Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaCryptoReels Casino - všeobecná diskuze

CryptoReels Casino - všeobecná diskuze

 od zena5755
|
7 221 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CryptoReels Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Dobrý den, omlouvám se, že to slyším.

Předal jsem tyto informace k aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
zena5755 příspěvek smazal/a

Pokud nejsou žádné stížnosti, mělo by se zdát, že je vše v pořádku. Podívejte se prosím sami:

file

https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Je mi upřímně líto, že jste byl uveden v omyl. A cítíte se podvedeni – možná? To co jsi popsal je opravdu nepříjemné, nicméně s tím ti nepomůžu, to je evidentní. 🙁

Je jen na vás, zda máte chuť podat stížnost v této věci. Jsem si jistý, že víte, jak na to.



Automaticky přeloženo:

Děkuji za aktualizaci. Pevně doufám, že to na počtvrté vyjde.

Automaticky přeloženo:

JSME

TADY

POMOCI

Náš tým zákaznické podpory CryptoReels není šťastný, pokud nejste spokojeni vy, je to tak jednoduché. Kontaktujte je 24 hodin denně, 7 dní v týdnu s jakýmikoli problémy, dotazy nebo dotazy, které můžete mít, nebo dokonce jen pozdravit, protože opravdu milují chatování.

Máte co do činění se stejným týmem, který je součástí Světové klubové skupiny, který má za své vynikající služby průměrné skóre 4,8 (z 5!). Slibujeme vám, že jsou tu, aby vám pomohli...

POVÍDAT SI

Promluvte si s námi živě ! To je pravda, ať už jste na webu nebo v lobby kasina, můžete mít okamžitou odpověď od člena nejlepšího týmu zde na CryptoReels. Co víc si přát?

E-MAILEM

Chcete nám poslat e-mail? Zní to dobře, stačí nám poslat e-mail na adresu support@cryptoreels.com a my se vám budeme snažit kontaktovat během několika hodin.

TELEFON

Potřebujete s námi mluvit? To je v pořádku! Zavolejte kdykoli budete chtít na naše bezplatné číslo a my vám rádi pomůžeme s jakýmkoliv dotazem, který budete mít. 1-866-522-7289‌

KONTAKTUJTE NÁS


Upraveno
Automaticky přeloženo:
zena5755

Co mohu říci...

Budu to konzultovat, abych zjistil, zda existuje nějaký způsob, jak pomoci.

Automaticky přeloženo:

MŮJ ÚČET BYL KONEČNĚ UZAVŘEN.

DĚKUJI ZA VŠECHNY VAŠE ODPOVĚDI

Automaticky přeloženo:
zena5755

Jaká úleva, vsadím se.

Šťastný pro tebe, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:

Je to úleva. Přál bych si, abych před nástupem věděl, že bych neztratil 1K


Automaticky přeloženo:
zena5755

Na tomto místě mohu jen zopakovat, že se omlouvám za chybějící informace...

Co se stalo, stalo se. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj, chtěl bych se tě zeptat offline. Můžete mi poslat svůj e-mail @ casino.guru

dík

Automaticky přeloženo:

Radko, měli byste si přečíst všechny uživatelské recenze ze všech kasin a založit reputaci kasin, hodnocení na hráčích, kteří mají problémy v reálném čase. Některá kasina, ve kterých jsem hrál, mají 30 nevyřešených stížností, ale mezitím mají perfektní pověst? jak by to mohlo být?...

Automaticky přeloženo:
zena5755

Ahoj,

Dovolte mi demonstrovat na Cryptoreels. Bereme v úvahu několik faktorů, jako například:

file

V tomto případě v současné době neexistuje žádná otevřená stížnost a ani jedna celkem.

file

Pokud byste se chtěli zeptat na jiné kasino, učiňte tak v jeho vláknu. Pokusím se poskytnout odpověď.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:

chtěl bych pomoc.

Jsem z Brazílie a díky zatočením zdarma jsem vyhrál. Chtěl bych vědět, jak vybrat svou výhru. Protože se zdá, že můj účet nemá přístup k pokladní části.

Automaticky přeloženo:
aninha19lhp

Ahoj,

bohužel byste se měli zeptat zaměstnanců kasina, zkusit jejich live chat a říct něco jako "Jak mohu vybrat své výhry, prosím?"

Mějte prosím na paměti, že možná budete muset nejprve provést vklad, abyste si mohli vybrat jakékoli výhry. Také bych měl podezření na nějaký maximální limit pro výběr, pokud jde o výhry pocházející z bonusu.


Automaticky přeloženo:
Radka

Děkuji za odpověď a omlouvám se za zpoždění s poděkováním. Všechno šlo dobře. Obdržel jsem výhru 150 dolarů. A servery jsou skvělé!

Automaticky přeloženo:
aninha19lhp

Ahoj,

Jsem ráda, že jsi nám dal vědět 🙂 nemusíš se bát.

Vždy je příjemné najít spolehlivé kasino.

Ještě tam hraješ, zajímalo by mě? Navštívili jste mezitím nějaká další skvělá kasina?


Automaticky přeloženo:

Radkaaaa!!!?


weeeaaaa!!!


Cryptoreels Casino mi nezaplatilo za výhru v turnaji je pouze 100 amerických dolarů, ale jsem tak překvapený, že s nimi chvíli vše fungovalo dobře, až teď jsem si přečetl „malé a omezené" T&C a není důvod držet své výhry po 6 hodinách, kdy turnaj skončil, na mém účtu ještě nejsou…


v tuto chvíli jsem možná jen paranoidní, ale nemám dobrý pocit…


file

file




Automaticky přeloženo:
dralililopez

Heyyyy!

Uhm, neřekl bych, že jsi paranoidní, spíš je to jen tvoje obtížná zkušenost, která v tuto chvíli přebírá kontrolu...

Pokud mohu, myslím, že po několika hodinách je příliš brzy na skutečné pochybnosti, hm? 😉

Dejme kasinu pár dní, aby dohnalo své vítězství jako první. Dostali jste náhodou nějaké oficiální potvrzení, že jste skutečně vyhráli? To je většinou první krok 🤔

Dejte mi vědět 💚

Oh, a kde jsou mé způsoby teď? Velká gratulace!!!✨🐱‍🏍🙌


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky