FórumKasinaElite24Bet Casino - všeobecná diskuze

Elite24Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od Anonymized487
|
38103 zobrazení 234 odpovědí |
|
1...9 10 1112
Přidat příspěvek
před rokem

Jen pro informaci:

  • Dnes jsem se pokusil znovu kontaktovat Antonia Zerafu přes linkedin, požádal jsem ho o pomoc, abych proces urychlil.
  • Dnes jsem vytvořil stížnost na MGA v EU SOLVIT

Uvidíme, co se bude dít.

Automaticky přeloženo:
ArdiMax
před rokem

Kontaktovali jste tyto adresy? Odpověděl pan Stanczak někomu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kontaktovali jste tyto adresy? Odpověděl pan Stanczak někomu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Každá hazardní společnost musí mít podúčet pro výhry, kde jsou tyto peníze. je tam audit prováděný mga? co peníze hráčů, za co byly utraceny?

Automaticky přeloženo:
před rokem

"Milý Pantelis,


Ref. **********.

Můžete prosím potvrdit, zda jste obdrželi platbu přímo od společnosti Egmit Limited?"



Právě jsem dostal tohle!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Bonbón! Je naděje! Dostali jste platbu nebo někdo jiný? Stále jsem nic nedostal.

Automaticky přeloženo:
galfas
před rokem

Ahoj,


Před 2 měsíci jsem dostal e-mail od MGA a zveřejnil jsem ho zde. Je to na straně 9.


Poté jsem jim poslal 3 e-maily s žádostí o další akce nebo aktualizace. Od té doby jsem nedostal odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu lidi!


Dnes mi přišel email od MGA, kde zjistili, kolik jsem měl na účtu v den jeho uzavření. Tato částka neobsahovala prostředky, pokusil jsem se o výběr...


Ale důležitá část, která může být pro nás všechny novou informací, je toto:


"Po našem vyšetřování Úřad potvrdil, že EGMIT Elite Limited zaznamenala nedostatek hráčských prostředků. Po několika pokusech kontaktovat operátora a jeho zástupce Úřad podal policejní oznámení a přistoupil také ke zrušení licence operátora a zahájeno likvidační řízení".


Zdá se tedy, že získat naše peníze zpět není tak jednoduché. Ale MGA tu alespoň něco dělá. Nějaké novinky od vás?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostali stejný e-mail, ale jejich údaje nejsou správné.

Měl jsem více peněz, než naznačovali, že mám na účtu....

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od MGA jsem nedostal žádnou odpověď...

Automaticky přeloženo:
před rokem


Po důkladné analýze těchto údajů můžeme potvrdit, že zůstatek na vašem účtu odrážel nulové prostředky. V důsledku toho nemůžeme pokračovat ve zpracování refundace za vás, protože údaje naznačují, že na vašem účtu nebyly žádné prostředky.


moje odpověď od MGMA... bye bye money

Automaticky přeloženo:
kaladzi
před rokem

Měli jste všechny zbývající peníze jako nevyřízené výběry? Nebo jen leží na účtu?


Mé nevyřízené výběry nebyly v zůstatku, který MGA zjistila, ale mám snímky obrazovky, které dokazují, že jsem měl málo nevyřízených výběrů. Ale stejně se zdá nepravděpodobné, že by za to byli tito zloději zodpovědní...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


dnes mi přišel e-mail od MGA, zda jsem obdržel zprávu nebo platbu od elitebet. To mi dává určitou naději, ale nic jsem od nich nedostal.

Automaticky přeloženo:
matti95
před rokem

Držte se! Znamená to, že MGA se stará!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizujte znovu:


Poslal jsem e-mail elitebet a oni se zeptali, jakou platební metodu preferuji. Nyní se zdá o něco pravděpodobnější získat prostředky zpět.

Automaticky přeloženo:
matti95
před rokem

Hele matti95, na jaký email jsi jim psal a z jakého emailu odpověděli?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Použil jsem tento e-mail: payments@elite24bet.com


Odpověděli za několik hodin.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem tento email:


milý Davide,
Vezměte prosím na vědomí, že naše licence MGA byla zrušena a z tohoto důvodu byla naše webová stránka elite24bet.com uzavřena.
V návaznosti na výše uvedené bychom vás rádi informovali, že váš nedoplatek je 300,00 EUR, jak jste uvedli.
Odpovězte na tento e-mail a odsouhlaste způsob výběru, který preferujete.
Probíhá proces opětovné aktivace našeho účtu Skrill, abychom vám mohli vyplatit peníze. Můžete nám prosím mezitím poskytnout číslo svého bankovního účtu, abychom ho měli jako alternativu?


S pozdravem,
Finanční oddělení Elite24Bet
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vypadl nový e-mail:


Ahoj Davide,

Včera jsme se tedy pokusili provést převod na váš bankovní účet, ale bohužel se nám nepodařilo provést převod do Severní Makedonie.

Z pozitivních zpráv bychom měli získat přístup k našemu Skrill účtu během příštích dnů, dejte nám prosím ještě 4-5 dní a měli bychom být schopni vám převést peníze přes Skrill.

Ještě jednou se omlouváme za všechny problémy, ale můžete si být jisti, že dostanete zaplaceno.

 

Vše nejlepší,

Platební tým


Je tu naděje, lidičky, budu vás všechny informovat!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré zprávy. Potvrdili, že všechny mé prostředky jsou nyní nalezeny a někdo mě bude brzy kontaktovat ohledně platby. Už jednou se mě zeptali na způsob platby. Řekl jsem, že jakýkoli způsob platby je pro ně nejlepší, pro mě bude v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že peníze dostanete stejně jako já včera. Bylo opravdu těžké a vyčerpávající získat zpět své vlastní prostředky od těchto zlodějů, ale myslím, že posledními kapkami byl tlak na MGA prostřednictvím EU Solvit a maltského ombudsmana, který před dvěma měsíci kontaktoval MGA ohledně našeho problému, a myslím, že na tento bod si MGA už nemohla dovolit, aby v případu nepokročila, to je důvod, proč policie zasáhla proti Elitebet. Doufám, že se budete mít dobře.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky