FórumKasinaDozenspins Casino - všeobecná diskuze

Dozenspins Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Gretche70
|
3693 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Dozenspins Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Abych byl upřímný, opravdu nevím, co si o tomto kasinu myslet. Na začátku dobře a rychle vyhrál. I přes ověření platba trvala pouze 2 dny. Opět zaplaceno. Opět vyplaceno 400 eur. Nemůžete platit víc. Nyní je výplata již 3 dny a nic se neděje. Nemusíte psát e-mail, nikdy nepřijde odpověď. V chatu mi bylo řečeno, že vyplácejí podle toho, kdo dřív přijde, je dřív na řadě. Trochu zvláštní. Hry ze začátku šly skvěle, teprve teď běží tak, že už nemáte šanci vyhrát něco většího, ať vložíte sebevíc. Pravděpodobně na svých stránkách nabízejí, že si můžete nastavit limit vkladu, ale z kasina žádná odpověď. Škoda, opravdu jsem si zpočátku myslel, konečně dobré kasino, ale můj pocit mi teď bohužel říká něco jiného.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Když jsem se v chatu zeptal, proč moje výplata ještě nebyla zpracována, odpovědí bylo kontaktovat podporu kyc. Což jsem udělal několikrát, odezva byla nulová. E-maily jsou ignorovány a v živém chatu nechtějí pomoci. Znovu propadl kasinu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Z mého pohledu je to zvláštní, vzhledem k tomu, že máte plně ověřený účet a viděl jsem, že jste již provedli výběr. Vybírali a vkládali jste vždy stejnou metodu nebo jste v některých případech použili jinou? Někdy může mít poskytovatel platby problémy, a proto nemusí být na vině kasino. V případě, že podpora a live chat nereagují, je to ke škodě kasina, protože mohou přijít o hráče podobným způsobem.

Řekla bych však, že 3 dny ještě není tak dlouhá doba, zkuste jim dát více času, protože se zatím nic zlého stát nemusí. V rámci řešení stížností hráčů dáváme kasinu na vyřešení výběru až 14 dní. Každopádně pokud ani po 14 dnech peníze stále neobdržíte a kasino nekomunikuje, doporučoval bych podat reklamaci.

Mimochodem, napsal jsi, že sis myslel, že jsi konečně našel dobré kasino. Jak jsi se k tomu dostal? Přes Casino Guru nebo někde jinde?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj

Ano, vždy mám stejné způsoby vkladu a výběru. Nerozčilovalo mě, že 2. platba není zpracována 3 dny, ačkoliv uvádějí, že platbu zpracují do 24 hodin. Jen mě překvapilo, že moje první výplata byla na účtu už po 2 dnech, i když jsem se ještě musel kompletně ověřit. A 2. platba byla po 3 dnech stále otevřená. I toto bylo dnes po 5 dnech zpracováno a převedeno na můj účet. Možná jen proto, že jsem zde napsal recenzi. S 1. výplatou jsem se byl i druhý den na live chatu zeptat, jak dlouho bude trvat její zpracování. Ptali se, jestli jsem nedostal e-mail. Ne, nemám. Zaměstnanec mi poté poslal obsah tohoto e-mailu v živém chatu. Bylo tam napsáno, že mám poslat dokument na podporu kyc, což jsem udělal. Můj výběr byl zpracován následující den. Takže pro mě je všechno normální. Když ale nebyla zpracována druhá platba, zeptal jsem se znovu na chatu. A pak přišla odpověď, platí se podle toho, kdo dřív přijde, je dřív na řadě. Měl bych napsat na oddělení podpory nebo kyc. Udělal jsem to několikrát, dodnes jsem nedostal jedinou odpověď. Kasino na mou recenzi odpovědělo, že rychle řeší problémy. Měl bys napsat na podporu. Přišlo mi to opravdu směšné, protože jsem to udělal několikrát a oni mě naprosto ignorovali. Nevrátil se ani jeden email, ani jeden, nic. Proto jsem sem napsal svůj příspěvek, abych zde možná dostal odpověď. Ano, na začátku jsem si myslel wow skvělé kasino. Zápasy se opravdu vydařily a šance na výhru byly opravdu velké. I 1 platba proběhla bez problémů. Když jsem pak znovu vyhrál a znovu požádal o výběr, zábava skončila. Několikrát jsem vložil znovu, ačkoli moje 2. výplata stále čekala. Jenže od té doby už hry neběžely skvěle, opravdu běžely, jako byste zastavovali kotouče takovým způsobem, že už nemáte zisk. V mých očích to nemělo nic společného se štěstím nebo smůlou. A taky si to nepředstavuji. Toto kasino jsem jednou našel zde v Casino Guru a bylo hodnoceno velmi dobře. Pro mě jsou v kasinu důležité nejen hry, ale i podpora. Ale tady se nepomohlo, ale bylo to prostě ignorováno.

Stále hraji v jiném kasinu, ve kterém jsem se zaregistroval před 1 týdnem. A až dnes jsem zjistil, že ho provozuje stejná společnost. Kasino se jmenuje All Reels. Tam jsem dnes vyhrál 2200 eur a 3x jsem požádal o výplatu 400 eur. Ptal jsem se na chatu, kolik intervalů mohu vyplatit. Tam jeden řekl 3 výplaty současně. Tedy stejně jako zde v tomto kasinu. Tehdy jsem si poprvé všiml, že tato kasina patří k sobě. Zeptal jsem se znovu, zda musím stále posílat dokumenty, ačkoli jsem svůj účet ověřil hned po registraci. All Reels mi také řekli, abych počkal na e-mail. Takže jsem opravdu nadšený, až uvidím, co přijde.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj, jsem rád, že jsi dostal druhý výběr za 5 dní. Pokud jde o hry, v tomto případě nemáme žádné informace o tom, že by byly falešné nebo něco podobného.

Pokud jde o hraní v sesterském kasinu, řeknu jen, že si myslím, že to bude podobný proces výběru a je také možné, že obě kasina využívají stejnou zákaznickou podporu. V tomto případě doufám, že budete moci vybrat peníze v sesterském kasinu.

Až vám dorazí peníze, mohli byste nám dát vědět zde na fóru, zda se jednalo o podobný nebo stejný proces nebo zda jste měli pozitivnější zkušenost?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj

Bohužel v sesterském kasinu All Reels je to ještě horší, musel jsem podat stížnost, protože se tam dál nedostanu

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

No, určitě není příjemné, že máte problémy i v sesterském kasinu a chápu vaši frustraci.

Ohledně stížnosti, kterou jste podal, jsem si ji již přečetl a Veronica a celý tým se pokusí, aby byla situace spravedlivě vyřešena. Zatím musíme jen počkat a uvidíme, jak kasino na váš problém zareaguje.

Jakmile uděláte nějaký pokrok, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Před 5 dny jsem napsal e-mail na podporu, že by měli uzavřít můj účet. Opět žádná reakce a můj účet je stále otevřený. Zase to byla opravdu hloupost a zaplatil jsem znovu. Tak rychle, jak to bylo zaplaceno. Tak rychle jsem byl zpátky na nule. Pak jsem šel do živého chatu, abych se zeptal, proč jste znovu ignorovali můj e-mail, nyní jsem také ignorován v živém chatu. Kdo zde čeká pomoc od podpory, mýlí se. Pokud chcete vyhodit své peníze, toto je místo pro vás

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Pokud je to možné, použijte tlačítko "odpovědět". Pokud jde o vaši konkrétní situaci, nechápu, v čem je problém, když kasino nemůže uzavřít účet. Je mi líto, že jste v tomto případě vložili znovu a prohráli.

Ve vaší konkrétní situaci bych doporučil stížnost, protože kasino ignoruje vaše snahy o uzavření vašeho účtu.

Myslíte, že to zkusíte?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Když se podíváte na ostatní kasina Altacore NV (IWild, Icebet, Stellario, Burningbet, SmokeAce, Windetta, WinLegends, Allreels, Winstoria, Snatch), uvidíte stejný modus operandi ve skupině.

* Nadprůměrné hodnocení od Guru

* Špatné hodnocení recenzentů

* Vysoce hodnocené falešné recenze

* Struktura preditorních bonusů

* účelově zpožděné platby, které jsou pod denními limity

* Podpora spočívá soukromě i veřejně při odpovídání na stížnosti zákazníků na platby a strukturu bonusů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je součást stížnosti na desítky točení, která se odráží ve skupině Altacore N. my V. ohledně dřívějších bonusových podmínek

https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated

Petr

Vedoucí týmu dat kasina a specialista na stížnosti

• PŘED 1 MĚSÍCEM

Ahoj všichni,

děkuji za vaše odpovědi.

Vážený tým Dozenspins Casino,

Obávám se, že musím souhlasit s Ypsi2005. Je v pořádku, že informujete hráče o uplatnění maximálního výběru, když je sázení bonusu ukončeno a když jsou jejich výhry vyšší než tato částka. Ale co většina hráčů, jejichž výhry jsou nižší než maximální výběr? Jak vědí, jestli bonus. pravidla stále platí pro jejich zůstatek, i když je sázení bonusu ukončeno a zůstatek je zobrazen jako skutečné peníze? Tohle nedává smysl. I kdyby měl hráč provést výběr, aby se zbavil pravidla maximálního výběru (které není ani uvedeno v Bonusových podmínkách kasina), bylo by to pro uživatele velmi nepřívětivé, neintuitivní a dokonce dravé. Jakmile je sázení dokončeno a bonusové peníze jsou převedeny na skutečné peníze, všechna pravidla pro bonusy by měla být zrušena, a proto by Ypsi2005 mělo být vyplaceno v plné výši.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Kasino Guru! Můžete vysvětlit, proč se toto varování nezobrazuje na všech stránkách Altacore NV, když mají téměř IDENTICITNOU strukturu bonusů, výběrů a řízení?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je součást stížnosti na desítky točení, která se odráží ve skupině Altacore N. my V. ohledně dřívějších bonusových podmínek

https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated

Petr

Vedoucí týmu dat kasina a specialista na stížnosti

• PŘED 1 MĚSÍCEM

Ahoj všichni,

děkuji za vaše odpovědi.

Vážený tým Dozenspins Casino,

Obávám se, že musím souhlasit s Ypsi2005. Je v pořádku, že informujete hráče o uplatnění maximálního výběru, když je sázení bonusu ukončeno a když jsou jejich výhry vyšší než tato částka. Ale co většina hráčů, jejichž výhry jsou nižší než maximální výběr? Jak vědí, jestli bonus. pravidla stále platí pro jejich zůstatek, i když je sázení bonusu ukončeno a zůstatek je zobrazen jako skutečné peníze? Tohle nedává smysl. I kdyby měl hráč provést výběr, aby se zbavil pravidla maximálního výběru (které není ani uvedeno v Bonusových podmínkách kasina), bylo by to pro uživatele velmi nepřívětivé, neintuitivní a dokonce dravé. Jakmile je sázení dokončeno a bonusové peníze jsou převedeny na skutečné peníze, všechna pravidla pro bonusy by měla být zrušena, a proto by Ypsi2005 mělo být vyplaceno v plné výši.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je stejný příběh – stejná otevřená stížnost.

Věnujte prosím pozornost mé odpovědi zde. Děkuji!

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Kasino Guru! Můžete vysvětlit, proč se toto varování nezobrazuje na všech stránkách Altacore NV, když mají téměř IDENTICITNOU strukturu bonusů, výběrů a řízení?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu!

No, skoro identický mi nezní úplně identicky. Protože nejsem zodpovědný za tato varování, obávám se, že ode mě nedostanete žádnou odpověď.

Mohli byste se zeptat datového týmu, jak to můžete udělat sami, kdykoli budete chtít:

file

Chcete-li zobrazit tuto funkci, přejděte dolů na kartě Přehled.

Při pohledu na kasino Dozenspins však toto varování nevidím. Taky tihle dva nemají stejné bonusy, řekl bych.

Upřímně nerozumím problému:

filefile

Protože se zdá, že vás celá skupina velmi znepokojuje, přidal jsem také další snímek obrazovky, - nezdá se mi to stejné.

Opravdu doporučuji sdílet vaše obavy přímo s datovým týmem, takže mám pocit, že vám s tímto tématem nemohu dále pomoci. 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že jste buď nečetli, co jsem napsal, nebo hrajete stejnou hru jako kasina. Jejich odpověď na většinu otázek je, že „ne zcela rozumějí vašim obavám".

Jasně jsem napsal, že jejich bonusová struktura je téměř identická, tj. podmínky. Zobrazování obrázků akcí z každého kasina je hloupá odpověď na mou otázku. Zhruba jejich promo nejsou úplně stejné, ale právníci za nimi jsou….

Automaticky přeloženo:
před rokem

Btw při komentování recenzí jsem od žádného „autora a garanta" nedostal jedinou odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že jste buď nečetli, co jsem napsal, nebo hrajete stejnou hru jako kasina. Jejich odpověď na většinu otázek je, že „ne zcela rozumějí vašim obavám".

Jasně jsem napsal, že jejich bonusová struktura je téměř identická, tj. podmínky. Zobrazování obrázků akcí z každého kasina je hloupá odpověď na mou otázku. Zhruba jejich promo nejsou úplně stejné, ale právníci za nimi jsou….

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste se laskavě zaměřit na mou odpověď místo srovnávání nás s kasiny?

Odešlete stížnost nebo informujte náš datový tým.

Bez konkrétní situace není o čem diskutovat slovy jako „legalasel", „promo" nebo tím ostatním – upřímně řečeno.

Začali jste s printscreeny – vzpomínáte? 🙂

Takže jsem vám poslal printscreen bonusové karty, abych identifikoval problém - mimochodem to není žádné promo. Snažil jsem se tě lépe pochopit.

Tady na fóru se nepleteme do legality, soustředíme se na férovost, protože je jednodušší principy aplikovat na hráče ze všech zemí světa. Pokud jste přesvědčeni, že s bonusy není něco nezákonného, obraťte se na licenční úřad nebo si najměte právníka.

Pokud hledáte pomoc s nekalým jednáním v jakémkoli kasinu, podejte stížnost.

Jinak nemám ponětí, čeho tady chceš dosáhnout.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Btw při komentování recenzí jsem od žádného „autora a garanta" nedostal jedinou odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To znamená, kdy jste tuto funkci použili?

file

Kdy přesně jsi tam psal? Můžete sdílet předmět a e-mailovou adresu odesílatele?

Případně poskytněte další podrobnosti na data@casino.guru, požádám tým, aby se na to za vás podíval 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zaměřme se na to, co jsem tehdy řekl Radku. Btw toto je fórum a pokud nerozumíte tomu, co je fórum, neměli byste odpovídat na plakáty. O špinavém prádle v kasinech Altacore NV budu psát kdykoli budu moci, protože Guru propaguje tuto ošklivou skupinu kasin jako důvěryhodnou.

Více mě znepokojuje to, co zde vidí ostatní hráči, než váš názor „abych byl upřímný"

"Podejte stížnost nebo informujte náš datový tým."

Stěžuji si na fóru v leu na podání stížnosti, protože to nemá smysl. Končím s kasiny Altacore NV a chci upozornit ostatní hráče na jejich prioritní podmínky.

Proces stížnosti je přinejmenším neproduktivní, když chcete, aby recenze Gurus byly upřímné.

Pokud si například stěžuji, že platba je pomalá a neodpovídá smluvním podmínkám, jediné, co následuje, je případná platba zákazníkovi. Casino Guru nemění, jaké jsou denní limity pro platby na stránce recenzí, když je zřejmé, že ve všech kasinech Altacore NV je jejich zásadou pozastavit platby tak dlouho, jak je to možné, a dosáhnout maximální výplaty 400 EUR za den bez ohledu na jednotlivá kasina denní limity. Chudáci, kteří vyhrají velké množství peněz, jsou v šoku, když se pokusí vybrat. Lol.

Pokud jde o strukturu bonusů, ve všech kasinech Altacore NV by mělo být varování, že pokud nevyberete celý zůstatek v době plnění bonusu, budou další výhry smazány. V kasinech Altacore NV je v této souvislosti mnoho stížností, ale kromě desítek točení nejsou žádná varování.

Pokud jde o kontaktování „datového týmu", co bych jim poslal? Guru má všechny potřebné informace ve svém systému stížností, ale neprovedl žádné užitečné změny na stránkách Guru Review pro kasina Altacore.

Pokud zašlu doklad o zpožděných platbách, změní se na stránce kontroly denní limit výběru?

Pokud po splnění bonusu pošlu důkaz, že po splnění bonusu podruhé získali zpět výhry, vydáte varování?

Říkám to kecy, protože existují aktivní a vyřešené stížnosti týkající se těchto problémů a nebyly provedeny žádné změny.




Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu