před 9 měsíci
Doufám, že budete mít štěstí a dokážete to vyřešit
I hope you are lucky, and you can solve it
Espero tengas suerte, y puedas resolverlo
0
Doufám, že budete mít štěstí a dokážete to vyřešit
I hope you are lucky, and you can solve it
Espero tengas suerte, y puedas resolverlo
complaints@gaming-curacao.com
Tento e-mail je od vašeho poskytovatele licence, můžete tam také podat stížnost.
complaints@gaming-curacao.com
That email is from your license provider, you could file the complaint there too.
complaints@gaming-curacao.com
Ese mail es de su proveedor de licencias podrías hacer la denuncia por ahí también
Nedávno jsem to poslal vašemu dodavateli a oni mi odpověděli vyplněním formuláře a teď čekám, ale občas posílám e-mail, abych zjistil, jestli odpoví, zatím je můj účet stále aktivní a jediné, co vím, je, že je s tím spojeno vyšetřování
I recently sent it to your supplier and they responded to me by filling out the form and now I wait but every so often I send an email to see if they respond, for now my account is still active and the only thing I know is that there is an investigation involved
Yo hace poco le envié a su proveedor y me respondieron al toque complete formulario y ahora la espera pero cada tanto tiro un mail algo a ver si responden, por ahora mi cuenta sigue activa y lo único que se es que hay una investigación de por medio
Podívejte se, co mi tento kasinový podvod poslal
Je neuvěřitelné, že mě nazývají podvodníkem, když se vsadím hahaha. Toto kasino je doslova velmi podvod
Look what this casino scam sent me
It's incredible, that they call me a fraud if I just bet hahaha. This casino is literally a very scam
Mira lo que me envío este casino scam
es increíble, que me marquen de fraude si solo aposté jajaja. Literal es muy estafa este casino
Nebyl bonus, který jste si vzali za kasinové hry? Připadá mi nechutné, že nejdřív slíbí, že zaplatí, a pak to neudělají, proč místo lhaní prostě neuzavřete účet a nezabavíte prostředky?
Předpokládám, že to, že existuje další účet se stejnou adresou, má hodně společného, jak jsem vám řekl: většina kasin a sázkových kanceláří to neumožňuje nebo zcela omezuje bonusy, opravdu škoda. Nyní máte alespoň důkazy o chování kasina, abyste varovali ostatní lidi
Wasn't the bonus you took for casino games? I find it distasteful that they first promise to pay and then don't, why not just close the account and confiscate the funds instead of lying?
I suppose that the fact that there is another account with the same address has a lot to do with it, as I told you: most casinos and betting houses do not allow it or completely restrict bonuses, a real shame. At least you now have evidence of the casino's behavior to warn other people
¿El bono que tomaste no era para juegos de casino? Se me hace de pésimo gusto que primero prometan pagar para después no hacerlo, ¿por qué simplemente no cerrar la cuenta y confiscar los fondos en lugar de mentir?
Yo supongo que tiene mucho que ver el hecho que exista otra cuenta con el mismo domicilio, como te dije: la mayoría de casinos y casas de apuestas no lo permitan o restringen por completo los bonos, una verdadera lástima. Al menos ya tienes pruebas del comportamiento del casino para advertir a otras personas
Hrál jste sportovní sázení? Prý stránka bere jako podvod mírné zpoždění, které mají, kde vsadíte na zápas na něco, co se již stalo, například gól... a stránka říká, že mají zpoždění ve výsledcích a mnoho lidí s tím podvádí
Did you play in sports betting? Supposedly the page takes as fraud a slight lag they have, where you bet on a match on something that already happened, a goal for example... and the page says that they have a delay in the results and many people cheat with that
Vos jugaste en apuestas deportivas? Supuestamente la página toma como fraude un leve lag que tienen, dónde apostas algún partido de algo que ya paso, un gol x ejemplo.. y la página dice que ellos tienen un retraso en los resultados y mucha gente hace fraude con eso
I kdyby tomu tak bylo, v případě aktivního bonusu musí kasino automaticky zablokovat všechny sázky na produkty, které nejsou povoleny (živé hry, předzápasové nebo živé sporty, sázky, které překračují limit sázky, omezené sloty atd.).
To, že vezmete dobrý kurz a že neuzavřou sázkovou příležitost včas nebo nezmění kurzy včas, není podvod, je výhradní a výlučnou odpovědností poskytovatele kurzů spravovat každý sázkový trh a v případě potřeby jej uzavřít, odmítnout sázky a změna kurzů je veškerá práce dodavatele. Pokud existují uživatelé, kteří berou kvóty, které jsou příliš dobré, není to jejich chyba, je to chyba poskytovatele kvóty.
Even if this were the case, when there is an active bonus the casino must automatically block all bets on products that are not allowed (live games, pre-match or live sports, bets that exceed the bet limit, restricted slots , etc).
That you take a good odds and that they do not close the market on time or change the odds on time is not fraud, it is the sole and exclusive responsibility of the odds provider to manage each market and close it when necessary, rejecting bets and changing odds is all supplier's work. If there are users taking quotas that are too good, it is not their fault, it is the fault of the quota provider.
Incluso si este fuera el caso, cuando hay un bono activo el casino debe bloquear automáticamente todas las apuestas en productos que no estén permitidos (juegos en vivo, deportes en pre-partido o en vivo, apuestas que excedan el limite de apuesta, slots restringidas, etc).
Que tú tomes una cuota buena y que ellos no cierren el mercado a tiempo o cambien las cuotas a tiempo no es fraude, es única y exclusiva responsabilidad del proveedor de cuotas administrar cada mercado y cerrarlo cuando sea necesario, rechazar apuestas y cambiar cuotas es todo trabajo del proveedor. Si hay usuarios tomando cuotas demasiado buenas, no es culpa de ellos, es culpa del proveedor de cuotas.
Naprosto souhlasím, ale bylo to jen pro představu, protože pro ně je to údajně podvod a nechtít platit, myslím, že kdyby využili práva na přijetí, bylo by to efektivnější, jsem ve stejné situaci 4 před měsíci kvůli údajnému podvodu, který udělali v září s bonusy, jsem hrál pouze automaty a poprvé jsem vstoupil do kasina v říjnu, ale údajně je můj účet propojen s jinými a nyní probíhá vyšetřování. Nejsme první, s kým to kasino udělalo... škoda, že s tím nic nedělá ani úřad. Že poskytovatel licence gc pokračuje v ověřování kasina a jako partner jako PSG ho sponzoruje...
I totally agree, but well it was just to give you an idea because supposedly for them it is fraud and not wanting to pay, I think that if they used the right of admission it would be more effective, I am in the same situation 4 months ago due to supposed fraud that they did in September with bonuses, I only played slots and the first time I entered the casino was in October, but supposedly my account is linked to others and now there is an ongoing investigation. We are not the first ones that the casino has done this with... it is a shame that not even an authority does anything about it. That the license provider gc continues to validate the casino and as a partner like PSG sponsor it...
Coincido totalmente, pero bueno era para darle una idea por lo que supuestamente para ellos es fraude y no querer pagar, creo que si utilizarán el derecho de admisión sería más efectivo, yo estoy en la misma situación hace 4 meses por supuesto fraude que hicieron en septiembre con bonos, yo solo jugué slots y la primera vez que entre al casino fue en octubre, pero supuestamente mi cuenta está vinculada a otras y ahora hay una investigación en curso. no somos los primeros con los que el casino hace esto.. es una lastima que ni una autoridad haga algo al respecto. Que el proveedor de licencias gc siga validando el casino y como un partner como el PSG lo auspicie...
A nepožádal jsi alespoň o vyplacení zálohy? Pokud vám ukradnou peníze, vrátí vám alespoň zálohu. Když se vyskytne problém s bonusem, slušná kasina obvykle vrátí vklad.
Myslím, že sponzorství PSG vysvětluje, proč nemohou platit svým uživatelům 😂
And didn't you at least ask for your deposit to be paid? If they are going to steal your money, at least they will refund your deposit. When there is a problem with a bonus, decent casinos generally refund the deposit.
I think PSG's sponsorship explains why they can't pay their users 😂
¿Y no pediste al menos que te pagaran tu depósito? Si van a robarte el dinero, que mínimo te reembolsen el depósito, cuando hay un problema con un bono por lo general los casinos decentes reembolsan el depósito.
El patrocinio del PSG creo que explica porque no pueden pagar a sus usuarios 😂
Čekám, až mi odpoví guru kasina, abych je mohl zapojit do e-mailů, které budu posílat. Chci všechny své peníze vydělané poctivě, nechci jen zálohu.
Nedává smysl, že mě klasifikovali jako podvodníka, pokud sázím pouze na sporty (většinou v NBA, Premier League atd.) Jak se může někdo dopustit podvodu na elitních sportovních akcích.
Můj bože
I'm waiting for casino guru to respond to me so I can involve them in the emails I'm going to send. I want all my money earned honestly, I don't just want the deposit.
It makes no sense that they have classified me as a fraud if I only bet on sports (mostly in the NBA, Premier League, etc.) How can one commit fraud in elite sporting events.
My God
Estoy esperando que me responda casino guru para involucrarlos en los emails que voy a enviar. Yo quiero todo mi dinero que gane honestamente, no quiero solo el deposito.
No tiene sentido alguno que me hayan clasificado de fraude si solo hice apuestas deportivas,( mayormente en NBA, premier league, etc) Como uno puede hacer fraude en eventos deportivos de elite.
Dios mio
Bolí mě vytahovat špatné zprávy, ale zvážil bych návrh SunsetGaze. Cbet na nás v poslední době nereaguje:
"Upozornění: Zásady žádné reakce na stížnostiToto kasino odmítá pomáhat při řešení stížností hráčů. Všechny naše předchozí pokusy o navázání jakékoli spolupráce byly přehlédnuty. Proto je většina nově podaných stížností označena jako nevyřešené a mají negativní dopad na hodnocení kasina."
It pains me to bring up the bad news, but I would consider SunsetGaze's suggestion. Cbet has been unresponsive to us lately:
"Warning: No Reaction Policy for complaintsThis casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
DALI MI TELEFONNÍ ČÍSLO NA MANAŽERA, POKUD CHTĚJÍ, UDĚLÁME SKUPINU WPP, PŘIDÁM JI A ZAČNEME JE OČNOVOVAT JAKO PODVODNÍKY
THEY GAVE ME A PHONE NUMBER OF THE MANAGER'S, IF THEY WANT, WE'LL MAKE A WPP GROUP, I'LL ADD IT AND WE'LL START DEFAMING THEM AS SCAMMERS
ME PASARON UN NRO DE TELEFONO DE LOS MANAGER, SI QUIEREN HACEMOS UN GRUPO DE WPP LO AGREGO Y EMPEZAMOS A DIFAMARLOS POR ESTAFADORES
Nechápal jsem, jaký manažer? Myslím, že kasino se o pomluvu moc nestará... zachránilo je to, že dostali známého streamera a přinesli jim všechny případy a odhalili je...
I didn't understand, what manager? I think the casino doesn't care much about defamation... it saved them getting a well-known streamer and bringing all the cases to them and exposing them...
No entendí, que manager? Creo que al casino no le importa mucho la difamación.. salvó que se consiga algún streamer conocido y llevarle todos los casos y que los exponga...
Něco se musí udělat, naše peníze si tak snadno nenechají
Something has to be done, they can't keep our money so easily
Algo hay que hacer, no pueden quedarse con nuestra plata tan facil
Promluvte si na e-mail, který vám byl zaslán, tam podejte stížnost... pokud to není virové, v tuto chvíli nic jiného nemáme
Speak to the email that is sent to you, make the complaint there... unless it is viral, at the moment we don't have anything else
Háblale al mail que te pase, hace la denuncia por ahí.. salvo que sea viral por el momento otra cosa no tenemos
Cbet cheaty, vložíte své peníze, tím ani nemluvím o vašem zisku v rámci platformy. A oni prostě, když si myslíte, že máte plné právo chtít vybrat své peníze, jednoduše vám zablokují účet, vždy použijí to samé pro několik dalších uživatelů a také s několika dalšími stížnostmi ve stejném případě. Bez jakéhokoli vysvětlení, bez jakéhokoli důkazu říkají, že na vašem účtu našli možnou "ANOMÁLII". A ANI NEVRÁCÍ PENÍZE, KTERÉ JSTE VLOŽENÉ. Podám žalobu a nepřestanu, dokud pověst tohoto domu neklesne.
Toto je stránka se stížnostmi v Brazílii. Několik lidí utrpělo rány
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/
Cbet cheats, you deposit your money, I'm not even referring to your profit within the platform. And they simply when you think you have every right to want to withdraw your money, they simply block your account, always using the same thing for several other users and also with several other complaints in the same case. They, without any explanation, without any proof, say that they found a possible "ANOMALY" in your account. AND THEY DO NOT EVEN REFUND THE MONEY YOU DEPOSITED. I'm going to file a lawsuit, and I won't stop until this house's reputation drops.
This is a complaints page in Brazil. Several people suffered blows
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/
Vyplnil jsem formulář před více než měsícem a nikdy jsem nedostal odpověď;
I filled out a form over a month ago, and never got a response back;
Je mi opravdu líto, že jste se ocitli v této situaci. Viděl jsem vaši stížnost zde na našem webu, kde náš tým čeká, až od vás dostane nějaké odpovědi. Nezapomeňte na ně odpovědět, kdykoli budete připraveni tak učinit. Pokusíme se vám pomoci, i když, abych vám řekl pravdu, necítil bych to příliš pozitivně. Už jste to možná viděli v naší recenzi tohoto kasina?🤷♀️
I am really sorry that you have found yourself in this situation. I have seen your complaint here on our site, where our team is waiting to get some answers from you. Please make sure to answer those whenever you're ready to do so. We will try to help you out, even though, to tell you the true, I wouldn't feel very positive about it. Have you seen this included in our review of this casino, perhaps?🤷♀️
Byl bych rád, kdybyste to mohl uplatnit, bratře! Zdá se, že je to jediné místo, kde CBET odpovídá... ale nedá mi to, protože k registraci musím mít cpf, je to stránka pouze pro lidi z Brazílie! Viděl jsem tam spoustu stížností, nicméně stále má dobrou pověst, jen jsem viděl člověka, který čeká 1 rok!!! Cbet je nejhorsi... nechapu jak tak znama stranka nadale svobodne podvadi lidi a nikdo s tim nic nedela, doufam, ze ti odpovi a vy to vyresis, chodim uz 5. měsíce nyní.
I would love it if you could make the claim there brother! It seems like the only place where CBET responds... but it won't let me since to register I have to have cpf, it is a page only for people from Brazil! I saw a lot of complaints there, however it still has a good reputation, I just saw a person who has been waiting for 1 year!!! Cbet is the worst... I don't understand how such a well-known page continues to scam people freely and no one does anything about it, I hope they answer you and you can solve it, I've been going for 5 months now.
Me encantaría podés hacer el reclamo ahí hermano! Parece el único lugar donde CBET responde.. pero no me deja ya que para registrarme tengo que tener cpf, es una página únicamente para personas de Brasil! Vi muchas quejas ahí, sin embargo sigue teniendo buena reputación, acabo de ver una persona que está hace 1 año esperando!!! Cbet es lo peor.. no entiendo cómo una página tan conocida siga estafando gente libremente y nadie haga algo al respecto, ojalá te respondan y puedas solucionarlo, yo ya voy 5 meses
Stal jsem se obětí porušení mého účtu v kasinu CBET, vyhrál jsem důležitou cenu v automatech ve výši 33 000 000 milionů chilských pesos, z nichž když jsem vyhrál, okamžitě jsem stáhl, druhý den jsem vstoupil na stránku a zkontroloval stav žádost a vidím, že existují transakce, které jsem neprovedl, změnili mé peníze na krypto a převedli je na jiný účet během několika sekund, schválení mé transakce trvalo více než 5 hodin a transakce provedená údajný hacker Přijetí trvalo méně než 15 minut, když předpisy říkají, že platby se provádějí během dvou až 5 pracovních dnů.
Poté pokračuji v kontaktování týmu pro podvody cbet a oni mě nechají pár dní počkat, než mi sdělí, že můj účet byl zjevně narušen a že jej zadali z jiné stránky mimo moji zemi (Chile) a odtud začíná spor . ve kterém už 3 měsíce čekám na odpověď od nich, která vždy končí stejnou odpovědí, "čekáme na odpověď od poskytovatele plateb, abychom reagovali na Vaši žádost", byla to bitva, ze které nemají chci převzít kontrolu a došel jsem k názoru, že se jedná o mafii, která nechce vyplácet peníze výherců ani jejich vysoké ceny, takže si vymýšlejí, blokují a vybírají vaše peníze, aby vám tuto částku nevyplatili, hledejte a hledat a všude o nich říká to samé.
Už nic neočekávám, ale varuji vás, abyste těmto zlodějům nenaletěli.
I was the victim of a violation of my account within the CBET casino, I won an important prize in slot machines of 33,000,000 million Chilean pesos, of which when I won I immediately withdrew, the next day I entered the page to review the status of the request, and I see that there are some transactions that I did not make, they changed my money to crypto and transferred it to another account in a matter of seconds, my transaction took more than 5 hours to be approved and the one made by the alleged hacker It took less than 15 minutes to be accepted, when regulations say that payments are made within a period of two to 5 business days.
After this, I proceed to contact the cbet fraud team and they make me wait a couple of days to tell me that clearly my account suffered a breach and that they entered it from another site outside my country (Chile) and from there a dispute begins. in which I have been waiting for 3 months for a response from them which always ends in the same response, "we are waiting for the response from the payment provider to respond to your request", it has been a battle from which they do not want to take charge and I have come to think that this is a mafia, which does not want to pay the winners' money or their high prizes, so they invent, block and withdraw your money in order not to pay you that amount, search and search and in everywhere says the same thing about them.
I don't expect anything anymore, but I warn you so that you don't fall for these thieves.
Fui victima de una vulneracion de mi cuenta dentro de el casino CBET, me gane un importante premio en tragamonedas de 33.000.000 millones de pesos chilenos, de los cuales al momento de ganarmelos retire inmediatamente, al dia siguiente entro en la pagina para revisar el estado de la solicitud, y veo que hay unas transacciones que yo no hice, cambiaron mi dinero a cripto y lo transfierieron a otra cuenta en cuestion de segundos, mi transaccion se tardo mas de 5 horas en ser aprobada y la que hizo el supuesto hacker tardo menos de 15 minutos en ser aceptada, cuando por normativa dice que los pagos se hacen en un plazo de dos a 5 dias habiles.
Pasado esto procedo a cotactarme con el equipo de fraude de cbet y me hacen esperar un par de dias para decirme que claramente mi cuenta sufrio una vulneracion y que entraron a ella desde otro sitio fuera de mi pais (chile) y desde ahi comienza una disputa en la cual llevo 3 meses esperando una respuesta por parte de ellos la cual siempre termina en la misma repsuesta, "estamos esperando la respuesta del proveedor de pago para dar una respuesta a su solicitud", a sido una batalla de la cual no se quieren hacer cargo y he llegado a pensar que esta es una mafia, la cual no quiere pagar el dinero de los ganadores ni sus altos premios por lo cual inventan, bloquean y retiran tu dinero con tal de no pagarte esa cantidad, busque y busque y en todos lados dicen lo mismo sobre ellos.
Ya no espero nada, pero aviso para que no caigan con estos ladrones.
Nedivil bych se, kdyby za tímto """hackem""" oni sami stáli, že prostě nezaplatí, místo aby vám zabavili peníze a zablokovali vás (protože k tomu jistě nemají žádný pádný důvod), raději vás přimějí uvěřit že došlo k hacknutí . Se vším, co jsem o tomto kasinu viděl, jsem tomu mohl dokonale věřit.
Extrémně podezřelé, že ten výběr dokončili tak rychle, když jsem viděl stížnosti za stížnostmi na pomalé výběry, které nakonec ani nejsou dokončeny. Přejděte na podrobnosti transakce a zkuste prozkoumat transakce na kryptoadrese, kam byly prostředky odeslány, tento detail by měl být viditelný v historii transakcí vašeho účtu.
I wouldn't be surprised if they themselves are behind this """hack""" to simply not pay, instead of confiscating your funds and blocking you (because they surely have no valid reason to do so), they better make you believe that there was a hack . With everything I have seen about this casino I could perfectly believe this.
Extremely suspicious that they completed that withdrawal so quickly, when I have seen complaints after complaints about slow withdrawals that are not even completed in the end. Go to the transaction details and try to investigate the transactions of the crypto address where the funds were sent, this detail should be visible in your account transaction history.
No me sorprendería que ellos mismos estén detrás de este """hackeo""" para simplemente no pagar, en lugar de confiscar tus fondos y bloquearte (porque seguramente no tienen una razón válida para hacerlo), mejor te hacen creer que hubo un hackeo. Con todo lo que he visto sobre este casino perfectamente podría creer esto.
Extremadamente sospechoso que hayan completado ese retiro tan rápido, cuando he visto quejas tras quejas sobre retiros lentos que al final ni se completan. Ve a los detalles de la transacción e intenta investigar las transacciones de la dirección cripto hacia donde fueron enviados los fondos, este detalle debería ser visible en el historial de transacciones de tu cuenta.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.