FórumKasinaCryptoLeo Casino - všeobecná diskuze

CryptoLeo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od anapaul5023
|
3330 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Romi
před 2 týdny

Děkuji Romi za zprávu. Je to velmi frustrující, protože jsem již měl ověřený účet, hrál jsem a vybíral bez problémů a přesto mi výběry zablokovali a požádali o další dokumenty k ověření. Požádali o dokumenty, o které mě žádné jiné kasino nikdy nepožádalo. Bankovní výpisy, výplatní pásky, všechno... a já je odeslal a účet byl ověřen. A přesto mě nenechají stáhnout, neodpoví mi ani nic neřeknou? Očividně to zdržují a dělají vše pro to, aby mi nezaplatili. Nechápu, jak má toto kasino tak vysoké hodnocení zde na casinoguru. Už jsem Veronice odpověděl a dokonce jsem poslal všechny dokumenty, které kasino požadovalo.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Rád bych vás informoval, že po dlouhém naléhání byl můj účet konečně schválen a mé výběry zpracovány. děkuji za vaši pomoc





Automaticky přeloženo:
Canutinho
před 2 týdny

Hej, to je opravdu skvělé, že po tom všem jsi to konečně dostal.

Už jste také dostali peníze?

Je to pro nás důležitá informace, protože bez vašeho potvrzení není Veronika schopna vaši stížnost uzavřít, víte.🙂



Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Ahoj Romi, ano, peníze mi již dorazily na účet. Informoval jsem i Veroniku a případ je uzavřen. děkuji za pomoc. 😉

Automaticky přeloženo:
Canutinho
před 2 týdny

To je od tebe milé a jsem rád, že jsi to vyřešil.

Budete tam hrát i nyní? co myslíš?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky