FórumKasinaGamblii Casino - všeobecná diskuze

Gamblii Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od glennry1111
|
8123 zobrazení 109 odpovědí |
|
1 2 3...6
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

ahoj Bestie. Mám také peníze od Gamblii. výplata je již dávno po splatnosti. jaký je tvůj příběh?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můj příběh byl také velmi dlouhé čekání na platbu ... více než týden . Všemožné výmluvy…. Proto jsem to sám uzavřel. Nyní celý příběh obracejí. Oslovili mě, abych za to hrál, zatímco věděli, že nebydlím na Antilách. Co si myslíš ty Guru? Chtěli byste se sem prosím ponořit? S pozdravem Dave…. Zvlášť po výhrůžném e-mailu od Gambliho

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ahoj Bestie. Mám také peníze od Gamblii. výplata je již dávno po splatnosti. jaký je tvůj příběh?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stijne, dostal jsi také varování od vedení, abys nehrál jako Holanďan?



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ve všeobecných podmínkách je skutečně uvedeno, že Nizozemcům je zakázáno vytvářet si účet. To vidím teprve teď. Obávám se, že jsem právě přišel o peníze..

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, ale při první platbě by měli říct…. Je tam dokonce i aplikace.... Oslovil mě VIP na adrese

hrát, když věděli, že žiji v Nizozemsku…

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, ale v mém případě mě nechali hrát a udělat vklad a udělat ze mě VIP. A velmi často se mluvilo o Nizozemsku. Pořád bych si stěžoval na gurua. Měl jsem podobný případ a vyhrál jsem ho.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

A Antily jsou ostrovy, které patří Nizozemsku, takže argumenty nejsou správné! Nemuseli jste poskytnout šálek bankovních výpisů?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

to zůstává divné. Prošel jsem celým postupem KYC a ověřil a schválil svůj účet.

když se jich zeptám, jak probíhá platba, řeknou, že platba přichází. Počkám na to. dokud mi ještě nepřišla zpráva, že platba neproběhne

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci


Také jsem vyhrál… to byla jejich sobotní odpověď, protože věděli, že se mýlili




Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můj účet byl také plně ověřen

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file



zde můžete vidět, že všechny mé holandské dokumenty byly přijaty

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ale všechny vaše peníze jsou pryč? co s tím chceš teď dělat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, přehrál jsem své peníze, nahlásil jsem je úřadům... protože je to prostě opět trestné

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Navíc přijali naše peníze, když jim to nebylo dovoleno…. Poslal jsem jim svůj ověřovací bankovní výpis

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

někdy. ale v první řadě jsme měli vidět sami, že jsme nesměli hrát na jejich webu. obávám se drahá lekce..

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

milý guru,


můžeš se na to podívat ještě jednou? Dali mi všechny výpisy z bankovního účtu, teď najednou, když je to jen pro Antily?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stijne , a stalo by se bohužel tak , že ti nesmí zaplatit ? Dejte vědět výsledek.


Pozdrav ,

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Obávám se, že neumím pískat ani své groše. budu tě informovat

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Doufám pro vás!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Radja,


skutečně druhý Holanďan teď čeká na své peníze... je GurU ještě schopen něco udělat?


pozdravy

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky