Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaCosmo Casino - všeobecná diskuze

Cosmo Casino - všeobecná diskuze

 od Panders
|
14 850 zobrazení 40 odpovědí |
|
1 23
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Cosmo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

S radostí hraji ve skupině odměn v kasinu již řadu let. Když jsem se přestěhoval na Guernsey, mohl jsem hrát pouze Cosmo Casino od této značky, což jsem s radostí dělal až do doby před 3-4 týdny, kdy jsem byl najednou přesměrován do Luxury casino, když jsem se pokusil o přístup. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu a oni řekl jsem, že můj účet byl uzamčen a potřeboval jsem kontaktovat správu rizik, což jsem udělal 23/10 a nedostal jsem žádnou odpověď. Nevíte někdo co se děje s Cosmem nebo má podobnou zkušenost?

Automaticky přeloženo:
Panders

Ahoj Panders


Mohl byste prosím uvést číslo svého účtu v cosmo kasinu prostřednictvím PM.

Dík.

Automaticky přeloženo:
Cosmo Casino

Jistě, jen si nejsem jistý, jak sem ještě napsat PM... ale zkusím to. V opačném případě požádejte příslušný tým, aby odpověděl na můj e-mail🙂

Automaticky přeloženo:
Panders

Lituji, nemohu najít způsob, jak vám poslat zprávu přímo na tomto fóru

Automaticky přeloženo:
Panders

Ahoj, tady není možné posílat PM, ale jsi registrován v kasinu pod stejnou emailovou adresou jako zde na CasinoGuru?

Automaticky přeloženo:
Daniel

Ano, Danieli, stejná adresa.

Automaticky přeloženo:

Děkuji Danielovi za zaslání e-mailové adresy.


Promiňte Panders, bohužel neexistuje způsob, jak zjistit, kdo jste, bez nějakých identifikačních údajů, takže jsem potřeboval něco, abych vás mohl najít v systému.

Váš dotaz je nyní s podporou a oni se vám ozvou. Sledujte svou doručenou poštu.


Pokud máte stále problémy, neváhejte se vrátit.

Na zdraví

Automaticky přeloženo:

Ahoj guru,

Včera jsem po mnoha letech věrnosti zavřel Cosmo kasino poté, co mi bylo sníženo hodnocení poté, co se zastavil můj vklad, protože moje vklady nevykazovaly sebemenší šanci na VÝHRU. Byl jsem tak dole, že oni dokonce

smazal svou historii transakcí, abych ji skryl. Věděli, že jsem vložil tolik, že se budu stále vracet, abych se pokusil něco vyhrát, ale v žádném případě.

Dokonce ani Honor nenabízeli bezplatná otočení a ignorovali e-maily, aby je aktivovali.

Úžasné, jak chamtivost přebírá vládu. Buďte tedy prosím varováni, že nejsou tím, čím se zdají být.

Automaticky přeloženo:
kreefkreefie

Jen by mě zajímalo, čekali jste dostatečně dlouho na aktivaci bezplatných zatočení, než jste uzavřeli účet?

Automaticky přeloženo:

Právě jim vypršela platnost. Jsou časově omezené.

Automaticky přeloženo:
kreefkreefie

Jak mohly vypršet, když říkáte, že je na vašem účtu ani neaktivovali?

Automaticky přeloženo:

Jejich platnost vyprší, pokud nejsou aktivovány. Jsou časově omezené, datum je uvedeno, kdy vyprší, takže je hostitel musí aktivovat, abyste je mohli uložit a načíst k použití. Řekněte svým kolegům, aby dodrželi své sliby, jinak už žádnou budoucí podporu.

file

Automaticky přeloženo:
kreefkreefie

Myslím tím, že pokud dokážete prokázat, že jste požádali o zatočení zdarma právě včas, ale kasino je nedokázalo aktivovat, měli byste dostat nějakou formu kompenzace.

Automaticky přeloženo:

odškodnění? Ztratil jsem 40 bezplatných zatočení na blesky, které byly oceněny za den jen proto, že jsem pracoval, a 2krát 25 zatočení na nesmrtelná stvoření kvůli nedostatku ochoty je aktivovat kosmem. Vklady, které jsem vložil, neplatily nic, takže mě degradovaly na nejnižší nastavení, abych mohl vložit více. Takže jsem ztratil zájem a cítil jsem se podveden. Takže loajalita se opravdu nepočítala, i když byla tak hluboko. Účet je uzavřen k jejich štěstí. Prohrál jsem a zkazilo mi to chuť hrát.

Automaticky přeloženo:
kreefkreefie

Chci říct, pokud už nechcete hrát kasinové hry, neviděl bych to jako špatnou věc. Někdy je lepší dát si pauzu, zvláště když vás hraní kasinových her už více nebaví.

Ale měli jste dostat bezplatná otočení z kasina, to je jisté.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Měli byste mít roztočení zdarma. Skoro jsi byl podveden. Měli byste získat náhradu buď digitálními penězi, nebo prostřednictvím kryptoměny.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Chci jen říct, že Cosmo nyní vyřešilo mé problémy s přihlášením. Děkuji tomuto fóru za pomoc

Automaticky přeloženo:
Panders

Rád to slyším 🙂 Díky za aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
laojuntasa

Nebudu tyto lidi o nic prosit, pokud nevidí, že udržet lidi, kteří jsou loajální a investovat s nimi, je důležité, pak dlouho nevydrží. Odměny za věrnost se u nich nepočítají. Zjistil jsem, že weby kasin s malou obrazovkou jsou všechny provozovány stejnými lidmi, protože dělají přesně to samé.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky