FórumKasinaCitoBet Casino - všeobecná diskuze

CitoBet Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Azael
|
2284 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CitoBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Podvod. Účet zablokovali a požádali o doklady pro ověření. Vše jsem odeslal a obdržel jsem odpověď, že účet byl ověřen. Stále se však nemohu přihlásit. Není s nimi žádný kontakt. Na e-maily neodpovídají, chat je většinou vypnutý. Na účtu jsem měl přes tisíc eur.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 7 měsíci

Jak dlouho tato situace trvá, smím-li se zeptat? Pokud tento problém stále přetrvává, nemůžete se přihlásit ke svému účtu a kasino neodpovídá na vaše e-maily, navrhoval bych podat stížnost. Náš tým by se vám mohl pokusit s tím pomoci a udělat vše pro to, aby problém vyřešil. Pokud si to přejete, jednoduše klikněte na tento odkaz a podejte stížnost. Dejte nám prosím vědět o jakékoli aktualizaci týkající se této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Azaeli,

Je mi líto, že slyším o potížích, kterým čelíte s účtem CitoBet Casino. Zní to frustrující, když je váš účet zablokován navzdory dokončení procesu ověření. Chcete-li eskalovat svou stížnost, zašlete e-mail s podrobnostmi o svém problému na adresu support@citobet.com . Náš tým podpory je k dispozici 24 hodin, aby vám pomohl.

S pozdravem,


Automaticky přeloženo:
CitoBet Casino
před 7 měsíci

Už jsem ti psal několikrát. Nic neděláš. Neodpovídáš ani na e-maily.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Azaeli,


Pokud byste mi laskavě sdělili své ID hráče, bylo by to užitečné pro další pomoc.

Vaše ID hráče umožní našemu týmu prozkoumat váš problém efektivněji a poskytne vám lepší rady.


Děkuji!

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Co je ID hráče? Je to moje přihlašovací jméno? Pokud je to něco jiného, nebudu to moci zkontrolovat, protože se nemohu přihlásit ke svému účtu.

Moje přihlašovací jméno je: Ramzes

Automaticky přeloženo:
CitoBet Casino
před 7 měsíci

mé prostředky byly ukradeny z mého účtu. co se stalo ?? Moje ID 787322621

Automaticky přeloženo:
Azael
před 7 měsíci

Milý Azaeli,


Děkujeme, že jste nás upozornili na své obavy. Po pečlivém zkontrolování aktivity vašeho účtu se zdá, že se vyskytlo několik případů, kdy některé podané sázky mohly neúmyslně porušit naše smluvní podmínky.


Opravdu si vás jako hráče vážíme a chápeme, že orientace v podmínkách může být někdy náročná. Omlouváme se za jakýkoli zmatek nebo frustraci, kterou to mohlo způsobit.


Pro lepší objasnění přikládám kopii našich podmínek pro vaši referenci. Neváhejte je zkontrolovat.



S pozdravem,

file

file



Automaticky přeloženo:
Tondi22
před 7 měsíci

Ahoj,


Děkujeme, že jste se na nás obrátili ohledně problému, na který jste se svým účtem narazili. Při kontrole vaší herní historie jsme zaznamenali několik případů sázky, která spadá pod naše smluvní podmínky.

Chápeme, že vás to může zklamat, a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit.


S pozdravem,

file

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Co ?? Neudělal jsem nic špatného. ÚPLNÝ PODVOD. BA POZOR KLUCI

Automaticky přeloženo:
CitoBet Casino
před 7 měsíci

To musí být nějaký vtip. Hraji přes 20 let a zatím jsem byl dvakrát obviněn z podvádění. Jak se později ukázalo, v obou případech to bylo špatně a peníze byly vráceny.


Zde máte adresu kryptoměny, kam mají být zasílány prostředky na vašem účtu


Ethereum

0xf91D95743B8D912798d324adA0115949c113c449

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Po dvou týdnech mi přišla odpověď na email. Účet byl uzavřen a peníze byly ukradeny.


Ahoj Marcin

Obdrželi jsme konečnou odpověď ohledně vašeho pozastavení.

Účet bude trvale uzavřen na základě následujících podmínek.

4.3. Fazer apostas contraditórias ou repetitivas.

17.4. Před začátkem akce si Citobet vyhrazuje právo dle vlastního uvážení zrušit nebo zrušit část nebo celou sázku i po jejím přijetí bez udání důvodu uživateli. Po zahájení události si Citobet vyhrazuje, dle vlastního uvážení, právo zrušit nebo zrušit část nebo celou sázku, a to i po jejím přijetí, pokud pro to existuje pádný důvod, jako například: - chyba ve formulaci (hmatatelná chyba) události, kurz nebo čas začátku; - uživatel se pokusí obejít limity Citobet (potenciální výplata) a řízení rizik uzavřením více, stejných nebo podobných sázek nebo otevřením více účtů; - uživatel získává výhodu z jakéhokoli veřejného oznámení nebo tajných informací, ke kterým má přístup a které určují výsledek sázky; - uživatel kombinuje související sázky; - uživatel se aktivně účastní akce, např. jako hráč, rozhodčí, manažer nebo má přímý či nepřímý vztah s účastníky akce; - Webové stránky trpí technickou chybou nabízející špatné kurzy nebo události; - jakýkoli jiný platný důvod řádně sdělený uživateli na žádost.
Automaticky přeloženo:
Azael
před 6 měsíci

Ahoj,

Obvykle doporučuji podat stížnost, pokud jste si jisti, že jste neporušili podmínky a domníváte se, že váš problém je způsoben tím, co nazýváme „neobvyklé sázkové strategie".

Ale myslím, že tady jde zase o sportovní sázení.

Pokud se tedy nemýlím, pamatujte prosím na tyto stránky, které jsme vám již zmínili:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Bohužel nemáme šanci vám pomoci. Znáte možná nějaké jiné fórum pro sportovní sázení?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

CITOBET neplatí....proběhlo převrácení správně a účet mi zablokovali, účet byl dlouho ověřován, pouze vklad v pořádku, ale v době výběru ... překvapení! a zavřete chat do očí, abych vám neodpovídal ... prosím přátelé, držte se dál od této platformy a jakékoli jiné, která je s ní spojena!

Automaticky přeloženo:
frabello40
před 2 měsíci

Zkusili jste poslat e-mail na podporu a požádat o vysvětlení? Snad se vám podaří získat nějaké další informace.

Pokud máte pocit, že by vám náš tým pro stížnosti mohl pomoci, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dnes se mi stalo to samé co s frabellem.

Poslal jsem e-mail na podporu a otevřel stížnost zde na kasino guru. Čekám na odpověď, kdy bude problém vyřešen, a jsem k dispozici pro jakékoli další potřebné informace.

Automaticky přeloženo:
robertafreitas90
před 2 měsíci

Děkujeme za upozornění a za podání stížnosti. Uvidíme, jak se zástupce kasina vypořádá s našimi pravděpodobnými dotazy – jakmile stížnost dospěje do této fáze.

Domnívám se, že k tomu není co dodat, jak říkáte, byl jste také ignorován. Nějaké nápady, co se stalo?

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Bohužel ne. Každý den jsem posílal e-maily s dotazem, proč je blokován, ale bez úspěchu. Abych k tomu přidal, stejně jako můj kolega, můj účet byl také ověřen měsíce. Doufám, že najdete řešení.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

existuje brazilská webová stránka s názvem „reclame aqui", kde zákazníci posílají stížnosti na společnost. Citobet má téměř 200 stížností, téměř všechny se stejnou stížností na zablokování účtu při žádosti o výběr a téměř všechny nevyřešené. Ostuda.

file


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky