FórumKasinaDuckyLuck Casino - všeobecná diskuze

DuckyLuck Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od ZacharyCallanan
|
10468 zobrazení 64 odpovědí |
|
1 2...4
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s DuckyLuck Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Jednou jsem zkoušel hrát v tomto kasinu a řeknu vám, že to opravdu není moc dobré. Miluji online kasina a věřím, že každý by měl mít šanci. Ale to není ideální online kasino. Často je střídám, nedávno jsem našel recenzi nejlepších online kasin v Nizozemsku, to je pro mě teď nejlepší varianta, tak hraji tam. A pokud se vrátíme k tomuto kasinu, jejich neférové zacházení s hráči a nedostatečná dostupnost v mnoha zemích hráče jen odpudí. Takže bych vám to nedoporučoval, pokud vás zajímá můj názor.

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
ZacharyCallanan
před 2 roky

Máte nějaké oblíbené kasino? Najít nějaká doporučení je docela těžké 😀

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tato stránka kasina je PODVOD!!! Svět se to dozví!!!! Vyhrál jsem 10 000 $ a oni mi nevyplatili. Kvalifikoval jsem se na stažení, ale samozřejmě měli důvod, proč to byla moje chyba. VYBRALI MI TISÍCE A NIC NEVYPLATÍ!

Automaticky přeloženo:
x4cwtyqvhn
před 2 roky

Ahoj,

můžete popsat, co se stalo, prosím?

Byl jste obviněn z porušení nějakého pravidla?

Bohužel však považujeme jeho podmínky za nespravedlivé. Neváhejte a podívejte se na naši recenzi .


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže vím, že to nevypadá tak dlouho, ale vzhledem k tomu, že mám předchozí výběr z vkladu s bonusem a musel jsem odeslat kyc a přesto to bylo zpracováno mnohem rychleji než tento, který čeká celý týden odesláno bez jakékoli aktualizace nebo změny stavu, nutí mě to myslet si, že se snaží najít způsob, jak mi nezaplatit. Kontrola a audit výběru, který přišel z vkladu bez bonusu, nemůže trvat déle, protože ty byly na mém účtu odstraněny po mém prvním výběru a celá doba hraní byla pravděpodobně maximálně 2 nebo tři hodiny. Tak co to platí, mám pravdu? A včera mi řekli živou podporou, že to bude odesláno dnes, a dnes mi bylo řečeno, že se to stále kontroluje a až to bude hotové, něco uslyším. Chci jen to, co je po právu moje, a umýt si ruce nad tímto stinným kasinem .

Automaticky přeloženo:
jgb2244
před 2 roky

Ahoj,

docela dobře sis to představil, řekl bych. Upřímně řečeno, toto je nelicencované kasino , takže je prakticky nedotknutelné a zdá se, že se o pověst kasina moc nestarají.

Pokud si projdete předchozí příspěvky, jsem si jistý, že najdete podobnosti.

Mohu vědět, jak dlouho čekáte na svou výhru?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Musím jim dát trochu uznání, protože alespoň konečně zaplatili. Trvalo to asi týden a půl. Uvidíme, jestli to Davinci Gold and Fair bude trvat déle nebo ne

Automaticky přeloženo:
jgb2244
před 2 roky

Chápu, jsem rád, že jsi dostal zaplaceno.

Dejte nám prosím vědět o ostatních kasinech. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, jsem v duckyluck nový a doufám v pozitivní zkušenost. Což, tbh, bylo zpočátku velmi dobré. Miluju hry a vlastně jsem vyhrál! Odeslané dokumenty, což nebyl bezproblémový proces a trvalo 3 dny, než mi bylo skutečně sděleno, že jsem tento proces dokončil, a můj výběr mohl být okamžitě zpracován. No, momentálně jsem na 5. dni a zatím žádné výhry, omlouvám se. Jsem zvyklý vyplácet peníze za méně než hodinu a jsem velmi naštvaný, že mi NIKDO nemůže pomoci pochopit, proč jsem ještě nedostal. Tak chci zůstat u tohoto kasina a chci dát nejlepší recenzi, ale chci své PENÍZE. že jsem vyhrál a nevidím, že to někdy přijde. Mám tolik pochybností a určitě změním svou melodii, pokud dostanu svůj odchod


Automaticky přeloženo:
stowegloria
před 2 roky

Ahoj.

No, neřekl bych, že byste měli kasino hodnotit dobře, jednoduše proto, že konečně dostanete své peníze - vím, že stále čekáte.

Je upřímné říci, že se vyskytly nějaké problémy, kasino reagovalo špatně a nemohlo objasnit příčinu zpoždění.

Osobně bych neřekl, že je to dobrý začátek pro dobrou recenzi. 🙂 Ale je to na tobě.

Každopádně někdy to trvá i týden, pokud vyřizujeme stížnosti , necháváme kasinům 14 celých dní na to, aby pokračovaly v platbě.

V jakém stavu je prosím aktuálně váš výběr?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj! Ano, máte pravdu. Asi jsem se právě dostal k přečtení recenzí a trochu jsem zpanikařil. Ita stále čeká a doufám, že brzy dostanu nějakou odpověď. Doufejme


Automaticky přeloženo:
stowegloria
před 2 roky

Ahoj,

Chápu, že pokud prostě musíte bez zvláštního důvodu čekat, je to fuk 🙂 a znepokojilo vás to.

Jednou denně bych se připomněl přes chat, jen abych se ujistil, že komunikace je stále "funkční".

Našla jsem jednu aktuálně otevřenou stížnost týkající se opožděné platby , nicméně lhůta 14 dní celých dní stále běží.

V pondělí vás zkontroluji 🤞, každopádně mi dejte vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V TOMTO KASINU NEHRAJTE. nelicencovaná kasina jsou již ze zřejmých důvodů povrchní, ale to, co mě sem přivedlo, je, že web místního obchodu byl napaden hackery a přesměrování pro online objednávky je kasino luckyduck. ušetříte si potíže

Automaticky přeloženo:
selectabam
před 2 roky

Ahoj,

ne každé nelicencované kasino je špatné, řekl bych.

Máš nějaké konkrétní zkušenosti s DuckyLuck, co se stalo?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Stejně jako ostatní stížnosti – proces ověření byl daleko za hranicí „zabezpečení" a měl být procesem přidání peněz na váš účet; poplatky za přidání peněz a výběr peněz jsou nadměrné; trvá dny nebo týdny, než obdržíte e-mailovou odpověď; Dostal jsem jeden výběr a oni tvrdí, že poslali další, které jsem nedostal, takže požadují můj bankovní výpis; a včera večer o půlnoci jsem dostal e-mail, že jsem zrušil další výběr, který již byl schválen; jen více způsobů, jak zajistit, že nebudou vyplácet peníze vítězným hráčům, což hráčům jen brání hrát na jejich webu.

Automaticky přeloženo:
justjeanna
před rokem

Díky vašemu příspěvku dostávají další hráči šanci přehodnotit hraní v kasinu. Řekl bych, že je to alespoň jeden pozitivní výsledek.

Vzhledem k tomu, že jste sám uvedl další stížnosti, neváhejte a podejte své vlastní, pokud by se vám hodila malá nápověda.

Vyžaduje pouze určitou úroveň spolupráce a je zdarma pro všechny.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podal jsem stížnost - ocením jakoukoli pomoc. Mám kopie všech e-mailů a živých chatů se všemi konfliktními informacemi. Jen bych si přál, abych dostal přímou, upřímnou a konzistentní odpověď - a samozřejmě své peníze 🙂

Automaticky přeloženo:
justjeanna
před rokem

To je dobré! A naprosto chápu tvůj přístup.


Jak to vidím já, nevznesli byste stížnost, kdyby kasino projevilo slušnější zájem o váš problém. No, jejich výběr - pokud se mě ptáte.


Nick projde veškerou související komunikaci, e-maily a další podrobnosti, aby si věci nejdříve vyjasnil.


Vzhledem k tomu, že v tuto chvíli existuje mnoho otevřených stížností, dejte mu laskavě čas. Jsem si jistý, že se ti co nejdříve ozve. 🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji laskavě!

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky