DomůFórumKasinaCosmo Casino - všeobecná diskuze

Cosmo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Panders
|
12 311 zobrazení 40 odpovědí |
|
1 2 3
Daniel
před 2 roky

S Casino Rewards jsem opravdu velmi spokojen, hrál jsem v různých časech (rokech) v různých kasinech skupiny, nyní v luxusu, je pravda, že otevřením různých účtů a jejich integrací věrnostního systému se občas vyskytly problémy. různé uživatele, zavolejte si ID kód nebo zadejte můj e-mail nebo uživatelské jméno... ale live chat 24x7 a1... oni to vyřeší.

A když se ze svého emailu dostanu k nějaké akci a neaktivuji si ji v aplikaci, řeší to také.

Nyní je obtížné udržet stav, musíte hrát... A pokud je frustrující jít o úroveň níže.

Ale řekl bych, že je to jedno z nejlepších kasin.

Je zcela kompletní.

Platí rychle a mají několik způsobů platby a výběru.

Přidávám...

Chat v luxusu se překládá i do španělštiny.

Právě jsem viděl vaši recenzi, z toho důvodu můj komentář.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
claudiamariana
před 2 roky

Dobrý den a děkuji za informaci.

Víte, že zde můžete napsat vlastní uživatelskou recenzi? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V Cosmos casinu jsem registrován od roku 2017. 2022Dnes mi však nebyly vyplaceny výhry, všechny dokumenty odeslány a potvrzeny na e-maily, žádná odpověď. Chat funguje pouze na mobilu a v angličtině. Všechno vysvětlené pomocí chatu se službami chtělo zkontrolovat můj účet, ale nic se neobjevilo.

Srandovní škoda, že kasino zachází s věrnými zákazníky tak špatně.

Automaticky přeloženo:
Loretta15477
před 2 roky

Jak vidím ve stížnosti , dnes by měla být nějaká aktualizace.

Musím říct, že nejhorší věc, kterou může kasino každému hráči udělat, je nevědomost. Uvidíme však, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni,


Jak se vám hraje v Cosmosu, když hráči z Německa nesmějí? VPN? Mají pouze Microgaming (nejlepší vůbec)? A to z Německa nejde, že?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
askgambleranki
před rokem

Ahoj, pokud vidím, kasino momentálně nepřijímá hráče z Německa, takže by nebylo od věci zkoušet to obejít pomocí VPN, protože podle našich informací nepodporují její použití. Nicméně jsem pro vás našel seznam kasin , která by pro vás mohla být zajímavá, navíc zahrnují i microgaming, jak jste požadovali. Poskytovatel hry však nemusí být dostupný pro všechny země, proto doporučuji přečíst si Podmínky nebo se zeptat operátora. 🙂



Je ještě něco, co byste preferovali při výběru kasina? Líbí se vám další poskytovatelé her? V kontextu toho, co je pro vás microgaming nejlepší? Dej nám vědět.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
askgambleranki
před rokem

Ano, to bude možné i v Německu od roku 2017, ale nevím, jestli to bude možné ještě v roce 2023

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, v cosmo Casino jsem po tak dlouhé době něco vyhrál, ale moje výhry jsou na výplatním lístku déle než 48 hodin, ale nebyly zpracovány. Může mi někdo prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
cn7bh596v4
před 11 měsíci

Ahoj.

Chápu, že jste trochu frustrovaní, ačkoli kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření hráčů a zpracování platby. Cosmo Casino má dobrý bezpečnostní index, jak můžete vidět zde , což je v tomto případě pozitivní věc a mohlo by nás to vést k dobrému výsledku pro vás.

Už jste prošli ověřením? Někdy může tento proces trvat trochu déle, protože kasino musí provést všechny potřebné kontroly, aby mohl být výběr zpracován.

Dejte nám prosím vědět, kdykoli dojde k nějaké aktualizaci.



Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Samozřejmě jsem ověřený, řekli mi, že můj účet má nevyřízených 84 eur, ale můj výběr nezpracovali, ale není to pravda? Zkontroloval jsem svůj bankovní účet a žádná náhrada se nevrátila, ale stále musím platit, samozřejmě cosmo casino se vždy snaží, abych zrušil své výhry a pokračoval ve hře a prohrál! To je jejich způsob (velmi levný) teď musím na výplatu čekat dalších 48 hodin... Pokud po 48 hodinách zase něco najdete

Automaticky přeloženo:
cn7bh596v4
před 11 měsíci

Víš co? Chtěl bych se zeptat vaší banky, zda je v systému vyhrazena operace zpětného zúčtování. To je to nejmenší, co můžete udělat. To bych určitě zkusil. Poté můžete kasinu předložit oficiální odpověď.

Jak špatné to může být?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Děkuji 🙏, v bance se nemusím ptát, vše je vidět na výpisech z účtu, cosmo Casino se mě vždy snaží přimět ke zrušení výhry a pokračování ve hře, teď čekám, až mi vyplatí

Automaticky přeloženo:
cn7bh596v4
před 11 měsíci

Chápu...to byl jen nápad. 🙁 Omlouvám se, že to říkám; zdá se, že byste si místo toho měli stěžovat. Jen máloco jiného se dá vymyslet. Jste obeznámeni s postupem?

Pomoci může tato příručka zaměřená na stížnosti . Budu tady, pokud budete mít otázky, dobře?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
cn7bh596v4
před 11 měsíci

Myslím, že někdy být informován není špatný nápad, ale cokoli si myslíte.

Nicméně, jak to píšete, mě napadá, že se to nestalo poprvé, tak jak to tedy je, máte podobnou zkušenost v tomto kasinu? Ještě dodám, že pár dní ještě není žádná katastrofa, tak uvidíme, jak to celé dopadne.

Nezapomeňte mě informovat o dalších informacích, protože pokud se vyskytnou problémy a kasino vám nevyplatí peníze ani po 14 dnech, náš tým se vám pokusí pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Moc děkujeme 😊

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, už půl roku od registrace se snažím alespoň jednou měsíčně získat výpis svých vkladů v Cosmo Casinu, ale prostě mi nepřichází odpověď z podpory ani nic podobného. Kasino je sice podle GDPR povinno mi takový výpis na požádání zaslat. Když se podívám na svůj kasino účet, vidím to pouze na 1 rok, ale chci to z posledních 5-6 let. Co dalšího můžete udělat pro získání informací?

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
meyersusanne51
před 10 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že podpora kasina nereaguje na vaše požadavky. S tímto druhem problému vám bohužel nepomůžeme. Zkoušeli jste je kontaktovat prostřednictvím živého chatu a také e-mailem? Měli by vám poskytnout takové informace, jak jste řekl, a také vás informovat, pokud v kasinu, řekněme, došlo k nějaké změně, a proto nemají žádný starší seznam tohoto druhu.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Díky za odpověď. Zatím jsem nedostal žádné e-maily o mém problému, jediné, co od nich dostávám, jsou nové hry nebo bonusy. Pak asi budu muset dál hledat, jak získat výpis z mého účtu, což je pro mě velmi důležité. Poslední možností by bylo najmout si právníka, čemuž se chci vlastně vyhnout.

Automaticky přeloženo:
meyersusanne51
před 10 měsíci

Uvědomuji si, že s tím chcete mít co nejméně problémů a nejraději byste to vše vyřešili hladce. Jak napsal Romi, v tomto případě vám takové informace bude muset poskytnout kasino samo, ale nejsem si jistý, zda takové dokumenty uchovávají 5-6 let. Možná by bylo dobré se zeptat.

Jak bylo navrženo, nejrozumnější by bylo napsat e-mail a vysvětlit svou situaci a doufejme, že vám kasino odepíše a řekne vám, zda vám může nebo nemůže něco takového poskytnout.

Zkusili byste to?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, samozřejmě bych to zkusil naposledy. Obvykle by se takové dokumenty měly uchovávat jako důkaz po dobu 10 let.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky