FórumKasinaGGBet Casino - všeobecná diskuze

GGBet Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 3 roky od Vova1983
|
60503 zobrazení 314 odpovědí |
|
1...14 15 16
před 5 měsíci

Mám úplně stejný problém se zásuvkou jako tm1025. Bojuji s výběrem 18 000 sek. od 31.5. Nevím, co mám dělat! Pomozte mi, prosím!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Bohužel vidím, že mnoho hráčů má podobné problémy s tímto kasinem a náš tým pro stížnosti již pracuje na každém případu, aby se pokusil zjistit, co se přesně děje, aby mohly být všechny stížnosti vyřešeny.🤞

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu? Ve vaší stížnosti jsem viděl, že jste tam předtím měli mnoho úspěšných výběrů, takže doufejme, že své peníze brzy dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, prosím, pokud byste mi mohli pomoci s mým případem, mám problémy s výběrem (Casino gg.bet), čekám 15 dní a řekli mi, abych zkusil jinou platební metodu, vyzkoušel jsem již 3 elektronické peněženky na návrh oblastní podpory čekám 5 pracovních dnů uvedených v jejich procesu odstoupení a nakonec moji žádost zamítnou a jediné, co hlásí, je "zamítnuto z dočasných technických důvodů", dokonce to vypadá jako vtip .

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Doufejme, že brzy bude kasino schopno opravit tyto "technické problémy", jak jste zmínili ve své stížnosti , a uvidíte určitý pokrok s výběrem.🙏

Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, jsem docela nový hráč v kasinu GG.Bet. Začal jsem hrát 30.5

Automaticky přeloženo:
daisim64
před 5 měsíci

I když jste nový, podařilo se vám provést dva výběry, což je docela v pohodě.

Když však vyhrajete větší částku, dokážu si představit, že kasino může někdy provádět kontroly, o čemž by vás samozřejmě mělo informovat. Viděl jsem vaši stížnost a příspěvky, ale nic takového nezmiňujete, takže to byla jen moje myšlenka. Z toho, co jsem viděl, odkazujete také na technické problémy. Zkusili jste jinou metodu, ale bez úspěchu. Tak to je dobře, že jsi podal stížnost a uvidíme, co se dá dělat.

Věřím, že to bude řešitelná situace a technické problémy budou brzy odstraněny, pokud ne, dejte vědět našemu týmu a bude tu pro vás. 😉

Automaticky přeloženo:
daisim64
před 5 měsíci

GGBET mě nepřekvapuje.

Mám podobné problémy s výběry.


Mám pocit, že chtějí odložit výběry a doufají, že hráč prohraje všechny výhry, aby nemuseli platit.


Řekl jsem, že nebudu hrát ani cent, dokud neobdržím VŠECHNY své výběry.

Automaticky přeloženo:
alishakoor01
před 5 měsíci

Rozhodně nehrajte s penězi, jak říkáte, dokud nemáte své výběry. Vidím, že máte podanou stížnost a vše se řeší. Jen mi některé akce připadají trochu nelogické, pokud vám kasino řekne, co byste měli udělat, a přestože to uděláte, výběry jsou poté zamítnuty. Takže si budeme muset počkat a uvidíme, jak se to vyřeší.

Pokud máte nějaké novinky, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj Jaro! V případě nových zpráv budete samozřejmě informováni.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Malá aktualizace!

Nejprve mi přišel email, že se jedná o technickou chybu a že mám špatné informace. Poté obdržel další e-mail, kde řekli, že první e-mail byl chybný a že moje zamítnuté výběry byly kvůli mé bance. Uvidíme, kam to povede, protože dalším krokem je pozvat CEO GGBET do debaty na linkedin 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dnes mi přišel stejný email. Je to k smíchu. To nikdy nezažil!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Malá aktualizace!

Nejprve mi přišel email, že se jedná o technickou chybu a že mám špatné informace. Poté obdržel další e-mail, kde řekli, že první e-mail byl chybný a že moje zamítnuté výběry byly kvůli mé bance. Uvidíme, kam to povede, protože dalším krokem je pozvat CEO GGBET do debaty na linkedin 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zavolali jste také do banky, abyste zjistili, zda problém skutečně existuje? Připadá mi docela zvláštní, že najednou nešlo o technické problémy, ale problém byl v podstatě na vaší straně.

počkám na odpověď. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj Jaro! Zde přichází aktualizace.


Mluvil jsem se svou bankou a byl to velmi zajímavý rozhovor. Bankovní převod nebyl problém.


Kartu registrovanou u GGBET nelze použít k platbám za služby. Moje otázka a otázka banky je, jaký druh služby se mi v GGBET snažíte zaplatit. Neudělal jsem ti žádnou laskavost. Může to znamenat, že GGBET chce obejít zákony a předpisy.


Banka to zruší, protože to vypadá, že dostávám zaplaceno za službu a nelze to provést přímo na moji kartu.


Banka se ptá, jestli je to seriózní firma, proč by nemohla vložit peníze přímo na vaše číslo účtu, protože by to nebyl problém.

Automaticky přeloženo:
daisim64
před 5 měsíci

Přečtěte si nejnovější příspěvek v tomto vláknu. poznáváš sám sebe? Jak jsi dostal 1200. Mám SEB.

Automaticky přeloženo:
daisim64
před 5 měsíci

Proč jsem to nemohl dostat na svou Mastercard?

GGBET tvrdí, že banka zrušila bankovní převod a to není pravda. SEB řekl, že můžete bez problémů provést bankovní převod.


Moje výběry jsou 79 000

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Menší výběry pak testuji jak s Mastercard, tak převodem. mám trpělivost. Doufám, že brzy získáte plnou výhru.

Automaticky přeloženo:
alishakoor01
před 5 měsíci

Ahoj! Jen jsem se s vámi chtěl zeptat, jak jste dopadli s bankovním převodem. Chci jen vědět, jestli jsem vyplnil správně file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Jaro! Zde přichází aktualizace.


Mluvil jsem se svou bankou a byl to velmi zajímavý rozhovor. Bankovní převod nebyl problém.


Kartu registrovanou u GGBET nelze použít k platbám za služby. Moje otázka a otázka banky je, jaký druh služby se mi v GGBET snažíte zaplatit. Neudělal jsem ti žádnou laskavost. Může to znamenat, že GGBET chce obejít zákony a předpisy.


Banka to zruší, protože to vypadá, že dostávám zaplaceno za službu a nelze to provést přímo na moji kartu.


Banka se ptá, jestli je to seriózní firma, proč by nemohla vložit peníze přímo na vaše číslo účtu, protože by to nebyl problém.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

No, to je docela aktualizace, která nás posune vpřed.

Moje otázka zní, můžete si vybrat alternativu, pokud ji nemůžete získat na kartě, kterou jste nyní vyzkoušeli? To by mohlo pomoci, protože podle toho, co jsi řekl, to banka zrušila.

Máte tu možnost nebo ne? 🤔

Automaticky přeloženo:
alishakoor01
před 5 měsíci

Ano, totéž.

Automaticky přeloženo:
daisim64
před 5 měsíci

na PSČ a město

pokud napíšete adresu banky a město nebo min. Děkuji za pomoc

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Zkusil jsem bankovní převod a výběr byl zamítnut. Banka řekla, že bankovní převod je v pořádku a GGBET tvrdí, že jsem měl špatné informace. Společně se svou bankou se na to podívám trochu hlouběji. Když jsem provedl vklady na GGBET, převod šel do Cherishhates com. Když hledám to jméno, dostanu se na seznamovací stránku. Velmi zvláštní a myslím, že moje banka je na to trochu zvědavá.

Automaticky přeloženo:
alishakoor01
před 5 měsíci

zip- vaše PSČ: např. 64133 Solna....

Poslední "City" - napište adresu banky: např. Stockholm

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky