Ahoj.
No, neřekl bych, že byste měli kasino hodnotit dobře, jednoduše proto, že konečně dostanete své peníze - vím, že stále čekáte.
Je upřímné říci, že se vyskytly nějaké problémy, kasino reagovalo špatně a nemohlo objasnit příčinu zpoždění.
Osobně bych neřekl, že je to dobrý začátek pro dobrou recenzi. 🙂 Ale je to na tobě.
Každopádně někdy to trvá i týden, pokud vyřizujeme stížnosti , necháváme kasinům 14 celých dní na to, aby pokračovaly v platbě.
V jakém stavu je prosím aktuálně váš výběr?
Hi there.
Well, I would not say that you should rate the casino well simply because you'll finally get your money - I know you're still waiting though.
It's honest to say that there were some problems, the casino responded poorly and could not clarify the casuse of the delay.
I would not personally say that this is a good start for a good review. 🙂 But it's up to you.
Anyway, sometimes it takes even a week, if we deal with complaints, we allow casinos 14 full days to proceed with the payment.
In what status your withdrawal currently is, please?
Automaticky přeloženo: