před 9 měsíci
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
1
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
Z kasina Zeus (oficiální platforma) hlásí, že tento e-mail není oficiální. Můžete to zkontrolovat kontaktováním podpory (existuje mnoho lidí, kteří to již udělali a potvrdili, že to nepatří k platformě), to znamená, že to není oficiální
From casino zeus (the official platform) they report that this email is not official. You can check it by contacting support (there are many people who have already done it and they confirmed that it does not belong to the platform) that is, it is not official
Desde casino zeus (la plataforma oficial) informan que ese correo electrónico no es oficial. Podés chequearlo comunicandote con el soporte (somos muchas personas las que ya lo hicimos y nos confirmaron que no pertenece a la plataforma) o sea que no es oficial
Upřímně musím říct, že vůbec nesleduji váš názor. Přesto očividně dost klamete hráče, když předstíráte, že jste součástí Casino Guru, zatímco NEJSTE.
Navíc uznávám, že toto prohlášení je vysoce manipulativní a proti našim zásadám. "Ano oporte.casinozeus@gmail.com Je to oficiální e-mail z platformy casinozeus Proč říkáte, že jste byli podvedeni?"
Kvůli tomu skrývám váš příspěvek a uzavírám oba vaše účty. Další akce budou záviset na vaší spolupráci a vysvětlení.
Honestly, I have to say, I'm not following your point at all. Yet, obviously, you are quite misleading players when you pretend to be part of Casino Guru while you are NOT.
Additionally, I recognize that this statement is highly manipulative and against our policies. "Yes oporte.casinozeus@gmail.com It is an official email from the casinozeus platform Why do you say you were scammed?"
Due to that, I'm hiding your post and closing both of your accounts. Further actions will depend on your collaboration and explanation.
Lidé! Buďte opatrní
Prostřednictvím kontaktů jsem dostal informace od někoho, kdo "prý" byl z podpory Zeus. Podvedli mě 600 000 argentinských pesos a řekli mi, že když ty peníze vložím, připíší mi cenu. Vydávají se za oficiální lidi z kasina, ale všichni jsou to podvodníci, kteří jednoho dne zaplatí. Buďte velmi opatrní, koho kontaktujete, v mém případě se to nestalo ze dne na den. Byl to celý měsíc a něco super složitého, co se zdálo být pravdivé, nakonec mě chtěli dál žádat o peníze, ale nakonec jsem je zablokoval. Buďte velmi opatrní, pokud vás chtějí o peníze, NEDÁVEJTE JIM JE.
"Tomas julianni" je jméno osoby, která se vydává za agenta kasina (nebo tak to říká e-mail).
People! Be careful with this
Through contacts I received the information from someone who "supposedly" was from Zeus support. They scammed me $600,000 Argentine pesos, telling me that if I put in that money they would credit my prize. They pretend to be official casino people but they are all scammers who one day will pay. Be very careful who you contact, in my case it didn't happen overnight. It was a whole month and something super intricate that seemed true, in the end they wanted to continue asking me for money but I ended up blocking them. Be very careful if they ask you for money, DON'T GIVE IT TO THEM.
"Tomas julianni" is the name of the person who poses as a casino agent (or so the email says).
Gente! Ojo con esto
Por contactos recibí el dato de alguien que "supuestamente" era del soporte de Zeus. Me estafaron $600.000 pesos argentinos diciéndome que si ponía esa plata acreditarían mi premio. Se hacen pasar por ser gente oficial del casino pero son todos estafadores que un día la van a pagar. Tengan mucho cuidado con quién se contactan, en mi caso no fue de un día para el otro. Fue un mes entero y algo super entramado que parecía cierto, al final querían seguir pidiéndome plata pero termine bloqueandolos. Mucho cuidado si les piden dinero NO SE LO DEN.
"Tomas julianni" se llama la persona que se hace pasar por un agente del casino (o eso dice el mail) .
Ahoj,
Je mi opravdu líto, že jste byl podveden. Přebíráme velkou odpovědnost za zachování bezpečnosti fóra a jsem rád, že jste se o tuto zkušenost podělili, i když výsledek je smutný.
Nikdy nevěřte nikomu mimo oficiální strukturu kasina (nejlépe pouze oficiální e-mail nebo chat), zvláště pokud tito lidé žádají o peníze.
Je špatné, že ses takovou lekci musel naučit nejtěžším způsobem. 🙁
Upřímně řečeno, nejsem přesvědčen, že existuje řešení vaší současné situace. Můžete alespoň zkusit chargeback? Je to jen nápad, i když nejsem moc obeznámený s tím, jestli je to vůbec možné jen tak.
Hello,
I'm truly sorry you've been scammed. We take great responsibility for keeping the forum safe, and I'm glad you shared this experience, even though the outcome is sad.
Never believe anybody outside the official casino structure (preferably only the official email, or chat), especially if such people ask for money.
It's bad you had to learn such a lesson the hardest way. 🙁
Frankly, I'm not convinced there is a solution to your current situation. Can you at least try chargeback? It's just an idea, though I'm not very familiar with whether it's even possible just like that.
Jak bych se mohl pokusit vrátit poplatek?
Přesně tak, ten email není oficiální. Stane se, že tito lidé mají „přesné" informace o vašich hrách, výdajích a příjmech, takže vás o tom přesvědčí a také si hrají se zoufalstvím. Je to dlouhý příběh, ale pro každého, kdo čte, nevěřte NIKOMU, KDO VÁS ŽÁDÁ PENÍZE NA VYPLÁCENÍ CENY.
Nemám ponětí, jak to můžete uplatnit, nebo jestli byste mohl fungovat jako prostředník.
How could I try to return the charge?
Exactly, that email is not official. What happens is that these people have "accurate" information about your plays, expenses and income, so they convince you on that side and also play with desperation. It's a long story, but for anyone reading, don't trust ANYONE WHO ASKS YOU FOR MONEY TO PAY THE PRIZE.
I have no idea how you can go about claiming this or if you could act as an intermediary.
Cómo podría intentar la devolución del cargo?
Exactamente, ese correo no es oficial. Lo que sucede es que esas personas tienen información "certera" de tus jugadas, egresos e ingresos de dinero entonces te convencen por ese lado y también juegan con la desesperación. Es una larga historia, pero para el que lea no confíen en NADIE QUE LES PIDA DINERO PARA PAGAR EL PREMIO.
No tengo idea cómo se puede hacer para reclamar esto o si ustedes podrían actuar de intermediarios.
Řekl bych, že taková situace by se dala řešit s bankou ohledně chargebacku. Možná se tam zkuste zeptat, zda je to možné nebo ne. Asi bych vyzkoušel všechny možnosti, které by byly k dispozici, i když si nejsem jistý, co by následovalo potom.
Samozřejmě mě velmi mrzí, že k podobné situaci došlo a že to takto dopadlo. Ale jak již bylo řečeno, musíte být v případech, jako je tento, velmi opatrní a dívat se na detaily a rozhodně nedůvěřovat, dokud si neověříte, že daná osoba skutečně pracuje pro konkrétní kasino.
Doufám, že se vám už nic podobného nestane.
I would say that such a situation could be dealt with the bank regarding the chargeback. Maybe try to ask there whether it is possible or not. I would probably try all the options that would be available although I am not sure what would follow after that.
Obviously I am very sorry that a similar situation has arisen and that it has turned out this way. But that being said, you have to be very careful in cases like this and look at the details and certainly don't trust until you verify that the person is actually working for a particular casino.
I hope nothing like this happens to you again.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.