FórumKasinaEvolve Casino - všeobecná diskuze

Evolve Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Kokoska15
|
6844 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Evolve Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

V neděli ami pokojská žádost o výběr!! V pondělí jsem obdržel e-mail, že můj výběr je zpracován a může trvat až 4 dny, než obdržím své peníze! Po 3 dnech, kdy nic nebylo, zkontroluji formuláře, kde si spousta lidí stěžuje na zpoždění výběru. Takže jsem dnes mluvil s podporou a řekli mi až 10 dyas.. že musím počkat 10 dyas, abych dostal své peníze!! Na zpracovaný výběr počkejte 10 dní!! Kontroluji na internetu, mezinárodní bankovní převod může trvat max. 1-5 dní, takže mám obavy!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Ahoj,


existuje rozdíl mezi oficiální čekací dobou bankovního převodu poskytnutou vaší bankou a informacemi z kasina, jednoduše proto, že kasino musí zpracovat platbu také prostřednictvím svého finančního oddělení, jste si jisti, že již byla zpracována? Mohou mít zkrátka nedostatek zaměstnanců. Vím, že to zní jako špatný vtip, ale počkal bych 10 dní. Pokud si ostatní hráči stěžují na zpožděnou platbu, nedivím se, že stále čekáte.

Představte si, že z těchto důvodů umožňujeme kasinům 14 dní v řadě na zpracování platby.

Buďte v kontaktu s kasinem a čas od času se zeptejte na platbu. Pokud neobdržíte své prostředky do oznámených 10 dnů, můžete vždy podat stížnost.

Informujte nás, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj Radko..stav mého výběru je zpracován formulář 30.05.22 a pracovníci podpory řekli, že můj výběr je zpracován a odeslán do mé banky.. a vím, že mezinárodní převod může trvat max. 1 až 5 pracovních dnů!! Nemluvíme zde o čekajícím výběru, můj výběr je zpracován a odeslán na můj bankovní účet..ale 4 dny již nic nepřichází!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Ahoj,

Rozumím a už jsem vám řekl rozdíl. Zeptejte se své banky, zda v tuto chvíli existuje nějaký čekající příchozí převod, nebo požádejte kasino o jakýkoli dokument dokládající skutečnost, že výběr byl již zpracován (to znamená: peníze odeslány)

Sdílejte, co dostanete, prosím.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Na Evolve jsem vyhrál asi 54700x. Samozřejmě jsem se to snažil stáhnout. Všiml jsem si, že se to stalo za několik měsíců, kontaktoval jsem podporu a řekli mi, že peníze jsou na cestě.


Po 3 měsících jsem kontaktoval svou banku. Řekli mi, abych se zeptal tohoto kasina na sledování. Po vysledování jsem od tohoto kasina obdržel zprávu, která mi říká: „Už nikdy nevybírejte do této banky". Upřímně řečeno. Věřím, že to bylo o AML. Banka vyplácející peníze byla známým zdrojem praní špinavých peněz, takže moje banka se o zdroji ani nezajímala.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Na Evolve jsem vyhrál asi 54700x. Samozřejmě jsem se to snažil stáhnout. Všiml jsem si, že se to stalo za několik měsíců, kontaktoval jsem podporu a řekli mi, že peníze jsou na cestě.


Po 3 měsících jsem kontaktoval svou banku. Řekli mi, abych se zeptal tohoto kasina na sledování. Po vysledování jsem od tohoto kasina obdržel zprávu, která mi říká: „Už nikdy nevybírejte do této banky". Upřímně řečeno. Věřím, že to bylo o AML. Banka vyplácející peníze byla známým zdrojem praní špinavých peněz, takže moje banka se o zdroji ani nezajímala.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Evolved je Mountberg aka gammix aka Myeg aka Danguad.... Mám proti nim soudní spor, jsou největší podvodník online a odkaz na oceanbet

Automaticky přeloženo:
Tamera
před rokem

Nevěděl jsem, že Mountberg => Gammix. Jsem však zablokován na všech značkách gammix kvůli selhání KYC (odmítl jsem jim poslat důkaz o bohatství). Nějak to nebylo aplikováno na Evolve a jako takový můj problém pokračoval. Je to kvůli různým licencím?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevěděl jsem, že Mountberg => Gammix. Jsem však zablokován na všech značkách gammix kvůli selhání KYC (odmítl jsem jim poslat důkaz o bohatství). Nějak to nebylo aplikováno na Evolve a jako takový můj problém pokračoval. Je to kvůli různým licencím?


Automaticky přeloženo:
před rokem

od roku 2019 převádějí Gammix na Maltu a získávají tam licence (převádějí cukrové kasino na maltské licence). Licence curaçao je pro lidi, na které se s maltskými licencemi nedostanou (Francie, Belgie...), protože vědí, že curaçao nic nedělá, a lidé si proti nim musí vzít právníka.

Co plánujete dělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na Evolve jsem vyhrál asi 54700x. Samozřejmě jsem se to snažil stáhnout. Všiml jsem si, že se to stalo za několik měsíců, kontaktoval jsem podporu a řekli mi, že peníze jsou na cestě.


Po 3 měsících jsem kontaktoval svou banku. Řekli mi, abych se zeptal tohoto kasina na sledování. Po vysledování jsem od tohoto kasina obdržel zprávu, která mi říká: „Už nikdy nevybírejte do této banky". Upřímně řečeno. Věřím, že to bylo o AML. Banka vyplácející peníze byla známým zdrojem praní špinavých peněz, takže moje banka se o zdroji ani nezajímala.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Vidím, že vaše stížnost se týká problémů se sebevyloučením, ale to, co jste zde na fóru popsal, zní docela zajímavě.

Myslím, že se to ještě nikdy nestalo, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Někde jsem na to měl také stížnost, nejsem si jistý, zda to bylo zde nebo s tímto účtem. Peníze však byly vyplaceny asi po 4 měsících. V bitcoinu. Ale věřím, že to je důvod, proč mnoho lidí mělo problémy s přenosy.


Pokud mě paměť neklame, byla to banka v Litvě. Švédské banky, a zejména banka, kterou jsem použil, dostaly v několika pobaltských zemích pokutu za praní peněz. Nemohu


Automaticky přeloženo:
christofferc
před rokem

4 měsíce - to je neuvěřitelné, problém je v tom, že jako příležitostný hráč se nikdy nedozvíte, že banky mají nějaké problémy, dokud se něco takového nestane.

Každopádně přeji štěstí s reklamací, sebevyloučení je vážná věc a nemělo by se to brát na lehkou váhu.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ohledně mé stížnosti. Zdá se, že slova jsou naprosto důležitá.

Požádal jsem, aby byl můj účet trvale uzavřen, místo toho jsem dostal ticho (po zprávě „Přepošlu zprávu oddělení) a několik obrovských poklesů hotovosti.


Dnes, o 1,5 měsíce později, řekl podpoře, že jsem závislý. Můj účet byl uzavřen přímo. Zpochybňuji to však, pokud někdo, kdo vložil nemalou částku, najednou chce mít svůj účet trvale uzavřen, je třeba se ptát „proč". Pravděpodobně věděli proč a neobtěžovali se ptát. Vzhledem k tomu, že licence tehdy nevyžadovala žádné kroky.


Nehrajte v kasinech curacao ..

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ohledně mé stížnosti. Zdá se, že slova jsou naprosto důležitá.

Požádal jsem, aby byl můj účet trvale uzavřen, místo toho jsem dostal ticho (po zprávě „Přepošlu zprávu oddělení) a několik obrovských poklesů hotovosti.


Dnes, o 1,5 měsíce později, řekl podpoře, že jsem závislý. Můj účet byl uzavřen přímo. Zpochybňuji to však, pokud někdo, kdo vložil nemalou částku, najednou chce mít svůj účet trvale uzavřen, je třeba se ptát „proč". Pravděpodobně věděli proč a neobtěžovali se ptát. Vzhledem k tomu, že licence tehdy nevyžadovala žádné kroky.


Nehrajte v kasinech curacao ..

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pro mě to bylo celé měsíce, řekl jsem jim, že mě už nebaví prohrávat (a zavřel jsem účet ostatních kvůli závislosti na jejich kasinu Mountberg. Mnohokrát jsem jim na chatu řekl, aby svůj účet uzavřeli, protože jsem nemohl přestat hrát a vklad a pokaždé mi nabídnou bonus, abych zůstal. Vzor opakují několikrát.

Ztraceno 80 tis. Deprimovaný a naštvaný jsem je každý den kontaktoval, dokud mi neuzavřeli účet kvůli závislosti.

Požádal jsem je o náhradu části mé ztráty, která z nich vznikla (kontaktovali mě každý den telefonicky, mailem, SMS...). To se zneužívá. Proto jsem proti nim vzal právníka.


Také se na tento problém léčím medicínou a každé 2 týdny na konzultaci...


Těm lidem nezáleží na nás, na našem boji, chtějí jen naše peníze... Náš život nic neznamená

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ohledně mé stížnosti. Zdá se, že slova jsou naprosto důležitá.

Požádal jsem, aby byl můj účet trvale uzavřen, místo toho jsem dostal ticho (po zprávě „Přepošlu zprávu oddělení) a několik obrovských poklesů hotovosti.


Dnes, o 1,5 měsíce později, řekl podpoře, že jsem závislý. Můj účet byl uzavřen přímo. Zpochybňuji to však, pokud někdo, kdo vložil nemalou částku, najednou chce mít svůj účet trvale uzavřen, je třeba se ptát „proč". Pravděpodobně věděli proč a neobtěžovali se ptát. Vzhledem k tomu, že licence tehdy nevyžadovala žádné kroky.


Nehrajte v kasinech curacao ..

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím si, že hráč by měl vždy vysvětlit, proč je nutné účet uzavřít. Nikdy nevíte, kdo je na druhé straně chatu, a v případě jakýchkoliv problémů poskytnutí obrazovky, která ukazuje, že jste zmínili řekněme problémy s hazardem, obvykle zabrání kasinu v dalších debatách, pokud jde o stížnosti.

Je smutné, že mnoho hráčů denně žádá o uzavření účtů a účelem je pouze získat nějaký bonus. Kasina to samozřejmě vědí.

Pokud opravdu chcete, aby byl váš účet uzavřen, pomůže pouze jasně uvést důvod.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Na druhou stranu, člověk trpící závislostí si to už těžko přiznává. Pokud požádáte o trvalé uzavření, může být také něco špatně.


Částečně s tebou souhlasím. Ale znovu se domnívám, že kasino, které chce svým uživatelům poskytovat nástroje, by jim mělo umožnit, aby se sami vyloučili bez lidské interakce. Přiznat si závislost je už dost těžké. Udělat to náhodné osobě je mnohem těžší. Kasina to vědí a zneužívají toho.


Automaticky přeloženo:
christofferc
před rokem

Ahoj,

Je skutečně důležité správně se vylučovat, zejména proto, že „udělat to náhodné osobě je mnohem těžší".

Náhodná osoba není zodpovědná za váš problém a musí s jistotou vědět, jakou situaci řeší, aby se mohla dobře rozhodnout.

Jak víte, neexistuje žádný konečný nástroj, jak se jednou provždy vyloučit ze všech kasin na světě. 🙁

Přestože tuto myšlenku podporujeme a pracujeme na ní ( čtěte o GSEI zde ), mezitím musí být hráči aktivnější, aby se účinně chránili. Dokud nepřijde změna.

Je to otázka bezpečnosti, takže by se člověk měl spolehnout na přímo správně stanovený požadavek. Mám pocit, že sdílíme společné porozumění, jen s jinými detaily.

Svět není dokonalý tak, jak je, tak proč dávat kasinům více šancí, stačí jasně uvést důvod a kasina musí bez dalšího odkladu jednat. Umím si představit, že to musí být těžké, ale v tuto chvíli je to stále nutné.



Automaticky přeloženo:
christofferc
před rokem

Částečně jsem s tebou souhlasil, Christoffe. Mám podobný problém, ale abych se vyhnul opětovnému otevření účtu a kontaktování zákaznické podpory atd., používám od nich samovyloučený nástroj k uzavření svého účtu například na týden nebo měsíc. To mi hodně pomáhá regulovat můj herní čas. Stejně tak neriskuji ztrátu VIP hodnosti a trvalého uzavření.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den


Už více než týden čekám, až Evolve Casino zpracuje můj výběr.


Na podpoře mi vždy říkají to samé: že poslali upomínku na odpovědné oddělení. Nic se však neděje, co mám dělat?


Částka: 2000 €

Výplata od 12/3/24

Automaticky přeloženo:
brixkay2
před 8 měsíci

Hezký den i tobě!

I když nejsi moc spokojený, myslím. 🙁

Předpokládám, že se vám to nebude líbit, ale mně se zdá, že toho nikdo moc nezmůže. Zdá se, že váš účet je v pořádku, výběr byl přijat; - Žádný zřejmý důvod pro takové zpoždění, mám pravdu?

Opravdu se obávám, že musíme počkat na konkrétnější aktualizaci z kasina.

Jen pro jistotu, v jakém stavu je nyní vaše stažení?


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky