FórumKasinaCasinoMega - všeobecná diskuze

CasinoMega - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od dakovtoni004
|
11453 zobrazení 63 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před rokem

Otevřel jsem stížnost na Casinomega, ale nevidím ji v sekci stížností. Můžeš mi pomoci

Automaticky přeloženo:
mustafakapici90
před rokem

Ahoj.

Zjistil jsem, že váš problém byl datován před 2 lety. Tak staré záležitosti bohužel nejsme schopni řešit, kvůli této skutečnosti byl váš případ zamítnut, zkontrolujte prosím svůj e-mail pro upozornění.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nevěděl jsem, že pravidla casinoguru mají časový limit. Snažím se všem říct, že tato stránka je podvod, ale vy mi nepomáháte. Doporučil jsem tuto platformu lidem, kteří byli v Turecku podvedeni, ale myslím, že jsem se mýlil. mým cílem není získat své peníze, ale zabránit tomu, aby tato stránka podváděla lidi

Automaticky přeloženo:
mustafakapici90
před rokem

No, neříkejte tomu pravidlu - tomu se říká rozumná doba. Zeptejte se sami sebe, s jakou pravděpodobností dostaneme jakoukoli podporu od kasina ohledně aktivity datované před 2 lety.

Vaše stížnost nebyla zamítnuta, protože nás to nezajímá, byla zamítnuta, protože na základě našich zkušeností jsou takové případy předurčeny k ignorování kvůli nedostatku dat z kasina.

Děkuji za upozornění, doufám, že postup pochopíte.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkujeme Vám za Vaši odpověď. Ve svém prvním komentáři zde jsem uvedl, že jsem byl podveden před 2 lety. Když mi navrhl reklamaci, dokonce jsem napsal, že z technických důvodů nemohu otevřít, našel jsem si čas na sepsání reklamace. Ale teď říkáte, že jste moji stížnost zamítli, protože to bylo před 2 lety. přijměte prosím mou stížnost a připojím také licenční korespondenci. Nechci, aby tato sázkařská stránka podváděla ostatní sázející hráče

Automaticky přeloženo:
mustafakapici90
před rokem

Oh, myslím, že rozumím.

Nejsem ten, kdo uzavřel tvůj účet. Jak jsem vám již psal, pokaždé, když je stížnost zamítnuta, hráč by měl dostat vysvětlení. Dostali jste nějaké?

Jelikož stížnosti hráčů neřeším, jen jsem hádal, v čem by mohl být problém.

Každý, kdo se domnívá, že ho kterékoli kasino podvedlo, může podat stížnost. Výsledek bohužel nemohu zaručit. To je vše.

Je dobře, že jste sem přišli a zkusili to, a já vám za to děkuji. Je to jen tým, že stížnostní tým rozhodl, že váš případ nebude přijat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejlepší kasino, kde jsem hrál VIP podporu, je opravdu skvělé, téměř vždy najdou něco, co hru udělá lepší a delší.

Opravdu doporučuji!!!



S pozdravem Stanisław.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejlepší kasino, se kterým jsem se kdy zabýval, velmi nápomocná a užitečná podpora, bez pochyby doporučuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Důvěryhodné kasino. Profesionální servis, rychlé výběry a široký výběr slotů. Více způsobů vkladu a výběru. doporučuji

Automaticky přeloženo:
Pirulo777
před rokem

Ahoj a jak dlouho ti trvalo vybrat peníze, když říkáš, že je to rychlé?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem VIP, takže čekám 15 minut

Automaticky přeloženo:
Pirulo777
před rokem

chladný!

Možná nějaká odměna výměnou za vaše milá slova? Ptám se jen proto, že jsme věděli, že existuje propagace Discordu.

Každopádně děkuji za zapojení!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

nemám rozpory.

Automaticky přeloženo:
Pirulo777
před rokem

Opravdu? Dobře, takže jste nedostali žádnou kompenzaci od kasina za odeslání dvou uživatelských recenzí? Nicméně děkuji za odpověď. 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ne nechápu. Píšu 2, protože jsi odmítl, nevím proč? Líbí se mi toto kasino a hraji v tomto kasinu často. proto mohu doporučit mé oblíbené kasino. Jsem VIP, takže nepotřebuji bonus.

Automaticky přeloženo:
před rokem

S tímto kasinem mám jen dobré zkušenosti. Rychlá reakce na živý chat. Dá se dobře zažít. Lg

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne nechápu. Píšu 2, protože jsi odmítl, nevím proč? Líbí se mi toto kasino a hraji v tomto kasinu často. proto mohu doporučit mé oblíbené kasino. Jsem VIP, takže nepotřebuji bonus.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh, to je pro tebe dobré!

Zjevně jsme stále téměř pod útokem pozitivních uživatelských recenzí motivovaných kasiny, což znemožňuje odlišit ty pravé od ostatních. 🙁

Zdá se, že váš účet je „příliš blízko jiným". Takové recenze odmítáme, abychom zachovali hodnocení co nejvíce nezaujaté. Omlouvám se za nepříjemnosti.🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nemohu napsat recenzi jen proto, že je můj účet příliš blízko jiným účtům? žádný smysl. tak proč a proč jste vytvořili svůj web?

Automaticky přeloženo:
Pirulo777
před rokem

Vysvětlil jsem vše, co jsem mohl.

Toto je moje poslední vysvětlení:

Do dnešního dne jsme obdrželi stovky velmi pozitivních uživatelských recenzí, z nichž většina byla iniciována a také kompenzována samotným kasinem.

To je přísně v rozporu s našimi pokyny.

Všimněte si také, že zajímavě velké množství bylo napsáno stejnou skupinou hráčů - to je také zakázáno.

Vzhledem k tomu, že naším cílem je pouze zachovat nestranné hodnocení uživatelů, byly všechny recenze zamítnuty.

Vzhledem k tomu, že nikdo není schopen rozlišit ty pravé od falešných recenzí, nemůžeme si dovolit přijmout žádné.

Doufám, že souhlasíte s tím, že v tomto bodě záleží na spravedlnosti.


"tak proč a proč jste vytvořili svůj web?"

Je to viditelně vysvětleno na domovské stránce :

„Prozkoumejte největší světový zdroj informací o online kasinech

Aktuální recenze všech online kasin, databáze bonusů, globální komunita, pomoc se stížnostmi a další."



Automaticky přeloženo:
před rokem

Skutečná otázka, jak často se stává, že se na tomto fóru objevují lidé s nízkým sociálním hodnocením jen proto, aby uráželi různá kasina, a své zkušenosti pak nerozvádějí?

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky