DomůFórumKasinaDuckyLuck Casino - všeobecná diskuze

DuckyLuck Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od ZacharyCallanan
|
11 271 zobrazení 64 odpovědí |
|
1 2 34
před rokem

Chcete-li vybrat bonus 100 $, řekli mi, že musím vložit 25 $. Toto kasino je opravdu spolehlivé, nevidím mnoho způsobů vkladů a výběrů. Transakce jsou v podstatě s kryptoměnami,


Nějaká rada?

Automaticky přeloženo:
marianojdp
před rokem

Ahoj, nevidím na tom nic špatného a v kasinech je většinou běžné, že musíš i vkládat.

Říkáte však, že pro vás žádná metoda není vhodná? Předpokládám, že nemáte kryptopeněženku, že?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám pouze účet na Binance a mám někoho z Peru, kdo mi dělá směnárnu na dolary nebo PEN....ale o kryptoměnách ani vkládání moc nevím. V podpoře kasina na mě reaguje pouze automatický robot.

Automaticky přeloženo:
marianojdp
před rokem

No, to je škoda, protože jsem si myslel, že by mohly být užitečné. Zkoušel jsi také napsat email?

Pokud váš problém přetrvává a kasino nebude vaši situaci řešit, pak bych doporučil podat stížnost na tomto odkazu: https://es.casino.guru/quejas/todas

Dejte mi vědět, jestli jste je zkusili kontaktovat i tímto způsobem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

chtěl bych získat pomoc s výběrem za 750,00 z kasina kachního štěstí dne 25. října Provedl jsem výběr za 750,00 a vždy vše v pořádku a řekli, že to bude 5 až 15 dní, udělal jsem výběr osmkrát a dnes znovu vždy počkejte 15 dní a poté vraťte peníze zpět do zůstatku darrell radke uživatelské jméno daryl 19

Automaticky přeloženo:
daryl1947
před rokem

Ahoj, protože jste se dostali do této situace a kasino stále opakuje to samé a dává vám delší časové úseky a žádné řešení, doporučil bychpodat stížnost zde na tomto odkazu , kde se vám náš tým pokusí pomoci.

Máte však ověřený účet? Řeklo vám kasino jiný důvod, proč to trvá tak dlouho, kromě toho, že musíte čekat?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Už několik měsíců hraji v DuckyLuck. Narazil jsem na 1800 $ a inkasoval. Prošel jsem dlouhým a zdlouhavým procesem ověřování, ale nakonec byly všechny mé věci ověřeny. Po několika týdnech jsem je kontaktoval a řekli, že transakce je dokončena, ještě chvíli počkejte. Tak jsem kontaktoval svou banku a přišel jsem zjistit, že zvonek nepřijímá mezinárodní transakce. Takže teď jsem s nimi chodil tam a zpět, abych našel řešení. Mám spor o to, jak dlouho bych měl čekat, než podám stížnost u komise Curacao eGamimg.

Automaticky přeloženo:
aldersonkarl4
před 7 měsíci

Ahoj, koukám, že jsi nám už podal stížnost , což bylo podle mě správné rozhodnutí a počkal bych, co se našemu týmu podaří vyřešit a pokud to nepůjde a neobdržíš peníze do té doby, pak bych přemýšlel o autoritě.

Každopádně, dostali jste peníze zpět na svůj hráčský účet, když nepřijímají mezinárodní platby? Předpokládám, že hráči se s touto situací nesetkají tak často, takže to možná bude chvíli trvat, ale uvidíme, co se dá dělat.

Klidně odpovězte na Veroničiny dotazy v reklamaci a snad se to vyřeší.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Vážím si toho a odpovídám na vaši otázku ne, nic nepřipsali zpět na účet.

Automaticky přeloženo:
aldersonkarl4
před 7 měsíci

Takže nyní máte na svém hráčském účtu zůstatek 0? Požádali jste o výběr a nic se nevrátilo? To se mi zdá divné, pokud to nebylo zpracováno nebo něco podobného.

Každopádně doufáme, že Veronica zjistí více a my vám pomůžeme.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zamrzla hra u bonusových zatočení? Dostal jsem bonus a trefil jsem major a hra úplně zamrzla. Mám snímky obrazovky a odeslal jsem spor, ale trpělivě čekám. Doufám, že to štěstěna ctí. Mohu hrát jiné hry na jejich webu, ale když jdu hrát hru, která mi zamrzla, pustí mě do hry a přejde přímo k volnému roztočení a zamkne se. Už mě to skoro přestává bavit a chci si ještě zahrát, ale nechci vkládat další peníze pro případ, že by se něco pokazilo s bonusovými zatočeními

Automaticky přeloženo:
mjgray2013
před 7 měsíci

Ahoj, do vyřešení této situace bych určitě dál nehrál. Předpokládám, že jste na to kasino již upozornili a mělo by se tím zabývat. Řekli vám, že se na to podívají a dají vám vědět, co se stalo? Kam jste podal námitku, pokud mohu vědět? Pokud nemůžete nic vyřešit, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.

Pokud máte aktualizaci, můžete ji sdílet.

Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Podal jsem spor přes Duckyluck a oni mi skvěle poslali e-mail zpět. Řekli však, že to bude vyřešeno během 2-3 pracovních dnů a nyní jsme za tímto bodem. Dohrál jsem zbývající zůstatek. Informoval jsem, že to nebude zasahovat do nevyřízeného problému. Budu vás průběžně informovat 😊

Automaticky přeloženo:
mjgray2013
před 7 měsíci

Takže bych počkal, až se věci vyřeší, ale protože jste odehráli všechny peníze, nemůžeme s tím nic dělat. Samozřejmě počkám na aktualizaci a snad to nebude trvat moc dlouho. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

PODVOD 100 %, VYHRAL JSEM, ALE NIKDY NEOBDRŽAL VÝBĚR. NENÁVIDÍM SPOLEČNOSTI, JAKO JE TOHLE, POUŽÍVAJÍCÍ SOCIÁLNÍ MÉDIA K PROPAGACI PODVODU. ZÁKAZNÍCKÉ SLUŽBY NA MÉ E-MAILY NEODPOVÍDAJÍ, JENOM CHTĚJÍ, ABYCH VLOŽIL VÍCE PENĚZ.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

PODVOD 100 %, VYHRAL JSEM, ALE NIKDY NEOBDRŽAL VÝBĚR. NENÁVIDÍM SPOLEČNOSTI, JAKO JE TOHLE, POUŽÍVAJÍCÍ SOCIÁLNÍ MÉDIA K PROPAGACI PODVODU

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Souhlasím na 100%. Zdálo se, že věci byly vyřešeny, ale bohužel stále žádná platba. Nikdy znovu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

PODVOD 100 %, VYHRAL JSEM, ALE NIKDY NEOBDRŽAL VÝBĚR. NENÁVIDÍM SPOLEČNOSTI, JAKO JE TOHLE, POUŽÍVAJÍCÍ SOCIÁLNÍ MÉDIA K PROPAGACI PODVODU. ZÁKAZNÍCKÉ SLUŽBY NA MÉ E-MAILY NEODPOVÍDAJÍ, JENOM CHTĚJÍ, ABYCH VLOŽIL VÍCE PENĚZ.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, mrzí mě situace, do které jste se dostali. Jak dlouho jste čekali na svůj výběr? Žádný důvod, proč jste ještě neobdrželi své peníze z kasina? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dejte mi prosím vědět a uvidíme, jestli vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Poslali mi papírový šek a nikdo ho neproplatí. Dokonce jsem si otevřel účet v družstevní záložně, abych to vydělal, a oni to odmítli. Žádné bonusy. Takhle se vyhrát nedá.

Automaticky přeloženo:
aldersonkarl4
před 6 měsíci

Máte prosím problém s výběrem v kasinu? Proč to odmítli?

Pokud jde o bonusy, nemůžete si vzít žádné, nemám pravdu? Někdy to tak bohužel je a kasina mohou svým hráčům nabídnout bonusy a také je zakázat.

Dejte mi tedy prosím vědět, zda ještě máte peníze na hráčském účtu a čekáte na ně.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky