ve všeobecných podmínkách je skutečně uvedeno, že Nizozemcům je zakázáno vytvářet si účet. To vidím teprve teď. Obávám se, že jsem právě přišel o peníze..
it is indeed stated in the general terms and conditions that it is forbidden for Dutch people to create an account. I'm only seeing that now. I'm afraid I just lost my money..
er staat inderdaad in de algemene voorwaarden dat het voor nederlanders verboden is om een account aan te maken. ik zie dat nu pas. ben bang dat ik m’n geld gewoon kwijt ben..
Ahoj.
Počkal bych, dokud neobdržíte oficiální prohlášení, pro případ, že by kasino odmítalo vyplatit spravedlivě získané výhry, podal bych také stížnost, protože v toto věříme:
Není přijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje použít pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát.
Mnoho kasin tvrdí, že je to obtížné nebo nemožné implementovat do jejich systémů, ale jde pouze o srovnání země pobytu hráče se seznamem omezených nebo povolených zemí; nepovažujeme to tedy za tak náročné na technologické úrovni.
zdroj: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Ujistěte se, že nás o této situaci informujete, v případě potřeby je stížnost na dosah ruky.
Co říkáš?
Hello.
I would wait untill you receive an official statement, just in case the casino refuses to pay fairly gained winnings, I would also submit a complaint, because we believe in this:
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
source: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Make sure you keep us posted about this situation, if necessary the complaint is at hand.
What do you say?
milý guru,
můžeš se na to podívat ještě jednou? Dali mi všechny výpisy z bankovního účtu, teď najednou, když je to jen pro Antily?
Dear Guru,
can you take another look at this? They have given all my bank statements , now suddenly that it is only for the Antilles ?
Beste Guru ,
kunnen jullie hier nog eens naar kijken ? Ze hebben al mijn bankafschriften gegeven , nu ineens dat het alleen voor de Antillen is ?
Jak jsem právě zmínil, pokud existuje vysoká úroveň rizika, že kasino hodlá použít omezené země jako důvod pro zrušení výher, měla by být podána stížnost.
Protože:
"Není přijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje odkázat na pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play." , protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát.
Mnoho kasin tvrdí, že je to obtížné nebo nemožné implementovat do jejich systémů, ale jde pouze o srovnání země pobytu hráče se seznamem omezených nebo povolených zemí; proto to nepovažujeme za tak obtížné na technologické úrovni."
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
As I just mentioned, if there is a high level of risk the casino intends to use restricted countries as a reason to void winnings, a complaint should be created.
Because:
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Ne, řekli mi jen lidé z
nizozemské Antily mohou hrát v gambli. Když jsem provedl ověření, poslal jsem výpis z nizozemského bankovního účtu. Jak se říká lidem z Nizozemí není dovoleno hrát!!!!!
No they told me only people from
the dutch Antilles are allowed to play at gambli . When I did my verification I sent my dutch banking statement . As they say people from the Netherlands are not allowed to play !!!!!
Řekl bych, že jsou z nás trochu zmatení. Ale ano, kasina hodnotíme odlišně a vypočítáváme vlastní hodnocení na základě těchto kritérií:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Není divu, že kasino schopné předstírat licenci, které používá, nemá příliš rád recenzi:
Mají téměř nulu – nikdo by tam neměl hrát!
I'd say they are a bit confused about us. But yes, we evaluate casinos differently and calculate our own ratings based on those criteria:
https://casino.guru/our-casino-reviews
No wonder a casino capable of faking the license, using is not very fond of the review:
They've got almost zero - no one should play there!
neobdržel jsem oficiální prohlášení o platbách jakéhokoli druhu. jen si na výplatu ještě chvíli počkám.
přesto se bojím, že můžu čekat celý život..
uvidíme
i havent received an official statement about payments of any kind. i will just wait a bit longer for my payout.
yet i am affraid i can wait a lifetime..
we’ll see
Ahoj Beast777.
vůbec se tomu nedivím. Tuto stránku sleduji již nějakou dobu. S určitou pomocí jsme získali nějaké kontaktní a základní informace pro lidi, kteří jsou k nim ve Spojeném království přidruženi.
Dejte mi vědět, pokud byste chtěli dostávat nějaké informace, ale možná ne na veřejném fóru.
Hi Beast777.
i am not at all surprised by this. I have been tracking this site for some time. With some help, have acquired some contact and background information for people affiliated with them within the UK.
Let me know if you would like to receive some info but perhaps not on a public forum.
Dokument pro ověření, kde jsou všechny dokumenty holandských bank, jak nás nechají hrát, a ověření s holandskými bankovními doklady a Nizozemské Antily jsou součástí Nizozemska. Řekli mi jen, že část Holandska může a smí hrát… tak nesmysly, že Abd jiní lidé tam dali holandskou adresu atd., dokonce i telefonní číslo atd., takže nás měli od začátku odmítnout… ne jako já víc než 5000 euro .. takže to je proč si nárokuji 2300 € .. dokonce mě dali jako VIP hráče…
The document for verification where all dutch bank documents as they let us play and verification with Dutch bank papers , and the Dutch Antilles are part of the Netherlands. They told me only that part of the Netherlands can and allowed to play … so nonsens they Abd other people gave there dutch adres etc , even phonenumber etc so from start they should have rejected us … not like me more then 5000 euro .. so that’s why I claim €2300 .. they even put me as a VIP player …
zatím to vypadá, že moje peníze stojí v cestě. Aktualizuji znovu, až bude na mém bankovním účtu
for now it looks like my money is in its way. i will update again when it is in my bank account
Mám z tebe opravdu radost!
ale můj VIP chlap proti mně lže . Doufám, že peníze brzy dostanete…
přeji vám hezký víkend
I really am happy for you !
but my VIP guy is lying agains me then . I hope that you soon receive the money …
have a good weekend
ano, nebudu slavit příliš brzy. stále mám dalších 870 EUR.
doufám, že to dopadne pozitivně
yeah i won’t cellebrate too early. i still have another €870,- still pending.
hope it will al turn out positive
budou platit! Nemohou nic dělat, i to čtou….
they will pay out ! They can’t do nothing they also read this ….
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.