Mmm... Mám screenshot…
ale žádné další potvrzení
řekli mi na chatu, že mají aktualizaci softwaru, a také nejprve říkají, že může trvat až 2 dny, než mě kontaktují prostřednictvím e-mailu „s mými výhrami"
byli velmi zdvořilí, ale stejně jsem byl tak frustrovaný, protože se tak bojím, protože kvůli prvnímu komentáři první agent, se kterým jsem mluvil, řekl něco jako: "nechte mě zkontrolovat, zda za to není limit na výplaty."
byl jsem jako: uh? Co myslíš?? Limit výplat??
pak už se o tom nikdy nezmínila, ale to mě vyděsilo!! Lol!!!
Už ne prosím!!! Lol…
Mmm.. . I have a screenshot…
but no other confirmation
they told me on the chat that they are having a software update andas well first they say it may take up to 2 days to contact me via email "with my winnings"
they have been very polite but I was so frustrated anyways cuz I’m so afraid because of the very first comment the first agent I talked said something like: "let me check if there is no a limit on the payouts for this"
i was like: uh? What do you mean?? Limit of payouts??
then she never mentioned that again, but that scared the crap out of me!! Lol!!!
Not again please!!! Lol…