Ahoj znovu lidi!
Dnes mi přišel email od MGA, kde zjistili, kolik jsem měl na účtu v den jeho uzavření. Tato částka neobsahovala prostředky, pokusil jsem se o výběr...
Ale důležitá část, která může být pro nás všechny novou informací, je toto:
"Po našem vyšetřování Úřad potvrdil, že EGMIT Elite Limited zaznamenala nedostatek hráčských prostředků. Po několika pokusech kontaktovat operátora a jeho zástupce Úřad podal policejní oznámení a přistoupil také ke zrušení licence operátora a zahájeno likvidační řízení".
Zdá se tedy, že získat naše peníze zpět není tak jednoduché. Ale MGA tu alespoň něco dělá. Nějaké novinky od vás?
Hi again guys!
Today i got an email from MGA, where they found how much i had in my account the day it was closed. This sum did not have funds i had made a withdrawal attempt...
But the important part, which may be new information to all of us is this:
"Following our investigations, the Authority has confirmed that EGMIT Elite Limited experienced a shortfall of player funds. Following multiple attempts at contacting the operator and its representatives, the Authority has filed a police report, and has also proceeded to cancel the operator’s licence and has initiated liquidation proceedings."
So, it seems that getting our money back isnt that simple. But at least MGA is doing something here. Any news from you?
Automaticky přeloženo: