DomůFórumKasinaCatCasino - všeobecná diskuze

CatCasino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od nvlado7806
|
14 138 zobrazení 75 odpovědí |
|
12 3 4
Gretche70
před rokem

Abych byl spravedlivý, rád bych řekl, že mnoho kasin uvedených na tomto webu jednoduše ignoruje fórum a hráče. OR striktně zveřejňuje pouze bonusové akce - což mi přijde z pohledu hráče mnohem horší.

Jen můj úhel pohledu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Před několika měsíci jsem měl také problémy s výběrem, ale po procesu ověření jsem zatím žádné problémy neměl a hraní v Catscasinu mě opravdu baví! Už týdny vkládám a vybírám přes eZeetWallet a 4 dny mám v procesu výběr 120 eur a každý den mě to znovu odkládá..

...Dříve výplata trvala jen několik hodin. Jen tentokrát ne. Můžete mi prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hy.

U mě úplně stejný problém. Ověření bylo bez problémů a proběhlo rychle. První výplata byla vyplacena přes Skrill do 24 hodin poté, co jste se dvakrát zeptali v zákaznickém chatu.

Na druhou výplatu čekám 3 dny. Po opakovaných dotazech mi byla v zákaznickém chatu vždy sdělena jiná odpověď. Nejdřív řeklo, že bude brzy vyplaceno, pak do 24 hodin, pak do 72 hodin a nakonec, že platbu zkontroluje bezpečnostní služba a mám být trpělivý. Bohužel se zatím nic nestalo a myslím, že těch 72 hodin přežiju.

Vzhledem k tomu, že existuje denní nebo týdenní limit výplaty a mám stále nějaké peníze na účtu, myslím, že to bude navždy odloženo. jsem nadšená. Pokud se v nejbližší době nic nestane, pravděpodobně otevřu stížnost, což je podle mě škoda, protože jinak se mi kasino opravdu líbí. Pokud ale výplata trvá věčnost a nedostanete správnou odpověď, je to opravdu škoda. 😪

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Před několika měsíci jsem měl také problémy s výběrem, ale po procesu ověření jsem zatím žádné problémy neměl a hraní v Catscasinu mě opravdu baví! Už týdny vkládám a vybírám přes eZeetWallet a 4 dny mám v procesu výběr 120 eur a každý den mě to znovu odkládá..

...Dříve výplata trvala jen několik hodin. Jen tentokrát ne. Můžete mi prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Nejprve bych se rád naučil pár věcí f - mohu:

Informovalo vás kasino o důvodu tohoto zpoždění? Navrhli jste jiné možnosti platby?

Víte, použití jiné možnosti platby je obvykle nejjednodušší řešení. Takže bych řekl, že to stojí za pokus.

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hy.

U mě úplně stejný problém. Ověření bylo bez problémů a proběhlo rychle. První výplata byla vyplacena přes Skrill do 24 hodin poté, co jste se dvakrát zeptali v zákaznickém chatu.

Na druhou výplatu čekám 3 dny. Po opakovaných dotazech mi byla v zákaznickém chatu vždy sdělena jiná odpověď. Nejdřív řeklo, že bude brzy vyplaceno, pak do 24 hodin, pak do 72 hodin a nakonec, že platbu zkontroluje bezpečnostní služba a mám být trpělivý. Bohužel se zatím nic nestalo a myslím, že těch 72 hodin přežiju.

Vzhledem k tomu, že existuje denní nebo týdenní limit výplaty a mám stále nějaké peníze na účtu, myslím, že to bude navždy odloženo. jsem nadšená. Pokud se v nejbližší době nic nestane, pravděpodobně otevřu stížnost, což je podle mě škoda, protože jinak se mi kasino opravdu líbí. Pokud ale výplata trvá věčnost a nedostanete správnou odpověď, je to opravdu škoda. 😪

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moc bych se nedivil, kdybych zjistil, že poskytovatel plateb má problémy s poskytováním služeb v německy mluvících zemích. Jen odhad, ale v dnešní době se toho stává poměrně často. 🙁 Operátory chatu si nechám stranou, protože většinou nejsou dobře informovaní.

Zůstanu tedy u své otázky. Můžete se v tuto chvíli rozhodnout pro jinou možnost platby?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Hy.

Zřejmě to pro mě nejsou možnosti platby, alespoň mi to nebylo řečeno a výplata nebyla do teď zrušena.

Už jsem jednou platil přes Skrill a nebyl žádný problém.

Nyní při druhé výplatě je odpověď vždy stejná: "Vaši výplatu kontroluje bezpečnostní služba a bude brzy vyplacena".

Dnes jsem znovu kontaktoval zákaznický servis prostřednictvím chatu a bylo mi řečeno, že se mi dnes pokusí zaplatit peníze. jsem nadšená.

Ale protože bych chtěl provést další výběry, protože mám ještě nějaké na účtu, jsem zvědavý, jestli to bude pokaždé tak dlouho trvat. Dokud se to dnes vůbec vyplácí...

Automaticky přeloženo:
Titus1987
před rokem

Druhá výplata byla právě vyplacena. 😊👍

Doufám, že to teď v budoucnu bude fungovat. 😊

Automaticky přeloženo:
Titus1987
před rokem

Pěkné!✨👌

Doufejme, že to byla jen občasná komplikace bez dalšího efektu!

Jakmile odešlete další, dejte nám vědět – jen abyste viděli, jak to jde. 🙂


Automaticky přeloženo:
před rokem

file Chtěl bych upozornit všechny na to, že toto kasino (nebo někdo vydávající se za CatCasino) posílá tento druh e-mailů z ošuntělé gmailové adresy. Připojili také číslo Whatsapp pro kontakt. Jen pro objasnění; Už jsem sem jednou nastoupil. Myslím, že to bylo 10 eur. Takže bych v žádném případě neměl osobního manažera...

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před rokem

Vypadá to jako phishingový e-mail ! Moc vám děkuji, že jste to přinesli!

Mohl byste kasino informovat? Věřím, že by to měli vědět.

Našel to někdo další v poštovní schránce? 🤔

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, já.


A taky jsem byl zaregistrovaný v Cat Casinu a taky mi chodily takové maily na Gamu a taky z Gamy.


Ale mnohem zajímavější otázkou je, odkud vzali naši e-mailovou adresu a jak vědí, že máme účet v těchto kasinech.


Je možné, že Cat a Gama rozdávají e-mailové adresy?

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Obdržel další. Tohle je určitě CatCasino, které je posílá lidem, kteří se odhlásili z jejich newsletteru atd. Vysoce nemorální...

Automaticky přeloženo:
Malaga
před rokem

Cat Casino a Gama mají stejného majitele. Zdá se, že kasina jsou také řízena stejnými lidmi, takže to je odpověď na vaši otázku. Kasina jsou propojena.

Každopádně by bylo zajímavé, kdybyste stejnou otázku položili zákaznické podpoře Cat Casino.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před rokem

Rozumím tomu správně, že jste se odhlásili z odběru newsletteru Cat Casino, ale přesto jste obdrželi tento?

Automaticky přeloženo:
matthesnicole1988
před rokem

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

Upřímně nás mrzí, že v současné době dochází k technickým problémům ovlivňujícím proces odstoupení od smlouvy. Snažíme se tyto problémy rychle odstranit a zajistit hladký provoz.

Pokud máte stále potíže s výběrem, napište prosím na aleksandra.ru@cataffs.com své ID nebo e-mail, kde je váš účet zaregistrován.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

je nám líto, že máte negativní zkušenost s naším zákaznickým servisem.

Pokud to pro vás není příliš velké potíže, můžete prosím popsat situaci podrobněji zasláním e-mailu na adresu aleksandra.ru@cataffs.com spolu s vaším ID nebo e-mailovou adresou spojenou s vaším účtem?

Automaticky přeloženo:
Titus1987
před rokem

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

Upřímně nás mrzí, že v současné době dochází k technickým problémům ovlivňujícím proces odstoupení od smlouvy. Snažíme se tyto problémy rychle odstranit a zajistit hladký provoz.


Mohli byste nám prosím podrobně popsat situaci e-mailem na adresu aleksandra.ru@cataffs.com s vaším ID nebo e-mailem, kde je váš účet registrován.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před rokem

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

Tyto dopisy může zasílat osobní manažer s personalizovanou nabídkou pro vás, stejně jako manažeři vám mohou napsat na messenger, pokud například nejste spokojeni s takovou komunikační podporou, můžete nám kdykoli napsat, abychom je upravili nebo deaktivovali vaše e-maily s personalizovanými nabídkami.

Automaticky přeloženo:
Malaga
před rokem

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

Nic takového nemůže být, protože jsme dva různé projekty, ale máme stejný affiliate program.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před rokem

Ahoj,

Děkujeme vám za vaši reakci.

Pokud se chcete odhlásit z odběru newsletteru, měli byste kontaktovat náš chat podpory nebo napsat na support@catcasino.com .

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky