Hej. Neslyšeli jsme o žádných problémech a na stránky mám přístup odtud . 🤔
Zkuste se na to zeptat podpory a dejte nám prosím vědět odpověď.
Hey. We didn't hear about any issues, and I can access the site from here. 🤔
Maybe try to ask the support about it and let us know the answer, please.
Kdokoli se obtěžoval s výhrami a výhry nebyly přičteny k zůstatku, pak když jsem zkontroloval historii transakcí Ur kvůli důkazu, nemohu najít nic o velkých výhrách, ale váš zůstatek je vysoký. Nemohu také ověřit a stáhnout, protože řekli, že nepřijímají snímky obrazovky dokumentace. 3 dny se s nimi snažím a nikam se nedostávám. Říká mi, že veškerá historie transakcí je zaznamenána pouze po dobu 1 týdne, takže v době, kdy se to prokáže, bude zcela smazáno a nebudu moci nic dokázat. Všechny transakce se týkají malých výher, ale transakce větších výher chybí. Svůj účet jsem si otevřel teprve na wkd
Anyone had any bother with winning and winnings not being added to balance then when u check Ur transaction history for proof I can not find anything on large wins but ur balance is high. I also can not verify and withdraw as they said they do not accept screenshots of documentation. 3 days I am trying with them and getting nowhere. Telling me that all transaction history is only recorded for 1 week so by the time I get it proved it will be deleted altogether and I will not be able to prove anything. All transaction is there of small winnings but transactions of larger winnings are missing. I only opened my account with then at wkd
Vidím, že jste zde úspěšně odeslali stížnost a Nick čeká na vaši odpověď s dalšími odpověďmi. Kdykoli můžete, aktualizujte ho, prosím.
Je schopen vidět vaši herní historii ve vašem účtu, abyste ji mohli zkontrolovat a podívat se, zda nedošlo k nějakému technickému problému?
Jste v kontaktu s kasinem a snaží se tento problém vyřešit?
I can see that you have successfully submitted a complaint here, and Nick is waiting for your response with some additional answers. Whenever you can, update him, please.
Is it able to see your game history in your account so you can check it and have a look if there was some kind of technical issue, perhaps?
Are you in contact with the casino, and are they trying to solve this issue?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.