FórumKasinaDozenspins Casino - všeobecná diskuze

Dozenspins Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 měsíci od Gretche70
|
517 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Wilder1999před 3 týdny

Původně jste řekl, že:

„Od žádného „autora a garanta" jsem nedostal jedinou odpověď

Teď říkáš:

Pokud jde o kontaktování „datového týmu", co bych jim poslal? Guru má ve svém systému stížností všechny informace, které potřebují

Nemůžete očekávat odpověď od našeho datového týmu, pokud je nekontaktujete. Doufám, že je to jasné.


Pokud jde o vaši přítomnost na tomto fóru, jste to vy, kdo nechápe, jak toto fórum funguje. Spamovali jste fórum 9 stejnými příspěvky, což by normálně vedlo k trvalému zákazu na jiných platformách fóra.

Váš účet jsme nezabanovali jen proto, že jsme věřili, že i když jste porušili pravidla, možná budete opravdu potřebovat naši pomoc s kasinem a zabanování vašeho účtu by pro vás tuto možnost uzavřelo.

V každém případě, protože říkáte, že vás více zajímá to, co zde vidí ostatní hráči než náš názor, mohu nechat tuto diskusi otevřenou pro každého, kdo by se do ní chtěl připojit, ale pokud ještě jednou zopakujete, že Casino Guru propaguje tuto skupinu (což je lež), osobně zablokuji váš účet a přístup k tomuto fóru trvale.

Vždy se snažíme hráčům, kteří o to mají zájem, pomoci a děláme to především prostřednictvím sekce stížností. Pokud odmítnete podat stížnost, je to vaše osobní volba, ale netvrdte, že jsme na straně kasina, aniž byste nám dali možnost se případem podrobněji zabývat.

Automaticky přeloženo:
Danielpřed 3 týdny

ahoj Danieli,

Byl jsem zde se svými příspěvky více než srdečný a mým jediným cílem je poskytnout své zkušenosti potenciálním hráčům, abych ukázal, kolik problémů je s kasiny Altacore NV.

Můžete se podívat na můj profil a vidět, že jsem zveřejnil recenzi na IWild a zveřejnil ji na stránce obecné diskuze. Jediný důvod, proč jsem v obecné diskuzi o Dozenspins, byl, že jsem použil příklad s odkazem na stížnost týkající se preditorních bonusových podmínek.

Publikování v každém z kasin Altacore NV rozhodně není spamování. Jak předpokládáte, že budou hráči vědět o problémech týkajících se skupiny jako celku?

Myslím, že je zvláštní, že mi vyhrožujete zákazem, když zmíním propagaci kasinové skupiny.

Mohl byste vysvětlit, proč se IWild ukazuje jako doporučené kasino číslo 1 pro Kanadu, když má hodnocení 8,5 na Guru a špatné hodnocení zákazníků?

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

file

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

ahoj Danieli,

Rád bych také upozornil na vaši kruhovou logiku:

Původně jste řekl, že:

„Od žádného „autora a garanta" jsem nedostal jedinou odpověď

Teď říkáš:

Pokud jde o kontaktování „datového týmu", co bych jim poslal? Guru má ve svém systému stížností všechny informace, které potřebují

Nemůžete očekávat odpověď od našeho datového týmu, pokud je nekontaktujete. Doufám, že je to jasné.


Jak se toto vaše tvrzení rovná? Říkáte mi, že nemohu očekávat odpověď, pokud je nebudu kontaktovat, i když jsem je kontaktoval a několikrát jsem nedostal žádnou odpověď. To dává smysl.🤦‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Abych to dále objasnil, kdybych zveřejnil příspěvek na jiném fóru kasina, jako je say IWild s tím, co jsem zde řekl, bylo by to spamování? Dobře

Automaticky přeloženo:
Wilder1999před 3 týdny

To může být jen nedorozumění. Pochopil jsem, že jste nás (datový tým) nekontaktovali ohledně svých postřehů o kasinu, zatímco jste očekávali, že od nás dostanete odpověď...

Abych to dále objasnil, kdybych zveřejnil příspěvek na jiném kasinovém fóru, jako je say IWild s tím, co jsem zde řekl, bylo by to spamování? Dobře

Pokud máte problém s jedním konkrétním kasinem, prodiskutujte jej v příslušném vláknu souvisejícím s kasinem. Pokud máte problém s celou skupinou, vytvořte speciální vlákno věnované skupině.

Problém je v tom, že když diskutujete v podstatě o tom samém v různých vláknech, pak se úplně ztratí kontext a ztratí se také čtenáři, protože důkazy, argumenty nebo informace jsou rozprostřeny napříč více vlákny.

Když přijde na vaši otázku, proč je iWild doporučován v Kanadě...Vidíte? Právě probíráme iWild ve vláknu o kasinu Dozenspins...to je prostě špatně, ale odpovím na to. Doporučená kasina se v jednotlivých zemích liší, takže hráči z různých zemí pravděpodobně uvidí různé seznamy TOP kasin.

Za prvé, uživatelské recenze mají nulový dopad na hodnocení indexu bezpečnosti kasina. Stručně řečeno, index bezpečnosti by měl odrážet pravděpodobnost, že nedostanete zaplaceno v případě, že spravedlivě vyhrajete. Kasino má nejen hodnocení 8,5, ale dokonce získalo odznak Casino Guru Fair. Kasina získají tento odznak, pokud souhlasí s dodržováním určitého souboru pravidel daných Casino Guru. Pravidla jsou opět zaměřena na ochranu hráčů.

Když se podíváte do jejich sekce stížností, zjistíte, že nemají jedinou nevyřešenou stížnost. To znamená, že kdykoli tam nějaký hráč měl problém a my jsme se shodli, že by si s ním hráč zasloužil lepší zacházení nebo má hráč prostě pravdu, kasino bylo ochotno to s hráčem prodiskutovat a úspěšně to vyřešit (ve 100 % případů) . To je pro nás znamením, že se tam hráči mohou cítit bezpečně, protože kdykoli tam budou čelit jakékoli nespravedlnosti, kasino je ochotno naslouchat a vyřešit ji.

Ještě jednou bych rád zdůraznil skutečnost, že zde diskutujeme o iWild, že jste do diskuze poslali snímek obrazovky iWild, zatímco vlákno je o jiném kasinu. To znamená, že kdokoli, kdo bude hledat další informace o iWild, je zde stejně pravděpodobně nenajde 😕

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1 000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky