FórumKasinaDozenspins Casino - všeobecná diskuze

Dozenspins Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 10 měsíci od Gretche70
|
2412 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Wilder1999
před 8 měsíci

Původně jste řekl, že:

„Od žádného „autora a garanta" jsem nedostal jedinou odpověď

Teď říkáš:

Pokud jde o kontaktování „datového týmu", co bych jim poslal? Guru má ve svém systému stížností všechny informace, které potřebují

Nemůžete očekávat odpověď od našeho datového týmu, pokud je nekontaktujete. Doufám, že je to jasné.


Pokud jde o vaši přítomnost na tomto fóru, jste to vy, kdo nechápe, jak toto fórum funguje. Spamovali jste fórum 9 stejnými příspěvky, což by normálně vedlo k trvalému zákazu na jiných platformách fóra.

Váš účet jsme nezabanovali jen proto, že jsme věřili, že i když jste porušili pravidla, možná budete opravdu potřebovat naši pomoc s kasinem a zabanování vašeho účtu by pro vás tuto možnost uzavřelo.

V každém případě, protože říkáte, že vás více zajímá to, co zde vidí ostatní hráči než náš názor, mohu nechat tuto diskusi otevřenou pro každého, kdo by se do ní chtěl připojit, ale pokud ještě jednou zopakujete, že Casino Guru propaguje tuto skupinu (což je lež), osobně zablokuji váš účet a přístup k tomuto fóru trvale.

Vždy se snažíme hráčům, kteří o to mají zájem, pomoci a děláme to především prostřednictvím sekce stížností. Pokud odmítnete podat stížnost, je to vaše osobní volba, ale netvrdte, že jsme na straně kasina, aniž byste nám dali možnost se případem podrobněji zabývat.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 8 měsíci

ahoj Danieli,

Byl jsem zde se svými příspěvky více než srdečný a mým jediným cílem je poskytnout své zkušenosti potenciálním hráčům, abych ukázal, kolik problémů je s kasiny Altacore NV.

Můžete se podívat na můj profil a vidět, že jsem zveřejnil recenzi na IWild a zveřejnil ji na stránce obecné diskuze. Jediný důvod, proč jsem v obecné diskuzi o Dozenspins, byl, že jsem použil příklad s odkazem na stížnost týkající se preditorních bonusových podmínek.

Publikování v každém z kasin Altacore NV rozhodně není spamování. Jak předpokládáte, že budou hráči vědět o problémech týkajících se skupiny jako celku?

Myslím, že je zvláštní, že mi vyhrožujete zákazem, když zmíním propagaci kasinové skupiny.

Mohl byste vysvětlit, proč se IWild ukazuje jako doporučené kasino číslo 1 pro Kanadu, když má hodnocení 8,5 na Guru a špatné hodnocení zákazníků?

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ahoj Danieli,

Rád bych také upozornil na vaši kruhovou logiku:

Původně jste řekl, že:

„Od žádného „autora a garanta" jsem nedostal jedinou odpověď

Teď říkáš:

Pokud jde o kontaktování „datového týmu", co bych jim poslal? Guru má ve svém systému stížností všechny informace, které potřebují

Nemůžete očekávat odpověď od našeho datového týmu, pokud je nekontaktujete. Doufám, že je to jasné.


Jak se toto vaše tvrzení rovná? Říkáte mi, že nemohu očekávat odpověď, pokud je nebudu kontaktovat, i když jsem je kontaktoval a několikrát jsem nedostal žádnou odpověď. To dává smysl.🤦‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Abych to dále objasnil, kdybych zveřejnil příspěvek na jiném fóru kasina, jako je say IWild s tím, co jsem zde řekl, bylo by to spamování? Dobře

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před 8 měsíci

To může být jen nedorozumění. Pochopil jsem, že jste nás (datový tým) nekontaktovali ohledně svých postřehů o kasinu, zatímco jste očekávali, že od nás dostanete odpověď...

Abych to dále objasnil, kdybych zveřejnil příspěvek na jiném kasinovém fóru, jako je say IWild s tím, co jsem zde řekl, bylo by to spamování? Dobře

Pokud máte problém s jedním konkrétním kasinem, prodiskutujte jej v příslušném vláknu souvisejícím s kasinem. Pokud máte problém s celou skupinou, vytvořte speciální vlákno věnované skupině.

Problém je v tom, že když diskutujete v podstatě o tom samém v různých vláknech, pak se úplně ztratí kontext a ztratí se také čtenáři, protože důkazy, argumenty nebo informace jsou rozprostřeny napříč více vlákny.

Když přijde na vaši otázku, proč je iWild doporučován v Kanadě...Vidíte? Právě probíráme iWild ve vláknu o kasinu Dozenspins...to je prostě špatně, ale odpovím na to. Doporučená kasina se v jednotlivých zemích liší, takže hráči z různých zemí pravděpodobně uvidí různé seznamy TOP kasin.

Za prvé, uživatelské recenze mají nulový dopad na hodnocení indexu bezpečnosti kasina. Stručně řečeno, index bezpečnosti by měl odrážet pravděpodobnost, že nedostanete zaplaceno v případě, že spravedlivě vyhrajete. Kasino má nejen hodnocení 8,5, ale dokonce získalo odznak Casino Guru Fair. Kasina získají tento odznak, pokud souhlasí s dodržováním určitého souboru pravidel daných Casino Guru. Pravidla jsou opět zaměřena na ochranu hráčů.

Když se podíváte do jejich sekce stížností, zjistíte, že nemají jedinou nevyřešenou stížnost. To znamená, že kdykoli tam nějaký hráč měl problém a my jsme se shodli, že by si s ním hráč zasloužil lepší zacházení nebo má hráč prostě pravdu, kasino bylo ochotno to s hráčem prodiskutovat a úspěšně to vyřešit (ve 100 % případů) . To je pro nás znamením, že se tam hráči mohou cítit bezpečně, protože kdykoli tam budou čelit jakékoli nespravedlnosti, kasino je ochotno naslouchat a vyřešit ji.

Ještě jednou bych rád zdůraznil skutečnost, že zde diskutujeme o iWild, že jste do diskuze poslali snímek obrazovky iWild, zatímco vlákno je o jiném kasinu. To znamená, že kdokoli, kdo bude hledat další informace o iWild, je zde stejně pravděpodobně nenajde 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Podvod. Blokují účty a nevybírají peníze. Neříkají, jaký je důvod. Na chatu se nic nedozvíte. Na e-maily nereagují. Dělají to všechna kasina od tohoto vlastníka.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že se takto cítíte. Mohl bys prosím popsat o co přesně jde, bylo by to možné? 🙏 Máte na mysli své vlastní zkušenosti v tomto kasinu? Také kdy jste byl vlastně naposledy v kontaktu s jejich podporou, pokud nějakou, prosím? Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj. Kasino Dozenspins a další kasina tohoto vlastníka Altacore NV takové praktiky používají. Za výhru lidí jim zavírají účty a zabavují peníze s tím, že byla porušena pravidla. Hraji přes 20 let a je to teprve podruhé, co jsem byl obviněn z porušení pravidel. Podruhé to bylo neopodstatněné. Kasino poprvé uznalo svou chybu a vyplatilo peníze. Kasino Dozenspins ani nechce vrátit vklad. Můj přítel měl stejný problém v BurningBet Casino, které vlastní stejný majitel. Neexistuje žádný kontakt s podporou. Napsali e-mail, že jsem porušil předpisy a zavírám svůj účet, a toto bylo konečné rozhodnutí. Od včerejška mi neodpověděli na otázky proč a na základě čeho to říkají.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj. Kasino Dozenspins a další kasina tohoto vlastníka Altacore NV takové praktiky používají. Za výhru lidí jim zavírají účty a zabavují peníze s tím, že byla porušena pravidla. Hraji přes 20 let a je to teprve podruhé, co jsem byl obviněn z porušení pravidel. Podruhé to bylo neopodstatněné. Kasino poprvé uznalo svou chybu a vyplatilo peníze. Kasino Dozenspins ani nechce vrátit vklad. Můj přítel měl stejný problém v BurningBet Casino, které vlastní stejný majitel. Neexistuje žádný kontakt s podporou. Napsali e-mail, že jsem porušil předpisy a zavírám svůj účet, a toto bylo konečné rozhodnutí. Od včerejška mi neodpověděli na otázky proč a na základě čeho to říkají.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zdravím a děkuji za odpověď. Teď už chápu vaši frustraci o něco lépe, i když mi situace není tak jasná.🤷‍♀️ Uvedl jste, že: "Kino tuctů ani nechce vrátit vklad." Mohl bys být prosím konkrétnější, co se vlastně stalo, že jsi chtěl svůj vklad zpět?

A také, měli jste již nějaký úspěšný výběr v tomto kasinu, nebo to byl váš první pokus? Kdy přesně jste požádali o odstoupení od smlouvy? 🤔

Buďte zde a počkejte na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Věřím, že pokud jsem byl připraven o své výhry, měl bych dostat zpět peníze, které jsem vložil do kasina. Ano, toto byl první pokus o stažení. Během chatu jsem se ptal, jak dlouho trvá zpracování plateb. Odpověď jsem obdržel do 24 hodin od ověření účtu. Můj účet byl ověřen. Po 5 minutách byl účet zablokován. Dostal jsem informaci, že byla uzavřena a všechny výhry byly zrušeny.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 3 měsíci

Chápu, tak proč si myslíte, že byste měli dostávat nějaké náhrady? Zdá se mi, že jste neprošli nějakým dalším ověřením nebo kontrolou.

Můžete říci, jakou roli nebo pravidla jste například porušili? To by mělo poskytnout nějaké vodítko, což znamená, že máte vysvětlení.

Dejte mi vědět, prosím 🙏


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je mi úplně jedno, co si myslíš. Účet byl plně ověřen. Měli by mi vrátit zálohu, protože jsem ji neztratil. Od začátku jsem je porážel a pak byly všechny mé výhry zrušeny. To vše trvalo dva dny. Když si všimli, že vydělávám peníze, zrušili mi účet.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 3 měsíci

Bylo by dobré, kdybyste také odpověděli na otázku. Vysvětlili jste, proč jste neprošli dodatečným ověřením a proč byl váš účet uzavřen a vaše výhry byly odebrány?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jaké dodatečné ověření hledáte? Můj účet byl ověřen, podle podpory neměl žádná omezení. Důvod, proč uzavřeli účet, je ten, že jsem vyhrával a chtěl si vybrat peníze. Kolikrát musím napsat, že to není poprvé, co to kasina vlastněná Altacore NV dělají.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 3 měsíci

Upřímně řečeno, na to musíte požádat někoho z kasina. Pokud mohu říci, kasina však dávají přednost vyšetřování.

Pokud si nejste vědomi něčeho, co jste mohli udělat špatně, zatím bych nepropadal panice.

Stále nemohu přijít na to, proč si myslíte, že by vám měly být vráceny peníze. Můžeš prosím vysvětlit?

Pro mě je opravdu těžké porozumět takovým větám:

"Měli by mi vrátit zálohu, protože jsem ji neztratil."


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky