Ahoj.
Zjistil jsem, že váš problém byl datován před 2 lety. Tak staré záležitosti bohužel nejsme schopni řešit, kvůli této skutečnosti byl váš případ zamítnut, zkontrolujte prosím svůj e-mail pro upozornění.
Hello there.
I found your issue was dated 2 years back. Well, sadly, we are not capable of dealing with such old matters, due to this fact, your case was dismissed, check your email for notification, please.
Nevěděl jsem, že pravidla casinoguru mají časový limit. Snažím se všem říct, že tato stránka je podvod, ale vy mi nepomáháte. Doporučil jsem tuto platformu lidem, kteří byli v Turecku podvedeni, ale myslím, že jsem se mýlil. mým cílem není získat své peníze, ale zabránit tomu, aby tato stránka podváděla lidi
I didn't know that casinoguru rules have a time limit. I'm trying to tell everyone that this site is a scam, but you are not helping me. I have recommended this platform to people who have been scammed in Turkey, but I think I was wrong. my goal is not to get my money but to prevent this site from scamming people
No, neříkejte tomu pravidlu - tomu se říká rozumná doba. Zeptejte se sami sebe, s jakou pravděpodobností dostaneme jakoukoli podporu od kasina ohledně aktivity datované před 2 lety.
Vaše stížnost nebyla zamítnuta, protože nás to nezajímá, byla zamítnuta, protože na základě našich zkušeností jsou takové případy předurčeny k ignorování kvůli nedostatku dat z kasina.
Děkuji za upozornění, doufám, že postup pochopíte.
Well, don't call that rule - called that a reasonable amount of time. Ask yourself how likely we are going to receive any support from the casino about an activity dated 2 years back.
Your complaint was not rejected because we don't care, it was rejected because based on our experiences, such cases are destined to be ignored due to a lack of data from the casino.
Thank you for the warning, I hope you understand the approach.
Děkujeme Vám za Vaši odpověď. Ve svém prvním komentáři zde jsem uvedl, že jsem byl podveden před 2 lety. Když mi navrhl reklamaci, dokonce jsem napsal, že z technických důvodů nemohu otevřít, našel jsem si čas na sepsání reklamace. Ale teď říkáte, že jste moji stížnost zamítli, protože to bylo před 2 lety. přijměte prosím mou stížnost a připojím také licenční korespondenci. Nechci, aby tato sázkařská stránka podváděla ostatní sázející hráče
Thank you for your answer. In my first comment here, I stated that I was scammed 2 years ago. When he suggested that I complain, I even wrote that I could not open it due to technical reasons, I found time to write the complaint. But now you say that you rejected my complaint because it was 2 years ago. please accept my complaint and I will attach the license correspondence as well. I do not want this betting site to defraud other betting players
Oh, myslím, že rozumím.
Nejsem ten, kdo uzavřel tvůj účet. Jak jsem vám již psal, pokaždé, když je stížnost zamítnuta, hráč by měl dostat vysvětlení. Dostali jste nějaké?
Jelikož stížnosti hráčů neřeším, jen jsem hádal, v čem by mohl být problém.
Každý, kdo se domnívá, že ho kterékoli kasino podvedlo, může podat stížnost. Výsledek bohužel nemohu zaručit. To je vše.
Je dobře, že jste sem přišli a zkusili to, a já vám za to děkuji. Je to jen tým, že stížnostní tým rozhodl, že váš případ nebude přijat.
Oh, I think I understand.
I'm not the one who closed your account. As I wrote you before, each time a complaint is rejected the player should receive an explanation. Have you received any?
Since I do not solve players' complaints, I was just guessing what the issue could be.
Anyone who believes any casino has scammed him is welcome to submit the complaint. Sadly, I can't guarantee the result. That's all.
It's good you came here and tried, and I thank you for that. It's just the complaint team has decided your case is not going to be accepted.
Nejlepší kasino, kde jsem hrál VIP podporu, je opravdu skvělé, téměř vždy najdou něco, co hru udělá lepší a delší.
Opravdu doporučuji!!!
S pozdravem Stanisław.
The best casino where I played VIP support is really great, they almost always find something to make the game better and longer.
I really recommend!!!
Best regards, Stanisław.
Najlepsze kasyno gdzie grałem VIP support jest naprawdę wspaniały praktycznie zawsze coś znajdą zeby grało się lepiej i dłużej.
Naprawdę Polecam!!!
Pozdrawiam Stanisław.
Nejlepší kasino, se kterým jsem se kdy zabýval, velmi nápomocná a užitečná podpora, bez pochyby doporučuji.
The best casino I have ever dealt with, very helpful and useful support, I recommend it without a doubt.
Najlepsze kasyno z jakim miałem styczność bardzo pomocny i przydatny support polecam bez dwóch zdań .
Důvěryhodné kasino. Profesionální servis, rychlé výběry a široký výběr slotů. Více způsobů vkladu a výběru. doporučuji
Trustworthy casino. Professional service, quick withdrawals and a wide selection of slots. Multiple deposit and withdrawal methods. I recommend
Kasyno godne zaufania. Fachowa obsługa szybkie wypłaty i szeroki wybór slotów. Wiele metod wpłat i wypłat. Polecam
Ahoj a jak dlouho ti trvalo vybrat peníze, když říkáš, že je to rychlé?
Hi and how long did it take you to withdraw the money when you say it's fast ?
chladný!
Možná nějaká odměna výměnou za vaše milá slova? Ptám se jen proto, že jsme věděli, že existuje propagace Discordu.
Každopádně děkuji za zapojení!
cool!
Any rewards in exchange for your kind words, perhaps? I'm just asking because we knew there was a Discord promotion.
Anyway, thank you for joining!
Opravdu? Dobře, takže jste nedostali žádnou kompenzaci od kasina za odeslání dvou uživatelských recenzí? Nicméně děkuji za odpověď. 🙂
Really? Okay, so you were given no compensation from the casino for submitting two user reviews? Thank you for the reply, though. 🙂
Ne nechápu. Píšu 2, protože jsi odmítl, nevím proč? Líbí se mi toto kasino a hraji v tomto kasinu často. proto mohu doporučit mé oblíbené kasino. Jsem VIP, takže nepotřebuji bonus.
No i dont get. I write 2 because you rejected i dont know why? I like this casino and i play on this casino often. that's why I can recommend my favorite casino. I'm VIP so I don't need a bonus.
S tímto kasinem mám jen dobré zkušenosti. Rychlá reakce na živý chat. Dá se dobře zažít. Lg
I have only had good experiences with this casino. Quick response to live chat. Can experience well. Lg
Ich habe nur gute Erfahrungen mit diese Casino. Schnelle Antwort auf live Chat. Kann gut gut erfahren. Lg
Ne nechápu. Píšu 2, protože jsi odmítl, nevím proč? Líbí se mi toto kasino a hraji v tomto kasinu často. proto mohu doporučit mé oblíbené kasino. Jsem VIP, takže nepotřebuji bonus.
No i dont get. I write 2 because you rejected i dont know why? I like this casino and i play on this casino often. that's why I can recommend my favorite casino. I'm VIP so I don't need a bonus.
Oh, to je pro tebe dobré!
Zjevně jsme stále téměř pod útokem pozitivních uživatelských recenzí motivovaných kasiny, což znemožňuje odlišit ty pravé od ostatních. 🙁
Zdá se, že váš účet je „příliš blízko jiným". Takové recenze odmítáme, abychom zachovali hodnocení co nejvíce nezaujaté. Omlouvám se za nepříjemnosti.🙏
Oh, that's good for you!
Apparently, we are still almost under attack caused by casino-motivated positive user reviews, which makes it impossible to distinguish the genuine ones from the rest. 🙁
Your account seems to be "far too close to other ones". We do reject such reviews in order to keep the rating as unbiased as possible. I'm sorry for the inconveniences.🙏
Nemohu napsat recenzi jen proto, že je můj účet příliš blízko jiným účtům? žádný smysl. tak proč a proč jste vytvořili svůj web?
just because my account is far too close to other ones I can't write a review? no sense. so why and why did you create your website?
Vysvětlil jsem vše, co jsem mohl.
Toto je moje poslední vysvětlení:
Do dnešního dne jsme obdrželi stovky velmi pozitivních uživatelských recenzí, z nichž většina byla iniciována a také kompenzována samotným kasinem.
To je přísně v rozporu s našimi pokyny.
Všimněte si také, že zajímavě velké množství bylo napsáno stejnou skupinou hráčů - to je také zakázáno.
Vzhledem k tomu, že naším cílem je pouze zachovat nestranné hodnocení uživatelů, byly všechny recenze zamítnuty.
Vzhledem k tomu, že nikdo není schopen rozlišit ty pravé od falešných recenzí, nemůžeme si dovolit přijmout žádné.
Doufám, že souhlasíte s tím, že v tomto bodě záleží na spravedlnosti.
"tak proč a proč jste vytvořili svůj web?"
Je to viditelně vysvětleno na domovské stránce :
„Prozkoumejte největší světový zdroj informací o online kasinech
Aktuální recenze všech online kasin, databáze bonusů, globální komunita, pomoc se stížnostmi a další."
I have explained everything I can.
This is my last explanation:
Utill today, we have received hundreds of very positive user reviews, most of which were initiated and also compensated by the casino itself.
This is strictly against our guidelines.
Also, note that an interestingly large amount was written by the same group of players - this is also prohibited.
Since we only aim to keep the user rating unbiased, all reviews were rejected.
Since no one is able to distinguish the real ones from the fake reviews, we can't afford to accept any.
I hope you agree that fairness is what matters at this point.
"so why and why did you create your website?"
It is visibly explained on the homepage:
"Explore world's biggest source of information about online casinos
Up-to-date reviews of all online casinos, bonus database, global community, complaint help, and more."
Skutečná otázka, jak často se stává, že se na tomto fóru objevují lidé s nízkým sociálním hodnocením jen proto, aby uráželi různá kasina, a své zkušenosti pak nerozvádějí?
A real question, how often does it happen that people with low social ratings appear on this forum just to insult different casinos, and then do not elaborate on their experience?
本当の疑問ですが、低い社会的な評価を持つ人々が、異なるカジノを侮辱するためだけにこのフォーラムに現れ、その後経験について詳しく説明しないことがどれくらい頻繁に起こるのでしょうか?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.