Dobrý den, zvládneme to i na našich 🙂
S těžkým srdcem jsem na tyto stránky podal stížnost a nyní čekáme na jejich odpověď.
Naši pracují v Chipstars, na začátku byli velmi přesní, platby vyřizovali do 24 hodin a když jsem se jich zeptal, vyřešili to za pár hodin.
Bohužel mě teď začali bojkotovat, najednou se mi nedostává pomoci na live chatu, zablokují mě na Telegramu a už vcházím do druhého měsíce čekání na platbu přes kryptoměnu.. 30+ dní..
Zkoušel jsem se jich zeptat kvůli jejich zásluhám z minulosti, aby mi řekli, jestli je nutné rozdělit platbu do dvou nebo tří týdnů, jestli mají problém s likviditou, ale z jejich strany žádná odpověď.. Mám screenshoty naší korespondence..
Doufám, že Casinoguru mi v tom pomůže
Hello, we can do it on ours too 🙂
It is with a heavy heart that I filed a complaint on this site and now we are waiting for their response.
Our people work at Chipstars, they were very accurate at the beginning, they processed payments within 24 hours, and when I asked them, they solved it in a few hours.
Unfortunately, now they started boycotting me, suddenly I don't get help on live chat, they block me on Telegram, and I'm already entering the second month of waiting for payment via crypto currency.. 30+ days..
I tried to ask them because of their merits from the past to tell me if it is necessary to divide the payment in two or three weeks, if they have a problem with liquidity, but there was no answer from their side.. I have screenshots of our correspondence..
I hope Casinoguru will help me in this
Pozdrav, mozemo i na nasem 🙂
Teskog srca sam podneo zalbu na ovom sajtu i sada cekamo njihov odgovor.
U Chipstarsu rade nasi ljudi, bili su jako korekrni na pocetku, isplate su obradjivali u roku od 24sata a kada bih ih zamolio resavali su to u paar sati..
Nazalost, sada su poceli da me bojkotuju, odjednom ne dobijam pomoc na live chatu, na telegramu me blokiraju a na isplatu preko kripto valute evo vec ulazim u drugi mesec cekanja.. 30 + dana..
Pokusao sam da ih zamolim zbog zasluga iz proslosti da mi kazu ako je potrebno i isplatu izdeliti u dve-tri sedmice, ako imaju problem sa likvidnoscu, ali sa njihove strane nikakvog odgovora nije bilo.. Iman screenshotove nasih prepiski..
Nadam se da ce mi Casinoguru pomoci u ovome
Automaticky přeloženo: