FórumKasinaCazimbo Casino - všeobecná diskuze

Cazimbo Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od mairatobias1996
|
1577 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Cazimbo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od mairatobias1996 byl odstraněn
před 11 měsíci

Když se zaregistruji, nedovolí mi to... Došlo mi, že připojení není soukromé, pomoc

Automaticky přeloženo:
mairatobias1996
před 11 měsíci

Ahoj.

Obávám se, že jde spíše o nastavení nebo technický problém. Mohl bys poslat printscreen?

Rád bych pomohl, ale upřímně, zatím nevím, kde začít...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vsadil jsem 100 € na jeřáb. Když jsem šel inkasovat na 80, jejich stránka se vůbec neotevřela, jako by byla zavřená, takže jsem o peníze přišel, protože zápas byl na konci nerozhodný

Automaticky přeloženo:
nikosntavos2000
před 9 měsíci

Oh, máte teď přístup ke svému účtu? Protože pokud ano, určitě bych kontaktoval jeho podporu nebo chat.

Upřímně řečeno, řekl bych, že zatím není moc co dělat. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Snažím se je teď přesvědčit, že společnost otevřela

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, v neděli 17.12.2023 jsem požádal o výběr za 178 eur. Kontaktoval jsem je každý týden a dostal jsem odpověď pouze poprvé a řekli mi, že žádost je ve fázi zpracování finančním oddělením a že to obvykle trvá 3 pracovní dny. Co mohu udělat?


Děkuji


Automaticky přeloženo:
iker2610
před 8 měsíci

Ahoj! Je to výběr na kartu nebo bankovní převod? Možná vám řekli něco o prázdninových zpožděních?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, v neděli 17.12.2023 jsem požádal o výběr za 178 eur. Kontaktoval jsem je každý týden a dostal jsem odpověď pouze poprvé a řekli mi, že žádost je ve fázi zpracování finančním oddělením a že to obvykle trvá 3 pracovní dny. Co mohu udělat?


Děkuji


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pokud se stále nic neděje a odstoupení od 17.12. stále nedorazil, doporučujireklamaci . Na vyřešení takových situací dáváme kasinům 14 dní. Samozřejmě je možné, že došlo k nějakému zpoždění kvůli svátkům, ale protože vám kasino neuvedlo žádný důvod, navrhoval bych podat stížnost.

Každopádně, měli jste nějaké úspěšné výběry nebo je to váš první problém s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je to můj první výběr v tomto kasinu a po přečtení několika stížností a zjištění, že nejsem jediný, co se děje, jsem se rozhodl otevřít téma. Budu tě informovat

Automaticky přeloženo:
iker2610
před 8 měsíci

Ano, viděl jsem, že podobné problémy měli i jiní hráči, ale zatím se kasino snažilo stížnosti řešit, takže si myslím, že by to všechno mohlo dopadnout dobře.

Nezapomeňte mě průběžně informovat, jak se celá situace vyvine. Každopádně už máte ověřený účet u kasina?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj všichni, mám důležitou výhru a Cazimbo mi neplatí, žádá mě o výpis z účtu, i když platím předplacenou postepay kartou. Teď po dvou týdnech jsem se obrátil na spolek Altrocpnsumo, jak jste to vyřešili?

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 8 měsíci

Ahoj, o tvém problému, co ti kasino řeklo, když jsi řekl, že jsi vložil předplacenou kartou? Potřebují od vás ještě výpis z bankovního účtu? Byl to váš první vklad do tohoto kasina? Než budete moci vybrat peníze, je nutné úspěšně dokončit ověření účtu, což nevím, zda je to váš případ.

Pokud však kasino stále dokola opakuje to samé a za celou dobu se nic nepohnulo, doporučil bychpodat stížnost zde na tomto odkazu .

Náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, kam až se dostaneme.

Budete pokračovat nebo budete čekat na asociaci a její reakci?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

@radka Stěžoval jsem si na ně, ale požadují můj výpis z účtu, je to nezákonné, podnikám právní kroky

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 8 měsíci

Co takhle na chvíli zvážit možnost bezplatné reklamace?

Chci říct, že je to zcela zdarma a mohlo by vás to ušetřit od jednání s právníky.

Bankovní výpis je podle mě celkem standardní dokument sloužící k úspěšnému ověření. Někdy je mnohem lepší spolupracovat, než se snažit přivolat soudní jednání... Ve výsledku to může proces zbytečně protahovat.

Víte, jedna věc je být troufalý ohledně svého názoru, ale nakonec chcete své peníze co nejdříve, nemám pravdu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj lidičky, taky jsem na těchto stránkách 2/01 pěkně vyhrál, podpora už ani nereaguje, mám dát výpověď sám nebo se dá něco dělat?

Automaticky přeloženo:
x6ckp58qqt
před 8 měsíci

Ahoj,

A v čem se zdá být problém?

Vyhrál jsi a co potom?

Odeslali jste žádost o výběr? Jste alespoň plně ověřeni?

Nebo co byla poslední věc, o které jste diskutovali s kasinem?

Zde by se nám určitě hodilo více poznatků. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré odpoledne všem, chtěl bych vědět, jestli by mi někdo mohl pomoci s tímto kasinem.


Problém je následující. Toto skvělé kasino, z nějakého mně neznámého důvodu, neprovádí výběr peněz, o který jsem tolikrát žádal. Už měsíce žádám o vrácení peněz, ale nikdo mi je nevrátil. Za prvé, pokaždé, když vybírám peníze, čekám alespoň 5 dní, než převod peněz nabude účinnosti, ale po uplynutí této doby se stane jediná věc, že z nějakého důvodu dostanu e-mail, že Ústup byl zrušen . Toto je situace, kterou procházím od prosince 2023. Pokud někdo ví, co dělat, řekněte mi


vše nejlepší

Automaticky přeloženo:
rafa232004
před 5 měsíci

Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek sem, do oficiálního vlákna kasina, aby si ho mohli lépe přečíst i ostatní. Zkusili jste se skutečně zeptat podpory kasina, jaký je přesný důvod zrušení vašich výběrů? Byl váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc našeho reklamačního týmu, navrhuji vám podat stížnost, a můžete tak snadno učinit, stačí kliknout na tento odkaz 👈. Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu