Zaměřme se na to, co jsem tehdy řekl Radku. Btw toto je fórum a pokud nerozumíte tomu, co je fórum, neměli byste odpovídat na plakáty. O špinavém prádle v kasinech Altacore NV budu psát kdykoli budu moci, protože Guru propaguje tuto ošklivou skupinu kasin jako důvěryhodnou.
Více mě znepokojuje to, co zde vidí ostatní hráči, než váš názor „abych byl upřímný"
"Podejte stížnost nebo informujte náš datový tým."
Stěžuji si na fóru v leu na podání stížnosti, protože to nemá smysl. Končím s kasiny Altacore NV a chci upozornit ostatní hráče na jejich prioritní podmínky.
Proces stížnosti je přinejmenším neproduktivní, když chcete, aby recenze Gurus byly upřímné.
Pokud si například stěžuji, že platba je pomalá a neodpovídá smluvním podmínkám, jediné, co následuje, je případná platba zákazníkovi. Casino Guru nemění, jaké jsou denní limity pro platby na stránce recenzí, když je zřejmé, že ve všech kasinech Altacore NV je jejich zásadou pozastavit platby tak dlouho, jak je to možné, a dosáhnout maximální výplaty 400 EUR za den bez ohledu na jednotlivá kasina denní limity. Chudáci, kteří vyhrají velké množství peněz, jsou v šoku, když se pokusí vybrat. Lol.
Pokud jde o strukturu bonusů, ve všech kasinech Altacore NV by mělo být varování, že pokud nevyberete celý zůstatek v době plnění bonusu, budou další výhry smazány. V kasinech Altacore NV je v této souvislosti mnoho stížností, ale kromě desítek točení nejsou žádná varování.
Pokud jde o kontaktování „datového týmu", co bych jim poslal? Guru má všechny potřebné informace ve svém systému stížností, ale neprovedl žádné užitečné změny na stránkách Guru Review pro kasina Altacore.
Pokud zašlu doklad o zpožděných platbách, změní se na stránce kontroly denní limit výběru?
Pokud po splnění bonusu pošlu důkaz, že po splnění bonusu podruhé získali zpět výhry, vydáte varování?
Říkám to kecy, protože existují aktivní a vyřešené stížnosti týkající se těchto problémů a nebyly provedeny žádné změny.
Let’s focus on what I said then Radka. Btw this is a forum and if you do not understand what a forum is you should not be replying to posters. I will write about Altacore NV casinos dirty laundry anytime I can because Guru is promoting this nasty group of casinos as trustworthy.
Im more concerned about what other players see here than your opinion "to be honest"
"Submit a complaint or inform our Data Team."
Im complaining on forum in leu of making a complaint because there is no point. I’m done with Altacore NV casinos and I want to make other players aware of their preditory Terms and conditions.
The complaint process is unproductive to say the least when you are looking to make Gurus reviews honest.
For example if I complain that payment is slow and not per terms and conditions the only thing that is followed up is eventual payment to the customer. Casino Guru does not change what the Daily limits are for payments on the review page when it is obvious across all Altacore NV casinos their policy is to stall payments as long as possible and make the max payout of 400€ per day regardless of each Individual casinos daily limits. The poor soles that win a large amount of money are in for a shock when they try to withdraw. Lol.
When it comes to the bonus structure there should be a warning at all Altacore NV casinos that if you do not withdraw your full balance at the time of bonus fulfillment you will have additional winnings deleted. There are many complaints in regards to this across Altacore NV casinos yet there are no warnings except on Dozenspins.
As for contacting the "data team" what would I send to them ? Guru has all the info they need in their complaint system but have made no wholesome changes to the Guru Review pages for the Altacore Casinos.
If I send in proof of delayed payments will the daily withdrawal limit change on review page?
If I send proof that that they claw back wins a second time after bonus fulfillment will you put a warning?
I call bullshit because there are active and resolved complaints regarding these issues and no changes have been made.
Automaticky přeloženo: