Radko , v mém případě jsem v kasinu odehrál tolik peněz, že ani (vyškrtnuté) tak jaký mám nárok na odškodnění?
Radka , in my case I played so much money at a casino that not even ( excised) so what are my right towards compensation?
Ahoj ,
je stále možné dostávat prostřednictvím mého e-mailu nějaké základní informace?
S přátelským pozdravem
Hi there ,
is it still possible to receive via my email some background information?
kind regards
Určitě se jedná o automaticky generovaný e-mail zaměřený na zpětnou vazbu. V dnešní době je to bohužel normální, nejen pro kasina 🙁
Bylo by skvělé udržovat seznam vyloučených kontaktů aktuální, s tím souhlasím!
Surely this is an automatically generated email focused on feedback. Sadly, normal these days, not just for casinos 🙁
Would be great to keep the list of excluded contacts up to date, I agree with that!
Ahoj znovu.
Bohužel nerozumím otázce. Jak to vidím já, cítíte nárok na odškodnění, protože postupem času jste cestou tam ztratili spoustu peněz – jsem blízko?
To není důvod k žádné kompenzaci, řekl bych.
Jak stále opakujeme – z dlouhodobého hlediska kasina vždy vyhrávají!
Hello again.
Sadly, I do not understand the question. The way I see it, you feel entitled to compensation because as time goes on, you've lost a lot of money along the way there - am I close?
This is not a reason for any compensation, I'd say.
As we keep repeating - in the long term, casinos always win!
Je to trochu blízko…. Nemám nárok .. ale vyjmuli mě jako nizozemského hráče a když jsem je konfrontoval s tím, že hrají…. Stali se nafoukanými...jak víš Radko, hraju dost peněz...ale jestli je něco nefér mám nárok...tady žádná nová včelka. A ano, kasina vyhrávají... Ale u tohoto kasina musíme být extra opatrní… vidíte, jak lžou a manipulují
It’s a bit close …. Not entitled .. but they excepted me as a dutch player and when I confronted them with there play …. They became snotty … as you know Radka I play enough money … but If something is unfair I feel entitled… not a new bee over here . And yes casinos win …. But we need to be extra careful for this casino … you see how they lie and manipulate
Je to trochu blízko…. Nemám nárok .. ale vyjmuli mě jako nizozemského hráče a když jsem je konfrontoval s tím, že hrají…. Stali se nafoukanými...jak víš Radko, hraju dost peněz...ale jestli je něco nefér mám nárok...tady žádná nová včelka. A ano, kasina vyhrávají... Ale u tohoto kasina musíme být extra opatrní… vidíte, jak lžou a manipulují
It’s a bit close …. Not entitled .. but they excepted me as a dutch player and when I confronted them with there play …. They became snotty … as you know Radka I play enough money … but If something is unfair I feel entitled… not a new bee over here . And yes casinos win …. But we need to be extra careful for this casino … you see how they lie and manipulate
Omlouvám se, ale kvůli vaší zajímavé angličtině mi stále chybí to, co se zdá být nespravedlivé. Každopádně jsem již vysvětlil náš přístup ohledně omezených zemí, nebo alespoň věřím. Takže, o co jde? 🙂
I'm sorry, but due to your interesting English, I'm still missing what seems to be unfair. Anyway, I already explained our approach regarding restricted countries, or at least, I believe. So, what is the issue? 🙂
Každopádně jsem vám řekl , pokud jsou věci nejasné , smažte je . A o mé angličtině… Už jsem jim vysvětlil, že to, že věděli od začátku, že jsem hrál z Holandska (to není povoleno), mi měli okamžitě říct. Nehraju, přijímám vklady a na konci říkám, že jsem ze země s omezeným přístupem. A také jsem vám řekl, že rozumím vašemu přístupu… odpovídáte teprve teď… takže to je stará zpráva. Pokud nejste spokojeni s mojí angličtinou, smažte ji… easy Peasy ✅
Anyway , I told you if things are unclear delete them . And about my English … I already explained that the fact they are where aware from the beginning that I played from the Netherlands ( it’s not allowed ) then should have told me immediately. Not playing , receiving deposits and at the end telling I am from a restricted country . And I also told you I understand you’re approach … you are replying only now … so it’s old news . If you’re not happy with my English delete it … easy Peasy ✅
Pokusím se vám ukázat, jak shrnout informace, které by měly být užitečné:
Způsob, jakým stížnost obsahuje sdělení, je jasný :
"Proto to dále vyšetřujeme a pomáháme pouze těm hráčům, kterým byly zabaveny finanční prostředky nebo výhry kvůli tomu, že pocházejí z omezené země."
Je na hráčích, aby se při registraci v kasinu seznámili alespoň se základními pravidly:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino :
bod jedna:
Ztratili jste spravedlivě rovnováhu? Věřím, že ano. V takovém případě vám nebyla způsobena žádná újma, přestože jste hráli z omezené země.
Do budoucna jedna rada : Namísto zveřejňování 5 nebo více příspěvků za den - zveřejněte pouze jeden dobře napsaný, který sjednotí všechna relevantní data, mohu-li se zeptat.
Nemám čas denně mazat vaše zastaralé, matoucí nebo špatně umístěné příspěvky. 🙂 Toto je fórum, ne chat.
Mějte se fajn!✨
I'll try to show you how to summarize information, which should be helpful:
The way the complaint strands the message is clear:
"Therefore, we investigate further and help only those players, whose funds or winnings have been confiscated due to being from a restricted country."
It is up to players to get familiar at least with the basic rules while registering in a casino:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino:
Point one:
Did you lose your balance fairly? I believe so. In such a case, no harm was done to you despite the fact you played from a restricted country.
In the future, a word of advice: Instead of posting 5 or more posts per day - post just one well-written consolidating all relevant data, if I may ask.
I don't have time to delete your outdated, confusing, or misplaced posts daily. 🙂 This is a forum, not a chat.
Have a good one!✨
Nic jsem neztratil, říkal jsem ti, že mail byl příliš dlouhý… začal jsi o mé „speciální angličtině", stále mám své prohlášení. Pokud je někdo skutečně osobní (jako vy), řekněte mi, Franciscus zde jsou pravidla fóra… problém vyřešen. Přijímám pravidla... ale moje angličtina není to podstatné. Ale příště Radko… přečtu si pravidla zvlášť pozorně. Kdybych věděl tento den (nečetl jsem pravidla kasina z Gamblii.. jak mě přijali, potvrdili, vše na holandském pasu, bance atd…
ano, platí omezení… ale pokud jedna osoba dostane výplatu z omezené země, musíte převzít odpovědnost jako kasino jako Gambli… pamatujte, že mě oslovili v holandštině, když jsem kasino nehrál.
nabídli mi 50 EUR v hotovosti, abych si s nimi zahrál. Nic o omezeních ( e-mail byl napsán v holandštině a VIP manažer také .... Takže to chce taky dva tango myslím .
zbytek je historie… jak jsem řekl, proberu to s příslušnou organizací. Protože oba víme, že kasino (jak jste řekl) by nikdy nemělo mít body. Udělal jsem chybu .. ale nejsem vůči vám osobní .
takže příště, pokud budete mít problémy s mou angličtinou nebo s případem… řekněte to.
měj se taky dobře ✔️
Didn’t lose anything, I told you about the mail was to long … you started about my " special English " I still have my statement . If someone getting real personal ( like you did ) just tell me , Franciscus here is the forum rules … problem solved . I’me accepting the rules … but my English is not the point . But the next time Radka … I will read the rules extra carefully. If I knew this day one ( I didn’t read the casino rules from Gamblii .. as they accepted me , confirmed me , everything on a dutch paspoort , bank etc …
so yea restrictions are applied … but if one person get payed from a restricted country you need to take responsibility as a casino like Gambli … remember they approached me in Dutch while I didn’t played the casino .
they offerde me €50 in cash to play with them . Nothing about restrictions ( the email was written in Dutch and the VIP manager also …. So it takes two too tango I think .
the rest is history … as I told I will take it up with the appropriate organization. Because we both know the casino ( as you told ) should never have points . I made a mistake .. but I don’t get personal towards you .
so next time if you have problems with either my English or the case … just say it .
have a good one also ✔️
Omlouvám se, nerozumím vašemu názoru. Dokonce ani nechápu, co to znamená:
"Takže ano, platí omezení... ale pokud jedna osoba dostane výplatu z omezené země, musíte převzít odpovědnost jako kasino jako Gambli... pamatujte, že mě oslovili v holandštině, když jsem kasino nehrál."
Kdo by měl nést jakou odpovědnost za co ? já ti prostě nerozumím...
I'm sorry, I do not understand your point. I even do not comprehend what any of this means:
"so yea restrictions are applied … but if one person get payed from a restricted country you need to take responsibility as a casino like Gambli … remember they approached me in Dutch while I didn’t played the casino ."
Who should take what responsibility for what? I just do not understand you...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.