FórumKasinaCasino Zeus, pokladník Nicolás cremaschi podvodník

Casino Zeus, pokladník Nicolás cremaschi podvodník

před rokem od electronicat217
|
7100 zobrazení 47 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem

Dobré odpoledne komunito, řeknu vám, že jsem měl špatnou zkušenost s bankomatem, který si vedl dobře, ale minulý pátek jsem provedl převod, který mi nikdy nepřipsal žetony a zablokoval mě, podpora kasina Zeus stále ne dejte mi řešení, co se vám zdá ten, kdo načítá zůstatek na účtu mi nechce dát přesně všechny informace, zažil někdo to samé nebo to dokázal vyřešit?

Automaticky přeloženo:
electronicat217
před rokem

Ahoj.

Musím říci, že bych mohl použít další vysvětlení, jednoduše proto, že mám pocit, že nesleduji události příliš dobře.

Mohl byste problém popsat krok za krokem, nejlépe pomocí časové osy, prosím? Pokud můžete, vysvětlete to chronologicky.

Také jsem se snažil najít kasino v naší databázi, ale neúspěšně. Je možné poslat odkaz, třeba?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Totéž se mi stalo s pokladním LUCASEM GALVANEM, který si nechal 20 000 $ a nikdy mi je nepřipsal. Kasino nemá žádnou podporu a nikdo to nebere

Automaticky přeloženo:
arisolia
před rokem

Dobrý den, znamená to, že jste vyhráli a nevybrali jste své peníze nebo jste vložili a vaše prostředky nebyly připsány na váš hráčský účet?

Mohl byste však poslat odkaz na kasino, protože žádné takové kasino v naší databázi nevidím?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
lucasyubi
před rokem

Ahoj, řeklo kasino, proč byl váš výběr tak dlouho posuzován? Co říká podpora? Zdá se mi to jako extrémně dlouhá doba, proto se ptám.

Vidím však, že se vám podařilo otevřít stížnost , i když kasino v naší databázi nemáme, za což vás chválím.

Děkujeme také za odkaz, který se jistě bude hodit našemu datovému týmu k provedení recenze kasina.

Každopádně, pokud máte nějaké nové informace, bylo by možné nám je dát vědět? Myslím, že se to bude hodit i ostatním hráčům, jelikož vidím, že nejsi jediný, kdo měl podobný problém. Doufám, že se vše vyřeší a peníze dostanete.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
lucasyubi
před rokem

Chápu, že čekat bez nějakého výsledku a relevantní odpovědi je jistě těžké.

Nicméně si myslím, že jste podáním stížnosti udělali správně. Přesto to vypadá, že si budeme muset ještě chvíli počkat a náš tým se mezitím pokusí udělat vše pro to, aby se případ vyřešil férově.

Každopádně pokud uslyšíte něco nového, určitě nám dejte vědět. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj lidi, můžu si vybrat peníze, pokud vyhraju

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od lucasyubi byl odstraněn
před rokem

Nemáš zač. Všiml jsem si však, že vám Veronica již odepsala ve vaší stížnosti. Bylo by možné se na to podívat a odpovědět jí? Klikněte zde a udělejte tak .

Doufám, že se vše vyřeší bez problémů.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj lidi, můžu si vybrat peníze, pokud vyhraju

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, v jakém kasinu hraješ, ze kterého si chceš vybrat peníze? Při prvním výběru bude důležité ověřit v kasinu.

Každopádně mi o tom řekni něco víc, ať mám lepší přehled.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To samé se mi stalo s kasinem Zeus

Jak to udělám?

Automaticky přeloženo:
guiillotedemaria
před 11 měsíci

Dobrý den, znamená to, že váš účet byl zablokován a nemůžete si vybrat peníze ano? Support vám také napsal, proč se to stalo a jaký byl důvod? Jak dlouho vaše situace trvá?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je to tak. Založil jsem si účet u bankomatu. Zaplatil mi 80 tisíc pesos, zaplatil mi 30 tisíc pesos a 40 tisíc pesos. Před 1 týdnem jsem vydělal 527 tisíc pesos a on mi zablokoval WhatsApp. Podpora mi sdělila, že můj případ prověřuje odpovědná oblast. Zvláštní je, že když požádám o fotku účtu, podpora mi pošle a pokladní ještě nevytáhla zůstatek z účtu.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Přesné . Zvláštní je, že mi pokladní zaplatila 3x. A teď, když jsem porazil 527 svých, jsem zablokován. Podpora říká, že se o to stará odpovědná oblast. A zůstatek je stále na účtu

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Přesně před 1 týdnem se mi to stalo

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Přesné . Zvláštní je, že mi pokladní zaplatila 3x. A teď, když jsem porazil 527 svých, jsem zablokován. Podpora říká, že se o to stará odpovědná oblast. A zůstatek je stále na účtu

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jistě a od té doby nemáte žádné nové informace o svém výběru a zablokovaném účtu ano ?

Pokud jde o výběr, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení tohoto procesu. Pokud však máte účet bezdůvodně zablokovaný a kasino vám nepodalo žádné vysvětlení, pak bych doporučoval podat stížnost zde .

Pokud máte nějaké aktualizace, neváhejte nás kontaktovat. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
Příspěvek od lucasyubi byl odstraněn
před 11 měsíci

Ano, bohužel jsem viděl vaši stížnost a tým nemohl více pomoci. Toto kasino má poměrně nízký bezpečnostní index a byl bych velmi opatrný před vkladem zde. Nemyslím si však, že se to stane ve vašem případě, protože jste se jistě poučili.

Pokud jde o reakci kasina, nechci být negativní, ale nemyslím si, že se na ni dostanete, protože už jsou to tři měsíce. Zkoušeli jste kontaktovat nějaké relevantní právní orgány?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
Dobrý den, dobrý večer, 7. prosince 2023 jsem vyhrál 2 miliony a když jsem požádal o výběr, ten chlap mě zablokoval. Každý den mluvím s podporou a on říká, že je to v kontrole na casinozeusvip, takže podpora se o nic nestará. Nevím, co děláš. Vraťte mi peníze, bankomat dál funguje normálně a dělá to samé. Představuji si osobu, které se bankomat jmenuje MARIANO NICOLAS LUNA GUERRERO DNI: 41854992 a pracuje s tímto mobilním telefonem +54 9 11 6497-3409.. Vše mám zachyceno, stížnost jsem podal na řádném státním zastupitelství, myslím Musel bych začít obchodovat s tímto kasinem, protože jsme velmi podvedeni
Automaticky přeloženo:
jo9341400
před 10 měsíci

Hej, to je docela dlouho čekat na své peníze. Byl váš kasino účet ověřen nebo ne? Nahráli jste poměrně velkou částku, a tak vám kasino také řeklo, proč ještě nemáte své peníze?

V případě zájmu vám mohu doporučit, abystes námi zahájili stížnost na tomto odkazu . Pokud byste chtěli více informací o tom, jak celý tento proces funguje, více se dozvíte kliknutím sem .

Pokud však máte něco nového od té doby, co jste řekli, že jste podali stížnost jinde, určitě nám dejte vědět, jak to chodí, protože si myslím, že by se to mohlo hodit i ostatním hráčům.

Automaticky přeloženo:
lucasyubi
před 9 měsíci

Dobrý den Lukáši, už 1 měsíc mám stejnou situaci. Mohl byste to vyřešit? Říkají mi úplně to samé a já mluvím s podporou doslova každý den.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý den, stalo se mi to samé. Už dva měsíce si stěžuji na bankomatech, že mě zablokovali. Už pár týdnů si stěžuji na podpoře a každý den mi říkají, že se o to nestarají a že musíme počkat. Vydělané peníze jsou již znehodnoceny o 50%, jsem opravdu velmi unavená 😭

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky