Původně jste řekl, že:
„Od žádného „autora a garanta" jsem nedostal jedinou odpověď
Teď říkáš:
Pokud jde o kontaktování „datového týmu", co bych jim poslal? Guru má ve svém systému stížností všechny informace, které potřebují
Nemůžete očekávat odpověď od našeho datového týmu, pokud je nekontaktujete. Doufám, že je to jasné.
Pokud jde o vaši přítomnost na tomto fóru, jste to vy, kdo nechápe, jak toto fórum funguje. Spamovali jste fórum 9 stejnými příspěvky, což by normálně vedlo k trvalému zákazu na jiných platformách fóra.
Váš účet jsme nezabanovali jen proto, že jsme věřili, že i když jste porušili pravidla, možná budete opravdu potřebovat naši pomoc s kasinem a zabanování vašeho účtu by pro vás tuto možnost uzavřelo.
V každém případě, protože říkáte, že vás více zajímá to, co zde vidí ostatní hráči než náš názor, mohu nechat tuto diskusi otevřenou pro každého, kdo by se do ní chtěl připojit, ale pokud ještě jednou zopakujete, že Casino Guru propaguje tuto skupinu (což je lež), osobně zablokuji váš účet a přístup k tomuto fóru trvale.
Vždy se snažíme hráčům, kteří o to mají zájem, pomoci a děláme to především prostřednictvím sekce stížností. Pokud odmítnete podat stížnost, je to vaše osobní volba, ale netvrdte, že jsme na straně kasina, aniž byste nám dali možnost se případem podrobněji zabývat.
You initially said that:
"I have not received a single response from any "author and guarantor"
Now you're saying:
As for contacting the "data team" what would I send to them ? Guru has all the info they need in their complaint system
You can't expect response from our data team if you don't contact them. I hope it's clear.
When it comes to your presence on this forum, it's you who doesn't understand how this forum works. You spammed the forum with 9 identical posts, which would normally lead to a permanent ban on other forum platforms.
We didn't ban your account only because we believed that even though you broke the rules, you may really need our help with the casino and banning your account would close this option for you.
Anyway, since you say you're more concerned about what other players see here than our opinion, I can leave this discussion open for anyone who'd like to join it, but if you repeat once again that Casino Guru promotes this group (which is a lie), I'll personally ban your account and access to this forum permanently.
We always try to help players who are interested in it and we do this mainly through the complaints section. If you refuse submitting the complaint, it's your personal choice, but don't claim we're on the casino's side without even giving us the chance of looking into the case in more detail.