fun@elite24bet.com
elite24bet@gmail.com
support@elite24bet.com
payments@elite24bet.com
Poprvé odpověděli z fun@elite24bet.com email a podruhé od payments@elite24bet.com
fun@elite24bet.com
elite24bet@gmail.com
support@elite24bet.com
payments@elite24bet.com
The first time they responded from fun@elite24bet.com email and the 2nd time from payments@elite24bet.com
Vypadl nový e-mail:
Ahoj Davide,
Včera jsme se tedy pokusili provést převod na váš bankovní účet, ale bohužel se nám nepodařilo provést převod do Severní Makedonie.
Z pozitivních zpráv bychom měli získat přístup k našemu Skrill účtu během příštích dnů, dejte nám prosím ještě 4-5 dní a měli bychom být schopni vám převést peníze přes Skrill.
Ještě jednou se omlouváme za všechny problémy, ale můžete si být jisti, že dostanete zaplaceno.
Vše nejlepší,
Platební tým
Je tu naděje, lidičky, budu vás všechny informovat!!!
New email dropped:
Hello David,
So we tried yesterday make a transfer to your bank account but unfortunately we could not made a transfer to North Macedonia.
From positive news, we should get an access to our Skrill account during next days, please give us 4-5 days more and we should be able to transfer you the money via Skrill.
Once again apologies for all the problems but you can be sure that you will be paid.
All the best,
Payments Team
There's hope folks, I'll keep you all updated!!!
Nezapomeňte nás průběžně informovat. Jsem rád, že se věci hýbou správným směrem a vypadá to, že peníze dostanete na účet.
Až peníze dorazí nebo až zase získáte nové informace, klidně napište, aby ostatní hráči viděli, že je vše šťastně vyřešeno.
Zatím vám přeji vše nejlepší. 🙂
Be sure to keep us updated. I'm glad things are moving in the right direction and it looks like you'll get your money in your account.
When the money arrives or when you get the new information again, feel free to write to let the other players see that it's all happily resolved.
For now I wish you all the best. 🙂
Dobré zprávy. Potvrdili, že všechny mé prostředky jsou nyní nalezeny a někdo mě bude brzy kontaktovat ohledně platby. Už jednou se mě zeptali na způsob platby. Řekl jsem, že jakýkoli způsob platby je pro ně nejlepší, pro mě bude v pořádku.
Good news. They confirmed that all my funds are now found and someone will contact me soon regarding the payment. They asked me once already about the payment method. I said that whatever payment method is best for them it will be ok for me.
Perfektní. Vyhrává tedy další hráč, který pravděpodobně dostane své. Jsem rád, že po tak dlouhé době se zdá, že dokážeš dostat to, co ti právem patří.
Držíme palce 🤞🤞
Perfect. So another player who will probably get his wins. I'm glad that after such a long time you seem to be able to get what's rightfully yours.
Fingers crossed 🤞🤞
Myslím, že peníze dostanete stejně jako já včera. Bylo opravdu těžké a vyčerpávající získat zpět své vlastní prostředky od těchto zlodějů, ale myslím, že posledními kapkami byl tlak na MGA prostřednictvím EU Solvit a maltského ombudsmana, který před dvěma měsíci kontaktoval MGA ohledně našeho problému, a myslím, že na tento bod si MGA už nemohla dovolit, aby v případu nepokročila, to je důvod, proč policie zasáhla proti Elitebet. Doufám, že se budete mít dobře.
I think you will get the money as I got finally yesterday. It was a really tough and exhausting to get back my own funds from these thieves, but I think the last drops was the pressure on MGA through EU Solvit and the Maltese Ombudsman who has contact MGA two months ago regarding our issue, and I think at that point MGA couldn't allow anymore to itself not making progression in the case, this is the reason police involved against Elitebet. Hope guys you will be fine.
Je příjemné mít pocit, že vše nakonec dopadlo spravedlivě. Doufám, že vás v budoucnu nic podobného nepotká a budete mít jen pozitivní zkušenosti.
Přeji ti hodně štěstí. 😉😊
It's nice to feel that everything turned out fair in the end. I hope that in the future you will not encounter anything similar and you will have only positive experiences.
I wish you the best of luck. 😉😊
Mohu s radostí potvrdit, že jsem právě obdržel své peníze.
I can happily confirm I just received my funds.
Dobrá zpráva pro vás! Kolik dní to trvalo poté, co jste uvedl číslo bankovního účtu?
Good news for you! How many days it took after you gave the bank account number?
Perfektní. Hráčů, kteří své peníze nakonec dostali, je nakonec poměrně hodně.
Všechno je v pořádku, končí to dobře. Kéž by to každý případ skončil šťastně. Hodně štěstí do budoucna. 🙂🎉
Perfect. In the end, there are quite a lot of players who got their money in the end.
All's well that ends well. I wish every case ended this happily. Good luck for the future. 🙂🎉
Stále jsem neobdržel finanční prostředky, toto byla jejich odpověď:
Ahoj, Davide,
Ještě potřebujeme trochu času na zpracování plateb.
Máme svůj přístup, ale náš účet je zablokován, Skrill osloví MGA a pokusí se nám dát zelenou pro výplaty. Mga byl také informován z naší strany.
Vše nejlepší,
Platební tým
Elite24Bet
Still haven't received the funds, this was their response:
Hi David,
We still need a bit of time for process the payments.
We have our access but our account is blocked, Skrill will reach out MGA and try give us green light for pay outs. Mga also has been informed from our side.
All the best,
Payment Team
Elite24Bet
Situaci ti nezávidím, ale aspoň jsi dostal nějaké informace o tom, co se děje, což beru alespoň jako malé pozitivum. Opravdu doufám, že nakonec vše dostanete a budete si moci vydechnout, že je tato situace konečně za vámi.
Každopádně pokud máte nějaké nové zprávy, dejte nám prosím opět vědět. Budu ti držet palce. 🤞😥
I don't envy your situation, but at least you got some information about what's going on, which I take as at least a small positive. I really hope that eventually you will get everything and you will be able to breathe a sigh of relief that this situation is finally behind you.
Anyway, if you have any new news, please let us know again. I will keep my fingers crossed for you. 🤞😥
Dobrý den, obdrželi jste náhradu za účty, které Egmit Elite elite24bet.com nevyplatil?
Víte, jaké kroky podnikla Policie poté, co MGA odebrala licenci a reportérovi praktyce?
Pokud vás někdo kontaktoval From Egmit Elite, dejte mi vědět. Celá věc se vyvíjí!!!
Hello, did you receive a refund for accounts that Egmit Elite elite24bet.com , did not Pay out?
Do you know, what actions the Police took after the MGA took away the license and reporter the praktyce?
If anyone contacted you From Egmit Elite , let me know. The whole thing is developing !!!
Ahoj,
Nevím, jaké akce vedly k tomu, že Elitebet na mě odpověděl. Nebo jaké důsledky to pro elitebet znamenalo. Ale potvrdili množství peněz, které jsem stále měl na účtu, a slíbili, že mi zaplatí v 10 měsíčních částech. Nyní jsem jich obdržel 8, takže to začíná vypadat, že všechny mé prostředky budou do dvou měsíců v bezpečí. Pokud potřebujete kontaktní e-mail atd., pomůžu, pokud někdo bude potřebovat 🙂
Hi,
I do not know which actions led to Elitebet to respond to me. Or what kind of consequences this meant for elitebet. But They confirmed the amount of money i still had in the account and promised to pay me in 10 monthly parts. I have now received 8 of them, so it is beginning to look that all my funds will be safe in two months. If you need contact email etc, i will help if anyone needs 🙂
Dobrá zpráva, zdá se, že podvedení hráči mohou dostat náhradu, ti, kteří se nevzdají. Oznámení podávaná orgánům činným v trestním řízení mají smysl. Uvidíme, jaké bude finále. Finance takové společnosti Elite24bet, platnost vydání licence a spolehlivost zpráv podléhají kontrole příslušných služeb. Bojovat za sebe má smysl. 🙂
Good news, it seems that cheated players may receive a refund, those who do not Give up. Notifications submitted to law enforcement authorities make sense.We will see what the final will be. The finances of such a Elite24bet company,the validity of issuing a license and the reliability of reports are subject to examination by the relevant services. Fighting for yourself make sens . 🙂
Ahoj,
Nevím, jaké akce vedly k tomu, že Elitebet na mě odpověděl. Nebo jaké důsledky to pro elitebet znamenalo. Ale potvrdili množství peněz, které jsem stále měl na účtu, a slíbili, že mi zaplatí v 10 měsíčních částech. Nyní jsem jich obdržel 8, takže to začíná vypadat, že všechny mé prostředky budou do dvou měsíců v bezpečí. Pokud potřebujete kontaktní e-mail atd., pomůžu, pokud někdo bude potřebovat 🙂
Hi,
I do not know which actions led to Elitebet to respond to me. Or what kind of consequences this meant for elitebet. But They confirmed the amount of money i still had in the account and promised to pay me in 10 monthly parts. I have now received 8 of them, so it is beginning to look that all my funds will be safe in two months. If you need contact email etc, i will help if anyone needs 🙂
Tak to je dobrá zpráva, řekl bych. Také víte, co je za tím a co se stalo, když se najednou kasino rozhodlo zaplatit? Viděl jsem, že jste před časem měli také stížnost, že neodpověděli, takže peníze jsou odtud?
Každopádně si myslím, že nejdůležitější je, že peníze dostáváte postupně a máte je všechny za chvíli. Upřímně jsem rád, že to dobře dopadlo. 🙂
So that's good news I would say. Also do you know what is behind it and what happened when suddenly the casino decided to pay ? I saw that sometime ago you also had a complaint that they didn't answer, so is the money from here ?
Anyway, I guess the most important thing is that you get the cash progressively and you have it all in a while. I'm honestly glad it worked out well. 🙂
Ano, jsem rád, že se zdá, že tento případ konečně dopadl dobře.
Myslím, že to všechno začalo poté, co jim MGA odebrala licenci a zahájila vyšetřování. Bombardoval jsem elitu e-maily a najednou byli ochotni zaplatit vše. Myslím, že to byl bankrot pro elitu, ale nejsem si jistý. A zdá se, že už pracuje jen málo chlapů, protože odpovědi jsou trochu pomalé.
Ale nejdůležitější je, aby hráči dostali své peníze zpět, i když to trvalo více než rok, než se to stalo. A pro hráče v tomto nepořádku, pošlete jim e-mail, mám pocit, že si ponechají vaše prostředky, pokud je nebudete aktivně kontaktovat jako první.
Yes, i am glad that this case seems to go well finally.
I think all this started after MGA took their license away and started the investigation. I bombarded elite with emails and suddenly the were willing to pay all. I think this was a bankrupty for elite, but i cant be sure. And it seems that there is only few guys working anymore as the replies are bit slow.
But the most important thing is that players get their money back, even though this took over a year to happen. And for players in this mess, send an email them, i have a feeling they will keep your funds if you are not actively contacting them first.
Dobrá zpráva, zdá se, že podvedení hráči mohou dostat náhradu, ti, kteří se nevzdají. Oznámení podávaná orgánům činným v trestním řízení mají smysl. Uvidíme, jaké bude finále. Finance takové společnosti Elite24bet, platnost vydání licence a spolehlivost zpráv podléhají kontrole příslušných služeb. Bojovat za sebe má smysl. 🙂
Good news, it seems that cheated players may receive a refund, those who do not Give up. Notifications submitted to law enforcement authorities make sense.We will see what the final will be. The finances of such a Elite24bet company,the validity of issuing a license and the reliability of reports are subject to examination by the relevant services. Fighting for yourself make sens . 🙂
Vidím, že protože vás to zajímalo, máte nějaké informace. Bylo by jistě úžasné, kdyby hráči dostali své peníze, které měli v tomto kasinu. Dlouho jsem se o nikom neozval, tak jsem zvědavý, jestli to podnítí nějakou konverzaci, protože nejsi jediný, kdo, jak se zdá, dostává peníze.
Pokud máte nějaké další podrobnosti, dejte mi vědět, myslím, že by to mohlo zajímat více lidí. 🙂
I see that because you were interested you got some information. It would certainly be awesome if the players would get their money that they had in this casino. I haven't heard from anyone in a while, so I'm curious if this will spark some conversation since you're not the only one who seems to be getting money.
If you have any more details let me know, I think it might be of further interest to more people. 🙂
Ano, jsem rád, že se zdá, že tento případ konečně dopadl dobře.
Myslím, že to všechno začalo poté, co jim MGA odebrala licenci a zahájila vyšetřování. Bombardoval jsem elitu e-maily a najednou byli ochotni zaplatit vše. Myslím, že to byl bankrot pro elitu, ale nejsem si jistý. A zdá se, že už pracuje jen málo chlapů, protože odpovědi jsou trochu pomalé.
Ale nejdůležitější je, aby hráči dostali své peníze zpět, i když to trvalo více než rok, než se to stalo. A pro hráče v tomto nepořádku, pošlete jim e-mail, mám pocit, že si ponechají vaše prostředky, pokud je nebudete aktivně kontaktovat jako první.
Yes, i am glad that this case seems to go well finally.
I think all this started after MGA took their license away and started the investigation. I bombarded elite with emails and suddenly the were willing to pay all. I think this was a bankrupty for elite, but i cant be sure. And it seems that there is only few guys working anymore as the replies are bit slow.
But the most important thing is that players get their money back, even though this took over a year to happen. And for players in this mess, send an email them, i have a feeling they will keep your funds if you are not actively contacting them first.
To může být také důležitá informace. Ale upřímně řečeno někdo, kdo měl starý asi rok starý případ, možná kasino nekontaktoval, takže se mi nezdá jako správné řešení, že by mu nezaplatili.
Každopádně jsem rád, že někteří hráči dostanou to, co jim právem patří a snad jich bude co nejvíce.
This may also be important information. But frankly someone who had an old case about a year old might not have contacted the casino, so it doesn't seem like the right solution to me that they wouldn't have paid them.
Anyway, I'm glad that some players will get what is rightfully theirs and hopefully there will be as many of them as possible.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.