FórumKasinaDuckyLuck Casino - všeobecná diskuze

DuckyLuck Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od ZacharyCallanan
|
4741 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Chcete-li vybrat bonus 100 $, řekli mi, že musím vložit 25 $. Toto kasino je opravdu spolehlivé, nevidím mnoho způsobů vkladů a výběrů. Transakce jsou v podstatě s kryptoměnami,


Nějaká rada?

Automaticky přeloženo:
marianojdp
před 6 měsíci

Ahoj, nevidím na tom nic špatného a v kasinech je většinou běžné, že musíš i vkládat.

Říkáte však, že pro vás žádná metoda není vhodná? Předpokládám, že nemáte kryptopeněženku, že?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám pouze účet na Binance a mám někoho z Peru, kdo mi dělá směnárnu na dolary nebo PEN....ale o kryptoměnách ani vkládání moc nevím. V podpoře kasina na mě reaguje pouze automatický robot.

Automaticky přeloženo:
marianojdp
před 6 měsíci

No, to je škoda, protože jsem si myslel, že by mohly být užitečné. Zkoušel jsi také napsat email?

Pokud váš problém přetrvává a kasino nebude vaši situaci řešit, pak bych doporučil podat stížnost na tomto odkazu: https://es.casino.guru/quejas/todas

Dejte mi vědět, jestli jste je zkusili kontaktovat i tímto způsobem.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

chtěl bych získat pomoc s výběrem za 750,00 z kasina kachního štěstí dne 25. října Provedl jsem výběr za 750,00 a vždy vše v pořádku a řekli, že to bude 5 až 15 dní, udělal jsem výběr osmkrát a dnes znovu vždy počkejte 15 dní a poté vraťte peníze zpět do zůstatku darrell radke uživatelské jméno daryl 19

Automaticky přeloženo:
daryl1947
před 5 měsíci

Ahoj, protože jste se dostali do této situace a kasino stále opakuje to samé a dává vám delší časové úseky a žádné řešení, doporučil bychpodat stížnost zde na tomto odkazu , kde se vám náš tým pokusí pomoci.

Máte však ověřený účet? Řeklo vám kasino jiný důvod, proč to trvá tak dlouho, kromě toho, že musíte čekat?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Už několik měsíců hraji v DuckyLuck. Narazil jsem na 1800 $ a inkasoval. Prošel jsem dlouhým a zdlouhavým procesem ověřování, ale nakonec byly všechny mé věci ověřeny. Po několika týdnech jsem je kontaktoval a řekli, že transakce je dokončena, ještě chvíli počkejte. Tak jsem kontaktoval svou banku a přišel jsem zjistit, že zvonek nepřijímá mezinárodní transakce. Takže teď jsem s nimi chodil tam a zpět, abych našel řešení. Mám spor o to, jak dlouho bych měl čekat, než podám stížnost u komise Curacao eGamimg.

Automaticky přeloženo:
aldersonkarl4
před 2 dny

Ahoj, koukám, že jsi nám už podal stížnost , což bylo podle mě správné rozhodnutí a počkal bych, co se našemu týmu podaří vyřešit a pokud to nepůjde a neobdržíš peníze do té doby, pak bych přemýšlel o autoritě.

Každopádně, dostali jste peníze zpět na svůj hráčský účet, když nepřijímají mezinárodní platby? Předpokládám, že hráči se s touto situací nesetkají tak často, takže to možná bude chvíli trvat, ale uvidíme, co se dá dělat.

Klidně odpovězte na Veroničiny dotazy v reklamaci a snad se to vyřeší.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky