mi, prosím!
I have the exact same problem with my outlet as the tm1025. I am struggling with my withdrawal of 18000 sek. from 31/5. I don't know what to do! Help me please!
Jag har exakt samma problem med mitt uttag som tm1025. Jag kämpar med mitt uttag på 18000 sek. från 31/5. Jag vet inte vad ska jag göra! Hjälp mig, snälla!
Bohužel vidím, že mnoho hráčů má podobné problémy s tímto kasinem a náš tým pro stížnosti již pracuje na každém případu, aby se pokusil zjistit, co se přesně děje, aby mohly být všechny stížnosti vyřešeny.🤞
Jak dlouho hrajete v tomto kasinu? Ve vaší stížnosti jsem viděl, že jste tam předtím měli mnoho úspěšných výběrů, takže doufejme, že své peníze brzy dostanete.
Unfortunately, I can see that many players have similar issues with this casino, and our complaint team is already working on each case to try to find out what exactly is happening so all the complaints can be resolved.🤞
How long have you been playing at this casino? I saw in your complaint that you had many successful withdrawals there before, so hopefully you will be able to get your money soon.
Dobrý den, prosím, pokud byste mi mohli pomoci s mým případem, mám problémy s výběrem (Casino gg.bet), čekám 15 dní a řekli mi, abych zkusil jinou platební metodu, vyzkoušel jsem již 3 elektronické peněženky na návrh oblastní podpory čekám 5 pracovních dnů uvedených v jejich procesu odstoupení a nakonec moji žádost zamítnou a jediné, co hlásí, je "zamítnuto z dočasných technických důvodů", dokonce to vypadá jako vtip .
Good afternoon, please if you could help me with my case I have problems with my withdrawal (Casino gg.bet), I have been waiting for 15 days and they only tell me to try a different payment method, I have already tried 3 electronic wallets at the suggestion of the area support, I wait the 5 business days indicated in their withdrawal process and in the end they reject my request, and the only thing they report is "rejected for temporary technical reasons", it even seems like a joke.
Buenas tardes , por favor si pudieran ayudarme con mi caso tengo problemas con mi retiro (Casino gg.bet), llevo 15 dias esperando y solo me dicen que pruebe con una forma de pago distinta , ya eh probado 3 billeteras electronicas a sugerencia del area de soporte , espero los 5 dias habiles que indica su proceso de retiro y al final rechazan mi solicitud , y lo unico que informan es " rechazó por motivos técnicos temporales " , ya hasta parece una burla .
Doufejme, že brzy bude kasino schopno opravit tyto "technické problémy", jak jste zmínili ve své stížnosti , a uvidíte určitý pokrok s výběrem.🙏
Prosím, informujte nás.
Hopefully, soon the casino will be able to fix those "technical issues", as you have mentioned in your complaint, and you will see some progress with your withdrawal.🙏
Please keep us informed.
I když jste nový, podařilo se vám provést dva výběry, což je docela v pohodě.
Když však vyhrajete větší částku, dokážu si představit, že kasino může někdy provádět kontroly, o čemž by vás samozřejmě mělo informovat. Viděl jsem vaši stížnost a příspěvky, ale nic takového nezmiňujete, takže to byla jen moje myšlenka. Z toho, co jsem viděl, odkazujete také na technické problémy. Zkusili jste jinou metodu, ale bez úspěchu. Tak to je dobře, že jsi podal stížnost a uvidíme, co se dá dělat.
Věřím, že to bude řešitelná situace a technické problémy budou brzy odstraněny, pokud ne, dejte vědět našemu týmu a bude tu pro vás. 😉
Even though you're new, you've managed to have two withdrawals, which is pretty cool.
However, when you win a bigger amount I can imagine that sometimes the casino can make checks, which of course they should inform you about. I've seen your complaint and posts but you don't mention anything like that so that was just my thought. You also refer to technical problems from what I've seen. You tried another method but to no avail. So it's good that you lodged a complaint and we'll see what can be done.
I believe that this will be a solvable situation and that the technical problems will soon be fixed, if not let our team know and they will be there for you. 😉
GGBET mě nepřekvapuje.
Mám podobné problémy s výběry.
Mám pocit, že chtějí odložit výběry a doufají, že hráč prohraje všechny výhry, aby nemuseli platit.
Řekl jsem, že nebudu hrát ani cent, dokud neobdržím VŠECHNY své výběry.
I'm not surprised by GGBET.
I have similar problems with withdrawals.
I get the feeling that they want to delay withdrawals and hope that the player will gamble away all the winnings so they don't have to pay.
I have said that I will not play a single penny until I have received ALL my withdrawals.
Jag är inte förvånad över GGBET.
Jag har liknande problem med uttag.
Jag får en känsla av att de vill fördröja uttag och hoppas på att spelaren ska spela bort alla vinster så slipper de betala.
Jag har sagt att jag kommer inte spela en enda krona förens jag har fått ALLA mina uttag.
Rozhodně nehrajte s penězi, jak říkáte, dokud nemáte své výběry. Vidím, že máte podanou stížnost a vše se řeší. Jen mi některé akce připadají trochu nelogické, pokud vám kasino řekne, co byste měli udělat, a přestože to uděláte, výběry jsou poté zamítnuty. Takže si budeme muset počkat a uvidíme, jak se to vyřeší.
Pokud máte nějaké novinky, dejte mi vědět.
Definitely don't play with money as you say until you have your withdrawals. I see you have a complaint lodged and everything is being dealt with. I just find some of the actions a bit illogical if the casino tells you what you should do and even though you do it, the withdrawals are then rejected. So we will have to wait and see how this is resolved.
If you have any news let me know.
Malá aktualizace!
Nejprve mi přišel email, že se jedná o technickou chybu a že mám špatné informace. Poté obdržel další e-mail, kde řekli, že první e-mail byl chybný a že moje zamítnuté výběry byly kvůli mé bance. Uvidíme, kam to povede, protože dalším krokem je pozvat CEO GGBET do debaty na linkedin 😉
Little update!
I first received an email that it was a technical error and that I had the wrong information. Then received another email where they said that the first email was wrong and that my rejected withdrawals were due to my bank. We'll see where this leads because the next step is to invite the CEO of GGBET to a debate on linkedin 😉
Lite uppdatering!
Fick först ett mail om att det var ett tekniskt fel och att jag hade fel uppgifter. Sen fick ytterligare ett mail där de sa att det första var fel mail och att mina avvisade uttag berodde på min bank. Vi får se vart detta leder för nästa steg är att bjuda in CEO för GGBET på debatt på linkedin 😉
Malá aktualizace!
Nejprve mi přišel email, že se jedná o technickou chybu a že mám špatné informace. Poté obdržel další e-mail, kde řekli, že první e-mail byl chybný a že moje zamítnuté výběry byly kvůli mé bance. Uvidíme, kam to povede, protože dalším krokem je pozvat CEO GGBET do debaty na linkedin 😉
Little update!
I first received an email that it was a technical error and that I had the wrong information. Then received another email where they said that the first email was wrong and that my rejected withdrawals were due to my bank. We'll see where this leads because the next step is to invite the CEO of GGBET to a debate on linkedin 😉
Lite uppdatering!
Fick först ett mail om att det var ett tekniskt fel och att jag hade fel uppgifter. Sen fick ytterligare ett mail där de sa att det första var fel mail och att mina avvisade uttag berodde på min bank. Vi får se vart detta leder för nästa steg är att bjuda in CEO för GGBET på debatt på linkedin 😉
Zavolali jste také do banky, abyste zjistili, zda problém skutečně existuje? Připadá mi docela zvláštní, že najednou nešlo o technické problémy, ale problém byl v podstatě na vaší straně.
počkám na odpověď. 🤔
Did you also call the bank to find out if the problem was really there ? I find it quite strange that suddenly it wasn't technical problems, but the issue was basically on your side.
I will wait for the answer. 🤔
Ahoj Jaro! Zde přichází aktualizace.
Mluvil jsem se svou bankou a byl to velmi zajímavý rozhovor. Bankovní převod nebyl problém.
Kartu registrovanou u GGBET nelze použít k platbám za služby. Moje otázka a otázka banky je, jaký druh služby se mi v GGBET snažíte zaplatit. Neudělal jsem ti žádnou laskavost. Může to znamenat, že GGBET chce obejít zákony a předpisy.
Banka to zruší, protože to vypadá, že dostávám zaplaceno za službu a nelze to provést přímo na moji kartu.
Banka se ptá, jestli je to seriózní firma, proč by nemohla vložit peníze přímo na vaše číslo účtu, protože by to nebyl problém.
Hi Jaro! Here comes the update.
I have spoken to my bank and it was a very interesting conversation. Bank transfer was no problem.
The card that is registered with GGBET cannot be used for service payments. My question and the bank's is what kind of service you at GGBET are trying to pay me for. I have done you no favors. It may mean that GGBET wants to circumvent laws and regulations.
The bank cancels it because it looks like I am being paid for a service and this cannot be done directly to my card.
The bank wonders if it is a serious company, why can't they deposit the money directly into your account number, because it wouldn't be a problem.
Hej Jaro! Här kommer uppdatering.
Jag har pratat med min bank och det var mycket intressant samtal. Bank transfer var det inga problem.
Kortet som är registrerad hos GGBET kan man inte få tjänst inbetalningar på. Min och bankens fråga är vad för tjänst som ni på GGBET försöker betala mig för. Jag har inte gjort några tjänster till er. Det kan betyda att GGBET vill kringgå lagar och regler.
Banken avbryter det för att det ser ut som jag får betald för en tjänst och detta kan man inte göra direkt till min kort.
Banken undrar om det är ett seriöst företag varför kan de inte sätta in pengarna direkt på din konto nummer för det skulle inte vara nåt problem.
Přečtěte si nejnovější příspěvek v tomto vláknu. poznáváš sám sebe? Jak jsi dostal 1200. Mám SEB.
Read the latest post in this thread. Do you recognize yourself? How did you get out 1200. I have SEB.
Läs senaste inlägg in denna tråd. Känner du igen dig. Hur fick du ut 1200. Jag har SEB .
Proč jsem to nemohl dostat na svou Mastercard?
GGBET tvrdí, že banka zrušila bankovní převod a to není pravda. SEB řekl, že můžete bez problémů provést bankovní převod.
Moje výběry jsou 79 000
Why couldn't I get it on my Mastercard?
GGBET claims that the bank canceled the bank transfer and that is not true. SEB said that you could make a bank transfer without any problems.
My withdrawals are 79,000
Varför kunde jag inte få det på min Mastercard.
GGBET påstår att banken avbröt bank transfer och det stämmer inte. SEB sa att man kunde göra bank transfer utan problem.
Mina uttag är på 79000
Menší výběry pak testuji jak s Mastercard, tak převodem. mám trpělivost. Doufám, že brzy získáte plnou výhru.
Then I test smaller withdrawals with both Mastercard and transfer. I have patience. Hope you get your full winnings soon.
Då testar jag mindre uttag med båda Mastercard och transfer. Jag har tålamod. Hoppas du får hela din vinst snart.
Ahoj! Jen jsem se s vámi chtěl zeptat, jak jste dopadli s bankovním převodem. Chci jen vědět, jestli jsem vyplnil správně
Hello! Just wanted to check with you how you did with the bank transfer. Just want to know if I filled in correctly
Hej! Tänkte kolla bara med dig hur du gjorde med bank transfer. Vill bara veta om jag fyllde i rätt
Ahoj Jaro! Zde přichází aktualizace.
Mluvil jsem se svou bankou a byl to velmi zajímavý rozhovor. Bankovní převod nebyl problém.
Kartu registrovanou u GGBET nelze použít k platbám za služby. Moje otázka a otázka banky je, jaký druh služby se mi v GGBET snažíte zaplatit. Neudělal jsem ti žádnou laskavost. Může to znamenat, že GGBET chce obejít zákony a předpisy.
Banka to zruší, protože to vypadá, že dostávám zaplaceno za službu a nelze to provést přímo na moji kartu.
Banka se ptá, jestli je to seriózní firma, proč by nemohla vložit peníze přímo na vaše číslo účtu, protože by to nebyl problém.
Hi Jaro! Here comes the update.
I have spoken to my bank and it was a very interesting conversation. Bank transfer was no problem.
The card that is registered with GGBET cannot be used for service payments. My question and the bank's is what kind of service you at GGBET are trying to pay me for. I have done you no favors. It may mean that GGBET wants to circumvent laws and regulations.
The bank cancels it because it looks like I am being paid for a service and this cannot be done directly to my card.
The bank wonders if it is a serious company, why can't they deposit the money directly into your account number, because it wouldn't be a problem.
Hej Jaro! Här kommer uppdatering.
Jag har pratat med min bank och det var mycket intressant samtal. Bank transfer var det inga problem.
Kortet som är registrerad hos GGBET kan man inte få tjänst inbetalningar på. Min och bankens fråga är vad för tjänst som ni på GGBET försöker betala mig för. Jag har inte gjort några tjänster till er. Det kan betyda att GGBET vill kringgå lagar och regler.
Banken avbryter det för att det ser ut som jag får betald för en tjänst och detta kan man inte göra direkt till min kort.
Banken undrar om det är ett seriöst företag varför kan de inte sätta in pengarna direkt på din konto nummer för det skulle inte vara nåt problem.
No, to je docela aktualizace, která nás posune vpřed.
Moje otázka zní, můžete si vybrat alternativu, pokud ji nemůžete získat na kartě, kterou jste nyní vyzkoušeli? To by mohlo pomoci, protože podle toho, co jsi řekl, to banka zrušila.
Máte tu možnost nebo ne? 🤔
Well that's quite an update to move us forward.
My question is, can you choose an alternative if you can't get it on the card you tried now ? That might help, since from what you said it's canceled by the bank.
Do you have that option or not ? 🤔
na PSČ a město
pokud napíšete adresu banky a město nebo min. Děkuji za pomoc
on zip code and city
should you write the bank's address number and city or min. Thanks for the help
på zip kod och city
ska man skriva bankens adress nummer och stad eller min. Tack för hjälpen
Zkusil jsem bankovní převod a výběr byl zamítnut. Banka řekla, že bankovní převod je v pořádku a GGBET tvrdí, že jsem měl špatné informace. Společně se svou bankou se na to podívám trochu hlouběji. Když jsem provedl vklady na GGBET, převod šel do Cherishhates com. Když hledám to jméno, dostanu se na seznamovací stránku. Velmi zvláštní a myslím, že moje banka je na to trochu zvědavá.
I tried with bank transfer and the withdrawal was rejected. The bank said that bank transfer is ok and GGBET claims that I had the wrong information. I will look into it a little deeper together with my Bank. When I made deposits on GGBET the transfer went to Cherishhates com. When I search for that name I get to a dating page. Very strange and I think my bank is a bit curious about this.
Jag försökte med bank transfer och uttaget avvisade. Banken sa att bank transfer vad det ok och GGBET påstår att jag hade fel uppgifter. Jag ska undersöka det lite djupare tillsammans med min Bank. När jag gjorde insättningar på GGBET så gick överföringen till Cherishhates com. När jag söker på namnet som kommer jag till en Dejting sida. Jätte konstig och jag tror detta är min bank lite nyfiken på.
zip- vaše PSČ: např. 64133 Solna....
Poslední "City" - napište adresu banky: např. Stockholm
zip- your postcode number: e.g. 64133 Solna....
Last "City" - write the bank's address: e.g. Stockholm
zip- din postkod nr: t.ex 64133 Solna....
Sista "City"- skriver du bankens adress: t.ex-Stockholm
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.