před rokem
Ahoj,
Slyšeli jste něco o MFE nebo MGA od doby, kdy jste se dostali do kontaktu s MFE?
Hi,
Have you heard anything from MFE or MGA since you got in touch with MFE?
1
Ahoj,
Slyšeli jste něco o MFE nebo MGA od doby, kdy jste se dostali do kontaktu s MFE?
Hi,
Have you heard anything from MFE or MGA since you got in touch with MFE?
Dobrý den, bohužel žádné novinky.
Dnes znovu napsali MFE, že vidí, že nás MGA prostě ignoruje. Včera se pokusili spojit s Antoniem Zerafou, ale do té doby žádné zprávy.
Hello, unfortunately no news.
Wrote today again to MFE that they can see MGA simply ignore us. Yesterday tried to get in touch with Antonio Zerafa, but until then no any news.
Ahoj lidi pár informací:
Antonio mi odpověděl, vyzval odpovědné oddělení, aby mi odpovědělo a alespoň pošlou e-mail, že vyšetřování stále probíhá.
Když jsem provedl nějaký průzkum, našel jsem možnost: platební příkaz.
Mezi státy Evropské unie máte právo vydat platební příkaz, vůči kterému máte finanční pohledávku. V tomto případě příslušný soud (v našem případě Malta) vydá oficiální platební rozkaz, který vyzve povinného (EGMIT Elite Ltd) k zaplacení za žalobce (nás). Na portálu E-justice musíte vyplnit některé formuláře a je to zpoplatněno (cca 50 EUR) a po vydání má povinný 30 dní na vyjádření odporu, pokud ne, částka se stane automaticky vymahatelnou. Pokud dojde k vyjádření odporu, může být „postoupeno běžným občanskoprávním soudům k projednání podle vnitrostátního práva; nebo může být projednáno v souladu s evropským řízením o drobných nárocích nebo může být zastaveno".
Existuje možnost vytvořit více žalobců proti jednomu dlužníkovi, takže si myslím, že bychom to možná měli brzy zkusit. Co myslíš?
Hello guys some info:
Antonio answered me, he urged the responsible department to response me, and at least they send an email, that the investigation is still ongoing.
As I took some research, I have found a possibility: payment order.
Between European Union states, you have the right to issues payment order to whom you have a financial claim against. In this case the relevant court (in our case its Malta) will issue an official payment order which call on the obligor (EGMIT Elite Ltd) to pay for the claimant (us). You have to fill in some forms at the E-justice portal and it has a fee (about 50 EUR) and after the issue the obligor has 30 days any statement of opposition if not the amount will become automatically enforceable. If there is statement of opposition may "be transferred to the normal civil law courts to be dealt with under national law; or dealt with in accordance with a European Small Claims Procedure, or discontinued."
There is option to create more claimant against one obligor, so I think maybe we should try it soon. What do you think?
Ahoj,
Také jsem dostal e-mail od MGA, že vyšetřování probíhá a zatím žádné aktualizace. Myslím, že by to mohlo být proto, že jste přiměl ostatní strany, aby přinutily MGA jednat. Zeptal jsem se MGA, jak bude proces pokračovat.
Chtěl bych alespoň počkat na tu odpověď a zkusit trochu věřit MGA, že na tom pracují.
Hi,
i got an email from MGA too that the investigation is ongoing and no updates yet. I guess this could be because you did get other parties to press MGA to act. I did ask MGA about how the process will go from here.
i would like to at least wait for that reply and try to trust MGA a bit that they are working on this.
Předpokládám, že poskytovatel licence by měl nejprve uvést svůj závěr. Vím, že to stále trvá příliš dlouho, úřad je v této situaci hlavním hráčem.
Myšlenka platebního příkazu mi přijde logická, byť jsem o takovém fungujícím řešení ještě neslyšel.
Děkujeme, že jste to sem přinesli, doufáme, že tuto možnost budete moci využít 🙏!
I guess the license provider should state its conclusion first. I know it's taking an excessively long time still, the authority is a major player in this situation.
The idea of a payment order sounds logical to me, though I haven't heard about such a working solution yet.
Thank you for bringing this here, hopefully, you'll be capable of using the option 🙏!
Ahoj,
Také jsem dostal e-mail od MGA, že vyšetřování probíhá a zatím žádné aktualizace. Myslím, že by to mohlo být proto, že jste přiměl ostatní strany, aby přinutily MGA jednat. Zeptal jsem se MGA, jak bude proces pokračovat.
Chtěl bych alespoň počkat na tu odpověď a zkusit trochu věřit MGA, že na tom pracují.
Hi,
i got an email from MGA too that the investigation is ongoing and no updates yet. I guess this could be because you did get other parties to press MGA to act. I did ask MGA about how the process will go from here.
i would like to at least wait for that reply and try to trust MGA a bit that they are working on this.
Možná máte pravdu a souhlasím, že MGA by měla nejprve předložit nějaké závěry. Mohlo by to být životně důležité pro další pokrok. No, už jsem to řekl - a řeknu to znovu. Vydrž!
You may be correct, and I agree MGA should present some conclusions first. It could be vital for additional progress. Well, I said that already - and I'll say that again. Hold on!
Ahoj hoši,
žádné zprávy odnikud, ale dnes jsem napsal na EGBA ohledně našeho problému. Myslím, že bychom měli v blízké budoucnosti zvážit platební rozkaz, konkrétně: řízení o drobných pohledávkách. Zůstaňte v kontaktu.
Hello guys,
no news from anywhere, but today I wrote to the EGBA regarding our issue. I think we should consider the payment order in the near future, specifically: small claim procedure. Keep in touch.
Oslovil jsem MGA a tentokrát mi odpověděli za několik dní a mám pocit, že práce opravdu běží. Napsali toto:
Za tímto účelem jsme dokončili předběžnou extrakci dat, která nám ukazuje konečný stav vašeho účtu u EGMIT Elite Limited poté, co Držitel licence přestal fungovat. Nyní ověřujeme správnost údajů, které máme. Jakmile to bude dokončeno, budeme moci v této záležitosti pokračovat. Upozorňujeme však, že existují vnější faktory, které nám brání poskytnout určitý časový rámec. I když musíme zdůraznit, že se snažíme tento problém vyřešit co nejrychleji, může to trvat až několik týdnů.
Mají tedy alespoň nějaká data od elite24bet. Doufejme, že dobré zprávy nám budou stále přicházet!
I reached out to MGA and this time they replied in few days and it feels like the work is really underway. They wrote this:
To do this, we have completed a preliminary data extraction, which shows us the final standing of your account with EGMIT Elite Limited, after the Licensee stopped operating. We are now verifying that the data we have is correct. Once this has been completed, we will be able to move forward with this matter. Please note however, that there are external factors which prevent us from providing a definite timeframe. Whilst we must emphasise that we aim to resolve this issue as speedily as we can, this could take up to several weeks to be completed.
So they have got some data at least from elite24bet. Lets hope good news keep coming our way!
Doufám, že váš nehynoucí pacient nakonec dosáhne výsledku! 👍🙌🤞
I hope your undying patient will gain the result in the end! 👍🙌🤞
Pan Adam Stanczak jeho firma nám šest měsíců nedala peníze a to je trestný čin.
Protože jsme o nich neslyšeli, shromáždil jsem informace o obchodních partnerech pana Stanczaka.
Možná, že až to zjistí jeho obchodní partneři a spolupracovníci, začne nám hráčům konečně vracet peníze.
Kromě toho budou o postupu informovány příslušné instituce v EU a bude podán požadavek na kontrolu hazardní společnosti a příjemců.
Nalezl jsem několik e-mailových kontaktů:
K ontakt@asmgroup.pl
K ontakt@asmgroup.com
S ekretariat@asmsalesforce.pl
C ommerciale@trade-spa.it
A dmin@elitebet.com.au
B iuro@gruppotradeservice.pl
já nfo@gentiluomomilano.com
Pokusím se najít další.
Budu vás průběžně informovat.
Ať si každý napíše email. Společně síla! Dostaneme své peníze zpět
Mr. Adam Stanczak his company did not give us money for six months and this is a crime.
Since we haven't heard from them , I've gathered the leads of Mr. Stanczak's business partners .
Maybe when his business partners and associates find out, he will finally start giving us players their money back.
In addition, the relevant institutions in the EU will be informed about the procedure and a request will be made to control the gambling company and the beneficiaries.
There are quite a few email contacts that I found:
Kontakt@asmgroup.pl
Kontakt@asmgroup.com
Sekretariat@asmsalesforce.pl
Commerciale@trade-spa.it
Admin@elitebet.com.au
Biuro@gruppotradeservice.pl
Info@gentiluomomilano.com
I will try to find more.
I will keep you updated.
Let everyone write an email. Together a force! We will get our money back
Adam Stanczak je zakladatelem a vlastníkem elite24bet.com prostřednictvím společností EGMIT (Egmit Elite) – pokud jde o společnosti v Polsku.
Stačí zkontrolovat rejstříky firem a číst
Zřejmě v Polsku chce udělat totéž - existuje True Sport Elitebet.
Najdete ho na Linkedinu a v médiích.
Adam Stanczak is the Founder and Owner of elite24bet.com through EGMIT companies (Egmit Elite) - As far as companies in Poland.
Just check the registers of companies and read
Apparently in Poland wants to do the same - there is True Sport Elitebet.
You can find him at Linkedin and in media.
Nenašel jsem o tom informace, ale věřím, že to vypadá logicky. Měli byste se také pokusit kontaktovat MGA, ale oni tak nereagují a myslím, že nedělají nic, aby tuto záležitost vyřešili. Stále máme možnost proti nim zahájit evropské řízení o drobných nárocích.
I didn't find information regarding this, but I can believe in this seems logical. You should try to reach MGA too, but they are so unresponsive and I think they don't do anything to solve this matter. We have still an opportunity to issue The European Small Claims procedure against them.
Cítím, že o MGA máte docela pravdu, od bodu se to zhoršuje.
Každopádně, mohu vás požádat o použití tlačítka odpovědět, prosím? Je důležité, abyste o své odpovědi informovali příjemce, abyste zajistili, že odpověď dostanete dříve - jen nápověda 🙂.
Přeji vám férové ukončení vašich problémů, samozřejmě!
I feel you are quite correct about the MGA, from point it's getting worse.
Anyway, may I ask you to use the reply button, please? It's vital to let the recipient know of your response to ensure you'll get a reply sooner - just a hint 🙂.
I wish you a fair ending to your issues, of course!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.